mizar | 2009. december 22. | 12:58:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
reader | 2009. december 22. | 09:29:54
Jager László | 2009. december 21. | 15:55:27
Figyelj, te te olyan fura kommenteket szoktál beírni... Nem vagy te gyogyós véletlenül?
reader | 2009. december 22. | 09:29:07
Jager László | 2009. december 22. | 07:40:34
Okostóni, tudod, hogy ma hányadika van? Vagy elgurult gyógyszerrel nehezebb felismerni a naptárban a napokat? :-))
reader | 2009. december 22. | 09:27:24
Jager László | 2009. december 21. | 15:55:27
Figyelj, te te olyan fura kommenteket szoktál beírni... Nem vagy te gyogyós véletlenül?
Jager László | 2009. december 22. | 07:40:34
BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!
J.L.
Laca, | 2009. december 22. | 05:50:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Laca, | 2009. december 22. | 05:47:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1235711 | 2009. december 21. | 23:56:07
vakablak | 2009. december 21. | 14:23:37
Nádasdy imádna... :)
DrVL | 2009. december 21. | 19:44:16
A genetikai diagnosztika másra is jó. Az egészség és megfelelő életmód géntérképezésre építhető. Nézzétek meg: www.genodieta.hu
szerotomi | 2009. december 21. | 18:41:17
Nem is tudom, hogy az elmult néhány év alatt hány nagy horderejű ügyben voltak MEGDÖNTHETETLEN bizonyítékok a bűnüldözők birtokában. Aztán amikor már meg is született az ítélet, egy kóbor kincskereső találta meg az eldugott fegyvereket, azon a területen, amit tüzetesen már átvizsgáltak.
Kicsit szkeptikus vagyok már az olyan rendőrség, meg igazságügy iránt, akinek nincs ellenőrző szerve, és legfelül ugyanaz a személy irányítja.
Jager László | 2009. december 21. | 15:55:27
Kedves ready rear Barátom!
Te is bakrisz , Fekete bubi0 izé baráti köréhez tartozol!?
DNS-ben sem bízol!?
REMÉLEM A TE DNS-ed fajtiszta MAGYAR!! AZAZ ÁZSIAI GYEREK VAGY!!!!
MOST BOLDOG VAGY!!!???
HENCEGNI NEM KELLENE!!
CSAK ENNYI(T!!!!
JÁGER LÁSZLÓ
reader | 2009. december 21. | 15:51:32
Sokkal többre mennénk azokkal a részletekkel, amelyek pl arról szólnak, hogy mit feljtettek a gyilkosok a helyszínen (amiből a DNS származik). Nem vagyok bűnügyi szakértő, de kissé fura, hogy egyfolytában DNS-mintákat hagytak maguk után... DNS hajból, nyálból, vérből, bőrsejtből (+ egyéb testi sejtekből) nyerhető. Szóval lehet találgatni...
reader | 2009. december 21. | 15:47:30
feketebuli4
Ismét egy nesze semmi, fogd meg jól nyilatkozat. Mert ugye részleteket még mindig nem tudunk...
feketebuli4 | 2009. december 21. | 15:42:56
"Romagyilkosságok: egyeznek a DNS-minták
Egyezik a romák elleni sorozatgyilkosságok helyszínein hagyott DNS-minta és a gyanúsítottak DNS-mintája és a lefoglalt fegyverek is azonosak a támadásoknál használtakkal."
Ez a cikk 2009. augusztus 25-én jelent meg a népszabadságban!
forrás: http://nol.hu/belfold/romagyilkossagok__egyeznek_a_dns-mintak
Mi a nagy előrelépés? Mi indokolta egy 4 hónappal ezelőtti hír megismétlését?
feketebuli4 | 2009. december 21. | 15:33:52
Az alábbi cikk forrása: http://nol.hu/belfold/romagyilkossagok_-_ujabb_szakertoi_eredmenyek_varhatok
feketebuli4 | 2009. december 21. | 15:32:09
A cikk címe: "Romagyilkosságok: egyértelmű DNS-bizonyítékok" Kelte: 2009. december 21.
