Fradi-pálya

Ha Budapestre utazom, rendszerint a népligeti autóbusz-pályaudvarra érkezem meg. Örömmel látom, hogy a Fradi-pályát megvilágító reflektorokat tartó, korábban lepusztult, rozsdás traverzeket igen szépen rendbe tették.

Ugyanakkor arról olvasok az újságokban, hogy kész a stadion bontási terve, megvan a bontási engedély.

Bár én csak a „fatribünös” Fradistadionban voltam a hatvanas évek elején, a stadion külsejéből és a tévéközvetítésekből úgy látom, hogy a stadion, bár elavultabb, mint a győri, a zalaegerszegi és az újpesti, azMTK-pályánál, ahol a bontás és építés ideje alatt a Fradi vendégeskedni fog, százszor jobb állapotban van.

Sem a csapat játéka és helyezése, sem a szurkolók száma, sem az ország gazdasági helyzete nem teszi sürgőssé a stadion rekonstruk cióját. Ugyanez vonatkozik a Puskás stadionra is.

Még a DVSC stadionja is csak kétszer-háromszor telik meg évente.

Először talán megfelelő színvonalú játékra, vandáloktól mentes nézőtérre lenne szükség, utána kellene –ha lesz elég pénze erre az országnak – stadionépítéssel foglalkozni. Mindenesetre remélem, hogy az új traverzeket azért elhelyezik az új stadionban, s nem kilós hulladék vasként végzik egy MÉH-telepen.

Mészáros László Kecskemét

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.