Szórakozni pedig jó!
A Sziget főbejáratánál elhelyezett, neonfényekkel megvilágított hatalmas Budapest feliratnál állandóan pózoltak a magyar és a külföldi fiatalok. Vajon hány ilyen fotó kerül fel a Facebookra a napokban, másoknak üzenve, hogy Budapest bizony nagyon jó hely, és nem is csak a Sziget idején?
Turisztikai szempontból ez hosszú távon is fontos, főleg a válság kellős közepén. A nálunk fesztiválozó külföldi fiatalok, kellemes emlékekkel a szívükben, néhány év múlva, immár a fizetésüket költve térnek majd vissza, s meglátogatják a legjobb magyar éttermeket és borbárokat. A magyarok is jól érezték magukat, ismerkedve a külföldiekkel, talán barátságokat kötve, talán csak ellesve, hogy mások hogyan mulatnak.
A Szigeten sikerrel debütált a metapay elektronikus fizetési rendszer is, amellyel nem csak egy komoly innovációban segítettek a magyar vállalatok. Kiemelték a Szigetet a tipikus magyar vállalkozások köréből: a kapukon belül ugyanis minden elköltött forint megjelent a cégek könyvelésében, így fizettek utána adót.
Mindennek a mozgatója pedig ugyanaz: a fiatalság életöröme.