Újszegeden megunták a totojázást, maguk kátyúztak

Alkalmi útmunkás lett egy újszegedi szobafestő, aki fiaival felújított egy 260 méteres utcát. Fébert István valószínűleg ma Magyarország legolcsóbb útépítője: saját munkáját nem számolva 20 liter gázolajból és több köbméter ledarált hulladék aszfaltból megoldotta a hárpm éve húzódó problémát.

A család egy teljes hétig aszfaltozott minden délután, plusz a teljes hétvégét is erre fordították, sőt annyira belejöttek, hogy még az útszéli gazt is lenyírták. A burkolat annyira jól sikerült, hogy munkájuk elismeréseként a vízművek három év után elbontotta a csatornafedél körüli kordonokat. - Három éve várt az utcában elkerítve egy csatornafedél arra, hogy a körülötte lévő lyukat kijavítsák. Több helyen akkora kátyúk voltak, hogy felakadt a feleségem autója – mesélte az újszegedi férfi.

Fébert elmondása szerint a 260 méteres szakaszhoz 20 liter gázolajat és 3-4 köbméter ledarált hulladék aszfaltot használt fel, ezek költsége elhanyagolható ahhoz az összeghez képest, amennyiért az utakat általában fel szokták újítani - adta hírül a delmagyar.hu.

A Szegedi Környezetgazdálkodási Nkft. úgy reagált, a rossz út miatt csak idén ősszel öt bejelentést kaptak. Azt írták, „Az út állapotával kapcsolatos probléma évek óta ismert, ami meghaladja a cég kátyúzási munkálatainak keretét. A Polgármesteri Hivatal felé minden évben javasoljuk felújításra."

A Szegedi Vízmű Zrt.-nél pedig azt közölték, „a csatornaszakasz kamerás vizsgálatát követően megállapította, hogy mind a csatorna, mind a csatornafedelek megfelelő műszaki állapotban vannak, a problémát az út kivitelezési hibája, a megfelelő tömörítés hiánya okozta, így a hibajavítás nem a vízmű, hanem az útkezelő Szegedi Környezetgazdálkodási Kft. feladata volt." 

Blogok
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.