Meglepő húzás a kormány plakátkampánya miatt
A Vs.hu írta meg, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a JWT Budapest Marketing Szolgáltató Kft.-vel kötött vállalkozási keretszerződést nettó 800 millió forint összegig, a tervek szerint Szerbiában, Macedóniában és Görögországban indítandó kampányra.
A szerződéskötés hírére szokatlan módon reagált egy másik ügynökség, a Saatchi & Saatchi. A kormányzati megbízást elnyerő cég irodája előtt magyar és angol nyelvű plakátokat helyezett el azzal a felirattal: „Van, amikor az embernek nincs más választása, mennie kell. A Saatchi & Saatchi tárt karokkal fogad minden JWT kreatívot, account managert, és bárkit, aki máshol szeretné folytatni.”
A Saatchi & Saatchi plakátjai a JWT Budapest irodája előtt |
A sajátos üzenet miatt megkerestük a Saatchi & Saatchi illetékesét, aki kérdésünkre azt elmondta, hogy nem pályáztak a kormányzati megbízásra, de minden további nyilatkozattól elzárkózott.
A cég egy korábbi közleményében az áll: „A Saatchi & Saatchi reklámügynökség mostanában jelentősen bővül, így képzett szakemberekre folyamatosan szükségünk van. A bennünket körülvevő világ kérdéseit figyelemmel kísérjük, és ezekre a lehetőségeinkhez mérten reagálunk”. Próbáltuk elérni a JWT illetékesét is, ám lapzártánkig nem reagáltak megkeresésünkre. A Kreatív Online közben arról írt, hogy a JWT New York-i központja vizsgálja az ügyet.