Átalakult a lap: Webkettőn a papírról - érted a lényeget?

Parlament-vidámpark. Gyalog-vezér. Vagy esetleg 'webkettő-papír'? Gondolkodjunk, mérlegeljünk közösen! Ezt a célt szolgálja a Népszabadság online kampánya, amelyben olvasóink, közösségi csatornáink követői is részt vehetnek.

GALÉRIA a kampány ellentétpárjairól, klikk a képre!

"Érted a lényeget? - Mérlegelj!" - ezzel a szlogennel foglaltuk össze, kikhez is szólunk és mit üzenünk a Népszabadság átalakításával. Azokat a gondolkodó, olvasó embereket kívánjuk megszólítani, akik nem elégszenek meg az egyoldalúsággal, mert fontos számukra a vélemények sokszínűsége - döntéseiket viszont önállóan hozzák. Számukra kínálunk egy hiteles közéleti fórumot, elősegítve az egyéni vélemények kialakítását, a mérlegelést - de a döntést az olvasóinkra bízva.

A lap átalakítása alkalmából indított kampányunkba ezért olvasóinkat is szeretnénk bevonni, közös gondolkodásra ösztönözni.

A kampányukban megjelenített piktogramokkal, ellentét-párokkal a magunk módján reflektálunk a mai Magyarországon szerintünk leginkább jellemző közéleti vitákra - és ugyanerre kérjük olvasóinkat is. Kampányunkban így mindenki részt vehet a saját ötleteivel. Nézzük meg, kinek az ötletét díjazza leginkább az online olvasótábor, a legötletesebbeket mi is díjazni fogjuk.

Közösségre bízva

A kampányunkban látottakhoz hasonló, áthallásos ellentét-párokat várunk piktogramjainkhoz, amelyek a legtalálóbban adják vissza a hazai közéletet jellemző vitákat, esetleg azok színvonalát, bornírtságát, abszurditását. A lényeg, hogy gondolkodásra, mérlegelésre ösztönözzenek. Az ötleteket a Népszabadság Online közösségi médiás csatornáin gyűjtjük, illetve versenyeztetjük. Az online közönség tetszését leginkább elnyerő ellentét-párok közül a legkreatívabbakat beemeljük kampányunkba, így a sajtóhirdetéseinkbe is bekerülhetnek, ha a netes közösség és szerkesztősségünk tetszését is elnyerik. Emellett egyéves Népszabadság előfizetést ajánlunk fel a legnépszerűbb ötlet gazdájának, a dobogós ötleteket pedig háromhavi előfizetéssel honoráljuk - azokét, akik leginkább 'értik a lényeget'.

Facebook

Piktogramjainkat a Facebook-oldalunkon folyamatosan posztoljuk, illetve a Mérlegelj! című fotóalbumban gyűjtjük, itt a képekhez fűzött hozzászólásokban várjuk az ötleteiteket: a piktogramjaink egyszavas 'párjait'. A legfrappánsabb kommenteket (ötleteket) a 'tetszik'-gombbal (lájkolással) jutalmazhatjátok (ha már csatlakoztatok az oldalunkhoz). Aki nem találja a 'párját', az üzenőfalunkra küldheti saját képeit, szimbólumait - természetesen a szerzői jogok tiszteletben tartásával. Üzenőfalunkra várjuk a lap átalakításával kapcsolatos véleményeket, javaslatokat is.

Twitter

A Twitter-felhasználók is elküldhetik nekünk ötleteiket, illetve véleményüket a lap átalakításáról, kampányáról. Tweet-jeiteket megjelenítjük a Nol főoldalán látható Twitter-dobozban. Ehhez nem kell mást tennetek, mint a hozzászólásaitokhoz hozzáfűzni a "#merlegelj" címkét (hashtag-et, idézőjel nélkül).

NolBlog

A bloggereknek a Szerki Blogját ajánljuk a NolBlogon, itt szintén kommentben lehet ötleteket, piktogramokat, vagy szó-párokat küldeni (bejelentkezés után), és természetesen itt is van lehetőség a Népszabadság átalakulását kommentálni.

NOLTV, YouTube

Aki az ellentétpárjaink videó változatára (tv-s szpotokra) kíváncsi, megnézheti a Facebook-oldalunk videó-rovatában, a NolTV-n és a YouTube csatornánkon  is. Mindhárom csatornán véleményezhetitek, osztályozhatjátok a tv-szpotjainkat, de akár beküldhetitek saját videó felvételeiteket is (bejelentkezés után).

Az online kampány április végéig tart, ez alatt hetente választjuk ki azokat a párokat, amelyek a hirdetéseinkben megjelennek április közepétől.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.