Az alábbi részlet egy 2009. szeptember 24.-i cikkből:
"A szakértők hétvégére ígérték az újabb DNS-vizsgálati és fegyverszakértői vélemények elkészítését a romák ellen elkövetett támadások ügyében - közölte az ATV Egyenes beszéd című műsorában csütörtökön az országos rendőrfőkapitány. Bencze József azt mondta, ezeknek a véleményeknek egyelőre a szóbeli részét ismerik. "Ettől még nyugodtabbak vagyunk" - tette hozzá, hangsúlyozva: meg kell várni, hogy ezeket leírják és a gyanúsítottak elé tárják. A főkapitány szerint ez újabb fordulatot hozhat az ügyben."
Tehát, MÁR szeptemberben megvoltak a megdönthetetlen bizonyítékok! Akkor most mi is a hír?
Penge | 2009. december 21. | 15:26:27
libertyMUC- ehhez, már nincs mit hozzá tenni, talán még annyit, hogy egyetértek! Itt kevés, és nehéz a szó..........
reader | 2009. december 21. | 15:25:29
csaszi/2
Te még mindig az unalmas szövegedet nyomod? Már annyira unlak, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy érdemben válaszoljak a szómenésedre.
(A kérdésemre pedig te sem tudtál feleni, úgyhogy pfád lapos :-))
libertyMUC | 2009. december 21. | 15:20:38
Penge | 2009. december 21. | 15:02:47
"Mert nem arról van szó, hogy ki jobbos, és ki a balos, hanem arról, hogy embereket öltek meg, családok nyomorodtak, árvák, és gyászolók „ünneplik” a karácsonyt néhány elvetemült fanatikus gyilkos miatt"
teljesen igazad van. az áldozatok mindíg a rövidebbet húzzák. de hogy miért téma ez a téma még és miért politikai, az is világos: a szellemi gyújtogatók, az íróasztali tettesek még nem ülnek, itt vannak közöttünk ezen az oldalon is büntetlenül írkálnak, vagy a jobbik irodájában sunyítanak és hazudoznak.
ez az igazi botrány, ez az igazán megrendítö és az áldozatok újonnanin megcsúfolása.
a gyilkosságok az ítéletekkel nem fognak lezárulni. egy olyan morális határt romboltak le a gyilkosok ami a rendszerváltás óta tabu volt: ideológia okokból, aljus indokból (rasszizmus) bünszervezetben követtek el sorozatgyilkosságokat azzal a céllal, hogy 6-800.000 magyar állampolgárt üzzenek el, félelmítsenek meg.
nem csak a gyilkosokat kell leültetni (és soha többe szabadlábra nem helyezni) hanem azt az ocsmány ideológiát (a jobbikét) kell végre kiirtanunk, amely ilyen tettekre képes.
csaszi/2 | 2009. december 21. | 15:17:46
tiltott_bakter.
Drazse elvtars mar nincs itt!
("Jo reggelt, itt a tej,
Kotyagos a fej....")
reader | 2009. december 21. | 15:14:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2009. december 21. | 15:10:26
@Frigyes: az ellen-teória már rég megszültett, a jobbi-kuss irodai eligazításnak vége: eszerint antimagyar erök (értsd: roma-zsidó-szoclib-meleg-demokrata-liberális-toleráns-szöke-barna-fekete-színesbörü-szlovák-román-amerikai) hamis DNS nyomokat helyeztek el a tetthelyeken, hogy a szegény elnyomott nemzeti gondolkodású debreceni (ál)magyar fiatalokat meghurcolhassa a bolsi bíróság.
jaj, valamit kefelejtettem: a szemkilövéseket. bocsánat.
miden politikai erö abból indul ki, hogy ök ezt hogy csinálnák. a jobbi-kuss-oknak csak ennyire futotta, már fantáziájuk sincs. eddíg legalább moszad meg gyurcsányi elmélet volt...
