Levélturmix

Kánikula. Az ablakok tárva-nyitva, hogy egy kis hűs levegő áramoljon be éjszakára a szobába. De se hűs, se nyugalom, mert az éjszaka kellős közepén egy autóriasztó kis megszakításokkal - akár órákon át - folyamatosan szól. A jármű gazdája a füle botját se mozgatja, pedig az ő érdeke lenne, hogy meggyőződjön arról, miért szólalt meg a riasztó. Az ilyen felelőtlen járműtulajdonosokat miért nem bünteti meg a rendőrség csendháborítás miatt?

Dr. Hohmann Miklósné

Budapest

Nem tudom, kinek a szégyene, a MÁV-é vagy a kerületé az a két hatalmas galambpiszokfolt, amit a Déli pályaudvar mellett, a CBA felé menve lát az ember az elmúlt tél óta. Pedig valakinek csak neki kellene gyürkőznie a munkának, megragadva egy dörzskefét. Úgy látom, ez mifelénk nem megy.

Nagy László

Budapest

Nagyon indokoltnak tartom Ujvári Flórián javaslatát, amelyben felveti, hogy a Margit híd közelgő felújítása alatt a Lánchíd forgalmát a csúcsidőszakban - reggel és délután - tegyék egyirányúvá (Olvasói levelek, július 28.). Ez a rendszer az ötvenes években tartósan működött Stockholmban a két belterületi tengeri öböl feletti hídon. Oka az volt, hogy a gépkocsik számának rapid növekedése túlhaladta a sok városi híd kapacitását.

Hajduska Kurt

Budapest

Szerződés ide vagy oda, felforr a vérem, ha azt kell tudomásul vennem, hogy az igencsak veszteséges BKV-nál (és máshol is!) több tízmilliós végkielégítéseket fizetnek a távozó (kirúgott?) vezetőknek. Ezek szerint a szerződések nem felelnek meg a valós követelményeknek. Bele kellene venni, hogy végkielégítés (de nem ennyi!) csak akkor jár, ha a vállalat nem veszteséges. Így legalább a vezetők "saját zsebileg" is érdekelve lennének, hogy cégük nyereséggel dolgozzon. Igaz, a BKV-nál ez nem lehetséges, lévén hogy szociális feladatot lát el, és nem emelheti a jegyek árát a csillagos égig. Megjegyzem: például a zürichi közlekedési vállalat a kifizethető jegyek ellenére sem veszteséges!

Pálos B. György

Ráckeve

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.