Kalandos parkolás

Tudom, ha valaki meghallja ezt a nevet, hogy Centrum Parkoló Kft., már csak legyint, mégis szeretném a palettát egy új esettel színesíteni.

 Tudom, ha valaki meghallja ezt a nevet, hogy Centrum Parkoló Kft., már csak legyint, mégis szeretném a palettát egy új esettel színesíteni.
    Az utóbbi hetekben gyakran kellett ügyet intéznem a VII. kerületi Szövetség utca, Rákóczi út környékén. Parkolási szempontból a Szövetség utca és a Barát utca mutatkozott optimálisnak, ezért rendre itt parkoltam le.
   A tíz alkalomból kb. ötször a közelben lévő mindkét (Barát utca két végén lévő) automata üzemképtelen volt. Hosszas telefonálgatás és várakoztatás után az ügyfélszolgálat épp aktuális munkatársa felvette a hibabejelentésemet, közölve, hogy küldi a szerelőt, de ha közben megbüntetnének, fáradjak be az irodába és rendezik az ügyet.
 Szerencsém volt, mert a rövid 10-15 perces ügyintézések ideje alatt nem járt arra az ellenőr, nem kellett külön procedúrát járnom. Új helyzet alakult ki február 6-án.
   12. 40-kor leparkoltam a Barát utcában és a szokásos útvonalon megpróbáltam a semmiért (mert itt szolgáltatás szóba sem jöhet – ha csak nem a Centrum emberei rendezik mértani pontossággal elkerülhetetlen kupacokba az út mellé a kutyagumit) fizetni. Sikertelenül. Az egyik automata elnyelte a pénzemet, a másik többszöri próbálkozás ellenére visszadobta.
 Az ügyfélszolgálat telefonszámát hívtam újra, mint önkéntes monitoring szolgálat. Többszöri próbálkozás után eljutottam egy ügyintézőhöz, aki készségesen felvette bejelentésem, majd közölte a szabvány szöveget a technikusról, befáradásról, stb. Mint ki eleget tett becsületes állampolgári kötelezettségének távoztam a helyszínről és folytattam le tárgyalásom.
  13. 30-kor visszaérve a kocsimhoz a szélvédő alá gyűrve találtam a kék mikulás csomagot. Semmi gond, irány a jelzett ügyfélszolgálat a szomszédos Dohány utca 90-ben. Az itt ülő ügyintéző közölte, hogy egyelőre semmit sem tud tenni, mert még nem kapták meg a karbantartó jelentését, hogy valóban rossz volt-e az automata, csak felfüggeszteni tudja a bírságolást. Ha a karbantartó úgy jelent, hogy jó volt az automata, akkor majd levélben kapok egy új csekket, ha tényleg rossz volt, akkor nem kapok semmit, vegyem úgy, hogy a dolog el van intézve.
  Mivel a Centrum úgy működik, mint egy rögtönítélő bíróság, értelmes párbeszédről szó sem lehetett, ezúton szeretnék a Cég illetékesétől néhány kérdésemre választ kapni.
  A – minden bizonnyal belső – rendelkezést megalkotókon kívül tud-e nekem bárki is olyan agyament embert mutatni (gyógykezelés alatt állók nem számítanak!), aki ahelyett, hogy 115 forintot bedobna az automatába, inkább több száz forintért megpróbálja tájékoztatni a céget a rossz készülékről?
  Tudnak-e olyan példát mondani nekem, ahol a vétkes szabja ki az ítéletet? (Nevezetesen a karbantartó, akinek az lenne a feladata, hogy az automaták folyamatosan harcra kész állapotban várják forintjainkat, saját tevékenységéről állapítsa meg, hogy trehány munka?)
 Ha netalán tán mégis azt jelezné a karbantartó, hogy a két automata tényleg rossz volt, nem kellene legalább egy kétsoros elnézést kérő levelet küldeni a „gyanúsítottnak”, hogy elnézést, hibáztunk? Ha én lennék a Centrum Parkoló Kft. vezetői helyében, én elvárnám magamtól. Persze nem vagyunk egyformák. Hál'isten.
Pácser Bálint
Budapest

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.