Penge | 2009. december 21. | 15:02:47
Vakablak. Igen, a Magyar nyelv ilyen. Sokszor félreérthető, néha kétértelmű, de végül is látom a hozzászólásod alapján érted a gondolatmenetem. Minden antiszociális cselekményt elítélek, különösen az ilyet, ami emberek ellen irányul. Mélyen megvetem, aki a hasonló tettekkel azonosulni tud, vagy szimpatizál. Mégis azt veszem észre, ahogy olvasom a hozzászólásokat, hogy mosolygok, és szórakozok némelyik kommenten. És ettől elszomorodtam. Mert nem arról van szó, hogy ki jobbos, és ki a balos, hanem arról, hogy embereket öltek meg, családok nyomorodtak, árvák, és gyászolók „ünneplik” a karácsonyt néhány elvetemült fanatikus gyilkos miatt, most már egyedül, szeretteik nélkül. Részvétem a családoknak! És kívánom, hogy a körülmények ellenére, legyen békés Karácsonyuk.
reader | 2009. december 21. | 14:45:48
Bakrisz | 2009. december 21. | 13:14:22
Óhajod parancs csaszi/2 és Frigyes számára is :-)) Ők is csak a napi betevő nácirasszistázásért járnak ide :-))
reader | 2009. december 21. | 14:44:19
Frigyes
"Semmi gond, Árpádsáv Agitprop kommentező hadosztálya nemsoká beindul a qrvulinos szerkesztőség „párttitkár nemzettestvérének” útmutatása szerint, hogy egyrészt kidumálják s gyanúsítottakat a gyilkosságokból, másrészt a gyilkosokból a „nemzettestvért” (és a jobbikos, illetve gárdista kapcsolataikat), harmadrészt bedumálják az elkövetőkbe a cigányuzsorást, negyedrészt bedumálják az áldozatokba a cigánybűnözőt."
Ezt a szánalmas agymenést! :-))
reader | 2009. december 21. | 14:32:31
csaszi/2
Te még mindig az unalmas szövegedet nyomod? Már annyira unlak, hogy már ahhoz sincs kedvem, hogy érdemben válaszoljak a szómenésedre.
(A kérdésemre pedig te sem tudtál feleni, úgyhogy pfád lapos :-))
vakablak | 2009. december 21. | 14:23:37
„Ugyanis a „romagyilkosságok” szó kétértelmű.”
A magyar nyelv már csak ilyen, de a szövegösszefüggés és a konvenciók segítenek. Pl. a KGB-ügynök értelemszerűen a KGB szolgálatában áll, a porszívóügynöknek viszont nem a porszívó adja az éppen soros megbízatást. A neve alapján ítélve is legalább alapjaiban világos, hogy mi történik egy egészségházban, de akkor mit gondoljunk a kórházról? Az egyikben egészséget osztanak, a másikban kórt?
csaszi/2 | 2009. december 21. | 14:21:06
Meglep, hogy az elso jobbos hozzaszolo mizar, majd rogton koveti ot reader, akik mindig parosan ugranak ha valami ujdonsag adodik. Ok a hokedlin egymas mellett ulnek es gepelnek a "konyhaban".
Nem lep meg a pongyola semmit mondo kotekedes, ez a stilusuk, meg a nagyzolas, hazudozas de mindebbol azt latom, hogy egyseges iranyelv a cikk tartalmi cafolatara nem erkezett, a maguk kis maflasagain kivul nincs a szokott iranyitott propagandanak nyoma sem.
volvo340 | 2009. december 21. | 14:17:37
"Amikor a nácik elvitték a kommunistákat, hallgattam, mert nem voltam kommunista. Amikor elvitték a szociáldemokratákat, hallgattam, mert nem voltam szociáldemokrata. Amikor elvitték a szakszervezetiseket, nem tiltakoztam, hiszen nem voltam szakszervezetis. Amikor elvitték a zsidókat, nem tiltakoztam, hiszen nem voltam zsidó. Amikor engem vittek el, már nem volt, aki tiltakozhatott volna."
