Új kirakat-design a belvárosban
A Studio Metropolitana Köz-Tér Programjának és a Fiatal Iparművészek Stúdiója Egyesület (FISE) összefogásából 2010 nyarán született meg a Kirakat Akciócsoport, melynek keretében Budapest pesti oldalának Nagykörúton belüli portáltulajdonosai pályázhattak egy teljes körű kirakat-megújításra.
A pályázaton tíz, megújítandó üzletportál vett részt, melyből a FISE által delegált és a Studio Metropolitana által koordinált Kirakat Akciócsoport tagjai választották ki a nyertes kirakatot. A fővárosi portálok ügye mellett, mind a FISE művészei, mind a Studio Metropolitana Köz-Tér csapata elkötelezett, hiszen a kirakatok tartalmi kreativitása és esztétikai értéke is fontos fokmérője a városi közterek életének, minőségének.
A nyertes kirakat a Károly körúti karcsúsító szalon lett. A zsűrizésnél elsődleges szempontja volt az üzlet nyitottsága az új, készülő látványvilág iránt. Ez utóbbi elkészítését megkönnyítette, hogy a fiatal iparművészek szabad kezet kaptak a megvalósításban.
A kivitelezésre 2010. november 26-án kerül sor. A kirakat új koncepciója az üzlet alapprofiljából indult ki: nem volt könnyű, hiszen káposztalevest, fogyókúrát, karcsúsító kezeléseket kellett vonzóvá tenni. Az üzlet a kivilágítatlanság miatt az utcáról nem is látszott működő helyiségnek, az egyik alappont így a fény által felkeltett figyelem lett.
A kész kirakatnak továbbá szüksége volt nagyvonalúan kezelt látványra, ami tovább gazdagította profilját, túlmutatott a konkrét áru pusztán kirakatba tevésén.