Elindult első útjára a 787-es 'Dreamliner'
A gép gyártási folyamata késlekedett, így az eredeti időponthoz képest három évvel később került sor a "debütálásra".
Annak ellenére, hogy az előállítás költsége több millió dollárral meghaladta a betervezett büdzsét, a szakértők úgy vélik a gép egyedülálló dizájnja minden fillért megért. A Boeing rámutat arra is, hogy a Dreamliner a leghatékonyabb fogyasztású a típusában, hiszen részben karbonszálból és műanyagból készült.
Az All Nippon Airways - az első légitársaság, amely a Dreamlinerrel repül - elárverezte a Tokió- Hong Kong járat hat első osztályú jegyét és annak 34 ezer dolláros bevételét környezetvédő szervezeteknek ajánlja fel.
A Boeing 2013-tól havonta 10 gépet gyártana, azonban a gyártás eddigi lassúsága ártott a megrendeléseknek. Múlt héten például a China Eastern Airlines mondott le 24 Dreamlinert, mivel megunta a hosszú várakozást.