belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Orbán nem biztos az MSZP választási vereségében?

Ma Magyarországon már nincsen megosztottság: az emberek elsöprő többsége véli úgy, hogy változásra van szükség - mondta Orbán Viktor, a Fidesz elnöke az Echo TV-nek adott keddi interjújában.

MTI| NOL| 2009. március 17. |36 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

eljenekagazemberek | 2009. március 18. | 16:40:46

ki kicsoda!
Tehát ki van rúgva a nép! Jó kis komcsi logika! Szégyen!
Amíg fletó és bandája ezer-milliárd számra lopja a nép vagyonát, addig a nép is szeretne visszalopni abból valamit....

Fejétőlbűzlik a hal.
Egyébként igazad van! Ezen változtatni kell, de fönt kell kezdeni!!!!

VLaci | 2009. március 18. | 12:45:22

weatherby | 2009. március 17. | 20:50:33

... "Ennél, ezeknél horribile dictu, még Grósz Károly is elfogadhatóbb volt!"

Hát az talán nem, de Kádár igen, mégpedig "horribile dictu" nélkül.

VLaci | 2009. március 18. | 12:39:47

"pártelnök kifejtette: nem a szocialista társadalmi rend restaurációjáról van szó"

Na, ez a baj!

saturnus1o8 | 2009. március 18. | 11:34:59

A gengszter vezér beszél felelöségre vonásrol,aq tatár hordák nem csináltak annyi kárt az országban mint Orbán.Országon belül éskivül mindenütt az ország kárára van,hazudik ,uszit,emberek tömegét vezeti félre hazugságaival,és igérgetéseivel.Egy aljas ,sunyi bandavezér.

ki kicsoda | 2009. március 18. | 10:01:03

Ha valaki nem értené, a tolvajlás nálunk tömegsport. Legyen az korrupció, adó-, járulék kerülés, víz-, gáz-, áram lopás, közös költség nem fizetés, rokkant kártya, csúszópénz, hálapénz, lízing csalás, biztosítási csalás, ..., soroljam még? Tükör! Uraim!

eljenekagazemberek | 2009. március 18. | 09:25:58

Ennyi az össz mondanivalód?
Háááát, nagyon okos vagy! ki kicsoda!

eljenekagazemberek | 2009. március 18. | 09:25:16

Mi vaní?!
Mi a fenéről beszélsz te ki kicsoda?!

ki kicsoda | 2009. március 18. | 09:06:21

Szánalmasak vagytok. Mit akartok ti? Elszámoltatni bárkit? Magatokon sem vagytok képesek segíteni, nem beleszólni bármibe! Arról már nem is beszélek, ha lehetőségetek nyílik a saját szinteteken ugyan olyan "tisztességesek" vagytok, mint bármelyik jellembajnok. Induljatok ki magatokból, amikor csak valakit soron kívül akartok elérni. Az a baj, hogy a szégyenérzet kihalt. Mindenki tudja, hogy kéne tisztességre bírni a másikat, csak saját magát gondolja kivételnek. NINCS ERKÖLCSI ALAP! Kedveskéim.

gubaba | 2009. március 18. | 09:04:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vydio | 2009. március 18. | 04:31:33

Szerintem is legyen elszámoltatás.Nyilvános tárgyalásokon.Hadd hallhassa kis magyar népünk,hogy nicsak kik beszélnek?Hadd kapjon képet arról,hogy a privatizációban meggazdagodottakat követők kizárólag arra vigyáztak,hogy hatalomban lévén- a nyilvánosság előtt követhetően- ne ők kapják a legtöbbet.Hogy körülöttük egyre szélesedő karéjban milyen gazdasági erők álltak és állnak,hogy kiknek az érdekében prédikálnak népboldogításról.Egy aprócska aggályom van.Lesz-e s ha igen mitől vagy kitől független bíróság.Mert fülemben cseng egy parlamentben hallott mondat.Ha törvényesen hatalomra kerülünk mi mondjuk meg hogy a továbbiakban mi a törvényes.Szóval ki tette tönkre Magyarországot?Ez a végtelenül önző és tehetségtelen politikai "elit",hű csatlósaik és valahol a sorban mi,akik hagytuk hogy így legyen.Bármennyire is fájó.

silenthill | 2009. március 17. | 23:34:43

Egyik oldal szidja a másikat mintha a másik erélyesebb lenne. Haha. Abszurdisztáni valóság :)

walsz | 2009. március 17. | 23:24:02

mérce | 2009. március 17. | 22:22:31
Igenis vizsgálják ki a temérdek korrupciós ügyet, a nagyon gyanús privatizációt, amelyekkel szinte az összes állami vállalatot idegen kézbe játszottak át játékpénzekért cserébe, eladták, elárulták az országot és kiszolgáltatták a népet. Ilyen mocskos árulást még kormány nem csinált.

Nem tudom honnan veszi amit leirt.
Az ország a spontán privatizációval indult meg azon az uton, melyen szétverték a mezögazdásot, az ipar egy részét leépitették, amikor beindult az "olaj szökités" (Lezsák Sándor mint egyik igen "mozgékony" közremüködésében) amikor egy Varga Tamás AFA csalásokkal 7 milliárd Ft-t sikkasztott a Fidesz pártkaszába, amikor Schlett Csaba Kaya Ibrahimnak és Josip Totnak cégeket adott el, amikor valaki Gánti bányákba fektette a párt pénzét, amikor Tokaj szölöveszein várták a nektárt, a Haris közi lakás a Svábhegyi félmilliárdos villa a Cinege u 5 sz alatt, amikor a Váli és Alcsut közötti földekre a parlament 3,7 milliárdott szavazott meg és amikor a klientura a jobboldali médiák több száz milliárdért kiépült, amikor a büdzséböl 1998- és 2002 között 3.000 milliárd elfolyt... és így tovább

hmhmhm | 2009. március 17. | 23:21:37

walsz: tedd a szívedre a kezed! hány balos "érdekes" privatizációról tudsz? Kezdhetnénk a hal fejével, Gyurcsánnyal.
Mindkét oldal lopott, most nem is ez a téma. Hanem az, hogy 2002 után iszonyatosan felpörgették megint a privatizációt, viszont az államadósság emelkedése is meglódult. Míg a Fidesz alatt minimális magánosítás mellett is eurokritérium alá csökkent a GDP-hez viszonyított államadósság.

walsz | 2009. március 17. | 23:16:11

hmhmhm | 2009. március 17. | 23:08:26

De a Fideszes csapatnak sikerült pld a magyarországi összes tejüzemet a privatizálás során potom pénzekért megszerezni. Jó idöben voltak kiváló helyen)))

mérce | 2009. március 17. | 23:14:16

Figy Elek | 2009. március 17. | 22:43:50
Pontosan, egy ilyen listára lenne szükség és akkor láthatná mindenki, hogy az MSZP-SZDSZ a rendszerváltás óta a privatizációk kb 80%-áért felelős.

1 vélemény | 2009. március 17. | 22:40:50
Te melyik bolygón élsz?? Valahol nagyon messze lehetsz...

walsz | 2009. március 17. | 23:13:15

weatherby | 2009. március 17. | 20:52:02
Már csak azért elfogadhatóbb volt Grósz, mert ő legalább nem lopott.

**
Grósz nem lopott, csak Cservenkánétól ingyen kapott üdülö telket Gödöllön, csak szentendrén tanácsi telket kapott, melyhez közel egy km hoszban kiépitették a gázvezetéket, melyre más nem csatlakozhatott, a szentendrei házán a sorállományú katonák dolgoztak, ingyen persze. Amikor nem lehetett építési anyagokat kapni Grózs háza egy év alatt felépült...
De van tovább is.

hmhmhm | 2009. március 17. | 23:08:26

"Azt, hogy ki adta el az országot, sokat lehetne vitatkozni. Az ország elherdálása a rendszerváltáskor, az MDF éra alatt volt a legnagyobb. Jó lenne egy lista, hogy melyik kormány alatt, mitt adtak el (privatizáltak, régebben ezt úgy hívták "szocializáltak"). Ez a lista után lehetne érdemben vitatkozni."

A legkevesebbet Orbánék privatizálták, 250 milliárd Ft környékén, a legtöbbet Hornék, több mint 1000 milliárdot. Őt követi a 2002-2006 közötti balos kormány, szintén közel 1000 milliárddal.
Ha ezt összevetjük a hiányadatokkal, akkor egyértelmű, hogy 2002. óta itt csak a pénz szórása megy.

Figy Elek | 2009. március 17. | 22:43:50

Azt, hogy ki adta el az országot, sokat lehetne vitatkozni. Az ország elherdálása a rendszerváltáskor, az MDF éra alatt volt a legnagyobb. Jó lenne egy lista, hogy melyik kormány alatt, mitt adtak el (privatizáltak, régebben ezt úgy hívták "szocializáltak"). Ez a lista után lehetne érdemben vitatkozni.

1 vélemény | 2009. március 17. | 22:40:50

mielött belemelegedsz mérse 1 ember vagy miért beszélsz királyi többesbe??--ostobaságokat irsz de mert hangzatosat irsz az nem azt jelenti hogy igaz is-az már hogy valaki sugalt neked ilyeneket de hát te felelöséged mennyit hiszel el-a feelöségre vonás állami monopolium tudod külömben gyilkos vagy neked okos embernek mondjam!!-a te vérszomjas viziód épp annyit ér minta seggluk tudod mindenkinek van belöle azazez is 1 vélemény mint bárkié itt-leigyál rá lúgot hogy 1 év múlva akiket emlitettél felelöségre lessz vonva tudod más az erkölcsi és más a büntetöjogi felelösség-egyik azzal jár hogy leváltják -a kormányt ez történt 2002 ben is és elötte 1998 ban és ezért választották ujra 2006 ban -a büntetö jog más kategória -az nem a gyülölet nagyságától függ hanem birosági itélettöl ez kb igy van 1990 óta nézz utánna-hál isten ezért volt hogy orbánt nagyonn gyülölték mer rosszúl kormányzott akkor a nép közül sok százezren akár be is csukták volna de nem tehették hál istennek tegyük hozzá--tehát azért ne legyél nagyon csalódott ha orbánék nem csukják le gyurcsányt-hisz nem is orbán tehetné meg hanem ügyésség vádemelés bíroság stb--higadj le nyugodj meg.

Figy Elek | 2009. március 17. | 22:36:12

Kicsit furcsa, hogy ki diktatúrázza le a másikat. Magyarországon melyik pártnak a vezetője (elnöke) megingathatatlan a rendszerváltás óta? Melyik pártnak a miniszterelnök jelöltje ugyan az a rendszerváltés óta? Melyik párt tartotta be igéreteit amikor hatalomra jutott ( hazudtak éjjel-nappal )? Na ezért kell a változás, de másképp. Kevesebb politika, több szakértelem, több tudás. Nem beszélni kell tudni, hanem a jó célért dolgozni!

1 vélemény | 2009. március 17. | 22:23:49

az a jó a net korába meg azért mer tsokan direct kamerával menek ki igy kevesenn törvény szegés vagy szabálytalanság marad titokba--hogy miért nem volt törvénytelenség a rákosi korba mer nem volt -csak utólag derült ki-nem hozták nyilvánosságra--ez a helyes.-amúgy nem néztem meg mi történt pont akkor mikor irtad ez olyan álltalános válasz-mert pihennem kell dolgozom holnapeddig voltam itt.

mérce | 2009. március 17. | 22:22:31

Igenis vizsgálják ki a temérdek korrupciós ügyet, a nagyon gyanús privatizációt, amelyekkel szinte az összes állami vállalatot idegen kézbe játszottak át játékpénzekért cserébe, eladták, elárulták az országot és kiszolgáltatták a népet. Ilyen mocskos árulást még kormány nem csinált.
Gyurcsány, Veres, Draskovics, Kóka, Kuncze és társaik a háttérben trükkök százaival kijátszották az állami vagyont a külföldi milliárdosoknak cserébe holni aprópénzért, ezzel átengedték az ország irányítását is idegen pénzhatalmaknak. Ezt hiába próbálják összemosni a többi kormánnyal, ilyen aljas gazemberséget mgé a Horn Gyuláék sem mertek volna elkövetni, azokban is több volt az erkölcsi tartás, mint ezekben a jelenlegi gerinctelen tolvajokban. Mind egy szálig bűnös és igen komoly kárt okoztak/okoznak az országnak és az embereknek is. A szocliberális "demokrácia" az árulást és az elnyomást jelenti. A "szociális" és "liberális" eszméknek totálisan ellentmond minden tettük. A nevük mindössze játék a szavakkal és ideológiákkal, a programjuk hazugságra épült és most is hazugságokra épül. Eddig is az IMF, Világbank és a többi hatalmas pénzügyi intézményeket támogatták az ország érdekeivel szemben. Az eredmény magáért beszél. És ezt ők csinálták meg, nem más! Nem a Fidesz, nem a szlovákok és nem Mari néni a szomszédból, hanem ők, az MSZP és az SZDSZ két cikluson keresztül, aljasan, kegyetlenül, előre kitervelt módon, bűnszövetkezetben követték el.

Felelni fognak az árulásukért, bármennyire kapálóznak, mert nem felejtünk!

http://www.youtube.com/watch?v=NTt681GDJYk&feature=related

1 vélemény | 2009. március 17. | 22:19:26

képzeld nyekk ha nem is hiszed nálunk nagyobb demokráciákban is történik hiba söt törvény sértés is -ha törénytelenség történik ki kell vizsgállni és ha kell büntetni-demokrácia nem az hogy nincs törvénytelenség oyan nincs ne hidd el mert sok csalódás fog érni.

nyekk | 2009. március 17. | 22:13:07

1 vélemény | 2009. március 17. | 21:42:45 Hol van itt demokrácia? Március 15-én?

1 vélemény | 2009. március 17. | 21:42:45

levegö tánc -hát neked nem is akartam növelni bár tudod az orbán úr a jobboldal vezére nem kötelezö mindenkinek ráesküdnie tudod ez a demokrácia -van aki tudja még ö is hibázhat -söt a baloldalon azt is tudják még gyurcsány is hibázhat persze ha baloldali lennél ezt tudnád.-

airdace | 2009. március 17. | 21:21:18

hát, ez az 1 vélemény sem emelte nagyon a baloldal népszerűségét :-)

1 vélemény | 2009. március 17. | 21:20:30

+ mer valaki mást mond minta regnáló kormány az még nem biztos hogy jobb söt ha semmit nem mond mit csinállna az se igazánn jó ha meg emlékszünk orbán regnálására nem meglepö mekkora az elutasitotsága ellenzéki vezér létére ennyi válság után sok rossz kormány döntés után elutasitotsága kozel akkora mint gyurcsányé-most úgy tünik hogy vagy 3 an bejelentik orbán hivök lettek kicsit furi nagyon fúri-mért nema magyar nemzetben-echó tv be történt a látomás ott még örülnének is neki 3 ujabb megtért bárány-)

1 vélemény | 2009. március 17. | 21:15:56

ez igen ide szabadúltaka jobbosok-nekem is van comin qautom-) olvastam pintér belügyérröl kaja inrahimról joszif totról-12 állmi gazdaság elsibolásáról-a ne minyerjü ka legtöbbet orbán klasszikust--az oszt jó napotot-és ugy döntöttem hogy nem változtatok hisz már ö is volt és több tizezerembert küldtek el regnálása alatt csaka bör textil ruha iparból mert a minimál bért felemelte annyival és nem fizettek a maszekok ennyit--inkábba fizatéseket emelte volna-szóval gyanús az ha mindenki a népszabiba jelenti be hogy most kurvára elkezdte szeretni az eddig hönn utált vezért-azért nem ennyire hűlék az olvasók-)

kiki | 2009. március 17. | 21:10:14

gabbesz
"Ők sem voltak sokkal jobbak korábban."
De igen.Ez az ország nem így nézett ki 2002-ben.Ha valaki ezt nem látja,sajnálom.Észt,racionális gondolkodást nem lehet adni senkinek.

thzui | 2009. március 17. | 20:59:24

Szerotomi, Weatherby! Ne szédüljetek meg a saját hangotoktól.

katmandu | 2009. március 17. | 20:56:08

Ebben Orbán Viktor lehet, hogy téved, de mindenki más biztos benne!

Gabbesz | 2009. március 17. | 20:54:47

Abszolút igaza van Orbán Viktornak abban, hogy változásra van szükség. Csak sajnos számomra nem a Fidesz jelenti a változást. Ők sem voltak sokkal jobbak korábban. Csak azért válasszuk őket, mert ők a kisebbik rossz? Köszönöm ebből nem kérek. Inkább jöjjön valami új!

weatherby | 2009. március 17. | 20:52:02

Már csak azért elfogadhatóbb volt Grósz, mert ő legalább nem lopott.

weatherby | 2009. március 17. | 20:50:33

Én is! Elképesztő volt nézni Demszkyt, ahogy a dupla acélkordon mögül artikulálatlanul üvöltözött a túloldalra, ahol nem volt senki. A saját oldalán meg a városházáról kivezényelt néhány alkalmazott lézengett.
Ennél, ezeknél horribile dictu, még Grósz Károly is elfogadhatóbb volt!

major | 2009. március 17. | 20:47:02

Pedig biztos lehet a dolgában Orbán.Nem mintha jobb lenne.

szerotomi | 2009. március 17. | 20:44:12

Végignéztem a videókat az indexen. Most lettem jobboldali.

HIRDETÉS

A nemzeti ünnepen elmondott beszédében használt restauráció kifejezéssel összefüggésben a pártelnök kifejtette: nem a  szocialista társadalmi rend restaurációjáról van szó, hanem arról, hogy a szocialista hatalomgyakorlás diktatórikus rendjét akarja a kormány restaurálni. Szerinte azonban ez a kísérlet megbukott. Az emberek elutasítják, "nem azért, mert fideszesek, nem azért mert  radikálisok, nemzeti érzelműek, vagy polgári Magyarországot  akarnának, ezt a szocialista (...) értékválasztású emberek is  elutasítják. Nem akarnak egy ilyen országban élni."

Megismételte azt a kijelentését, mely szerint  Magyarország praktikusan csődben van, nem képes a működéséhez  szükséges erőforrásokat előreteremteni. "Ha képesek lennénk erre,  akkor nem kellett volna a világban összekalapozni mintegy 20 milliárd eurónyi összeget. Ma Magyarországot egy külföldi hitel tartja lélegeztetőkészüléken" - mondta.Új irányt kell vennie az országnak, amelyben világossá teszi, hogy a saját lábára fog állni - vélekedett.

A pártelnök szerint nevetséges dolog az ellenzéken számon kérnie  a kormánynak, hogy miért nem ad programot, amikor a kormányzatnak  egyetlen, komolyan vehető programja sincs. Hozzátette: "van  programunk (...), világosan tudjuk az irányokat".

HIRDETÉS

Arra a felvetésre, hogy sokan azt gondolják, biztosan nem fogja megnyerni a választást az MSZP, Orbán Viktor úgy reagált: egyáltalán nem biztos ebben. Ha a jobboldal azt hiszi, hogy a választást  megnyerte, akkor nagyon téved. Az ország állapota indokolja a  változást, "de mi is tudunk hibázni" - fogalmazott. Szerinte ha nem az egységre szavaz a jobboldal, akkor a  kormányváltás elmaradhat.

Arra a kérdésre, tart-e attól, hogy ha "kileng az inga és  megcsúszik a stabilitás", akkor az utca átveheti az irányítást, a  Fidesz elnöke úgy válaszolt: nem tart tőle, de tudomásul kell venni, hogy ebben a pillanatban az alkotmányosság határait súroló  eszközökkel idegesítik az embereket azok, akik hatalmon vannak. "Mindenkit arra kérek, hogy az alkotmányosság keretein belül adjon  rá választ, de ha nem így történik, tudomásul kell vennünk, hogy  mindenhatóak nem vagyunk" - mondta.

Orbán Viktor a politikai felelősség megállapításával  kapcsolatban kifejtette: azt nem fogadhatja el az ország, hogy  jönnek vezetők, tönkreteszik az országot, elkövetnek jogsértéseket, vagy hagyják, hogy ezek megtörténjenek, majd elveszítik a  választást, és úgy tesznek, mintha mi sem történt volna. "Ez nem fog  menni" - hangsúlyozta. A politikai felelősség jogi, időnként pedig anyagi és  büntetőjogi felelősség is, melyet vállalnia kell, aki vállalja a  politikai kormányzás lehetőségét - mondta.

Különösen azokat a látványos és nagy bűncselekményeket fogják egyenként kivizsgálni a nagy nyilvánosság előtt, amelyeket nem  derítettek fel, de amelyektől mégis hangos az ország - fűzte hozzá.

A nemzeti ünnepen történtekkel kapcsolatban Orbán Viktor úgy  fogalmazott, hogy az elmúlt 20 évet megcsúfoló események zajlottak Budapesten, amelyek következményekkel fognak járni. Mint mondta, sosem gondolta volna, hogy a kormányt bíráló szavakért bárkit is elő lehet álltani, vagy vele szemben eljárást lehet kezdeményezni. Egyértelműen törvénysértő intézkedések történtek - tette hozzá.

Orbán Viktor szerint a rendőrség teljesítménye ugrásszerűen javul majd, ha lesz egy belügyminiszter, akit a rendőrök elfogadnak, tisztelnek.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    36 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS