Megszűnik a kocsisor

Szűk két esztendőn belül gyakorlatilag megszűnnek azok a közlekedési helyzetek az M0-s útgyűrű déli szektorában, amelyek egyikéről Mészáros László is beszámolt a lap Levélturmix rovatában (november 6.).

Azt panaszolta, hogy egy ütközés nyomán 8–10 kilométeres kocsisor torlódott fel a Duna-híd előtt. Az útgyűrű bővítése/építése az M1-es és az M5-ös között jelentősen javítja majd az autózás feltételeit az ország, sőt a régió egyik legfontosabb tranzitútján. A jelenlegi, kétszer két szűk forgalmi sáv helyét kétszer három sáv foglalja majd el, és még egy-egy leállósáv is segíti a folyamatos előrejutást.

Mindez azt jelenti, hogy nem bénítja meg a forgalmat egy egyszerű koccanás. Már az autósok számára is érzékelhető a bővítési munka az M1-es és az M6-os közötti szakaszon, a kivitelező hozzálátott a betonpálya építéséhez. Az M6-os és az 51-es út között, a Hárosi- és a Soroksári–Duna-hídnál elkészültek a bejáróúttal, próbacölöpözést végeznek, és jövő tavasszal kezdődik a látványos fázis, a hidak al- és felszerkezeteinek építése. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. folyamatosan tájékoztatja a közlekedőket a beruházás kapcsán esedékes forgalomtechnikai változtatásokról. A friss hírek, információk megtalálhatók honlapunkon, a www.nif.hu-n, valamint a helyi és az országos médiumokban. Köszönjük a levélíró észrevételét, türelmét és megértését.

Loppert Dániel kommunikációs vezető, NIF Zrt.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.