/Niemöller Martin német protestáns teológus/
Jager László | 2009. december 21. | 14:16:35
ÉDES ARANYOS bak rasz risz rosz!
TE KÍNAI PINCSI VAGY!!
"Szép" kicsi öleb! Van aki szereti!!
J.L.
Frigyes | 2009. december 21. | 14:14:36
Semmi gond, Árpádsáv Agitprop kommentező hadosztálya nemsoká beindul a qrvulinos szerkesztőség „párttitkár nemzettestvérének” útmutatása szerint, hogy egyrészt kidumálják s gyanúsítottakat a gyilkosságokból, másrészt a gyilkosokból a „nemzettestvért” (és a jobbikos, illetve gárdista kapcsolataikat), harmadrészt bedumálják az elkövetőkbe a cigányuzsorást, negyedrészt bedumálják az áldozatokba a cigánybűnözőt. Ezen kívül az egészbe bedumálva a titkosszolgálati összeesküvést, lehetőleg a JewJork–TelAviv–Judapest tengely, vagy a Gazprom-Gyurcsány-Putyin tengely mentén. Persze mindezt megspékelve a vonatkozó protokoll III. fázisa szerinti cigánybűnözős listázásokkal, és „komoly személyes élményes” kommentekkel; egyúttal értésre adva a Jobbik és a Magyar Gárda azon tézisét, miszerint minden roma bűnöző, csak azért mert romának született.
A cím pedig korrektül az lett volna, hogy „Sorozatgyilkosság – egyértelmű DNS bizonyítékok”. Ugyanis a „romagyilkosságok” szó kétértelmű. Egyrészt faji alapon diszkriminál áldozat és áldozat között. Másrészt pedig nagyon könnyen félreérthető, és valaki az hiszi a végén, hogy a „romagyilkosságok” kifejezés alatt a romák által elkövetett gyilkosságok értendők. És az ügynek nem azért kell elsőbbséget élveznie, mert romák az áldozatok – hanem mert ez SOROZATGYILOSSÁG volt; és jó eséllyel politikai, és rasszista indíttatású.
Türelem, nemsokára vége a kávészünetnek Árpádsáv Agitprop kommentező hadosztályánál. Turul és reklám után visszajönnek.
vakablak | 2009. december 21. | 14:14:10
Penge: „Szóval mindjárt a cím. Romagyilkosságok: egyértelmű DNS-bizonyítékok. Most miért nevezzük faji hovatartozásuk szerint az áldozatot?”
Minekutána romákat gyilkoltak, mégpedig a jelek (és a körülmények alapján a józan ész) szerint pusztán azért, mert romák, elég logikusnak tűnik a gyilkosság-sorozatot „romagyilkosságnak” nevezni, már csak pusztán a félreértések elkerülése végett is. Ha valakik gyilkosság-sorozatot követnének el szemmel láthatólag nemzetiségi-etnikai alapon kiválasztva többségi magyarokat áldozatként, akkor arra rámondhatnánk, hogy „magyargyilkosságok”, de ilyen Mo.-on eddig még nem fordult elő, és remélhetőleg soha az életben nem is fog. Persze a szélsőjobbnak a valóságtól teljesen elrugaszkodott, monomániásan burjánzó fantáziájában minden egyes indulati, vagyon vagy élet elleni bűncselekmény, amit romák követnek el etnikai magyarok sérelmére, ilyen értelmezést nyer; ez azonban egy képzelt világ, mely a kollektív elmebetegek szűk csoportján kívül legfeljebb az elmeorvosokat érdeklődésére tarthat számot.
Egyébiránt a „romagyilkosság” megnevezésben a „roma” szó nem „faji”, hanem etnikai jelzés.
troppauer | 2009. december 21. | 13:42:25
Szebb múltat!
troppauer | 2009. december 21. | 13:34:11
Istenem,ez annyira tetszik : A Teszkó neve mostantúl legyen Turul! Zázrivecz neve mostantúl legyen Vona! :))
troppauer | 2009. december 21. | 13:31:01
Korrekt.Pontosabb lett volna,ha ezzel a címmel jelenik meg a hír : "Gyilkosságok - Egyértelmű DNS-bizonyítékok"
Ez sokkal egyértelműbb lett volna :)
Amúgy pedig már augusztusban is azon gondolkodtam egy Zázrivecz (ma már persze Vona :)Gábor interjú során,hogy mivel jön,amikor majd kiderül,hogy nem a cigányok lövöldözték le egymást,és nem is a titkosszolgák ölték őket össze-vissza..
