Várhegyi Attila újra a közmédiának dolgozik
A tenderen a Prestige Média Reklámügynökség és az Imagine Creative Consulting indult, végül az előbbivel szerződtek nettó 16,8 millió keretösszeg erejéig - írja a Kreatív Online.
A Prestige Média ajánlata nettó 10 millió 694 ezer forintról szólt, ám a szerződés ennél magasabb összegről kötötték. A hirdetmény szerint a szerződés végleges összértékénél "a megkötött szerződés teljes (keret)összege került megjelölésre, míg a figyelembe vett legalacsonyabb és legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat értéke tekintetében az ajánlattételi felhívás szerint az egyes ajánlatokban megajánlott éves ajánlati ár került feltüntetésre, amely magában foglalja az általános marketing-kommunikációs tanácsadás díját 12 hónapra, a marketing stratégia karbantartásának, aktualizálásának díját 12 hónapra, valamint 10 órányi eseti megbízás díját".
A szerződés a keretösszeg erejéig, de legfeljebb 20 hónapos időtartamra szól majd.
A Prestige Média az alábbi feladatokat látja el az MTVA részére: általános marketingkommunikációs tanácsadás a menedzsment, illetve az általa megjelölt személyek, szervezeti egységek és a kommunikációs igazgatóság részére, legalább heti rendszerességgel; marketingstratégia negyedévenkénti áttekintése; kommunikációs felkészítés a menedzsment és kommunikációs igazgatóság tagjai részére; kríziskommunikációs helyzetek megoldásában történő közreműködés; kreatív tanácsadási feladatok ellátása (arculat, promóció, médiamix).
Korábbi sajtóértesülés szerint a Fidesz volt pártigazgatójának, Várhegyi Attilának a cége már korábban is együttműködött az MTVA-val, és a közmédia kommunikációját segítette.
A másik induló, az Imagine Creative Consulting ajánlata nettó 10 millió 976 ezer forintról szólt.