belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

NBH-vizsgálat az őszödi beszédről: Szili nyilvánosságra hozná

Szili Katalin kezdeményezi az őszödi beszéd kapcsán készült titkosszolgálati vizsgálat nyilvánosságra hozatalát. A volt házelnök nem érti, hogy miért nem tett jogi lépéseket a frakció a szocialista párt "történelmi és katasztrofális elhiteltelenedését" eredményező kiszivárogtatás miatt. Nyakó szerint nem MSZP-s szivárogtatott.

MTI| 2010. február 28. |117 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

adamant | 2010. március 1. | 17:29:28

Ha nem MSZP-s szivárogtatta ki, akkor tényleg kicsoda ?
Beengedtek Öszödre Fideszeseket, esetleg Kisgazdákat...?
Vagy a 76 éves szudáni menekült, bal szemére vak és erösen nagyothalló WC-s néni készítette a 3 dimenziós, stúdió felvételeket a kis Sokol táskarádióból átalakított házi, mozó Abbey Road Stúdióján...?

Nem értem, nem értem. Eddig ami szivárgott, az mindíg negatív elöjelü dolog volt (a menyezet, a sz@r a lefolyócsövön, stb.) ez meg most végre örömteli, hogy kiszivárgott !

Mit tudnának ezen kívül még mesélni az az öszödi falak...!!!?
"A"

Elég volt | 2010. március 1. | 17:09:19

Normanka | 2010. március 1. | 07:52:29

Egyre nagyobb szükségetek lenne a sárga ház nyújtotta segítségre,de sajnos leszerepelt országromboló isteneitek bezáratták, nehogy odakerüljenek, ez viszont nem megoldás.
A házi orvos is felírhat olyan szert ami javítja a memóriát és nem fordítva emlékszel a közelmúltra.Vegyél be egy-két tablettát és gondold újra végig kiből is lett hiteltelen bukott ember???

civil | 2010. március 1. | 15:16:54

Bocs Szili nevének elírása miatt.

sandor1 | 2010. március 1. | 15:16:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

civil | 2010. március 1. | 15:15:43

Érdekes, hogy amikor tavaly nyáron az LMP kérte a miniszterelnököt, hogy hozza nyilvánosságra az adófizetők pénzéből lefolytatott nemzetbiztonsági vizsgálati jelentést a kiszivárogtatás körülményeiről, a nol nem foglalkozott az üggyel. Szily felszólítása már hírértékűnek bizonyult.
Köszönjünk a tisztességes tájékoztatást, nol.

szemere | 2010. március 1. | 15:08:27

Én úgy tudom Kapolyihoz köthető a kiszivárgás. Ő nem párton belüli, hiszen MSZDP-s.

napoleon | 2010. március 1. | 15:05:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

napoleon | 2010. március 1. | 15:03:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

statez | 2010. március 1. | 14:38:06

Az április 11-diki méretes bukta után legalább arra van valami kilátás, hogy ezt a fogyatékos Nyakót többé nem tukmálják rá a szocik a nyilvánosságra? "Nem MSZP-s politikus révén jutott el a nyilvánossághoz az őszödi beszéd." Hát milyen politikus révén? Fideszes? Nem is tudtam, hogy Szijjártó is jelen volt...

Heidekker | 2010. március 1. | 13:13:10

Kövér László szerint a megújuláshoz elengedhetetlen, hogy az MSZP bocsánatot kérjen a többi közt azért, amit az őszödi beszéd tartalmaz, azért, hogy elcsalta a 2006-os választásokat, azért, hogy meggyalázta az '56-os forradalom 50. évfordulóját, és azért, mert az azonosíthatatlan rendőrök védtelen emberekre támadtak. A fideszes politikus szerint a szocialistáknak bocsánatot kell kérniük azért is, amit "2004. december-5-én műveltek", azaz a kettős állampolgárságról szóló népszavazáskor.

weiner | 2010. március 1. | 13:00:49

Szilinek bizonyára jó oka van, hogy megnevezzék a kiszivárogtatót. Gyurcsány akkori csapatából Zoli, Robi vagy András már eladhatta a titkot. A választási vereség után nagyon átrendeződnek majd az MSZP sorai.

tabor | 2010. március 1. | 12:57:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

figyeltem | 2010. március 1. | 12:57:30

Hát ki a bánatos sz..m...ától? Azért jutott ide az MSZP mert így reagállt minden támadásra! Nagy szegénységi bizonyítvány, hogy csak ezt tudják mondani három évi vizsgálat után! MIÉRT CSODÁLLKOZNAK? HOGY ELFORDULNAK TŐLÜK MÉG A HÍVEIK IS?? Saját ügyeikben is ilyen impotensen vizsgálódnak! SARKUKRA KELLETT VOLNA ÁLLNI? ÉS ELMONDANI?, KI BUKTATTA MEG GYURCSÁNYT! Igy mindenki gyanus aki ott volt!

antielvtárs | 2010. március 1. | 12:38:21

Valószínűleg maga Orbán személyesen részt vett ezen az "eseményen". Először is ő adhatta a hibbant Néró kezébe ezt a hazugságot, amit ő teljesen naivul felolvasott. Nem gondolhatta, hogy álruhás és elváltoztatott külsejű fideszesek férkőztek az elvtársi sorokba. Csak így történhetett, mert az ő párthű emberei mind szeretik ezt a derék, táncoslábú igazmondót. Ebből kifolyólag csak a Fidesz tehet róla!

adamant | 2010. március 1. | 12:32:09

Azt hiszem ezt már soha sem tudjuk meg.
Legelább is nekem már nincs idöm még ezért 70 évet várni, hogy akkor derüljön ki, Nyakó tényleg hazudott 2009/2010-ben.
"Unokáink se fogják látni..."

Szivárgunk, reggel, szivárgunk este, szivárgunk éjjel, nappal és minden szinten...!
"A"

tabor | 2010. március 1. | 12:27:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HNB9JSK041 | 2010. március 1. | 10:30:12

Igazad van Nyakó pajtás! Biztosan a FIDESZ volt a tettes, száz-százalék.
De a legvalószínűbb, hogy maga gyurcsány az elkövető. Mert nem volt annyi mersz benne, hogy kiálljon a nagy nyilvánosság elé, hogy mindenkit átvertünk, hazudtunk, nem csináltunk semmit, hanem ezt a módját választotta a nyilvánosság tájékoztatásának. Milyen érdekes, pont az országos lefedettségű Kossuth rádióhoz került a szöveg, amit gyorsa be is olvastak. Pedig a rádió nem igen vádolható jobboldalisággal.
De, hogy is tudott volna hozzáférni a felvételhez az ott dolgozó technikuson kívül? Holmi zseb "kütyűvel" pedig stúdió minőségű felvétel készíteni nem lehet!

statez | 2010. március 1. | 10:24:56

Nyakó Pistinek nincs valami bonyolult dolga, ami a szóvivőséget illeti. Tökmindegy miről van szó, BKV, HM, Dataplex, őszödi szivárogtatás, hadd ne írjam már tele szegény NOL szervereit, ezért itt most abbahagyom a felsorolást, tehát Pistinknek csak annyit kell mondania, hogy MSZP-s politikus nem érintett. Tartok tőle, gondban lesz, ha netán egyszer egy bővített mondattal kell kirukkoljon...

Halász | 2010. március 1. | 09:06:55

"Nyakó szerint nem MSZP-s szivárogtatott."

Ez az ember - mint majd' minden politikus - mellébeszél. A választópolgárt nem az érdekli, hogy MSZP-s szivárogatatott-e, hanem hogy ki "szivárogtatott". Ez a szó és tartalma egyébként a rendszerváltás egyik legaljasabb szüleménye a sok közül.

Normanka | 2010. március 1. | 07:52:29

'A volt házelnök nem érti, hogy miért nem tett jogi lépéseket a frakció a szocialista párt "történelmi és katasztrofális elhiteltelenedését" eredményező kiszivárogtatás miatt.' - nekem úgy rémlik, nem Gyurcsány fogalmazása (a célszemélyek értették és vették, amit mondott), sem nem a kiszivárogtatás okozta az elhiteltelenedést, hanem az abba bulldog módjára belekapaszkodó, Orbán Viktor vezérelte kíméletlen, szünet nélküli, övön aluli akciózás, amely a mocskolódásig menőleg áztatta-rombolta az ellenfél helyett ellenségnek tekintett MSZP-t és személyes ellenségét, az őt nyilvánosan nevetségessé tévő Gyurcsányt. (Gyurcsány azzal tette nevetségessé, hogy a semmitmondását, tájékozatlanságát és pöhendiségét kultúrember módjára félretolta. Sőt, azóta is hasonló válasz nélkül hagyta.)

kjanik | 2010. március 1. | 07:45:00

Végigszavazza a ciklust, azután felébred akkor, amikor le kéne feküdni?
A másik tudós szerint okafogyott az igazság nyilvánossága (kiderítése)?

helyettem | 2010. március 1. | 00:03:18

Köszi!

icolicom | 2010. február 28. | 15:28:19
Könyörgöm, ne legyünk már olyanok, mint azok a felnőtt-gyermekek, akik sértve érzik magukat, mert megmondták nekik, hogy Mikulás nem létezik. Ha ez nem lenne világos, akkor egy másik megközelítés: ne játsszuk már meg, hogy nem tudtuk, hogy minden politikus-ideológiától, párthovatartozástól függetlenül- hazudik éjjel és hazudik nappal. Néha kegyes hazugságokkal operál, néha nagyon is célirányos hazugságokkal él, mert előnyöket remél tőle...
Ha ezt képesek vagyunk elfogadni, akkor azt kell mondani, hogy az öszödi beszéd- amely az én olvasatomban egy kétségbeesett reformer -őrültségtől nem mentes megnyilvánulása volt-kiszivárogtatása nagyobb bűn volt mint annak elmondása. Valószínűleg túllennénk jó néhány fájdalmas , de szükségszerű reformon és már azt tervezgethetnénk, hogy mikor is vezessük be az eurót. A politikai élet is tisztább lenne tán, mert a Gyurcsányi reform-politika kisöpörte volna az ósdi bolsevik áramlatot képviselőket,úgymint mint Lampert Mónikát, Szekeres Imrét és országrontó elvtársaikat...
Soha vissza nem térő alkalom lett volna a mutyi- Magyarország lebontásának elkezdesére. Helyette most van egy sértett Gyurcsány, egy szánalmas, bukni készülő MSZP, egy még szánalmasabb Fidesz, egy Magyarországra hihetetlenül veszélyes- nyilaskeresztes utódpárt, amely egyre nő, növekszik, mint álmából felkeltett Frankeisten. Csak vigyázzanak a létrehozói, mert őket is felfalja.
De előbb az ország megy bele tönkre...

mézgagéza | 2010. február 28. | 23:46:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

s.high.hopes | 2010. február 28. | 23:20:49

A TASSZ cáfol, tehát igaz.

Speaker | 2010. február 28. | 22:56:15

Ha Nyakó tudja, hogy nem MSZP-s szivárogtatta ki, akkor azt is tudja, hogy ki volt az. Akkor miért nem érdeke az MSZP-nek, hogy nyilvánosságra kerüljön, ki volt az?

gibson70 | 2010. február 28. | 22:53:36

math | 2010. február 28. | 15:03:49

"Engem zavar, ha Mo-t valaki k. országnam nevezi."

irigylem a gondjaidat. a mai Magyarországon az emberek kilencven százaléka mond hasonlókat. Orbán Viktor is, Morvai Krisztina is, Vona Gábor is."