Hát nyilván azzal,hogy tévedett ennél már nagyobbat is a rendőrség..Mert igen,tévedett is már,és nagyobbat is már..Én viszont hajlamos vagyok elhinni,hogy a jelen esetben nem tévednek.
De az elmélet akkor is az összeesküvés marad,ez ellen kár lenne ugrálnia egy ilyen komenistának,mint amilyen én is vagyok...
Penge | 2009. december 21. | 13:20:27
Azért van, amit nem értek. (Mert vagy jobbos, vagy balos vagyok :) ezt majd eldönti valaki.) Szóval mindjárt a cím. Romagyilkosságok: egyértelmű DNS-bizonyítékok. Most miért nevezzük faji hovatartozásuk szerint az áldozatot? Amikor ez fordítva történik, nem olvastam olyan címet, hogy Magyar gyilkosság, főleg, hogy egyértelmű bizonyítékok. Ez egy félre értelmezett, deformált, liberális gondolkodás, és még rasszista is :) Ez az ügy esetleg elsőbbséget élvez? Akkor ez is diszkriminatív, és már megint rasszista, a Magyarokra nézve. Szóval nem értem…… De a nekem írt válaszokat majd biztosan megértem :)
Bakrisz | 2009. december 21. | 13:14:22
Halihóóó!!!
Demokraták ébresztő!!!
Nácizzatok már le!!
Antiszemita is vagyok, de annyira hogy az nem is igaz.
Nomeg fasiszta!!!!
Bakrisz | 2009. december 21. | 13:09:08
reader | 2009. december 21. | 13:01:56
Nem is esne jól másoktól, csak a demokrácia maroknyi, megmaradt igazi hívétől!!
reader | 2009. december 21. | 13:01:56
Bakrisz
Kérésed libertyMUC számára parancs :-))
reader | 2009. december 21. | 13:01:02
helyesen: kajálnak be elsőre bármit
reader | 2009. december 21. | 13:00:18
libertyMUC
A magyar igazságszolgálatnak volt már néhány "megdönthetetlen" bizonyítéka, ami utólag mégsem állt meg, ezért már csak az ilyen szerencsétlen nácirasszistázók kajájának be elsőrebármit, mint te vagy :-))
Gratulálok! :-))
Bakrisz | 2009. december 21. | 12:57:01
Legyetek szivesek rasszistázzatok, nácizzatok és antiszemitázzatok le. Most erre van szükségem.
Előre is köszönöm!!
mizar | 2009. december 21. | 12:56:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tiItott_baker | 2009. december 21. | 12:54:29
libertyMUC | 2009. december 21. | 12:50:01
Drazsé elvtárs bonyhádi krátere, meg a "gyanusítottak" titkosszolgálati megfigyelése után már semmi sem biztos. Cél szentesíti az eszközt.
:)
libertyMUC | 2009. december 21. | 12:54:10
mizar | 2009. december 21. | 12:45:42
"Gyerekek vége a bolsevizmusnak!!!"
annak igen. az új magyar fasizmusnak is vége lesz hamarosan.
mondjuk azt a szélsöjobbos jobbi-kuss butaságot hogy mindenki aki nem náci az "bolsevista" lenne azt már megszoktuk töletek. azt is hogy a szociáldemokrata a szemtekben bolsevista. legyen. eggyel több vagy kevesebb butaságot is elviselünk töletek.
de azért nem árt ha memorizálod (ha van hová): az, aki antifasiszta az nem jelenti rögtön azt is, hoyg az illetö kommunista.
libertyMUC | 2009. december 21. | 12:50:01
reader | 2009. december 21. | 12:44:18
"kissé fucsállom, hogy itt vérprofinak beállított sorozatgyilkosok egyszerűen ottfelejtenek valamiket a helyszínen... Szerinted nem gyanús?"
értem szóval te teljesen komolyan azt állítod hogy valaki(k) hamis nyomokat hagytak a helyszínen csak azért hogy a szerencsétlen aranyos debreceni nemzeti ifjakat terhelje és bünügyileg kompromittálja.
nagyon érdekes teória. :)) már vártunk rá. ez az ügyeletes tisztára-mosogatási elmebaj, vagy van most okosabb is?
csak az vele a baj, hogy a bíróság a bizonyítékokat (pl. felvételük idöpontját) vizsgálni fogja. és az is érdekes hogy a náci bünözök elfogása után nem volt több merénylet.
mizar | 2009. december 21. | 12:45:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
reader | 2009. december 21. | 12:45:10
libertyMUC
"jó, szélsöjobbos az nincs. de nácijaink vannak. túl sokan is. a nácikat simán be lehet a szélsöjobbal helyettesíteni. öket pedig a jobbi-kuss féle rasszista, fasiszta sarokban keresd."
Jaj de unalmas vagy már te is...:-))
reader | 2009. december 21. | 12:44:18
libertyMUC
"miért akarod tudni? valamit te is ott felejtettél?"
Hahaha, röhög a vakbelem... Ócska a humorod, liberty :-))
Arról van szó, hogy kissé fucsállom, hogy itt vérprofinak beállított sorozatgyilkosok egyszerűen ottfelejtenek valamiket a helyszínen... Szerinted nem gyanús?
Te persze nem akarsz semmiről se tudni - neked elég, ha néhány embert lefognak, és ugathatod rájuk a rasszistanácizós szövegedet... Hát, jó napi program, nem mondom - de tudod, szánlak miatta...
libertyMUC | 2009. december 21. | 12:42:56
mizar | 2009. december 21. | 12:34:13
""szélsőjobbos", mert nincs olyan."
jó, szélsöjobbos az nincs. de nácijaink vannak. túl sokan is. a nácikat simán be lehet a szélsöjobbal helyettesíteni. öket pedig a jobbi-kuss féle rasszista, fasiszta sarokban keresd.
mizar | 2009. december 21. | 12:42:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2009. december 21. | 12:40:30
reader | 2009. december 21. | 12:37:20
"Azt lehet tudni, milyen tárgyakat felejtettek a tettesek a helyszínen?" miért akarod tudni? valamit te is ott felejtettél?
libertyMUC | 2009. december 21. | 12:39:22
nemistudom | 2009. december 21. | 12:16:46
"Olyan furcsa, hogy a kedves szélsőjobbosok most hallgatnak. Vajon miért?"
úgy látszik még nem volt taktikai irányadás a jobbik irodában arról, hogy hogyan lehetne még valami bizonytalanságot vagy új eszeveszett tettes-teóriákat az ügybe benyomni. :)
vagy a jobbi-kuss-oknak még nem olvasta fel valaki a cikket. (olvasni azon a szellemi szinten nem nagyon tudhatnak).
reader | 2009. december 21. | 12:38:53
cren, nemistudom
Mi van, aki kommentet merészel írni ehhez a cikkhez, az már szélsőjobbos??
Ha tudnátok, milyen unalmasak vagytok...
reader | 2009. december 21. | 12:37:20
"Három tettes kétséget kizáróan összekapcsolható több helyszínnel, mert DNS-nyomaikat megtalálták különböző, helyszíneken hátramaradt tárgyakon."
Azt lehet tudni, milyen tárgyakat felejtettek a tettesek a helyszínen?
cren | 2009. december 21. | 12:36:26
Lám, máris reagált egy szégyenlős szélsőjobbos (mizar).
mizar | 2009. december 21. | 12:34:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nemistudom | 2009. december 21. | 12:16:46
Olyan furcsa, hogy a kedves szélsőjobbosok most hallgatnak. Vajon miért?
|