Passzoló külső a cég imázsához
A középosztály márkái fel sem vesznek olyat, akinek a külseje nem passzol a cég imázsához. Idővel a szépség persze „megkophat”, elhanyagolhatja magát a korábban magára sokat adó eladó. Forrásunk, nevezzük Gabinak, először ösztönzi az illetőt pozitív (vissza)változásra.
Magyarországon a középkategóriás ruházati cégek általában „induló munkaruhát” biztosítanak dolgozóiknak. Persze van amikor féláron kell (!) megvásárolniuk munkaadójuk kínálatából a felsőt, a csőnadrágot, ha azokat nem tartalmazza az alapcsomag.
Gabi szerint elvárható, hogy a márka által hirdetett imázst – ha az szexi és dögös – szexi és dögös eladók reprezentálják. Ez üzlet. Ösztönözni kell a potenciális vásárlókat, ötletet adni a stílushoz. Több mint üzenetértékkel bír, hogy egy fehérneműboltban az eladókon mennyire passzentos a rombuszmintás harisnya. Mit sem ér az egész, ha a vevőnek senki sem mutatja meg, miben is lenne szexis és dögös.