Pontatlan munkavégzés

A Népszabadság április 21-i számában Szórólap címmel megjelent cikkre szeretnék reagálni, amely azt sugallta, hogy a Magyar Posta olyan kézbesítő munkaviszonyát szüntette meg, aki mindvégig jól, az ügyfelek megelégedésére végezte feladatát.

Nem vitás, a kézbesítők munkáját alapvetően a körzetükben élő lakók ítélik meg, az ügyfelek rajtuk keresztül formálnak véleményt a társaságról. Egy postás mindennapi munkája során azonban vannak olyan feladatok is, amelyeket a lakók nem biztos, hogy érzékelnek, esetleg ugyanolyan fontosnak tartanak, mint például a nyugdíjak kézbesítését. Ezek közé sorolom a címezetlen nyomtatványok, közismertebb nevén a szórólapok terjesztését. A reklámanyagok, tájékoztatók kézbesítéséért a megbízók fizetnek a társaságnak. Ezt a feladatot is el kell végeznünk legjobb tudásunk szerint, hiszen a szórólapokat feladók a posta képviselőivel közösen ellenőrzik a munka minőségét. Jelen esetben pont ezzel volt a probléma: a cikkben szereplő Józsi postás körzetében a szórólapok kézbesítésének eredménye nem érte el a 75 százalékot, amiért a megbízó politikai párt okkal lehet elégedetlen. A belső vizsgálat megállapította, hogy a kézbesítő nem az előírásoknak megfelelően végezte munkáját. A történethez hozzátartozik, hogy Józsi postással már több alkalommal is volt probléma a munkahelyén, amiért ő figyelmeztetés(ek)ben is részesült.

Munkáját tehát nem kizárólag a mostani hanyag munkavégzés miatt szüntette meg a Magyar Posta. Ezt a lépést még akkor is meg kellett tennünk, ha Józsit a körzetében lakók szerették, bizalommal voltak felé. Remélem, hogy a helyét átvevő kollégát is elfogadják majd az ott élők, és elégedettek lesznek az ő munkájával is.

Tomecskó Tamás szóvivő Magyar Posta Zrt.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.