Pusztulás, retró, ízléstelen, mobil

A társadalom egyharmada nyomorban él, beléphet a piacra a 06 50-es új mobilcég, divatol a retró, a pártok hagyják az ízléstelenséget másra, csak a szép ígéreteket vigyék a padlásra - csúszós csütörtök, reggeli lapszemle.

A pusztulás szélén áll az az emberi közösség, közli a tragikus megállapítást a Magyar Nemzet, s mindezt arra alapozza, hogy milyen sok ember halálát okozta (itthon) eddig a tél. Hegedűs Zsuzsa szociológus a páriatársadalom kifejezést használja, növekszik a mélyszegények aránya a teljes magyar társadalmon belül, akik egyre nagyobb vesztesei a közüzemi privatizációnak is. Hegedűs szerint társadalmunk egyharmada nyomorban él.

Már január végén dönthet a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) az új mobilszolgáltató piacra lépésével kapcsolatos pályázatról, írja a Hírszerző. A szakértők megújuló árversenyt várnak és reményeik szerint bővülhet a mobilszolgáltatások köre is. A negyedik szereplő előhívója a 06 50 lehet. Ha a kiírás eredményes lesz, két éven belül négyre bővülhet a hagyományos mobilcégek hazai piaca.

A Népszava a mostanában divatos retróról közöl cikket. A VAM Design Center Legvidámabb barakk címmel nyitott kiállítást. Az anyag zömét adó fotók az ötvenes évekből valók. Azt, hogy jó üzlet a retró, tudják a divattervezők, a belsőépítészek és kiállítás­rendezők. Ám nagyon veszélyes terep, hiszen gyakran elég egy-két régi fényképet kiakasztani és nejlon iskolaköpenybe csomagolni az egészet, máris tódul a fizető közönség, és minden ügyetlenséget elnéz azért az örömért, mert a gyermekkorából ismerős bádoglavórt, turmix­gépet és Sokol rádiót viszontlátja múzeumi környezetben. És máris kezdődhet az anekdotás emlékezés.

- Ízléstelen volna, ha a pártok nyakló nélkül költenék a pénzt kampányra, ezért a Fidesz önmérsékletre, ennek megfelelő szabályozásra tesz javaslatot az európai parlamenti választás kampányában – ezt az igen szépen hangzó mondatot idézi a Magyar Hírlap Répássy Róberttől, a Fidesz frakcióigazgatójától. A Fidesz javaslata szerint a pártok csak a közmédiumokban tegyenek közzé politikai hirdetéseket, hiszen a kereskedelmi média a legdrágább a lehetőségek között. (A szerk. megjegyzése: az EP-kampányban mindenkinek alkalma lesz arra, hogy fölidézze ezt a mondatot.)

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.