belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Összeakadtak a neonácikkal - lefogták őket

Az Osztrák Felsőoktatási Hallgatói Önkormányzat (ÖH) állítása szerint előállították két aktivistájukat a budapesti meleg méltóság menetén, holott ők maguk neonácik támadásának áldozatai voltak - írta az APA osztrák hírügynökség.

MTI| 2011. június 19. |84 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

ploki | 2011. június 19. | 19:36:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

figyelem | 2011. június 19. | 19:21:02

Kontaktus olvasta ezt a kommentet? Ha nem lép gyorsan, akkor leég. Lássuk már azt a fotót.

"weiner | 2011. június 19. | 19:11:07
Ha jól olvasom a híreket, kb. annyi történt, hogy a felvonulás után néhány órával, a felvonulás helyszínétől távol, két „felhevűlt” osztrák fiatal, akik a BudapestPride alkalmából a magyar fővárosba látogattak, előbb beszólongattak az utcán sétáló magyaroknak, majd a szóváltás tettlegességig fajult, miután osztrák barátaink felvették a nyúlcipőt és a „nácik” megszívatása fölött érzett örömmel csatlakoztak a csoportjukhoz. A „nácik” azonban értesítették a rendőrséget, akik előállították a náci felmenőikre kevésbé büszke diákokat, és néhány órával meghosszabbították a budapesti tartózkodásukat. A vallomásuk megtétele után a két diák hazament és úgy gondolta, hogy a hallgatói önkormányzat közleményével egy kicsit enyhítik a balhét, amit a „náci” magyarok körében csináltak."

weiner | 2011. június 19. | 19:18:02

Ja, és alszanak a NOL-nál, hogy ezt a fáradt közlést órák óta nem korrigálják?

weiner | 2011. június 19. | 19:11:07

Ha jól olvasom a híreket, kb. annyi történt, hogy a felvonulás után néhány órával, a felvonulás helyszínétől távol, két „felhevűlt” osztrák fiatal, akik a BudapestPride alkalmából a magyar fővárosba látogattak, előbb beszólongattak az utcán sétáló magyaroknak, majd a szóváltás tettlegességig fajult, miután osztrák barátaink felvették a nyúlcipőt és a „nácik” megszívatása fölött érzett örömmel csatlakoztak a csoportjukhoz. A „nácik” azonban értesítették a rendőrséget, akik előállították a náci felmenőikre kevésbé büszke diákokat, és néhány órával meghosszabbították a budapesti tartózkodásukat. A vallomásuk megtétele után a két diák hazament és úgy gondolta, hogy a hallgatói önkormányzat közleményével egy kicsit enyhítik a balhét, amit a „náci” magyarok körében csináltak.

figyelem | 2011. június 19. | 19:07:23

Kontaktus, érdemes várnom, vagy már térdre esett?
Erről van szó: figyelem | 2011. június 19. | 18:34:06

figyelem | 2011. június 19. | 18:34:06

"Kontaktus | 2011. június 19. | 15:28:16
figyelem | 2011. június 19. | 15:24:14
A kis skacok fehér pólóban,egyik kezükben a Szálasit hirdető kicsiny palkát, másikban a kötelet hirdető plakát. Egyszerűen fölismerhetetlenek voltak, tényleg."

Kontaktus mondtam már hogy készüljön fel.
1.Szálasi nem náci (nemzetiszocialista) volt, hanem hungarista.
2.Adjon már egy linket, ahol a szóbanforgó kis skacok láthatók. Nem olyat, ahol ilyenek láthatók, hanem olyat, ahol pontosan azok láthatók, akik összeakadtak.

eutonázia | 2011. június 19. | 17:47:40

tisztelt moderátor: nem túlzás az, hogy Borszivo ugynök linkjét is törölték?....egy olyan linket, amin 1 kép van.....olyan kép, amin gyilkosságra uszit a szélsőjobb

eutonázia | 2011. június 19. | 17:44:16

"Az ilyen "fene tudja, mi történt" esetekben a rendőrök mindig azokat viszik el, akik kevésbé "együttműködőek", netán kiabálnak velük."

netán nem érti a nyelvüket a rendőr....

eutonázia | 2011. június 19. | 17:42:19

re Xavi: belőlem nem az irigység szól, én ugyanugy elvesztettem a korkedvezményem, mint a rendőrök...mert hogy van még pár szakma, ahol korábban szintén volt korkedvezmény....én inkább talán azért lehetnék dühös, mert a negyvenakárhány éves nyugdijas rendőrökre hivatkozva törölték el az én 5 év kedvezményem....igy az utóbbi 5 év alatt 10 évvel nőtt a nyugdijkorhatárom, ami lassan magasabb mint az átlagos várható életkor....és NEM az egészségkárositó szakmákban, hanem nagy átlagban

Jager László | 2011. június 19. | 17:37:57

Ezek az osztrákok!
Miket ír az APA!?
Szerintem fele sem igaz!!
Amúgy hírnek érdekes!
De mi az i gazság tartalma az nem derül ki!!!
J.L.

jobarat11 | 2011. június 19. | 17:29:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Postmaster | 2011. június 19. | 17:08:38

Az ilyen "fene tudja, mi történt" esetekben a rendőrök mindig azokat viszik el, akik kevésbé "együttműködőek", netán kiabálnak velük.

medve1942 | 2011. június 19. | 17:07:08

Leviták Könyve vagy Mózes III. könyve, 20.13. Tanulmányozza kicsit a Bibliát, aki együtt szidja a hosszú nyakú afrikai állatokat és az előkelő rákféléket.
Viszont aki rózsaszín háromszöggel díszíti táblácskáit tiltakozásként, az ne csodálkozzon, ha becézett Ignácként említik. (A kifejezések bonyolultságát a moderálógép magyarázza...)

Xavi | 2011. június 19. | 16:13:10

józsibá | 2011. június 19. | 15:49:38

tőlem , mit?...nem téged bántottalak...csak lehet rosszul fejeztem ki magam

Xavi | 2011. június 19. | 16:07:50

és tőlem akárki sétálhat, felvonulhat, tüntethet, ha a nyugalmamat nem zavarja...és nem köt belém...

Xavi | 2011. június 19. | 16:06:57

eutonázia | 2011. június 19. | 16:00:49

nem, kb egyszerűen, nem akarok ebbe belefolyni, hogy neked rossz tapasztalatod volt a rendőrökkel, akkor mind olyan...engem az zavar, hogy a rendőröknek, egyáltalán nincs már tiszteletük...hogy szinte a társadalom semmibe veszi őket, de ha jön a farkas akkor meg ájvékolnak...kb ennyi.

én sajnálom ezt az egész kialakult dolgot...hogy mindenki aki egyszer valami jogot kapott, jogosan vagy jogtalanul, akkor már szemét tolvaj, meg nem érdemli meg...shalalal...engem is biztos sokan gyűlölnek mert két napot dolgozom egy héten...és többet keresek mint egy rendőr, vagy egy ügyvéd...

de nem találok kiegészítő elfoglaltságot, mert egy magam ebből a pénzből sem tudok rendesen megélni Pesten...mert iszonyatosan magasak a lakbérek, és az élet...

eutonázia | 2011. június 19. | 16:00:49

re Xavi: rendőr vagy?.....mert nagyon lecsökkent a szimpátiád, mikor a rendőrökről irtam....pedig csupán saját "élményeimet" osztottam meg

józsibá | 2011. június 19. | 15:49:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Borszívóügynök | 2011. június 19. | 15:47:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kontaktus | 2011. június 19. | 15:29:40

figyelem | 2011. június 19. | 15:24:14
Két civil csoport összeakadhatott, de a rendőrökkel a randalírozó csőcselék nem összeakad, hanem összecsap.

pöszméker | 2011. június 19. | 15:28:51

Rosszul képezték ki a rendőröket.
Tévesen jelölték meg ki a barát, vagy ki az ellenség.
Egyébként is minek jönnek ide külföldről, hiszen
rajtunk csak röhögni lehet, vagy éppen sajnálni.

Kontaktus | 2011. június 19. | 15:28:16

figyelem | 2011. június 19. | 15:24:14
A kis skacok fehér pólóban,egyik kezükben a Szálasit hirdető kicsiny palkát, másikban a kötelet hirdető plakát. Egyszerűen fölismerhetetlenek voltak, tényleg.

Xavi | 2011. június 19. | 15:27:26

eutonázia | 2011. június 19. | 15:22:45

ha úgy érzed...szíved joga

figyelem | 2011. június 19. | 15:24:14

Összeakadtak a neonácikkal - lefogták őket.
1. Mi az, hogy összeakadtak? Sosem hallottam a 2006-i rendőrségi akciók során, hogy összeakadtak volna. Huligánok voltak, támadtak, garázdálkodtak, legalábbis a közszolgálati médiában.
2. Honnan tudják az osztrákok, hogy "neonácik" voltak? Meleg-neonáci a mértékadó párosítás?
3. Hogy hogy nem esett le? Mármint az azonosítószám a rendőrökről?

eutonázia | 2011. június 19. | 15:22:45

re Xavi: nem sokáig, pakolom a családom, megyek ebből a cirkuszból...

Xavi | 2011. június 19. | 15:19:05

eutonázia | 2011. június 19. | 15:15:09

hát persze...csak is kizárólag benned lehet a hiba... :D

Xavi | 2011. június 19. | 15:18:31

józsibá | 2011. június 19. | 15:16:09

jaj nem rád irtam, hanem akikről irsz---

józsibá | 2011. június 19. | 15:16:09

X: mi az az LMBT?...bocsi nem hallottam még
te meg ezt nem tudtad, mi is a baj velem?

eutonázia | 2011. június 19. | 15:15:09

re Xavi: hát persze hogy bennem a hiba, nem a rendszerben!....hisz ez a rendszer a világ legjobbika, ugye?

Xavi | 2011. június 19. | 15:06:16

eutonázia | 2011. június 19. | 15:03:55

túl negatív vagy :D lehet az a baj...rád van irva...balhéznák...köss belém :D

eutonázia | 2011. június 19. | 15:03:55

re Xavi: akkor nem vagy rendőr, vagy fehér holló vagy, más megoldás nincs

eutonázia | 2011. június 19. | 15:02:30

feljelentést akartam tenni, mert 1 hitlerfan jobber vérdijat tűzött ki a fejemre.....5 perc után rászóltam a rendőrre, hogy vegye már észre magát, én a sértett vagyok, nem a bűnelkövető!

Xavi | 2011. június 19. | 15:01:18

józsibá | 2011. június 19. | 15:00:45

6-os intelligenciával én is azon gondolkodnék, miért nő a fű...

józsibá | 2011. június 19. | 15:00:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2011. június 19. | 14:58:47

eutonázia | 2011. június 19. | 14:56:32

tőlem lehet ms, vagy mr, vagy mrs, vagy kis dr, vagy nagy dr.

eutonázia | 2011. június 19. | 14:58:38

re Kontaktus: jaja....vannak fehér hollók is, ki meri ezek után állitani, hogy minden holló fekete!...valahogy az én tapasztalataim a rendőrökkel is nagyon egyirányba mutatnak, bár nyilván van fehér holló is

eutonázia | 2011. június 19. | 14:56:32

re Xavi: belenéz a jogsimba, és fülig ér a szája, mikor meglátja, hogy doktor....aztán kezdődik a móka????.....nem kell ehhez Pintér Sándor

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:55:54

eutonázia | 2011. június 19. | 14:39:06
Nem minden rendőr egyforma, mint ahogyan mi sem vagyunk egyformák, pl. a szexuális identitásunkat tekintve nem vagyunk azok. Már leírtam egyszer: nem szabadna bedőlnünk az egymás elleni uszítás politikájának. Így rohadt könnyű orruknál fogva vezetni az embereket.

józsibá | 2011. június 19. | 14:45:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2011. június 19. | 14:40:26

eutonázia | 2011. június 19. | 14:39:06

vagy parancsot teljesít...ki is a belügyér :D?

Azúreus | 2011. június 19. | 14:39:33

Engem személy szerint semmi, csak felmérem a reakciókat az egyes típusú hozzászólásokra, ill. hogy melyik üti meg azt a mércét, aminél már ki lesz törölve. (szociológia szakon végeztem)

eutonázia | 2011. június 19. | 14:39:06

re Kontaktus: a rendőrök apelláljanak a szélsőjobbos állampolgárok szeretetére, támogatására.....akiket ők is támogatnak!

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:38:14

Azúreus | 2011. június 19. | 14:20:39
Jó lenne megélrteni, hogy egyik kisebbség jogainak védelme sem bolhából elefánt. Mert ma az ő kisebbségük, holnap pedig a tiéd. Vagy másként: ma az ő jogaikat csorbítják, holnap a tiédet vagy az enyémet. Magasabbról kéne ezt az egészet nézni, mint ahogyan sokan teszik.

eutonázia | 2011. június 19. | 14:37:01

és akkor nagyra meresztik a "fehér" emberek a szemüket, hogy miért önbiráskodnak a cigányok!!!!!......hát EZÉRT, mert tudják, mit jelent a rendőri "segitség"!

eutonázia | 2011. június 19. | 14:35:31

...és jobb, ha nem hivsz rendőrt segitségnek.....mert az csak azoknak fog segiteni, akik összevertek!....tapasztalatból mondom!

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:35:30

Andre1bp | 2011. június 19. | 14:12:46
A harag roissz tanácsadó. Nem éri meg a másik oldalról sem gyűlölködni... A rendvédelmisek sem ingyenélők, csak a jogaikat akarják megvédeni. Az a legsúlyosabb probléma ebben az országban, hogy hagyjuk magunkat egymásnak ugrasztani, és nem vagyunk képesek átlátni a szitán. Nincs értelme a zsigeri gyűlölködésnek, a visszapassz haragnak. Föl kell ismernünk a közös érdekeinket, és azt, hogy át akarnak baltázni minket egymás kárára.

eutonázia | 2011. június 19. | 14:34:05

"akkor ezzel Orbán Viktor, Pintér Sándor és Polt Péter azt törvényesítette, hogy ma Magyarországon egy homoszexuális meggyilkolása nem bűncselekmény, illetve a jobbikosok és gárdisták BÁRKIT megölhetnek, akiket „ellenségképüknek” tekintenek"

nem először történik meg...mert abban biztos lehetsz, hogy itt maximális támogatást a fidesztől csak a szélsőjobb kap!

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:32:01

Azúreus | 2011. június 19. | 14:16:10
Miért zavar téged a nemzetközi összefogás , szavaid szerint "felhajtás", ami a kisebbség, másság jogai mellett szól? Az nem zavar, ha pl. a korengedményes-korkedvezményes nyugdíjak visszamenőleges megvonása miatt összefognak más nemzetek, jogvédők, és utcára vonulnak? Pedig az is egyfajta kisebbség a társadalomban, mégis egyetértek azzal, hogy nem érheti őket hátrány a visszamnenőleges törvénykezés miatt.

Azúreus | 2011. június 19. | 14:31:28

Ja, hogy közben kiszedtétek a kommentet, mert nem megfelelő irányba terelte a dolgokat és igazat adott azzal kapcsolatban, hogy nagyrészt külföldiek voltak... ez annyira szánalmas. És még ti papoltok szabadságjogokról.

Azúreus | 2011. június 19. | 14:20:39

"Ilyen alapon a tavaszi nagy szakszervezeti megmozdulás is importos cuccnak számít a szemedben, mert rengeteg külföldi szakszervezet jött demonstrálni a mieinket erősítendő,szolidaritásból."

A hazai szakszerevezetek önmagagukban is működő közösségek, tehát egy "szolidaritási" akció nem csinál bolhából elefántot.

Azúreus | 2011. június 19. | 14:16:10

Kontaktus | 2011. június 19. | 12:44:31

Az más országokban van. Más országok belügyeihez nekem semmi közöm, ahogy neked sem. Ha más országokban van elég tömegbázisa egy ilyen rendezvénynek, akkor az a más országok dolga, nem kell őket idehozni és mutogatni a médiában, mintha ennek bármi köze lenne a magyar társadalomhoz.

Ahogy lentebb a kolléga is elmondta, nagyrészt küldölfi aktivisták voltak. Ezen felesleges vitatkozni.

(Lehet rólam bármit gondolni, de egyrészt nem érdekel, másrészt meg nem is vonulok végig mondjuk Berlinben magamutogatva, mintha szolidaritást vállalnék valami ottani közösséggel, ami egyébként önmagában annira elenyésző számban létezik, hogy észre sem venném a jelenlétét.)

Az emberek nagy része észre sem venné, hogy vannak ilyesfajta "másságok", ha nem lenne ez a nemzetközileg zzervezett felhajtás.

Andre1bp | 2011. június 19. | 14:12:46

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:04:46

Nem kell toleránsnak lennie, csak végezze a munkáját normálisan, vagy húzzon el a francba máshova dolgozni.
Ez láthatóan nem megy nekik. Alkalmatlanok rá.
Azt viszont elvárják, hogy a melegek adójából is egész életükben nyugdíjasként lébecoljanak.

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:06:00

Andre1bp | 2011. június 19. | 13:42:25
Mindent lehet, csak nyalj be gyökig a fityisznek.

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:04:46

vörösoktóber | 2011. június 19. | 13:40:55
Ja, éppen azt akartam leírni, hogy a rendőrök között is sokféle ember van. Olyan, aki toleráns, és olyan is , aki nem az. Köszi, hogy alátámasztod az álláspontomat.

Kontaktus | 2011. június 19. | 14:02:27

Bondi | 2011. június 19. | 12:53:07
A címben nincs idézőjelben, csak ott , ahol a szövegben idézi az osztrák lapban leírtakat.

Pasinszki | 2011. június 19. | 14:00:01

Érdekes állam a miénk. Van jogszabályunk a nemzeti kisebbségek védelmére. Ez alapján eddig két embert ítéltek el. Mindkettő cigány. Védekezni mertek rájuk támadó nácikkal szemben.

Xavi | 2011. június 19. | 13:59:48

vörösoktóber | 2011. június 19. | 13:40:55

akkor biztos élvezed, hogy ávósnak titulálnak és halálodat kívánják sokan...

fabatka2 | 2011. június 19. | 13:42:40

Xavi:

"Az LMBT (ritkábban: MLBT) betűszó a nemzetközi szóhasználatban elterjedt LGBT (GLBT) magyar fordítása. A rövidítés feloldása: Leszbikusok, Melegek, Biszexuálisok és Transzneműek. Az elnevezés ezen szexuális kisebbségek összefoglaló megjelölésére használatos."

Nem magamtól vagyok ilyen okos, én is most néztem meg a wikin :)

ploki: utolsó bekezdéseddel maximálisan igazad van, kíváncsi vagyok, lép-e - és mit - Pintér, Polt ebben az ügyben.

Andre1bp | 2011. június 19. | 13:42:25

Ezek szerint nyugodtan lehet Szálasi-köteles-sárga csillagos transzparenseket tartani egy holokauszt megemlékezésen is?

vörösoktóber | 2011. június 19. | 13:40:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Andre1bp | 2011. június 19. | 13:39:37

Ez az ország egy vicc.
A Szálasi-köteles transzparenset tartók és a külföldieket megtámadók dicséretet kapnak a rendőrségtől.
Remélem, hogy minden egyes rendőr megdöglik az egész családjával együtt.

Xavi | 2011. június 19. | 13:28:11

ploki | 2011. június 19. | 13:24:34

mi az az LMBT?...bocsi nem hallottam még

ploki | 2011. június 19. | 13:24:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

toledo818 | 2011. június 19. | 13:20:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2011. június 19. | 13:17:27

Che21 | 2011. június 19. | 13:14:16

semmilyen provokatív képet sem hozott le egyik oldalról se, sem a köteles sem a visszaordító képeket sem :D

Che21 | 2011. június 19. | 13:14:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2011. június 19. | 13:12:28

eutonázia | 2011. június 19. | 13:07:44

szóval Orbánt az izraeli nagykövetség fizeti :D

eutonázia | 2011. június 19. | 13:07:44

"Azoknak az állítólagos ellentüntetőknek mennyit fizetett az izraeli követség?"

eddig arra van bizonyiték, hogy orbán viktor és kormánya foglalkoztat bértüntetőket és bértapsikolókat

Xavi | 2011. június 19. | 13:05:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

eutonázia | 2011. június 19. | 13:04:14

teljesen normális: fasiszta Magyarország fasiszta rendőrei nyilván a fasiszta magyaroknak hisznek...és fasiszta brutalitással kezelik az "ellenséget"

demo | 2011. június 19. | 13:03:53

Azúreus | 2011. június 19. | 12:37:50
"Aki meg ilyenre vetemedik, az számoljon a következményekkel. A "neonáci" is tudja, hogy kimegy és szembekerül a rendőrökkel, a parádézni vágyóknak is tudni kellene, hogy a többség egyszerűen undorodik tőlük, és erre csak ráerősítenek azzal, hogy kimennek, majd utólag nyavalyognak, hogy jaj, bántottak a nácik."

Azureús, én undorodom tőled! És a mellettem ülő is. Meg az ő mellette ülő is. Tehát kijelentem, hogy a jelen levő többségnek hányingere van tőled. És gyanítom, a nagy többségnek is! Ritka nagy paraszt vagy!

toledo818 | 2011. június 19. | 12:52:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kontaktus | 2011. június 19. | 12:47:45

toledo818 | 2011. június 19. | 12:36:47
Azért készültek képek az ellentüntetőkről, akik a kezükben tartották kis plakátjaikat , rajtuk Szálasi pajtit meg a kötelet ajánlgatva. Ők kik? Kiscserkészek?

Kontaktus | 2011. június 19. | 12:45:33

Bondi | 2011. június 19. | 12:43:26
Olvastad a cikket? Kikről írnak benne? Nem azt mondtam, amit a számba szeretnél adni.

Kontaktus | 2011. június 19. | 12:44:31

Azúreus | 2011. június 19. | 12:37:50
Miért gondolod, hogy te vagy a többség? És micsoda okosság már az, hogy külföldről importálják az egészet? Más, rendes országokban, ahol igyekeznek minden embert emberszámba venni, és a jogaikat tiszteletben tartani, ott föl sem merül az import kérdése. Ott természetes, hogy kivonulhat az utcára bárki, bármilyen csoport, amelyik nem akar rosszat , nem gyűlölködik, nem uszít mások ellen. Ilyen alapon a tavaszi nagy szakszervezeti megmozdulás is importos cuccnak számít a szemedben, mert rengeteg külföldi szakszervezet jött demonstrálni a mieinket erősítendő,szolidaritásból.

Azúreus | 2011. június 19. | 12:37:50

Aki meg ilyenre vetemedik, az számoljon a következményekkel. A "neonáci" is tudja, hogy kimegy és szembekerül a rendőrökkel, a parádézni vágyóknak is tudni kellene, hogy a többség egyszerűen undorodik tőlük, és erre csak ráerősítenek azzal, hogy kimennek, majd utólag nyavalyognak, hogy jaj, bántottak a nácik.

toledo818 | 2011. június 19. | 12:36:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Azúreus | 2011. június 19. | 12:34:32

Ebből is látszódik, hogy célzottan, külföldről importálják az egészet. Mert ez az EU szabvány. A melegeknek mindenhol vonulni kell. Ha a Magyarországon élő ferde hajlamúak csak annyit akarnak, hogy legyenek békénhagyva, akkor is - menjenetek, vonuljatok, az a nyugati trend, ezt kell csinálni. Mégis mit keresnek itt osztrák aktivisták? Listázni kellene, milyen külföldi szervezetek mennyi aktivistával jelentek meg, mert közelítené a vonulgatás tejes létszámát.

neugassaman | 2011. június 19. | 12:22:20

Azt hiszem -ebben a konstrukcióban- ők lehettek az áldozatok .... , akik "visszaütöttek" ...

magicics | 2011. június 19. | 12:21:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kontaktus | 2011. június 19. | 12:16:43

És mi lett a neonácikkal? Vállveregetést kaptak?

HIRDETÉS

Az ÖH arról tájékoztatta a hírügynökséget, hogy mintegy ötven aktivistájuk vett részt szombaton a budapesti melegfelvonuláson. A felvonulás után az osztrákok az autóbuszukhoz tartottak, amikor mintegy 15 "neonáci" "rettenetesen bűzlő" spray-kkel rájuk támadt - állt az APA vasárnap éjszaka kiadott jelentéseiben.

Az ÖH közlése szerint az odaérkező rendőröknek a támadók azt állították, hogy az osztrák aktivisták támadtak rájuk. Az időközben a buszba menekült aktivistákat a rendőrök "brutálisan kirángatták" a járműből. Miután az osztrákokat szembesítték a "neonácikkal", az utóbbiak kettejüket "önkényesen" vélt támadókként azonosították. Ezután az osztrák csoport nagy része hazatért Ausztriába, míg a két "azonosított" osztrákot előállították a magyar rendőrök.

A hallgatói szervezet közlése szerint az előállítottak a késő esti órákban még a rendőrségen voltak - írta a hírügynökség.

 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS