Mégsem zárják be a Déli pályaudvart
Seszták az interjúban beszélt vasúti fejlesztésekről is. A 4-es metró és az épülő nagykórház miatt bővítik a Kelenföldi pályaudvart, és felújítják a Nyugati és a Keleti pályaudvart is.
Bár korábban eldöntött ténynek számított, hogy a Déli pályaudvart bezárják, és zöldövezetet létesítenek a helyén – ezzel a tervvel egyetértett Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tarlós István budapesti főpolgármester is –, úgy tűnik, a kormány végül meghajolt a bezárás elleni tiltakozás észérvei előtt. Ha ugyanis a Déli pályaudvar bezárnák, Érdről, Nagytétényből, illetve valamennyi érintett vasútvonal felől jelentősen romlana több csomópont elérhetősége: a Széll Kálmán tér, a Batthyány tér vagy a Kossuth tér megközelítése 10-12 perccel hosszabbá válna, a hűvösvölgyi villamos vonalán vagy az Óbudán lévő csomópontok elérési ideje pedig ennél is nagyobb mértékben nőne.