belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Vona levele Orbán Viktornak: Ön nem a legyek ura

Vona Gábor, a Jobbik elnöke a saját honlapján tette közzé Bayer Zsoltnak a Magyar Hírlapban megjelent nyílt levelére írt válaszát. A jobboldali publicista azért vonta őt kérdőre egyoldalas cikkében, hogy egykori polgári körösként ő és a Jobbik miért ront a Fideszre.

NOL| 2010. március 5. |354 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

komszomol | 2010. március 7. | 19:43:42

"Vona Gábor: fel kell számolni a politikusbűnözést"

Szerintem nemcsak felszámolni kell, hanem megelőzni is! Gabikát előzetesbe!

kejo | 2010. március 7. | 17:42:09

http://poll-r.hu/poll/1017992

Borszívóügynök | 2010. március 7. | 09:46:50

vakablak | 2010. március 6. | 23:30:42

„Vagy az egyik pusztul bele, vagy a másik, vagy – és én ezt szeretném – mind a kettő halálos sebet kap.”

A halálra sebzett vad a leg veszélyesebb!
Mit gondolsz, mit tenne akár egyikük, akár másikuk, ha demokratikus eszközökkel a saját jövőbeni helyzetét már reménytelennek ítéli, ám ugyanakkor még a kezében a végrehajtó hatalom?

Vajjon mi következ(het)ne akkor? Mi az, amitől akár Mihály, akár Zazovics visszarettenne?

adamant | 2010. március 7. | 02:15:20

Hallo kö marad, mivan "new kid in town" ?

Nem kell mindenkire túlfütötten reagálni (pl. spartacus, ö ebböl él egy külföldi kirendeltségen, amíg az új kormány haza nem hívja). Vakablak inkább mond meghallgatni valót. (Még lehet hopgy töle veszek látcsövet a választások után és messziröl figyelek vele együtt... :))

Ami meg a tüzet illeti, lehet, hogy 1989-ben kellett volna egy jó nagy tüz.
Rámentünk volna talán fél millióan - lehet, hogy én is - de akkor most kevesebb lenne a mocsár, a az un. rendszerváltásból felkavart szenny.
De a volt 40 év lakájaiból is kevesebb, már megérte volna.
Na szép, álmokat (gyereket meg rá kell szoktatni, finoman, hogy a papa még aludni akar egy kicsit :)
Üdv
"A"

a kő marad | 2010. március 7. | 02:06:53

a lényeg az, hogy legyen ki meggyújtsa a tűzet.... mindegy, hogy ki, csak jó lenne, ha már mindenki jól lakhatna!!!!

A gyufa most a Jobbik kézben lesz…remélem ferinek, gordonkának, kuncénak, dajcsnak és néhány népbutító médiumnak melege lesz…. Na nem a felvonuláson

Megyek aludni, mert a gyerek korán kell…jó éjt!

Isten áldjon Benneteket

szájkosár.törvény | 2010. március 7. | 01:16:36

Ha a nemzet személy lenne, az ilyen VG/OVM -ok miatt nem hiszem, hogy képes lenne tükörbe nézni.

Legfeljebb azért, hogy szemköztköphesse magát.

szájkosár.törvény | 2010. március 7. | 01:09:46

jó ezzel poénkodni, ja.
csak nem tartom humorosnak.
kínomban kacagok.
muhaha.

...

vakablak | 2010. március 7. | 00:58:31

a kő marad | 2010. március 7. | 00:54:38

...na és ha a tűz ki is alszik, legalább fa maradjon, amit majd újra meggyújtunk...

a kő marad | 2010. március 7. | 00:54:38

szájkosár.törvény | 2010. március 7. | 00:37:37

…. nem baj csak a tűz ne aludjon ki…..fazekat lehet készíteni…….

szájkosár.törvény | 2010. március 7. | 00:37:37

a kő marad | 2010. március 6. | 23:34:08

annak is örülni fogunk ha lesz még fazék...

a kő marad | 2010. március 6. | 23:34:08

vakablak | 2010. március 6. | 22:27:56
:-)

Kedves Vakablak!

Én most böjtölők, így sokáig elkerülöm a húsosfazékot, de ha majd ehetek végre húst, akkor is lassan és mértékkel teszem, nehogy nekem is megülje a gyomromat…., ha egyáltalán marad a fazékban hús...

vakablak | 2010. március 6. | 23:30:42

Ez itt most a két dudás egy csárdában esete. Kizárt, hogy ez a történet jól végződjön mind a két párt számára. Vagy az egyik pusztul bele, vagy a másik, vagy – és én ezt szeretném – mind a kettő halálos sebet kap. Sokféle forgatókönyvet el tudok képzelni, de mind úgy végződik, hogy legalább az egyik pártnak lőttek.

spartacus | 2010. március 6. | 23:28:59

vakablak | 2010. március 6. | 23:06:51

Mondjuk, ha mar josolgatunk, egyvalamit nem szabad figyelmen kivul hagynunk: a Vezír kóros, beszukult elmeallapotat, kicsinyes bosszuvagyat. Lehet, neked lesz igazad, es a gyulolkodes kozben nem lesznek kepesek eszrevenni a sajat erdekeiket. Mas kerdes, hogy en boven el tudom kepzelni, hogy a Gardista banditakhoz hasonloan a Rosszabbikon belul is kiujulnak a frakcioharcok, ami a szelsojobbos-balos partokra egyebkent is jellemzo, es a valasztasok utan Morvai es a tobbi megelhetesi beall Viktator moge, a mezei hadak meg magukra maradnak. Lattunk mar ilyet Kisgizdaeknal, Madofeknel, Keresztes Demokrataeknal.

spartacus | 2010. március 6. | 23:22:39

vakablak | 2010. március 6. | 23:06:51

Jol latod a Jobbik „kivanatos” strategiajat, es ratapintottal a lenyegre: az ido. Eveken keresztul nem lehet forradalmi lazban tartani az embereket. Meg az ilyen agyhalottakat sem, mint a Rosszabbik torzsGardaja. Radasul a politikarol ugyanazt lehet elmondani, amit Montecuccoli a haborurol, harom dolog kell hozza: $+$+$. Es ez az, aminek a Rosszabbik nagyon hijan van. Az onkentes tamogatoiknak nem Szeles kaliberu „uzletemberek”, igy ok mar most is erejukon felul teljesitettek. Tehat vagy beszallnak ok is a kozos mutyikba, vagy feladhatjak. Szerinted melyiket fogjak valasztani?

Nekem nincsenek illuzioim, en meg emlekszem a Torgyan doktorral kapcsolatos „nem, nem, soha”-ra is, aztan a nyolcvan helyen valo visszalepesre es a gyalazatos egyuttkormanyzasukra, meg a szalamiszeletelesre is. Mas dolog, hogy en ennek jobban is orulnek, ket okbol: ahogy irtad, a Rosszabbik addig tiszta(?), amig a mezesbodon kozelebe nem kerul, masreszt Vona nem annyira ostoba, mint Torgyan. Csak nezd meg a valaszlevelet (persze, tudom, nem o irta), ha most erkeztem volna a Marsrol, oszinten sajnalnam es egyetertenek ezzel a szimpatikus, tisztalelku fiatalemberrel. Szerencsere tudom, kivel van dolgom, de hidd el, sokan nem.

a kő marad | 2010. március 6. | 23:09:06

"A" levéllel a Jobbik, megcélozta az Orbánt nem kedvelők táborát…

vakablak | 2010. március 6. | 23:06:51

spartacus | 2010. március 6. | 22:36:17

Ez valószínűleg tényleg így lesz, ahogy mondod, azonban a Jobbik nem adhatja fel a törtetést a hatalom felé. Ha most nyugodtan megül a babérjain, ha a ciklus alatt csak keményen odamondogat a Fidesznek, akkor ne is számítson rá, hogy valaha egyszer hatalomra jut. A Jobbiknak van esélye a hatalomra jutásra, de csak akkor, ha sikeresen és masszívan megroggyantja a Fideszt. Én erre nem látok más esélyt, mint a korrupciós szál erőltetését. Egyszerűen nem látom, hogy hol találhatna még a Jobbik fogást a Fideszen. Bosszúságot tud még neki sokat okozni, de fogást találni? mi mással?

Valószínűleg a Jobbiknak versenyt kell most futnia az idővel. A Fidesz gőzerővel fog azon dolgozni, hogy leamortizálja a Jobbikot. A Jobbik tagjai között feltehetőleg minden más pártnál nagyobb arányban vannak jelen a gátlástalan szociopaták, a bűnöző hajlam is ehhez mérhető. A Fidesz ezt fogja próbálni kiaknázni nyílt és titkosszolgálati módszerekkel, és komoly esélye van a sikerre. A versenyfutás abból áll, hogy melyik párt bizonyítja be hamarabb és hathatósabban a közvélemény számára a másikról, hogy annak tagjai „mind ugyanolyan korruptak, mint az MSZP” (mind a ketten ezt veszik majd elő összehasonlítási alapként).

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 23:03:57

spartacus

szórakoztató voltál

spartacus | 2010. március 6. | 22:55:35

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:45:59
Meg ne haragudj, de ezt az ovodas szintet en inkabb kihagyom.

IGNORE ON

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:45:59

Kedves spartacus

Kis eszesem azt kérdezted "Mi az az elé?" én azt válaszoltam: "Biztos ez is poén volt" ebből TE erre következtettél:"legyel tisztaban, hogy is ejtjuk a roviditett verziot!"

Ezt milyen logikával hoztad össze? Produkáld az elvárható elemi logikát.

Amúgy meg használd nyugodtan a "szkájpolni" alakot, bárhol, és bármikor.

"Megskalpoltad az unokádat?"
DE ez a poénod akkor is csak a hatodik elemi szintje...

Felhívnám a figyelmedet a gondolataidra amiket azóta is hiányolok, minek után a 18.06-tól egyre silányabb szinten (talán fáradsz) játszod itt az eszes fiút...

Talán olvassa korábbi hozászólásokat és eszedbe jut valami...




spartacus | 2010. március 6. | 22:36:17

vakablak | 2010. március 6. | 22:27:56

Azert azt ne feledjuk el, hogy a Jobbik mar most is eleg jol el van eresztve bunozokkel, ha ezek nem is feltetlenul a korrupcio teruleten jeleskedtek. Egy Pinter fele belugyminiszter elso dolga lesz, hogy marokra kapja az erintettek labakozet, es igy bizony mar masabbak lesznek a targyalasi poziciok. Eleg, ha Vonyito Gabriella „testoreit” megnezed, vagy azt, hogy ahol helyi szinten bekerultek a politikaba (onkormanyzatok), ott mar belenyaltak a mezesbodonbe.

Szerintem

vakablak | 2010. március 6. | 22:28:14

...Az én olvasatomban ez a Fideszre leselkedő legnagyobb veszély.

vakablak | 2010. március 6. | 22:27:56

a kő marad | 2010. március 6. | 22:06:45

Nagyon jó meglátás. A Jobbiknak elemi érdeke lesz fenntartania a saját tisztaság- és becsületesség-mítoszát, amit egyébként mindaddig nem is lesz nehéz, amíg saját maga a húsosfazék közelébe nem kerül. Addig is minden lehetőséget ki fog használni, hogy a Fideszről bebizonyítsa: ugyanolyan korrupt, mint az MSZP. Egyedül ebben az egy témában már annyi robbanásveszélyes anyag van, hogy az az egész Fideszt szétrepesztheti.

A Fidesz ugyanis korrupt párt. Valószínűleg nem korruptabb, mint a többi, de nem is kevésbé az. Az összpárti mutyi eddig azért mehetett, mert kimondott-kimondatlan konszenzus volt a pártok között, hogy ebben a tekintetben egymást nem bántják, így „mindenki megtalálja a maga számítását”. Ennek a konszenzusnak eleve véget vetett már a Fidesz (egyébként nagyon helyesen és politikai értelemben logikusan), amikor az MSZP mutyijait letámadta, de most itt a Jobbik, akivel ugyanezt a konszenzust valószínűleg eleve nem lehet megkötni. Ezért viszont a Jobbiknak semmiféle érdeke sem fűződik ahhoz, hogy fedezze a Fideszt: ott fogja leleplezni, ahol éri. Ráadásul elég nagy az ideológiai-személyi átfedés a Jobbik és a Fidesz szélsőjobbos szárnya között (ez önmagában több százezer embert jelent), így a Jobbik a dezertáló, vagy látszólag maradó, de ügynök-szerepet játszó fideszesektől olyan belső információkat szerezhet, amilyen „hírszerzési” lehetősége a pártoknak egymással szemben általában nem szokott lenni.

Az én ol

spartacus | 2010. március 6. | 22:24:27

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:17:06

L. A. = elé,
Tudod, ha mar arcoskodsz, akkor legalabb lennel tisztaban azzal, amit leirsz. Nem muszaj mindenkinek erteni angolul, de ha nem vagy kepes leirni, hogy Angyalok Varosa, akkor legalabb legyel tisztaban, hogy is ejtjuk a roviditett verziot!

skype es nem skaype, de miert epp ezt tudnad?

Na, porogj meg egy kicsit a gombostun, hadd elvezkedjunk!

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:23:23

spartacus

félek többre tartottalak mint ami vagy,

a 22. 06-os nagy primitívre sikerült...
olyan uncsi szimpla gyalázkodás csak... tucatot lehet percenkén olvasni ilyet a hol a bolsiktól hol a náciktól...
ha ilyen szinvonaltalan maradsz nem szórakozom veled...

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:17:06

Kedves spartacus

Szedd össze magad, "Megskalpoltad az unokádat?" ez gyengécske poén. Jobb nincs?
Mi az az elé? Biztos ez is poén volt.


"Nem, nem a patkanyoknal tartottunk, hanem nalad."

Én a gondolataid iránt érdeklődtem mert 18.o9 óta mióta bekapcsolódtál, a mocskolódáson kívül másra még neked nem futotta.
Szóval balliberáliskám mondj már valamit...

patkány, nácikokok, +görény... erőltesd meg magad


spartacus | 2010. március 6. | 22:06:52

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:01:45
„Kicsit feljavíthatnád. A nácikok többet érdemelnek.”

Konkretan kotelet, meg egy nekifutasos valagba billentest. Bar en az ilyen peldanyoknal a gombosture szavazok. ;-) Aztan csak porogj magad korul, mi meg mosolygunk a gyerekes probalkozadsaidon. Kozonseg adott, tolem kezdhetjuk a musort.

a kő marad | 2010. március 6. | 22:06:45

Miért fél a Fidesz a Jobbiktól?

Mert, ha hatalomra kerül, ki kell szolgálnia a támogatóit, azaz mutyizniuk kell (amit, már némely polgármesterük el is kezdett) …. , amit a Jobbik nem fog hagyni (nem is teheti, mert elveszíti teljes szavazóbázisát)!!

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 22:01:45

kedves spartacus

Javasolhatnám, hogy kezdjük előröl, ezzel a silány szöveggel indítottál:

" Szerintem ne rangasd az oroszlan bajszat, mert veletlenul fel talal ebredni. :-)

Csak halkan sugom meg, az ilyen ostoba nacikbol, mint te, harmoat szokott fogyasztani reggelire"

Kicsit feljavíthatnád. A nácikok többet érdemelnek.

spartacus | 2010. március 6. | 21:59:38

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 21:46:31

Megskalpoltad az unokádat? Vagy a skype-ra gondoltál volna? Mi az az elé? Meséld már el nekünk tudatlanoknak is!
Nem, nem a patkanyoknal tartottunk, hanem nalad. (Na jó, nem nagy a különbség.) Csak az irant erdeklodtem, hogy melyik ketrecben keresselek az allatkertben?

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 21:46:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mouth Hero | 2010. március 6. | 21:41:07

Na mi van? Taxi nem kapta meg az eheti linkjeiért a juttatást? Egy nap alatt egy linkre se futotta neki?

spartacus | 2010. március 6. | 21:27:09

szájkosár.törvény | 2010. március 6. | 21:08:23

Ah, elszaladt a gyava. Talan holnap, bar a fene tudja, eppen milyen nicken fog moralisan kornyezetet szennyezni. Amugy meg annyira egy brossurabol masolgatnak, hogy a kommentjeik alapjan nehez kivalogatni, eppen melyik paprikajancsihoz van szerencsed.

Igazabol en is abban remenykedtem, hogy elszorakozok az elmebeteggel, de a jelek szerint ez az inteligensebbje kozul valo, mert hamar rajott, hogy neki itt ma nem terem baber, es elmenekult.

Persze, az is lehet, hogy csak egyszeruen bejott a mamaja a gyerekszobaba es lekapcsolta a szamitogepet. :-)

spartacus | 2010. március 6. | 21:10:55

OFF

loncika | 2010. március 6. | 21:03:57

bár mennyire —> bármennyire

gyilkolásra készülő jobbik társaira is —> jobbikos társaira is

Az ilyent… —> Az ilyet…


Tanacs: mindig olvasd vissza amit irtal, mielott elkuldod. Jobb, ha te veszed eszre es javitod a hiabakat, mint a tobbiek, mert ha az egyebkent szimpatikus, alapjaban igaz gondolataiddal nem is fognak tudni mit kezdeni, akkor a helyesirasodba fognak belekotni. Es ez esetben: joggal.

szájkosár.törvény | 2010. március 6. | 21:08:23

Voltam a TURUL-ban, vettem kenyeret meg hagymát.

Jöttem tunkolni, aszonták itten folyik a vér :))))

remélem még nem késtem le!

x-P

loncika | 2010. március 6. | 21:03:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2010. március 6. | 20:56:43

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 19:37:10

Viszont legalabb azt tudod, hogy mikor kell feladni. :-)

spartacus | 2010. március 6. | 19:46:38

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 19:37:10
Kedves spartacus
Majd holnap megbeszéljük az állatkertben....”

Melyik ketrecben keresselek? Patkany? Goreny?

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 19:37:10

Kedves spartacus

Majd holnap megbeszéljük az állatkertben....

spartacus | 2010. március 6. | 19:24:28

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:54:54
Kedves spartacus
nagyon természetes, hogy igyekszel hasonlítani ezek szerint elvbarátodra, akinek orszlánbajsza van...
kis cica bajszodat azért neked még növesztened kell...
de üres fejű nácizásból már jól állsz... okos fiuka vagy... csak így tovább...
volt szerencsém kedves spartacus olvasni ilyen irányú teljesítményedet...”


Latom, ma nagyon nem vagy formaban.
(Igaz, ha ilyen formam lenne, mint eme disznacinknaken sem vagynek benne lenni.)

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 19:19:21

Kedves vakablak...

Nagyon szomorú vagyok, hogy ma este nem játszunk tovább.

Remélem holnap az Állatkertbe spartacus is eljöhet, és megmutatja oroszlánbajuszodat, hacsak a nácikok reggelre le nem borotválják...

vakablak | 2010. március 6. | 18:55:13

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:03:34

Józsika, apunak ma este már nincs ideje veled tovább fasisztásat játszani, úgyhogy menj és kérd meg anyut, berak neked egy mesefilmet, vagy játssz a nintendódon. Jó? Holnap elmegyünk együtt az Állatkertbe, de csak ha ma este már nem zavarod tovább aput. Nem, kommunistásat sem játszik ma már veled apu tovább. Menjél szépen.

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:54:54

Kedves spartacus

nagyon természetes, hogy igyekszel hasonlítani ezek szerint elvbarátodra, akinek orszlánbajsza van...
kis cica bajszodat azért neked még növesztened kell...
de üres fejű nácizásból már jól állsz... okos fiuka vagy... csak így tovább...

volt szerencsém kedves spartacus olvasni ilyen irányú teljesítményedet...

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:52:14

Kedves spartacus

"Jaj persze, kedves fajikérdés-szakértő olvtárs, én náci vagyok és kommunista, ahogy neked tetszik. Zarzinyecov idolodat csókoltatom, elmebajodat meg kezeltesd vagy ne kezeltesd, mit bánom én. Csak zakkantakkal ne álljon le vitatkozni az ember, hihetetlen mi kreativitást tudnak produkálni."

Nyelvhelyességi és helyesírási problémákat itt is megoldhatnád.
DE ne húzogasd az oroszlán bajszát....

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:38:46

Kedves spartacus

nagyon természetes, hogy igyekszel hasonlítani ezek szerint elvbarátodra, akinek orszlánbajsza van...
kis cica bajszodat azért neked még növesztened kell...
de üres fejű nácizásból már jól állsz... okos fiuka vagy... csak így tovább...

volt szerencsém kedves spartacus olvasni ilyen irányú teljesítményedet...

spartacus | 2010. március 6. | 18:31:09

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 17:30:02

„Szabad indentitás választásod van, ne feled, én tiszteletbe tartom majd... ”

Azt mar megszoktuk, hogy fogalmazni nem tudtok, de, hogy helyesen irni sem, nos, ez majdnem annyira irritalo, mint a rasszista hulyesegeitek.

spartacus | 2010. március 6. | 18:14:48

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 17:30:02
Vakablak
Délutáni szundikálásom okán okosságaidat csak most olvastam.”

Nem artana vegre felebredni.

spartacus | 2010. március 6. | 18:09:00

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:03:34

Szerintem ne rangasd az oroszlan bajszat, mert veletlenul fel talal ebredni. :-)

Csak halkan sugom meg, az ilyen ostoba nacikbol, mint te, harmoat szokott fogyasztani reggelire.

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 18:03:34

Vakablak

Csak ilyen ócska csúsztatásokra telik:
"Zarzinyecov idolodat csókoltatom"?

Ennyi vagy?

vakablak | 2010. március 6. | 17:52:32

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 17:30:02

Jaj persze, kedves fajikérdés-szakértő olvtárs, én náci vagyok és kommunista, ahogy neked tetszik. Zarzinyecov idolodat csókoltatom, elmebajodat meg kezeltesd vagy ne kezeltesd, mit bánom én. Csak zakkantakkal ne álljon le vitatkozni az ember, hihetetlen mi kreativitást tudnak produkálni.

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 17:30:02

Vakablak

Délutáni szundikálásom okán okosságaidat csak most olvastam.

Látom nem tudsz különbséget tenni "faj" és "rassz" között. De ez a Te problémád.

Az viszont demokratikus deficit nálad, hogy folytatod azt a gyakorlatot amit szóvá tettem. Nem érted miről beszéltem, de gondolom nem is azért vagy itt.
Megismétlem mindenkinek joga van indentitásának megválasztásához, és ehhez hozzátartozik a neve is.
Aki ezt nem tartja tiszteletben, az nem demokrata. Az vagy náci, vagy bolsevik, netán bármi más. Szabad indentitás választásod van, ne feled, én tiszteletbe tartom majd...




baracskai | 2010. március 6. | 17:21:45

Olyan sok aranyos, okos hozzászólás olvasható itt, de nekem feltűnt, hogy valamiért egy dolog nem izgatja a hozzászólókat: vajon miket tett az MSZP ebben az országban, amiért ma a népszerűsége lényegében egyezik a feltörekvő JOBBIK-éval? S miket tett az SZDSZ, az MDF, amiért rájuk már alig gondol hazánkban valaki, a cikkhez hozzászólók már említésre méltónak sem tartják őket!?

pinkyboy | 2010. március 6. | 17:20:11

Orbán hibázik, mert nem vág oda a Rosszabbiknak, szerintem koalició kéne szülessen MSZP-MDF-MLP, stb. között, hogy a Rosszabbik letűnjön!

pinkyboy | 2010. március 6. | 17:17:59

Az SZDSZ hála Istennek belefulladt a nemzetellenes gyűlöletkeltő politikájába.
Az MSZP protokommunista párt amely már a szocializmus alapelveit is megtagadja azzal, hogy pont a szociális dolgokkal nem foglalkozik annyira és mert a vadkapitalizmust preferálja...
A Fidesz egy ismétlődő propagandára épitő demagóg populista párt, de demokratikus!
Az MDF lemaradt.
A KDNP egy utánfutó, de ez is demokratikus kis párt.

Miközben mindenki a Fideszt szidja, egy veszélyes fasiszta párt emelkedik a háttérben!
Búrjánzik a Jobbik és mindenki Orbán Viktorral van elfolgalva!!!

Mint a buta kisgyerekek!!!


pinkyboy | 2010. március 6. | 17:14:35

Vona a veszélyes, de a megrögzött MSZP, SZDSZ és az elvakult köznép még mindig Orbánt utálja.

Jöjjön már rá mindenki, hogy a Fidesz egy demokratikus, ám lóháton ugráló populista néppárt.

De: most mi a baj? Nem az, hogy a nyilas ivedék Rosszabbikosok bekerülnek?
A Fideszt pocskondiázni értelmetlen miközben a Rosszabbik erősödik!

kocsobur | 2010. március 6. | 17:11:11

Re#bbicus("Volt már Bayer Zsolt a Népszabadság publicistája is.
Most a Magyar Hírlapé.
Aztán ki tudja, kié lesz még...
Ja, és Bencsik. A Bencsik András.
Ő is a Népszabadság oszlopos munkatársa volt. Méghozzá a pártélet rovatban. Mármint az m.sz.m.p pártéletének rovatában.")

Tudom. És Csintalan meg az MSZP alelnöke.Kerényi Imre meg a Charta tüntetésen 1992-ben lufikat eregetett farkasházyval.
Mindent tudok.Na és?

Mit akartál mondani?Mert én egyiket sem szeretem.

pinkyboy | 2010. március 6. | 17:08:01

Én Orbánt nem itélem el, mert eleinte nem tudhatta micsoda fasisztoid banda bújik meg Vona mögött. A ma már evidensen nyilasoid párt a Fidesz fő ellenfele. Ez a volt SZDSZ-eseknek nem tetszik.

Egyébként az SZDSZ rengeteg provokációjának és gyűlöletkeltésének köszönhető, hogy most létrejött a "Rosszabbik". Most mi lesz?

Én nem értek egyet ezzel a Fidesz ellenes vad kampánnyal, pedig én sem vagyok Fidesz párti!
A Fideszt nem kell támadni, mert az csak a Jobbikot erősiti!
Nem veszi észre senki?

bbicus | 2010. március 6. | 17:04:05

kocsobur | 2010. március 6. | 16:58:54

Volt már Bayer Zsolt a Népszabadság publicistája is.
Most a Magyar Hírlapé.
Aztán ki tudja, kié lesz még...
Ja, és Bencsik. A Bencsik András.
Ő is a Népszabadság oszlopos munkatársa volt. Méghozzá a pártélet rovatban. Mármint az m.sz.m.p pártéletének rovatában.
Hajjaj...

spartacus | 2010. március 6. | 17:02:47

kocsobur | 2010. március 6. | 16:58:54

„De ettől még Bayar a Magyar Hírlap publicistája.És azzal gyanúsitani hogy "diktáltak" neki a Fideszből hogy írja ezt a levelet, az legalább olyan szánalmas mint az operettnácik likudozása.”


Te ennyire tudatlan vagy, vagy ennyire sunyi?

spartacus | 2010. március 6. | 16:59:11

Tetszik. Csak azt nem tudom, akkor mi lesz, ha sikerul ugy felidegesiteni a zembereket, hogy 65% felett lesz esetleg a reszveteli arany, es a Rosszabbiknak nem sikerul elernie az 5%-ot sem. Ma valahogy mindenki elfelejti, hogy a FideSS-nek es a Rosszabbiknak azert vannak ilyen jo kozvelemenykutatasi eredmenyei, mert a lakossag 40%-a nem nyilatkozik / nem szandekozik szavazni.
Azert arra kivancsi lennek, amikor Vonyito Gabika tuntet a Kossuth teren a FideSS ellen ujraszamolast kovetelve. ;-)

kocsobur | 2010. március 6. | 16:58:54

Re#navtelagata ("Tehát itt Bayer Zsolt írt egy személyes levelet Vona Gábornak. Csak hát szegénynek biztos nem volt pénze arra, hogy feladja postán, e-mailben sem tudta elküldeni, ezért inkább megjelentette a Magyar Hírlapban. Ez jó :)))")

Azt nem mondtam jó jó.Sőt, ahogy már napokkal ezelött leírtam, Bayer az utolsó másfél évtizedben egy csomó ártalmas marhaságot csinált.
De ettől még Bayar a Magyar Hírlap publicistája.És azzal gyanúsitani hogy "diktáltak" neki a Fideszből hogy írja ezt a levelet, az legalább olyan szánalmas mint az operettnácik likudozása.
Mondogatott Kövér és Orbán valódi, a Fidesz igazi vezetői nyíltan is megállapitásokat a Jobbikkal kapcsolatosan- akkor bezzeg nem ugrált zazrivecz...


"Ugye ezt képletesen érted? :) Mert most majd a Fidesz és médiája kicsinálja?"

Ezt is leírtam már.
A Fidesznek ez az elsietett hadüzenet csöppet sem jön rosszul.
Egyfelől, simán behúzhat az un. középre, lerúghatja magáról a szélsőséges elmebetegeket, összemoshatja majd a két "szélsőséget", az MSZP-t és a Jobbikot...
és majd hatalomra kerülésük után, élénk itthoni és külföldi helyeslés közepette számolhat majd le a "nácikkal".

Finnugor | 2010. március 6. | 16:53:58

Vakablak 2010.március6. 13:54:10 …
Remélem szétszecskázzák egymást Orbánnal. Legalább valami hasznom legyen belőle.
Okosabb gójok ők mintsem gondolnád!

tooop | 2010. március 6. | 16:30:27

"bbicus"
Nagyon egyetértek. Láthatóan ettől fél O.V. a legjobban, egy fél év múlva nem tudja majd mindig előre küldeni a mamelukjait (Cser-P., Szijjártó, Balssay, Schmidt P., stb.) Kellemetlen lesz majd szembesülni a saját fegyverével, mert a Jobbik biztosan azt fogja alkalmazni. Egyáltalán nem vagyok Jobbik hívő, de nagy örömmel fogom hallgatni azokat az interpellációkat, amiket a Fidesz stílusában, a Fidesz ellenében fognak elmondani!

Borszívóügynök | 2010. március 6. | 15:53:51

vakablak | 2010. március 6. | 14:29:57

„Nyilván lesz törekvés arra nézve, hogy Zarziekcsik elvtársat leamortizálják a sárga földig, s a Fideszt ismerve ez a vállalkozás elég komoly sikerrel kecsegtet…”

Az a tény, hogy mindezidáig még csak kísérletet sem tettek arra, hogy Zazrovicsot - vagy a Jobbik nevű testvérpártból bárkit – személyében „leamortizáljanak” (aminek pedig Orbán egyedülálló mestere), az bizonyítja, hogy az egész jobbik – fidesz szembenállás csak egy szavazatmaximálásra irányuló, jól – rosszul eljátszott szemfényvesztő komédia.
Most Bayer játszotta el a hattyú halálát, Zazucsek jól vette a végyszót. Már Bencsik is eljátszotta a primadonna belépőjét.
Érdeklődéssel várom: mikor és melyik ripacs következik még?

bbicus | 2010. március 6. | 15:49:11

Azt nagyon sokan várjuk, hogy Orbán Viktor végre a parlamentben mondja el, amit el kell mondania, végre válaszoljon a neki feltett kérdésekre, végre nézzen szembe a problémákkal és tegyen kísérletet azok megoldására tehetsége szerint, végre ismerje be, amit rajta kívül mindenki tud, hogy ő sem nem mindenható, végre mondja ki, hogy az akarat kevés.
Miniszterelnökként nem vonulgathat frakciójával együtt ki-be, számára roppant kellemetlen helyzetekben is ülve kell maradnia s végighallgatnia azokat, akik hozzá beszélnek, majd fel kell állnia és tisztelettel előadnia a maga álláspontját, ugyanott, az Országház üléstermében, nem az utcán. Amely álláspontot természetesen az országgyűlés továbbra is vitathat, s neki továbbra is rendelkezésére kell állnia az országgyűlésnek, akár tetszik, akár nem.
Majdcsak megtanulja végre, hogy hol lakik az isten.

várakozó | 2010. március 6. | 15:46:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lakatos | 2010. március 6. | 15:16:54

A Fidesz és Orbán várható egészpályás letámadása a Jobbikot is meggyengíti, sőt pályán kívülre szorítja. Orbán addig nem nyugszik, amíg egyedül nem marad a magyar ugaron, illetve mutatóban, rémisztgetésként megtartja magának Gyurcsányt egy rezervátumban.

navtelagata | 2010. március 6. | 14:49:01

kocsobur | 2010. március 6. | 14:24:58
"Ha neked ír valaki egy levelet.Egy személyes ismerősöd. És benne, hát hogy is mondjam, picit nehezményezi bizonyos nézeteidet, cselekedeteidet.
Akkor te mit csinálsz? " Válaszolsz" Orbán Viktornak?:P"

Tehát itt Bayer Zsolt írt egy személyes levelet Vona Gábornak. Csak hát szegénynek biztos nem volt pénze arra, hogy feladja postán, e-mailben sem tudta elküldeni, ezért inkább megjelentette a Magyar Hírlapban. Ez jó :)))

Persze azért érdekes lenne tudni, mit szólnak a Fidesz hívek arra, amiket itt említ Vona, mire is voltak jók a polgári körök, mit szólnak a rádiófrekvenciák körüli "szégyenletes összjáték"-hoz.

"Vona ezzel a levéllel megírta a saját halálos ítéletét.
A többi már csak idő kérdése."

Ugye ezt képletesen érted? :) Mert most majd a Fidesz és médiája kicsinálja?

misima | 2010. március 6. | 14:47:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. március 6. | 14:44:40

MINDEEGY MIT ÍRTOK!
ORBÁN VIKTOR FÉL!!!!!
FÉL ,HOGY ELVESZÍTI A SEMMITMONDÁSSAL SZERZETT FÖLÉNYÉT!!!!
HÁT IGAZA VAN. Én is félnék politikailag a helyében.
Egyenesen nem tud mondani semmit,csak hallgat!!!
HÁT EGÉSZSÉGÉRE!!!
J.L.

Gesztenye7 | 2010. március 6. | 14:30:17

Bocs NOL-Belföld.

vakablak | 2010. március 6. | 14:29:57

A Jobbiknak van egy nagy előnye a Fidesszel szemben: a pártvezér Zazrakiewicz egy eldobható alak. Ebben az enyhén beszédhibás ürgében annyi karizma van, mint egy tál tegnapelőtti sóletben. Nyilván lesz törekvés arra nézve, hogy Zarziekcsik elvtársat leamortizálják a sárga földig, s a Fideszt ismerve ez a vállalkozás elég komoly sikerrel kecsegtet, bár lehet ebből még kudarc. A Jobbik azonban MINT PÁRT egy meglehetősen laza struktúrájú valami, vezetője egy kis nulla alak, így a vezér pusztulása után bármikor előre lép a következő kartonmasé káder, és ott nyomja tovább a szöveget, ahol Zazranyec elvtárs akasztásakor megnyomták a szünet feliratú gombot.

Tulajdonképp ugyanez igaz magára a pártra. Ahogy a Magyar Gárda betiltása sem vezetett máshova, mint egy szimpla átnevezés utáni zökkenőmentes továbbüzemeléshez, ha magát a Jobbikot (mint pártot) tudná betiltani a Fidesz, az a lelkes rajongók lelkes rajongásán mit sem változtatna. Másnap megalapítanák a Jobbik-1 nevű pártot, és minden menne tovább úgy, mint annak előtte.

kocsobur | 2010. március 6. | 14:24:58

Re#navtelagata("Azért érdekelne, hogy ha az egyik jobboldali párt elnöke ír egy nyílt levelet a másikénak, az miért nem hír a jobboldalon?")


Elmondom.Hátha megérted.
Ha neked ír valaki egy levelet.Egy személyes ismerősöd. És benne, hát hogy is mondjam, picit nehezményezi bizonyos nézeteidet, cselekedeteidet.

Akkor te mit csinálsz? " Válaszolsz" Orbán Viktornak?:P
Ráadásul úgy hogy elküldöd, és ugyanúgy hazudsz mint gyurcsányék ("reggel, éjjel meg este")? (Régen felajánlottam, mutassa meg valaki, BÁRKI, az amit zazrivecz állit, idézem "Ön, ha a Jobbikról kérdezték, azt mondta inkább: „sas nem kapkod legyek után". " - Te meg tudod mutatni, mikor volt ilyen?).

És akkor ilyenek után még csodálkoznál, ha semmibe vennének?
Ne csodálkozz.
Talán ismered(ha nem, tanuld meg): soha ne birkózz egy disznóval.
Mindketten sárosak és trágyásak lesztek.
De a disznó még élvezi is.

Vona ezzel a levéllel megírta a saját halálos ítéletét.
A többi már csak idő kérdése.

imisti | 2010. március 6. | 14:23:07

Kocsobúr!
Az egész operettnáci csürhét évek óta "lekezelem"!
Nana,kecskebőr!Tavaly még istenítetted őket!Még tavaly itt vetted pártfogásodba őket,csak mióta kezdik a fidesz sarkát taposni,azóta csürhézed őket!!
Vagyis tavaly október óta!Nézz csak utána!Illetve magad után!

Gesztenye7 | 2010. március 6. | 14:18:06

A 70 millióról órák óta olvasható cikk az NSO-n.

navtelagata | 2010. március 6. | 14:08:37

kocsobur
vakablak | 2010. március 6. | 00:11:41: "Sőt, még kocsobur különbejáratú és saját alapítású magazinja, a jobbklikk.hu sem tartotta elég fontosnak leközölni a levelet. Pánik a Fidesz kebelében! :D"
Én nem vagyok ennyire bennfentes, nem tudom, a jobbklikk.hu a te magazinod-e. Azért érdekelne, hogy ha az egyik jobboldali párt elnöke ír egy nyílt levelet a másikénak, az miért nem hír a jobboldalon?

kocsobur | 2010. március 6. | 14:08:02

Re#hmhmhm("Milyen érdekes, lassan 24 órája van kint ez a cikk a NOL címlapján (akinek ugye a legnagyobb ellensége a fasizmus, utána jön a Fidesz), viszont Hagyó 70 milliós kenőpénzét hajnal óta egy firkász se tudta szavakba önteni.")


Ami késik nem múlik..:)
Hamarosan megjelenik valamelyik nyakó, és közli,kiderült hogy a Fidesz megint hazudott, az igazgató vallomásából is kiderül hogy nem "talicskával tolták ki a BKV-ből a közpénzt" ahogy azt a Fidesz állitja, hanem 15 milliós Nokiás dobozokban..:P

hmhmhm | 2010. március 6. | 14:07:11

Mea culpa, megvan hagyó pár görgetéssel Vona alatt

kocsobur | 2010. március 6. | 14:05:22

Re#navtelagata("
Én persze nem hiszem, hogy erről lenne szó, kocsobur is csak Vona Gábor lekezelése miatt használja a Zazrivecz nevet (van ahol még kis betűvel is írja :) ), de hát ez van.")

Ebben látod igazad van...
Az egész operettnáci csürhét évek óta "lekezelem".

Azt meg nézd el nekem, hogy némi kajánsággal idézek pl. ilyeneket:

"Csurkához feltűnően hasonló módon inszinuálta Morvait Bodor Pál (Diurnus) az MSZP-közeli Pallas Páholy - Klubháló Egyesület honlapján: „Nem egészen értem, hogy Morvai Krisztinát, akit származása, házassága, gyermekeinek »vér szerinti« eredete, jogi végzettsége nem predesztinálna effajta dühödt szélsőjobboldaliságra (amelyből kiharsannak a múlt századi, legvadabb antiszemitizmus felhangjai) - milyen élmények hatására töltődött fel ilyen túladagolt, vad jobboldalisággal, és állandóan leckézteti az egész országot" - írja, sőt, sugalmazását még egy mondattal megfejeli: „Ha igaz, amit a világhálón olvashattunk, hogy édesanyját eredetileg Schwartz Klárának hívták, és nem német (esetleg sváb) volt, akkor Morvai Krisztina antiszemita felhangjaiban talán öngyűlölet is sikoltozhat" - írta a társadalmi kirekesztés elleni fellépés jegyében felmelegített Demokratikus Charta egyik „ikonja", utalva Morvai édesanyjára, az egykori Rotschild-manöken Fekete Klárira."


Nos igen..:)
zazrivecz és baló györgyné..magyarok vezéri..:)

hmhmhm | 2010. március 6. | 14:02:30

Milyen érdekes, lassan 24 órája van kint ez a cikk a NOL címlapján (akinek ugye a legnagyobb ellensége a fasizmus, utána jön a Fidesz), viszont Hagyó 70 milliós kenőpénzét hajnal óta egy firkász se tudta szavakba önteni.

vakablak | 2010. március 6. | 14:00:16

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 13:53:18

Értem én ám, hogy még mindig nem bírod megemészteni, hogy eléggé kínosan el kellett kullognod már egy pár velem folytatott vitából, és ezért próbálsz rajtam folyton fogást találni. Ez egyébként egyáltalán nem lehetetlen vállalkozás, nem vagyok én egy agytröszt, nem hibátlan a logikám és nem erős bástya az érvelésem. De könyörgöm, legalább valami ésszerűvel próbálkoznál! Azt, hogy én náci volnék, basszus, térj már észhez, ember, itt senki neked be nem veszi.

dktg | 2010. március 6. | 14:00:00

Legyek Ura(két nagybetűvel,mert név)=Belzebúb, ő a Pokol hét hercegének egyike. A kommenteket gyorsan futottam át, így ha vki leírta volna már,akkor elnézést az okoskodásért. Golding regénye egyébként zseniális,érdemes elolvasni! Idén már harmadszorra tanítom nyolcadikosoknak, mindig nagyon megfogja őket. Ja, olvassatok zizeket!Ciao!

Jager László | 2010. március 6. | 13:54:44

Na és mit szól ehhez a megszólított!?
Nincs véleménye!?
Bátran senmmit!! Vagy egyetért!?
Katonáit küldi maga előtt harcba!!
EZ ELÉG ÁTLÁTSZÓ!!!
J.L.

vakablak | 2010. március 6. | 13:54:10

Engem egyáltalán nem zavar Vona/Zavracsimek/akármi nemzettestvér származása. Felőlem lehet ő az áprádházi magyarok közvetlen leszármazottja, lehet szlovák, bolgár, hottentotta vagy innuit. Ennek semmiféle jelentősége sincs. Jelentősége annak van, hogy ő az, aki kirekesztene mindenkit a magyarságból, aki az ő szempontjai alapján – faji vagy ideológiai – erősen náci felhanggal és az ő sajátos értelmezésében „nem magyar”, dacára annak, hogy a kirekesztendők magukat magyarnak vélik és az állampolgárságuk is magyar. Teszi ezt úgy, hogy neki magának sem magyarok az ősei, ez viszont röhej. Mint mondtam, leszarom, hogy milyen ősei vannak. Azonban ez a Zazricsimek-féle ideológia nekem totálisan büdös, ő maga meg egy hiteltelen, romboló szándékú és veszélyes alak. Remélem szétszecskázzák egymást Orbánnal. Legalább valami hasznom legyen belőle.

navtelagata | 2010. március 6. | 13:54:05

vakablak | 2010. március 6. | 13:35:07
"Egyben tanácstalanul állok afölött a rejtély fölött, hogy szerinted mit lehet Zazrievicsek úrelvtárs fajával megcsinálni, amit Lendvai Ildikó fajával nem lehet, vagy fordítva."

Na ne legyél ilyen értetlen :)
Aki jobboldali, annak lehet a nem magyar eredetére hivatkozni, aki pedig balos, annak nem szabad zsidó eredetét felemlegetni.

Én persze nem hiszem, hogy erről lenne szó, kocsobur is csak Vona Gábor lekezelése miatt használja a Zazrivecz nevet (van ahol még kis betűvel is írja :) ), de hát ez van.

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 13:53:18

navtelagata

Nyilván való dolog amit írsz. Pontosan ezt szeretném megétetni, amit Csurkánál náci módszernek tartunk, az akkor is náci módszer ha azt egy magát baloldalinak képzelő műveletlen figura használja...

Amúgy meg mindenkinek vele született joga, hogy a nevét, bármilyen okból, a törvényben előírt módon megváltoztassa...

És aki ezt még tetőzi a "faj" szóval, és nincs semmi érve csak a gátlástalan nagy pofája, ahogy itt mindenkit kioszt, azt sajnálom. DE kénytelen vagyok leírni, aki náci eszközöket használ az náci... nincs különbség, hamis a "cél szentesíti az eszközt.." duma.

navtelagata | 2010. március 6. | 13:36:23

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 13:17:46
Arról a különbségről van szó, hogy Csurka az általa utált politikusok zsidó származása miatt használta "eredeti" nevüket.
Vona Gáborral kapcsolatban nem erről van szó (arról sem, hogy szláv eredetű lenne). Én sem tartom feltétlenül helyesnek Vona Gábor eredeti vezetéknevének az emlegetését, már csak azért sem, mert (legalábbis a wikipedia szerint) apai nagyapját Vonának hívták, ő csak "visszavette" a családja nevét. Persze, ha apai nagyapját hívják Zazrivecznek, és apjának nevelőapját Vonának akkor is így tett volna, azt kétlem.

vakablak | 2010. március 6. | 13:35:07

Én nem ismerem a te logikádat, de te amolyan náci-szakértőnek mutatod most magadat, így hát elmebajod iránt kutakodó kérdésem arra irányult, hogy a náci fajelmélet megszállottja vagy-e. Válaszodból ez nem igazán derült ki. Egyben tanácstalanul állok afölött a rejtély fölött, hogy szerinted mit lehet Zazrievicsek úrelvtárs fajával megcsinálni, amit Lendvai Ildikó fajával nem lehet, vagy fordítva.

(Közben valaki hívja az ápolót.)

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 13:17:46

vakablak
"Zazrievicsek úrelvtárs melyik fajhoz tartozik?"

Miért Rákosi elvtárs netán Lendvai Ildikó valamelyik más "fajhoz" tartozik, nem ahhoz amelyhez "Zazrievicsek" úrelvtárs?

Vagy "Zazrievicsek úrelvtárs" olyan "fajhoz" tartozik akivel meglehet csinálni azt, amit Lendvai Ildikóval nem?



Mi csoda újdonságok derülnek itt ki "fajelméletből"...

vakablak | 2010. március 6. | 13:07:33

Zazrievicsek úrelvtárs melyik fajhoz tartozik? És amelyikhez tartozik, azt én náci eszközökkel üldözöm? Magadnál vagy te?

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 12:54:34

vakablak

Sajnálom, de náci eszközöket használsz... és ezt eltűri tőled a NOl szerkesztősége...vajon miért?

Csurka is megírta, kinek mi volt az eredeti neve...
Te se csinálsz mást, és a pofád is akkora mint neki volt...

vakablak | 2010. március 6. | 12:46:32

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 12:42:55

Te eddig is sok tébolyult dolgot mondtál már, de ez most egy új minőség.

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 12:42:55

vakablak

Arról beszélek, hogy undorodok a náciktól és módszereiket használó baloldalinak látszó tüneményektől...

Toleranciahorror | 2010. március 6. | 12:36:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Toleranciahorror | 2010. március 6. | 12:34:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kocsobur | 2010. március 6. | 12:20:42

Re#Ne féljetek! ("Balodali polgártársaink boldogan le mennek náciba és "Zazravicsek nemzettárs"-oznak")

Bocsánat , én nem volnék baloldali polgártás..:P

Tény hogy 2002-ig a pártführer neve hivatalosan is Zazrivecz volt.

És ekkor érezhette, hogy ezzel a névvel ha előáll az operettnácik elé, hogy
aszondja "Magyarok! Hallgassátok Zazrivecz vezért!" - akkor cseszhetik, már eleve röhögésbe fullad az egész.
Így hát tudatosan váltott.

Valahogy olyan ez is mint orosz eszmetársa, bizonyos Vlagyimir Wolfovics Zsirinovszkij , akit egy tévéadásban a "Haza" választási egyesülés képviselője, Andrej Szaveljev politológus arra emlékeztettett, hogy ő még a peresztrojka idején, a Solom zsidó kulturális központ aktivistájaként úgy emlegette Izraelt, mint saját hazáját...:P

Igaz, itt ezt már az emlékeztetést Diurnus /Bodor Pál eljátszotta Morvai Krisztinával..:)

vakablak | 2010. március 6. | 12:19:40

Te pontosan miről beszélsz, ember?

Ne féljetek! | 2010. március 6. | 12:08:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

math | 2010. március 6. | 11:52:32

gope: melyik pártnak lennék a katonája?

kohndávid | 2010. március 6. | 11:47:31

Vonó nem szégyenlös még,hogy Orbán úr tárgyaljon,és vitázon egy légyel...

kocsobur | 2010. március 6. | 11:39:45

Re#Toleranciahorror

Hát nem tanulságos látni, az összes-kelleriádákkal is bebukott- évtizedes ballib hazudozások felsorolását?:P

ingyenebed | 2010. március 6. | 11:31:11

TOLJAD NEKIIIII !!!!!

:-))))))

Erre mondják, hogy mikor a tetű megtetvesedik...
Páholyból nézzük.

Toleranciahorror | 2010. március 6. | 11:19:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gope | 2010. március 6. | 11:17:00

math
ne sorold ezt is tudjuk, mint a BKV és társait.
Legyek urához annyit: itt már mindenki sok hülye gyereknek látszik.
Túl nagy a homokozó, ami mellett játszanak.
Se Te, se Kocsubur nem látjátok a saját szemetekben a gerendát, pedig ott van,
Én csak azt nem értem, hogy Ti művelt, felvilágosult emberek, hogyan lehettek ekkora pártkatonák
Vagy talán éppen ezért?

math | 2010. március 6. | 11:16:08

"igen valóban eljön majd az a pillanat amikor szint kell vallani ,"

arra gondolsz, hogy Morvainak bíróság előtt kell majd válaszolnia, hogy mi köze a Magyarok Nyulaihoz?:)

lendvay | 2010. március 6. | 10:47:17

igen valóban eljön majd az a pillanat amikor szint kell vallani ,és hiába próbálják meghamisitani a valót mindenki átlát rajta. ez a mi igazságunk.
SZEBB JÖVŐT !

kuszi42 | 2010. március 6. | 10:36:35

Én ugy emlékszem, hogy '98.-ban jelentette ki Orbán arra a kérdésre,hogy a kisgazdákkal koalicióra lépne e ? Akkor mondta, hogy "a sas nem kapkod a légy után".Mit ad Isten, ha a kisgazdák nem lépnek vissza a második fordulóban a fidesz javára a sas szárnyaszegedett lett volna. Különben is a fidesz még sohasem nyert választást.A hálát ők nem ismerik, Torgyánt is jól elintézték, az más kérdés miért, és hogyan.
Nagyon örülök annak, hogy most Orbán megkapta a magáét a volt haver Vona Gábortól.
Én most figyeltem fel Vonára, ha neki most nem diktálták a levelét és ez a pártjának a véleménye,akkor Orbánnak a nyakába fognak lihegni,ahogy a Pokornyi igérte a szociknak és be is tartották.Hogy milyen károkat okoztak ezzel az országnak, arról majd a következő nemzedék is itéletet fog mondeni.Kiváncsian várom Orbánnak lesz e bátorsága Vonával a nyilvánosság előtt vitázni.

math | 2010. március 6. | 10:26:13

nehéz felülmúlmi:

Székházügy,
Josph Toth
Kaya Ibrahim
Simicskázás
Hosszú bájtok éjszakája
Ezüsthajó Kft
Defend Kft
Millenáris Kht
Happy End Kft
Országimázs
Vegyépszer
Autópályaépító Rt
Orbán szőlők: "Ne mi nyerjük a legtöbbet"
Orbán bányák: "A fiuk a bányában dolgoznak"
Grippen

math | 2010. március 6. | 10:22:07

kocosbur: meg ugyebár Josph Toth, Kaya Ibrahim, Ezüsthajó, Defend, Millenáris Kht Happy End, Vegyépszer, "Ne mi nyerjük a legtöbbet" "A fiuk a bányában dolgoznak". Orbán örökös világbajnok.

math | 2010. március 6. | 10:20:08

kocsobur: nyugi, a fideszes korrupt politikusokat is meg foják találni. idő kérdése.

kocsobur | 2010. március 6. | 10:06:49

"Kipakolt Hagyóról a volt BKV-vezér - 15 millió forint volt a "tagdíj"
Nagyságrendileg mintegy hetvenmillió forint jutott Hagyó Miklóshoz Balogh Zsolton keresztül - erről a BKV Zrt. volt megbízott vezérigazgatója beszélt a Magyar Nemzetnek adott interjújában, amelyben arról is beszélt, hogy azóta tudja, hogy 15 millió forint fér el egy Nokia-dobozban, mert egyszer abban adta át az összeget."

Ha ez így megy, a szépen fénylő ezüstért való vita házmesteri-zazrivecz között a beszélőn zajlik majd..:P

math | 2010. március 6. | 09:56:15

"apa, kezdődiiiiik, kezdődik, kezdődikkk!"

:) talált.

math | 2010. március 6. | 09:53:55

"Itt nem légyről , nem az uráról, nem az erről szóló filmről, hanem a hatalomról van szó."

a Legyek Ura is arról szól: egy csoport hülyegyerek egy szigeten veszélyes játékot játszik a hatalomról.


vakablak | 2010. március 6. | 09:42:27

"Vona úrral le kell ülni vitatkozni, és kb. 20 perc alatt fog kiderülni, hogy gőze nincs semmiről."

Demagóg populistákkal nincs miről vitatkozni. Vitatkozni csak vitapartnerekkel lehet és érdemes, olyanokkal, akik érveket mondanak és nem lózungokat, aki konkrét és precíz fogalmakban hajlandók gondolkodni és beszélni, akik érvekre érvekkel felelnek, nem pedig hazug, ám egy vita keretén belül megcáfolhatatlan, rágalmazó vagdalkozásokkal. Ha az egyik fél azt mondja a másiknak, hogy „Ön a nemzet érdekei ellen cselekszik!”, akkor egy nyilvános vitában egy ilyen szintű felvetésre mit lehet felelni? ”De nem is! Maga cselekszik a nemzet érdekei ellen!” Ez dedós hülyeség.

Orbántól is Vonától – azaz mindkettejüktől – pont ennyi telik ki, ezért egy Orbán-Vona vita semmilyen kérdés tisztázáshoz nem járulna hozzá. Orbán ehhez képest a teljhatalom küszöbén áll, és nem szabad hagynia erodálódnia népszerűségét és integritását, míg Zazravicsek nemzettárs leginkább azzal szerezhet pontokat magának és szavazatokat a pártjának, ha páros lábbal Orbán gyomrába ugrik, majd ülepét a pódiumon fetrengő Orbán képéhez dörzsöli. Persze csak képletesen. Ez egy teljesen aszimmetrikus felállás, a stratégiák egymásnak ellentétei. Orbán egy ilyen vitában maximálisan ellenérdekelt, Vona pont ellenkezőleg.

Mindazonáltal (és épp a fentiek miatt) szívesen látnék egy ilyen vitát. Miért pont Orbánnak legyen jó? Persze ilyen úgysem lesz.

gope | 2010. március 6. | 09:40:09

Itt nem légyről , nem az uráról, nem az erről szóló filmről, hanem a hatalomról van szó.
És bevallva nem bevallva, ezek a jól fésült fiatalemberek ezt szeretnék megragadni.
De még nem jött el a soruk.
Most Viktor következik, megszolgálta.
8 évig mindent meg tett, hogy most ő és fidesznyikei oda jussanak.
Én is úgy érzem kemény 4 év vár rájuk, mert a tábor már 3 és a zászló sem egy.
Plagizálva a vezért- hajrá Magyarország , de ezt én mondom: és hajrá többpártrendszer, mert erre én is vártam 47 től 89ig.

kocsobur | 2010. március 6. | 09:39:36

Re#macilaci ("Vona úrral le kell ülni vitatkozni, és kb. 20 perc alatt fog kiderülni, hogy gőze nincs semmiről.")


Hetekkel ezelött megírtam: alig várom a házmesteri-zazrivecz vitát
a szépen fénylő ezüstéremért való csatában..:P

math | 2010. március 6. | 09:22:05

"Vona úrral le kell ülni vitatkozni, és kb. 20 perc alatt fog kiderülni, hogy gőze nincs semmiről. "

meg az is, hogy Orbánnak sincs. ráadásul a gyáva aligha teheti meg, hogy Vonával meg leáll vitázni, ha Mesterházyval nem mer.

kocsobur | 2010. március 6. | 09:17:15

Re#bimbam("Miért telitalálat az, hogy Vona szerint Orbán nem a legyek ura? Tudja minek a szimbóluma a legyek ura, aki, ugyebár nem Orbán Viktor? Nézzen utána, aztán lehet hülyeségeket írni.")

Jogois a felvetés..:)

Ráadásul az a zazrivecz mondat a levélből, amire a legyezés épül, idézem:
"Ön, ha a Jobbikról kérdezték, azt mondta inkább: „sas nem kapkod legyek után". "

is nettó hazugság.
Illetve:felajánlom, mutassa be bárki, linkben, mikor és hol mondta ezt Orbán a Jobbikkal kapcsolatban..:)
Hátha csak én maradtam le valamiről.

bimbam | 2010. március 6. | 08:57:59

Kékestető
Miért telitalálat az, hogy Vona szerint Orbán nem a legyek ura? Tudja minek a szimbóluma a legyek ura, aki, ugyebár nem Orbán Viktor? Nézzen utána, aztán lehet hülyeségeket írni.

gope | 2010. március 6. | 07:54:20

macilaci
Ez is bizonyitja a központi médiairányítását ezeknek az orgánumoknak.

harunalrasid | 2010. március 6. | 07:52:35

apa, kezdődiiiiik, kezdődik, kezdődikkk!

HIRDETÉS
Orbán Viktor és Vona Gáb...
Orbán Viktor és Vona Gábor, a Jobbik jelenlegi elnöke (öltönyben) a Szövetség a Nemzetért polgári kör megalapításán, 2002. május 26-án
Teknős Miklós

Vona levele ugyan Bayer írására reagál, de a címzett a Fidesz elnöke, Orbán Viktor. „Engedje meg, hogy Bayer Zsolt nyílt levele kapcsán ne a formába öntőnek, hanem személyesen Önnek, a tollba mondónak válaszoljak", írja Vona.

„Azt kérdezik, miért léptem be 2002-ben az ön polgári körébe? Mert ön hívott meg, és mert én tenni akartam. Mert hittem önben, hittem a polgári körökben, hittem abban, hogy alulról építjük újjá a nemzeti oldalt. A „miért léptem be?" kérdésnél ezért sokkal fontosabb, hogy miért léptem ki a polgári köréből? (...) Beláttam naivitásomat, hogy amiről itt szó van, az nem a polgári körök, nem a nemzeti oldal, nem egy új korszak alapjainak megteremtése, csupán egy jobb-liberális párt újjászervezése, amelyben én nem akartam részt venni"- írja a Jobbik elnöke.

Vona ezután azt részletezi, hogy a Bajnai Gordon által ajánlott MSZP-Fidesz nagykoalíció a Jobbik ellenében, valójában már megvalósult. Ennek kapcsán felidézi a lisszaboni szerződés együttes aláírását, a rádiófrekvenciák körüli „szégyenletes összjátékot."

HIRDETÉS

„Nem várok választ a levelemre, hiszen korábban sem kaptam választ soha. Ön, ha a Jobbikról kérdezték, azt mondta inkább: „sas nem kapkod legyek után". Csak hát észre kellene venni, hogy a világ megváltozott. Ön nem a legyek ura. És mi sem vagyunk már két pofonnal elhessegethető legyek. Tavaly júliusban közel félmillió ember bizalmát szereztük meg, és ezt folyamatosan növeljük tovább. A választások az önök pártja és a Jobbik között dől majd el. A múlt és a szebb jövő között.", írja Vona, aki levele végén nyílt vitára ösztökéli Orbán Viktort.

„Az időpontot és a helyszínt is önre bízom. Ha mégsem meri, hát májustól az Országgyűlésben úgyis találkozunk. És akkor nem csupán a szebb jövő kezdődik el, de eljön majd az igazság pillanata is. Merthogy önnek is meg kell majd nyilatkoznia végre államadósságról, multinacionális tőkéről, uniós pusztításról, cigánybűnözésről, magyar földről, titkosított ügyekről, izraeli felvásárlókról, alkotmányról. Húsz év zsákutcája és mellébeszélése után az ország valódi problémáiról. Én már nagyon várom", áll a Jobbik elnökének levelében.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    354 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS