Nem dolgoznak, hagyják az emberek idegeire menni a dugókat az M7-esen

Videón mutatjuk meg, miért alakulnak ki a hatalmas dugók. Senki – értsd: senki – nem dolgozott az M7-es autópályán, amikor munkatársunk nem sokkal 14 óra után végighajtott az érdi lehajtó és az M1-M7 közös szakasza közötti részen Budapest felé.
Akkor még csak időnként akadt meg a forgalom, ám nyolcvan kilométeres sebességkorlátozás és sávelhúzás volt érvényben. Közvetlenül Budapest előtt pedig kevesebb, mint két vékonyított sáv áll a Balaton felől hömpölygő forgalom rendelkezésére.

Ez az a munka, amelyet eredetileg augusztus hatodikán akart elkezdeni a közútkezelő, de a felháborodás nyomán belátták, hogy ez kapitális tévedés, s óriási kiszúrás lenne a nyaralókkal, ha a legnagyobb csúcsforgalomban szűkítenék a sztráda áteresztőképességét. Igaz, akkor is azzal védekeztek, hogy a sávokat a csúcsforgalmi időszakokban visszaadnák a forgalomnak.

Ennek az elképzelésnek lehetünk tanúi most. A holnapi munkakezdésre már pénteken felkészültek, s az utolsó forgalmas hétvége kezdetén kihelyezték a tereléseket, ám a munka nem kezdődött el. Az igen fontos munka egyébként az autópálya elválasztósávjának cseréje, mintegy nyolc kilométeres szakaszon a szalagkorlátot betonelemekre fogják cserélni, hogy kevesebb legyen a frontális baleset.

Blogok
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.