Furcsa ragaszkodás

Most, hogy már választani lehet a gázszolgáltatók közül, gondoltam, én is váltok. Húsz éve a Tigáztól kapjuk a gázt, s egészen mostanáig semmi gondunk nem volt velük. Ők számláztak, én fizettem.

Nemrégiben azonban megkeresett egy másik cég, és olcsóbban kínálta a gázt.

Miután nyugdíjam nem éri el az átlagot sem, minden fillér számít, úgy gondoltam, spórolunk egy kicsit. Csakhogy a Tigáztól elválni nem könnyű. Megértem, hogy ragaszkodnak ügyfeleikhez, de talán nem így kellene, ahogy velünk teszik.

Miután csak fűtésre használjuk a gázt, nyárra a gázcsapot is elzárjuk. Ezért lepett meg, amikor a váltás bejelentése után néhány nappal a Tigáz két számlát is küldött, összesen 19 köbméter földgázról. Reklamáltunk, kértük a nem valós számlák törlését, hiszen elzárt gázcsap mellett nem keletkezhetett fogyasztás. Hiába, a közeli ügyfélszolgálati irodában alig álltak szóba velünk, a szolgáltatóváltási (változatlan) óraállást sem voltak hajlandók befogadni, csak a számlák befizetését követelték. Próbálkoztunk telefonon a központi ügyfélszolgálati irodával is, ugyancsak sikertelenül. A számlákat sem vonták vissza, és a záró óraállást sem vették tudomásul.

Furcsa módja ez a ragaszkodásnak. Így már végképp nem bánom, hogy a váltás mellett döntöttem.

Juhász Zoltán Gyöngyös

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.