Ez természetesen hazugság!Példát nyilván nem tudsz mondani,ezért vagy hazug ember.

balbakó | 2010. február 28. | 21:22:47

Orbán Viktor volt! Ezt tuti forrásból tudom!

urbányi | 2010. február 28. | 20:18:34

JA!
ÁMEN!
Majd jönnek az imádkozó sáskák és akkor ámen.

urbányi | 2010. február 28. | 20:15:52

JA!
ÁMEN!
Majd jönnek az imádkozó sáskák és akkor ámen.

urbányi | 2010. február 28. | 20:14:52


Tábor!
Nem várunk különösebb csodát, de azt elvárjuk, hogy az OVI-sta nem NEMZETI párt, akit az MSZMP volt főkolomposai is támogatnak, amelyik arrogáns és pimasz módon lenézi és becsapja minden nap az embereket, (ld.: hírtv (hír?? mocskolódóTV)) amelyik semmibe fogja venni a saját választóit is, mert valójában csak a szavazatukat akarja, de sem az akaratukkal, sem az érdekeikkel nem törődik, tűnjék el végre a magyar közéletből. Egyrészt, mert elhallgatja, mit akar, csak csendben dörzsöli a markát és röhög, másrészt naponta hoz elő hazugságokat, mert a sok Mári néni, akik elhiszik a napi pocskondiázásokat, az Ő egy szavazatuk is egy, annyit ér mint maga OVI-é, de aki gondolkodik és visszaemlékszik 10 évre, akkor sejtheti, milyen "demokrácia" és vasököl lesz. (Ha mégis, akkor az azt jelzi, hogy bajban van a demokrácia.) Másrészt, mert ilyen cinikus FITYISZ párt semmilyen közéletben nem lehet szereplő.

Nagykozári | 2010. február 28. | 19:59:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Nagykozári | 2010. február 28. | 19:52:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tabor | 2010. február 28. | 19:48:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

urbányi | 2010. február 28. | 19:44:11

Az eltitkolás GYALÁZAT!
Nyilvánosságra KELL hozni, mert ez tönkretett sok embert, egy pártot. 4 évet csak a fidesz gyűlöletkeltésre használta Öszöd "kicsavart és félremagyarázott" ürügyén. Ennek már véget kéne vetni, még ha kínos is a kiszivárogtatónak!
Ennek a pártnak tényleg már meg kéne tisztulni. Az elhallgatás az NEM a demokrácia jellemzője!

puli | 2010. február 28. | 19:33:33

Nézd a pártok lázgörbéjét a nol. kezdő lapon ,-Kinek hozott támogatottság növekedést !?-nos ott a válasz !!!
Előre kiszámított volt a bekövetkezett reakció és amit az kiváltott .

kisslaci223 | 2010. február 28. | 19:19:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Nagykozári | 2010. február 28. | 19:09:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pentagram | 2010. február 28. | 19:02:09

Még most sem a bocsánatkérésen jár az eszük, a hazugságaik, és az ország tönkretétele miatt, annak örvendeznek, hogy biztos nem mszp-s szivárogtatta ki.
Bizony ez nagy csalódás lenne a tagságnak! A mi kutyánk a mán nem ilyen.
Senki nem feltételezte, hogy egyetlen "rendes ember" is lehet köztetek, aki képes lenne az igazság és a becsület mellé állni!

Evvtásak, nagyon sok minden figyelembe lesz véve, az utókor nem felejt!
Eltűntök, mint nyáron az útszéli pocsolya.

Fáni | 2010. február 28. | 18:45:15

Mi van Színművészeti Egyetemen és Kötcsén elmondott beszéddel? Jobb oldalon akkorát fognak csalódni!

piroll | 2010. február 28. | 18:23:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 28. | 18:07:52

HÁT AKKOR KI!?
Édesanyám!?
Gondolom nem!!
J.L.

tabor | 2010. február 28. | 18:03:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tabor | 2010. február 28. | 17:49:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piroll | 2010. február 28. | 17:15:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 28. | 17:12:06

Gondolom ott voltatok és kéz a kézben sétáltatok!?
Örültetek,majd koktéllal ünnepeltétek a szép napot!?
Később ismét.
Na itt van a bibi!!!
NAGYON DEMOKRATÁK VOLTATOK!!!!!!!??????????
Ahogy érzékelem ezt a módit a fidesz sem szeretné áprilistól!!!!!!!!!
J.L.

nimród | 2010. február 28. | 17:01:22

nimród | 2010. február 28. | 16:59:25

Természetesen 800 milliárd, nem millió.

nimród | 2010. február 28. | 16:59:25

evianna | 2010. február 28. | 14:01:16 -írja:

„lynnfield, azért ne álmodozz, jó?
még nem számszerűsített kötelezettségek adódhatnak például az önkormányzatok 800 milliárdos kötvénykibocsátásaiból és egyéb ügyleteiből, amelyekhez elég volt egy testületi döntés...”

Kedves evianna! Sok önkormányzat, a drasztikus elvonások miatt, alapfeladatai ellátásához kénytelen volt kötvényt kibocsájtani. Molnár Csaba kancellária miniszter, legutóbbi hisztérikus parlamenti felszólalásában, a fideszes önkormányzatok 230 milliárd Ft összegű adósságáról beszélt. A különbség (570 milliárd) ezek szerint az MSZP-s önkormányzatokat terheli? (A 800 millió egyébként több mint egy éves adat, azóta jócskán nőhetett az összeg.) Én minden esetre, elhiszem a 230 milliárd Ft-ot. (M.Cs. aligha tévedne a Fidesz javára.)

És azt tetszik tudni, hogy a 230 millió, a teljes államadósságnak, a 21 787 milliárd Ft-nak, (forrás: Világgazdaság Online) hány százaléka? Mindössze 1,06. De a 800 millió is csak 3,7 %. És azt tetszik tudni, hogy 2002 tavasza óta mennyivel nőtt az államadósság? Körülbelül 10 000 milliárd Ft-al! Hová lett ez a rengeteg pénz? Beépült a háromszoros áron épített autópályákba, völgyhidakba és löszhátakba fúrt alagutakba? Vagy ilyen „kitérők” nélkül jutott a „megfelelő” helyekre? Ki tudja? De talán majd ez is kiderül.

vénasszony | 2010. február 28. | 16:56:40

Hhát csak hozzák nyilvánosságra a kiszivárogtatót, lehet, hogyényleg Szili volt. A guta majd megütötte, amikor az országos listán eléje került Gyurcsány. Ez volt az igazi pofáraesés. Merthogy a cipője fűzőjét sem köthetné meg neki. Elröpülhet a Pávával a Tubesra.
Ami pedig a szocik listáját illeti, nos, az a szocik dolga, nem pedig azoké a kommentelőké, akik sohase szavaznának szoci listára. Majd meglátjátok, hogy éppen Gyurcsány lesz a húzó név a listán. Szili meg szevaztassa meg magát a pécsiekkel, azok úgyis imádják, mióta áruló lett, és sólymokkal, pávákkal röpdös.

Toleranciahorror | 2010. február 28. | 16:39:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kreivichiren | 2010. február 28. | 16:31:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

icolicom | 2010. február 28. | 16:23:46

Wass-akarat hozzászólása a Wass Albert versek színvonalával egyenesen arányos...
A Jobbik egyértelműen a Nyilaskesztes Párt ideológiáját viszi tovább. Ezt csak az agyhalál utáni állapotban lévők, pszichiátriai kezelésre szorulók nem veszik észre. Én meg még normálisnak gondolom magam, ezért küzdök ellene, ahogy csak tudok.
A nemzeti érzelemről csak annyit, hogy százszor nemzetibb az, aki humanistaként, magyarként igyekszik élni, és nem kérkedik, nem használ fel külsődleges eszközöket a nagy magyarságát bizonyítandó. A másik: hogy mered magatokat nemzeti érzelműnek nevezni, amikor bizonyos- a nemzethez tartozó csoportokat kizársz a nemzetből? Ez nem nemzeti érzés, ez valami hagymázos túlkompenzálási vágy, súlyos önértékelési zavart jelző tünet-együttes.
Én csak az tudom tanácsolni: kevesebb verbálisan kifejezett, több átélt/megélt magyarság- érzéssel kell itt élnünk, ami akkor is minden magyarnak a hazája, még ha ti ezt másként is gondoljátok.

Toleranciahorror | 2010. február 28. | 16:15:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gope | 2010. február 28. | 16:10:44

bocs- nem német, hanem népet.

gope | 2010. február 28. | 16:09:49

Kedves icilikom!

Te egy tiszta fejű, tisztán és reálisan látó, de sajnos álmodozó vagy.
Én is többször leírtam a napokban, hogy a hazugság a politikai osztály lételeme.
De sajnos a népnek ( szavazópolgár)jobban tetszik a szép ígéret( hazugság), mint a borús tények.
Ennek nincsen hívó szava.
Közhely, hogy a német nem lehet leváltani és az is az , hogy a rossz hír hozóját kivégzik.
Azt is leírtam itt már, hogy én az ellenkező- ellenkezőjét is megértem hosszú életem során és még egy két érdekes dolog hátravan.
Azt is közkinccsé teszem, bár sokakat nem érdekel, hogy kopogtató cédulát is most vittem életemben először a címzettjéhez.
Szavazni is megyek, mert ez egy érdekes választás lesz.
Ha még utána is tudunk bloggolni, akkor sok érdekeset lesz megosztani egymással.

baracskai | 2010. február 28. | 16:03:22

Egyik kommunista megöli a másik kommunistát! Ez volt 1945-ben, 1949-ben, 1953-ban, 1956-tól 1959-ig, aztán 1963-ban, 1968-ban, 1973-ban, 1988-tól állandóan napjainkig. A kommunisták imádnak temetéseket rendezni, régi történetekben kutakodni. A demokráciában, 1990 után, különösen a választási kampányok idején mindenféle platformokon illegetik-billegetik magukat, s azt hazudozzák mindenkinek, hogy mindez a demokratikus működésük miatt van így. A fenéket, így nyírják ki mostanában egymást. Szili is, Gyurcsány is, Szekeres is. Kit érdekel ma már, hogy ki archiválta az összödi beszédet...? Valamelyik szocialista platform figurája volt. Az öszödi beszéd ma már csak a kommunisták, szocialisták kezében fegyver, egymást bunkózhatják le vele. Szili Katalinnak bunkózhatnékja van, nyíltan nevén nevezhetné azokat a szocialista vezetőket, akiktől hányingere van.

Wass-akarat | 2010. február 28. | 15:53:29

Magyarországra hihetetlenül veszélyes- nyilaskeresztes utódpárt, amely egyre nő, növekszik, mint álmából felkeltett Frankeisten. Csak vigyázzanak a létrehozói, mert őket is felfalja.
De előbb az ország megy bele tönkre...

Veszélyes az öszödi beszéd volt! Nemzeti érzésű embereket sértő magaviselet feritől és az egész mszp-s lepukkant brigágtól!
Nyilaskeresztes? Te láttál deportálásokat mostanság vagy erre utaló bejelentéseket?Mondta valaha is a jobbik,hogy a vagonok meg leszne pakolva ha nyer?
Az izreli tőke megállításáról térnyeréséről viszont már hallhattál igaz,de az nem ugyanaz a deportálással ha jól tudom!
Hallhatál még,ha elég tájékozott vagy simon p.szájából:Felvásároltuk lengyelországot,magyarországot....
Na ezt kell megállítani!
Tud,hogy mit Írsz ne légy ostoba!



Jager László | 2010. február 28. | 15:40:46

Hát ezek a FIAT-al demokraták miket nem mondanak!!
Remélem nem Torinóból üzennek a monopocégeknek!?
Remélem vona és cser hangját halljuk a hid-on viszhangozva,mint hírt!
J.L.

gope | 2010. február 28. | 15:28:40

Valószínűleg akkor az MSZP ben senkinek sem volt érdeke a tisztázás.
Most meg már mindegy, nem oszt nem szoroz.

icolicom | 2010. február 28. | 15:28:19

Könyörgöm, ne legyünk már olyanok, mint azok a felnőtt-gyermekek, akik sértve érzik magukat, mert megmondták nekik, hogy Mikulás nem létezik. Ha ez nem lenne világos, akkor egy másik megközelítés: ne játsszuk már meg, hogy nem tudtuk, hogy minden politikus-ideológiától, párthovatartozástól függetlenül- hazudik éjjel és hazudik nappal. Néha kegyes hazugságokkal operál, néha nagyon is célirányos hazugságokkal él, mert előnyöket remél tőle...
Ha ezt képesek vagyunk elfogadni, akkor azt kell mondani, hogy az öszödi beszéd- amely az én olvasatomban egy kétségbeesett reformer -őrültségtől nem mentes megnyilvánulása volt-kiszivárogtatása nagyobb bűn volt mint annak elmondása. Valószínűleg túllennénk jó néhány fájdalmas , de szükségszerű reformon és már azt tervezgethetnénk, hogy mikor is vezessük be az eurót. A politikai élet is tisztább lenne tán, mert a Gyurcsányi reform-politika kisöpörte volna az ósdi bolsevik áramlatot képviselőket,úgymint mint Lampert Mónikát, Szekeres Imrét és országrontó elvtársaikat...
Soha vissza nem térő alkalom lett volna a mutyi- Magyarország lebontásának elkezdesére. Helyette most van egy sértett Gyurcsány, egy szánalmas, bukni készülő MSZP, egy még szánalmasabb Fidesz, egy Magyarországra hihetetlenül veszélyes- nyilaskeresztes utódpárt, amely egyre nő, növekszik, mint álmából felkeltett Frankeisten. Csak vigyázzanak a létrehozói, mert őket is felfalja.
De előbb az ország megy bele tönkre...

Wass-akarat | 2010. február 28. | 15:24:41

jó, ha tudjuk, ki szivárogtatta ki, igen.
Nem mindegy,kiszivárgott és kész!
Ha valaki igy beszél sok ember előtt,hogy beszélhet otthon,hogy és mire neveli a gyerekeit stb...lopni csalni hazudni?

Jager László | 2010. február 28. | 15:13:16

Hát igen!!
Most szívom a NARANCS levet lassan,de vékony szívószállal NAGYMAMÁM tejes sajtárjából!!!
SZERINTEM NEM JÓ!!
Inkább iszok tejet!!!!
J.L.

gope | 2010. február 28. | 15:08:03

Cs. palkó a szívemből beszél.
Szili nagyon kedves asszony, de az utóbbi időben kárt okoz a megnyilvánulásaival,mert kettős beszédnek hangzik.
Megtanulhatták volna a FIDESZ től, hogy nem beszélünk ki a sorból, főleg kampány idején nem.
A sok bünügy mellett ez is oka az MSZP orbitális lecsúszásának.

math | 2010. február 28. | 15:07:24

evianna: jó, ha tudjuk, ki szivárogtatta ki, igen.

math | 2010. február 28. | 15:06:18

"Kérdés, hogy Szili Katalin és a többiek miért nem tiltakoztak Öszödön akkor, amikor böszmének nevezte őket a főelvtárs?"

lehet, hogy tiltakoztak. nem tudsz mindenről. arról sem, hogy Orbán Felcsúton kit minek nevezett, és hogy az tiltakozott-e. miért akkora ügy ez?!

kb olyan színvonalon vagytok, mint amikor a Blikkben megírják, hogy XY celeb káromkodott egyet. és akkor mi van? ez olyan iszonyat fontos, hogy ezzel kell foglalkozni?! nincs jobb dolgotok?

evianna | 2010. február 28. | 15:04:05

math | 2010. február 28. | 14:16:45

az a jobbik eset, ha Gyurcsány-ellenes szocialisták szivárogtatták ki, de én inkább attól tartok, hogy "nothing personal" volt a dolog: időben akartak váltani.
akkor viszont jobb, ha tudjuk, kikről volt szó, nem?

math | 2010. február 28. | 15:03:49

"Engem zavar, ha Mo-t valaki k. országnam nevezi."

irigylem a gondjaidat. a mai Magyarországon az emberek kilencven százaléka mond hasonlókat. Orbán Viktor is, Morvai Krisztina is, Vona Gábor is.

elég álszent vagy, ha csak azon háborodsz fel, amikor az egyikről ez kiderül.

én azt mondom, hogy ez az életünk, nyelvünk része. időnként káromkodunk. biztosan te is.

kocsobur | 2010. február 28. | 14:56:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

alex2000 | 2010. február 28. | 14:55:01

Kérdés, hogy Szili Katalin és a többiek miért nem tiltakoztak Öszödön akkor, amikor böszmének nevezte őket a főelvtárs? Mert igazat adtak neki? Vagy mert rettegtek tőle? Ha tényleg böszmék, akkor miért nem mennek el inkább kukásnak?

Attila | 2010. február 28. | 14:39:05

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:31:06

Áhh semmi gond. Én csak elkeseredett vagyok és elég nehezen tűröm a mocskoskodást, meg ilyesmit. Bevallom, biztosan estem én is ebbe a bűnbe. De az embereknek az a gondjuk, hogy nincs mibe kapaszkodniuk és sajnos sokszor pont a politika adja meg ezt a kapaszkodót. Nem egy környezetvédő egyesület, vagy egy olyan klub, ahol a könyvek szeretetéről beszélgetnek stb. Rossz kapaszkodókat szerzünk magunknak és rosszul indul el minden. Én azt gondolom, hogy sokszor hibáztam mikor azt hittem, hogy vannak fekete meg fehér dolgok, de rá kellett ébrednem. Ilyenek nincsenek. Nincs olyan dolog, vagy esemény, amely totálisan tiszta, vagy koszos lenne. Az emberi akarat önmagában jó, de csoportosan katasztrofális. A lehető legértelmesebb emberek képesek a legdemagógabbak lenni, mert tudják, hogy ezzel a szegény, alul iskolázottabb vagy más körökben népszerűségre tehetnek szert. Ők pedig a tudásukkal nem szolgálják a közt, hanem csak a saját zsebüket tömik. Aki valaha politikai pártra voksol, az pont ugyanolyan bűnös, mint a pártok emberei. Mert tisztesség egyik oldalon sincs. Egy emberben lehet, vagy százban, de több tízezres csoportban, ez kizárt.
Láttam már embereket összeverekedni egy pillanatnyi figyelmetlenséget követően, lehet mind a ketten Jobbik szavazók voltak, mégis egymásnak estek egy rossz szituáció miatt, ha másként találkoznak, akkor világi nagy cimborák lettek volna. A köz, a csoport így nem ítélhető meg reálisan.

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:31:06

Bocs, kicsit hirtelen érzelmű vagyok.

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:28:58

Basszus Attila, én téged nagyon bírlak!!!

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:27:19

No nem mintha bánnám ha OV távozna végre

Attila | 2010. február 28. | 14:26:00

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:22:39

Nem, nem. Nem csak a magyar politikában, hanem az emberi életben is ez az egyetlen mozgatórugó, és aki nem ezt teszi, azt eltapossák, kinevetik. A túlzott fejlődés, visszaütött az emberiségre.

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:25:03

NÉRÓ lassan feltámad!!!!! Igen-igen.Jól látod a dolgokat, mint mindig kedves JL. Neró negyedik az MSZP listán.

piroll | 2010. február 28. | 14:24:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:22:39

Engem zavar, ha Mo-t valaki k. országnam nevezi. Zavar, hogy ezt az idiótát ismét a parlamentbe fogják juttatni. Miért is? Gyűlöletből. Igen kedves humán mszp tagozat, gyűlöletből. Ez a mozgatóerő a mai magyar politikában, és ebben az MSZP, Fidesz, vagy Jobbik teljesen egyforma.

Jager László | 2010. február 28. | 14:21:51

Mit akartok?
Csak nem vas-orbánya bányát!!!???
NÉRÓ lassan feltámad!!!!!
J.L.

Vak Ond | 2010. február 28. | 14:21:37

Wass-akarat | 2010. február 28. | 14:13:45

Az egypárt rendszert jelenleg OV szertné. Egyébként válságok idején a népek szeretnek diktátorokat választani. Elég, ha csak a római történelemből Augustusra gondolsz. De már megszoktuk, hogy a Fidesz és a Fideszesek mindig avval vádolják az ellenfelet amit ők akarnak csinálni!

Attila | 2010. február 28. | 14:21:27

Én nagyon sajnálom amikor idejönnek emberek hírekhez írni dolgokat és csak a másik fikázását látom, meg a mocskoskodást. Ez biztos nem fog soha segíteni, szerintem mindenki elmondhatná a számára szimpatikus pártnak helyben, hogy miben hibáztak a pártjaik és min változtassanak. Vagy csak mondja el a saját barátjának, ahelyett, hogy vitatkoznak azon, hogy kinél emelkedtek nagyobb összeggel a nyugdíjak, meg segélyek. Meg az ég tudja még mi. Fölösleges szájtépések vannak. Ha az emberek nem ülnének fel a politikusoknak és a hablatyolásnak, akkor fityiszt mutatnának az egész választásokra és 30% se menne el.

Wass-akarat | 2010. február 28. | 14:19:54

A szili próbálja menteni a menthetőt de elárulom késő!
Házelnöki székből nem volt ilyen nagy a szája,akkor miért nem jutott az eszébe!
Kilóg a lóláb!

math | 2010. február 28. | 14:19:19

érdekes módon ez a valaki nem Szili, pedig gyanúsított lett volna. lehet, hogy Kis Péter

math | 2010. február 28. | 14:16:45

majdnem biztos, hogy az őszödi beszédet Gyurcsány-ellenes szocialisták szivárogtatták ki. ha kihoznák a vizsgálat eredményét, az Gyurcsányt tisztázná, és valakinek a végét jelentené.

100% tolerancia | 2010. február 28. | 14:15:16

Attila,

"Ott kezdődnek a dolgok, hogy egyszerűen nem lehetne hagyni azt, hogy 12-16 évig emberek üljenek az országgyűlésbe."

Pontosan

Wass-akarat | 2010. február 28. | 14:13:45

Nem kell nagy ész hozzá mszmp-mszp!
Most inkább visszahozznák az egypártrendszert ha lenne rá módjuk!
De nincs,igy mennek a levesbe!

Attila | 2010. február 28. | 14:11:56

Ott kezdődnek a dolgok, hogy egyszerűen nem lehetne hagyni azt, hogy 12-16 évig emberek üljenek az országgyűlésbe. Szerintem ez megengedhetetlen, meg, hogy 12-16 meg 20 évekig legyenek polgármesterek. Ennyi idő alatt, után, egyértelműen kialakulnak a hálók, a kapcsolatok, a stiklik melegágya lesz minden. Ezen kellene változtatni. Meg azon, hogy ne mocskolják egymást az emberek, mert a feszültségek, további feszültségeket szülnek és annak semmilyen eredménye nem lesz a jövőre nézve. A frusztráltság nem jó tanácsadó.

szerotomi | 2010. február 28. | 14:10:45

Hozzák nyugodtan nyilvánosságra. Lehet, már rég Fideszes lett az illető. Egy Fidesz győzelem esetén megint mennyi félrevezetett MSZP-s fog átlépni. Egyébként titkos ülés volt? Mert ha nem, akkor semmi sem történt. Megláttuk az MSZP-t mezítelenül.

Csínom Palkó | 2010. február 28. | 14:06:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lynnfield | 2010. február 28. | 14:04:12

kitöröltek, hát leírom szebben : gyf-nek NINCS HELYE az új országgyűlésben. Túl sok kárt csinált, és önkritikája NULLA . Személye az ellentétek forrása, ő a gyárilag beépített hiba ! Látod visszahívják a Toyotákat is.

Wass-akarat | 2010. február 28. | 14:04:02

Egy öszödi beszéd obamától...
A világ is beleremegett volna,de a dollár biztos!
Kis ország vagyunk nagy idiótákkal!

Jager László | 2010. február 28. | 14:02:47

Remélem Viktóriám is elmondja itt az elképzeléseit,mert nagyon hallgat mostanság!
Vikikém ! Legalább két szót!!
Kit fogsz szeretni ?
ENGEM,VAGY A NARANCSOT!??
J.L.

evianna | 2010. február 28. | 14:01:16

lynnfield, azért ne álmodozz, jó?
még nem számszerűsített kötelezettségek adódhatnak például az önkormányzatok 800 milliárdos kötvénykibocsátásaiból és egyéb ügyleteiből, amelyekhez elég volt egy testületi döntés, az önkormányzatok feletti felügyelet megszervezését azonban a fidesz megakadályozta - most akkor ki a hibás?

jó, tegyük fel, hogy minden "ellopott" vagyon visszakerül - lesz összesen százmilliárd? (amiből behajtható talán kettő...)
az elpocsékolt, rosszul felhasznált pénz itt a sok.
azt meg már nem lehet visszaszerezni, sőt többnyire a személyes felelősséget se lehet megállapítani: mit kezdesz például a pécsi kulturális főváros projekt totális kudarcával? visszafizetteted a napidíjat azokkal, akik össze-vissza utaztak a reklámozására, de nem csináltak itthon semmit, aztán meg lemondtak?

Wass-akarat | 2010. február 28. | 13:58:58

A gyengébbek kedvjért a kurucon nem lehet kommentálni!
Ott tények beszélnek magukért alátámasztva bizonyítékokkal!
Tudom ez itt,nem nyilvánvaló!

lynnfield | 2010. február 28. | 13:57:44

Házmester zorró igyekszik győzködni a képernyőről : milyen csodálatos eredmények vannak. A CSŐD-ig elvitt állapottal, IMF kényszer-hitellel még egyszer sem dicsekedett ! Miért is van ez kedves Zorró ???

evianna | 2010. február 28. | 13:55:35

piroll, nem az mszp megy tönkre így, hanem az ország.
ha nem tudják, nem tudják, de ha megvannak a szereplők, akkor miért ne tudhatnánk meg mi is? semmi közünk hozzá?
vagy először várjuk meg, amíg a majdani győztes kormány független szakértőiként röhögnek a pofánkba?
engem a módszer az, ami taszít: annak egy demokratikus országban nincs helye.
vagy ilyen elitet kell elképzelnünk magunknak?!

lynnfield | 2010. február 28. | 13:54:26

Pontosan DOKUMENTÁLNI kell a kormány átadás-kori állapotot, később kiegészítve azzal a tartozás-kötelezettségvállalás állománnyal, ami még nem derült ki.
Annyira szaros stafétabotot készülnek átadni, amilyen még a történelemben nem volt. Szerintem ennek SÚLYOS következménye kell legyen, beleértve a SZEMÉLYES felelősségre vonást is. gyf- dobogós helyen !

Wass-akarat | 2010. február 28. | 13:53:34

Tuti törölni fognak megint!
Szólásszabadságot!

100% tolerancia | 2010. február 28. | 13:53:07

Roemer
"Igalmas elméletedet inkább a nezettestvéreid között próbáld meg eladni. Mi lenne, ha inkább a kurucinfot ölelnéd oly széles, hazafiúi, darutollas kebledre?
Miért itt öklendezel?"

Mint antinacionalista kérdezem te gyűlölöd a magyar etnikumot és annak minden szimbólumát? Ha igen, akkor miért nem a saját etnikumod hírportálján írogatsz? Vagy a népszabit tartod annak?

piroll | 2010. február 28. | 13:50:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Wass-akarat | 2010. február 28. | 13:50:22

Mszp:Talán akkor maradt volna hiteles,ha az öszödi beszéd után rögtön saját maga zavarja el ferit,de még az országból is elzavarja!
E-helyett,a tömegbe lövetett!
Rég nem hiteles,sőt mészáros!

lynnfield | 2010. február 28. | 13:46:45

A félkegyelműek gyülekezete azt várja tőle : újra beszól majd OV-nak. Nem is kapisgálják, hogy NEM ANNAK van itt az ideje. Munkanélküliség, kilakoltatás, eladósodás, gázár-benzinár a csillagokban. Az mszp szavazó nyugdíjasnak nem tűnik fel, hogy most volna fontosabb a gyf idiótaságainál ??? Valódi tetterős, és valamennyire összetartó országgyűlés kell, mert a feladat nagy. gyf-el nem fog menni !

Wass-akarat | 2010. február 28. | 13:43:24

A fidesz miért nem tudja elfogadni,hogy neki is van egy nagyszámú radikális oldala?Ha ezzel a ténnyel nem nézz szembe rengeteg választót el fog veszíteni amit már így is sokat veszített a jobbikal való rémítgetésekkel!
Az mszp-ről meg...örüljön ha bejut ellenzéki szerepben ami a széteséséhez fog vezetni,mert pénz nélkül jön az acsarkodás-marakodás!
De isten szóljon belőlem!

lynnfield | 2010. február 28. | 13:41:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

piroll | 2010. február 28. | 13:36:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lynnfield | 2010. február 28. | 13:30:48

Kérdés : Le kell-e venni a lista 4. helyéről a beszéd mondóját ? IGEN ! A jövő országgyűlésének MEGSZÉGYENÍTÉSE elqró listára vétele. TUTI - ha bekerül lesz ellene tüntetés. A párttagságának meghagyása is teljesen érthetetlen. (nyakó csaló tahóé is)

Wass-akarat | 2010. február 28. | 13:30:11

Ha a Fidesz bizonyítja, hogy demokratikus párt...
Fényévekre áll ő a demokráciatól,nagy hűhó semmiért!
Ha vissza,ha előre ugyanott marad a kátyúban a ballal együtt!
Kizárólag bebukni lehet rajta de óriásit!

lynnfield | 2010. február 28. | 13:25:54

" A volt házelnök nem érti, hogy miért nem tett jogi lépéseket a frakció a szocialista párt "történelmi és katasztrofális elhiteltelenedését" eredményező kiszivárogtatás miatt. " Na itt óriási félreértés van. A KÖVETKEZMÉNYEKET nem a kiszivárogtatás, hanem a BESZÉD TARTALMA okozza. Van difi Katika ! Egy ország-építő beszédet el lehet mondani nagy nyilvánosság előtt is, de egy HAZAÁRULÓ beszédet ne lehessen mszp zárt körben se ! És még EZEK hoznak holokauszt törvényt ??? Érdekes !

Wass-akarat | 2010. február 28. | 13:23:08

Mit vizsgálnak, nem volt egyértelmű!

pumukli | 2010. február 28. | 13:22:03

Ebben az országban minden szaralak megél (gazdagon), csak éppen annak kopik fel az álla aki dolgozik...

pumukli | 2010. február 28. | 13:20:30

"Az MSZP történelmi és katasztrofális elhiteltelenedéséhez vezetett"

Ideje volt! Amit műveltek 20 évig (és azelőtt) éppen itt volt az ideje, hogy elnyerjék méltó büntetésüket.

Nezvál Béla | 2010. február 28. | 13:18:46

Tegnap azt olvastam, hogy minden sora a vizsgálatnak ÁLLAMTITOK !
Nekik is meg kell élniük, kérem !

ferengi88 | 2010. február 28. | 13:17:40

roemer | 2010. február 28. | 13:07:27
Milyen "izgalmas elmélet"??? Elolvastad a cikket???
Szted az NBH- nak mi köze egy PÁRT belső ügyeihez?
Miért az NBH vizsgálta át állandóan a maszop- kongresszusokat- őszöd utáni paranoiájukban- poloskák után kutatva????
Saját pénzükből béreljenek fel magán- security-t. Vagy nem ez lenne a normális?

piroll | 2010. február 28. | 13:13:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

roemer | 2010. február 28. | 13:07:27

ferengi88
Igalmas elméletedet inkább a nezettestvéreid között próbáld meg eladni. Mi lenne, ha inkább a kurucinfot ölelnéd oly széles, hazafiúi, darutollas kebledre?
Miért itt öklendezel?

emilke | 2010. február 28. | 12:52:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

roemer | 2010. február 28. | 12:40:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ferengi88 | 2010. február 28. | 12:36:34

Nem furcsa, hogy a NEMZETbiztonsági Hivatallal derítették ki, hogy egy köztörvényes PÁRTból ki szivárogtatott????
Béreljenek fel az összelopott magánvagyonukból magánnyomozót.
Ott van erre a távol- keleti In- Kal haver.

piroll | 2010. február 28. | 12:27:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS

Szili Katalin azt kérte az MSZP elnökségétől, illetve frakcióvezetőjétől, hogy kezdeményezzék a Nemzetbiztonsági Hivatal (NBH) balatonőszödi beszédről készült vizsgálatának teljes nyilvánosságra hozatalát - értesült az MTI. A távirati iroda információi szerint a volt házelnök erről két hónapja írt levelet Lendvai Ildikó pártelnöknek. A levél már téma volt az elnökség egyik ülésén, de hivatalosan nem döntöttek róla.

Szili Katalin azt is kezdeményezte, hogy a frakcióvezető fontolja meg, hogy jogi lépéseket tegyenek a felderítés érdekében, és a párt vezető testületei tárgyalják meg a kialakult helyzetet, valamint hozzanak állásfoglalást az őszödi beszéddel és annak kiszivárogtatásával kapcsolatban.

Az MTI értesülései szerint a szocialista politikus a levélben a kezdeményezéseit azzal indokolta, hogy számára hihetetlen és elfogadhatatlan az a tájékoztatás, amit a három évig tartó vizsgálatról közzétettek, és az is, hogy nem nevezték meg a kiszivárogtatásban közreműködőket, továbbá azt sem tették világossá, hogy hogyan történtetett meg az eset.

HIRDETÉS

"Az MSZP történelmi és katasztrofális elhiteltelenedéséhez vezetett"

A volt házelnök a levélben azt is megfogalmazta, hogy az őszödi beszéd és annak kiszivárogtatása "a szocialista párt történelmi és katasztrofális mértékű elhiteltelenedéséhez" vezetett, és emlékeztetett arra, a frakció zárt ülésén elhangzottak titokgazdája a képviselőcsoport vezetője, aki eddig nem tett jogi lépéseket ez ügyben. Véleménye szerint az MSZP számára megengedhetetlen, hogy az őszödi beszéd folyton a megosztottságot és a ködösítést felerősítve kerül elő, a tisztázatlan helyzet pedig lehetőséget ad arra, hogy támadják a Gyurcsány Ferencet és Lendvai Ildikót bíráló szocialista politikusokat - tudta meg az MTI. A távirati iroda megkereste Szili Katalint, aki sem megerősíteni, sem cáfolni nem akarta a dokumentum létezését.

Nyakó István szerint okafogyott az őszödi beszéd kiszivárogtatásának vizsgálata, az eredménye nyilvánosságra hozatala; az MSZP egyetlen politikusa sem érintett a kiszivárogtatásban. Bővebben >>>

A Magyar Rádió 2006. szeptember 17-én, internetes honlapján a tette közzé a birtokába jutott hangfelvételt, amely a május 26-án Balatonőszödön tartott MSZP-frakcióülésen készült. Gyurcsány Ferenc a zárt körben elhangzott beszédében - helyenként durva szavakkal - a frakciót a változtatások szükségességére akarta rádöbbenteni, az államháztartás rendbetételéhez szükséges gazdasági kiigazítások és a reformok elindításához, végigviteléhez próbálta megnyerni, s önkritikusan beismerte: a kormány "végighazudta" az elmúlt másfél-két évet.

A beszéd kiszivárgása után zavargásokba is torkolló utcai tüntetéssorozat kezdődött. Budapesten, szeptember 18-án a Magyar Televízió székháza előtt súlyos összecsapások voltak, a tüntetők gyújtogattak, romboltak. A tüntetéshullám a Kossuth téren folytatódott, s heteken át tartott. Még abban az évben, október 6-án az Országgyűlés a miniszterelnök kezdeményezésére 207 igen szavazattal 165 ellenében bizalmat szavazott Gyurcsány Ferencnek és a kormányprogramnak. A miniszterelnök a szavazás előtt mondott beszédében bocsánatot kért az ország helyzetével való szembenézés hiánya és balatonőszödi beszédének nyers és indulatos szavai miatt.

Házon belül rögzítették

Az m1 Híradója 2009 december végén jelentette be, hogy "házon belül" rögzítették 2006 májusában Gyurcsány Ferenc balatonőszödi beszédét, de a nemzetbiztonsági vizsgálat után sem nyilvános, hogyan jutott el az a sajtóhoz. A beszéd kiszivárogtatásáról szóló, több mint három évig tartó nemzetbiztonsági vizsgálat nemrég zárult le. Azt is vizsgálták, hogy ki volt a megrendelő, és azt is, hogy ki vette fel a beszédet.

Címkék: MSZP, Szili Katalin
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    117 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS