drfaj | 2009. március 29. | 14:11:08
Ilyen országveszelytő embernek el kellene ballagni! Azt hiszem olyan dolgokat is csinált ami a btk-ba ütközik...
nemistudom | 2009. március 28. | 11:43:05
apollo | 2009. március 22. | 16:39:23
A jelentősen kisebb korrupció is korrupció, ahogyan a kis gyilkosság is gyilkosság. Érdemi volt ez a hozzászólása? A kisebbik rosszat válasszuk á lá Kádár?
apollo | 2009. március 22. | 16:39:23
attila!
szánalmas, hogy mindent elnézel az egyik oldalnak míg a másinak semmit sem, a politikának vannak mechanizmusai, mindig kedvére kell tenni bizonyos csoportoknak, ez alól egyik párt sem kivétel. DE AZT, hogy EZT a HÉT ÉVES ÁMOKFUTÁST VALAKI MÉG MINDIG ORBÁN DÉMONIZÁLÁSÁVAL és Az MSZP-nél jelentősen kisebb volumenű KORRUPCIÓVAL(ezüsthajó pl. mondjuk egy érdekes kérdés, hogy az ezüsthajó előtt és után milyen cégek szervezték az állami ünnepélyeket, mondjuk a népszava nem ír erről) PRÓBÁLJA IGAZOLNI AZ VAGY MSZP FUNCIONÁRUS VAGY Elmebeteg.
orik | 2009. március 22. | 11:43:05
hírek: Fico Gyurcsány mellett kampányol! Ez beszédes hír!
Hát a magyarellenes kirohanásiról elhíresült agyhalott is Feri mellett állt ki, kezdhetünk gondolkodni---vajon miért is?
orik | 2009. március 22. | 11:36:35
Feri szerinted van olyan cég ahol Te és a haverjaid, 7 évig ennyire szarul teljesítettetek, azt az állásközvetítőt fogják megbízni aki téged is küldött? Mi a jó francot akartok még? A szemük helyét is kilopni?
hmhmhm | 2009. március 22. | 09:44:21
Húzzon már el az MSZP! Nem Gyurcsány a gátja a változásoknak, ő csak megtestesíti a tehetetlenséget. A gát a mögötte álló MSZP, amelyen Ferenctestvér nagyívű elképzelései megbuktak. Most egy másik miniszterelnökkel majd támogatni fogják a megszorításokat, egy évvel a választások előtt?
Jó vicc.
irriga | 2009. március 22. | 09:21:49
bagoly | 2009. március 22. | 09:19:14
Sajna csak a hitünk van.
Mert a fidesz programja sehol sem látható.
irriga | 2009. március 22. | 09:20:21
irriga | 2009. március 22. | 08:48:24
A piac ítélete:
1. Gyurcsánynak nincs hatása a gazdaság működésére.
2. Gyurcsány valóban akadály volt a magyar gazdaság működésében.
3. Gyurcsány jobb, mint a következő ME.
bagoly | 2009. március 22. | 09:19:14
Szégyenteljes és egyben jellemző erre az alattomos méregkeverőr, hogy továbbra is az ócska hatalmi játszmáival (és egyben az országgal) szórakozik. Keresi a saját kis kreatúráját, hogy továbbra is az államférfi szerepében tetszeleghessen.Na, persze a szálakat továbbra is ez a pitiáner szélhámos akarja mozgatni a háttérből. Miközben minden perc drága, ők most egyeztetnek, alkudoznak, keresgélnek, csak azért, hogy minél tovább hatalomban maradhassanak. Mindeközben tegnap az Államai Számvevőszék elnöke arról nyilatkozott, hogy a költségvetés napjai meg vannak számolva. De ti csak higgyetek, Sidney, walsz, irriga, hammada fleet és a többiek, gratulálok.
irriga | 2009. március 22. | 08:48:24
Halihó!
Ki tudná megtippelni, hogy mennyi lesz 1 Euro holnap záráskor?
1. 303.
2. 290.
3. 320.
1 vélemény | 2009. március 22. | 02:53:25
mindenkinek jó éjszakát!!!-még annak is akit zavar hogy ilyet kivánok.-)
1 vélemény | 2009. március 22. | 02:51:59
ja hogy hogy kicsit demagog populista voltam??-hát nem kicsit nagyon de védelmemre mondom nehezemre esett!-a hiba nem egyenlő a bünnel az csak hangulat keltés!!--majd 1-1,5 év múlva milliók ugyan ezt mondják pl orbánról aki akkori kormányfö lesz nagy eséllyel-nos akkor jusson eszükbe a most tudatos hangulat keltöknek.--vagy ha nem tudatos az kisebbiti ugyan bünüket ami persze nem köztörvényes bün de akkór is bün.bár nem büntethetö-szerencsére!!!8erkölcsi bünnek vagy vétségnek vagy a jó izlés elleni vétségnek nevezném.
1 vélemény | 2009. március 22. | 02:46:15
vizsgálni egyenlöen pártatlanúl 1990 óta felderitvea régi sokaknak nem megnyugtató simlizést esetleg bünözést -mer én magam nem vagyok olyan bátor mint az alább irt mérce úr-aki összeirva itt hetet havat és bünbrigádnak kiáltja ki aki nem vele ért eggyet-hogy ne érjen meglepetés -az elözö kormány söt az azt megelözö is ugyan annyit hibázott vagy szóhasználatoddal lopott csalt -nem kismiska eggyik sem jól emlékszünkmég a nem létezö josif tothra a teherautósoför kaya ibrahimra a magyarabb simicskora -varga tamásokra-ganspergerekre-bájt eltüntetökre 12 állami gazdaság eltüntetökre--nyugodj meg milliok érzetét ezek is bántják --aztán nem csak gazdasági viszáságokat-hanem politikait is vizsgálni pl ov állampolgár 4000% haszonnal továbadbérlakást üzletiköriiismerösének--melesleg elöbb emlitett úrnak ma akkora villája van hogy 1 átlag ember ha nem eszik ruházkodik semmit nem költ akkor is 120-140évig kéne dolgozni hogy legyen neki ilyen-nos ha ezeket megnyugtatóan lezárják akkor térjenek rá a mostani elit amibe az ellenzék s benne van---tehát akkor vizsgálodjanaka simlisségen-nos akkor valósul meg MÉRCE ur a no nem a kettös mérce hanem a egyenlö mérce erre vágyunk tisztelettel.--a választásokról késöbb írok -mit tenne ön na nem iyleneket amiket ir hanem mit tetetne az ön álltal választott oldallal?-milyen intézkedést elvárást változtatást -fogadna el mit várna ela másik oldaltól mit nem fogadna el az ön oldalától kiváncsi lennék???
mérce | 2009. március 22. | 02:00:48
Az önállóan gondolkodni képteleneknek elmondom újra, hogy VAN más módja az MSZP-SZDSZ által eltűntetett százmilliárdoknak. És a jobb oldalon ezt a megoldást részesítik előnyben. Ezt a pénzt elő lehet teremteni anélkül, hogy minket adófizetőket vagy más réteget megszorongatnák egy újabb vérszomjas Bokros-csomaggal.
A megoldás:
1. A korrupt módon történt beruházásokat ki kell vizsgálni, a sokszázmilliós kenőpénzeket visszaszedni.
2. Az ország idegen vállalatoknak történő kiárusításában vétkes árulókat felelősségre kell vonni, külföldi bankszámláikat zárolni, számtalan offshore cégeiket felfüggeszteni és a törvénytelenül, az ország és nép kárára szerzett óriási vagyonaikat visszavenni.
3. A burjánzó bűnszövetkezeteket - amelyeket a jelenlegi hatalom hagyott felnőni szándékos tétlensége által - fel kell számolni, a törvénytelen úton szerzett vagyonaikat visszavenni. Erre meg lenne a megfelelő rendőrségi felszerelés, mindössze a szándék hiányzik a jelenlegi vezetőktől.
Ide váltás kell, de nem egy arc váltása, hanem az áruló söpredék elzavarása, vagyis ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁSOK KELLENEK! Nincs más járható út, különben folytatják a rombolást és nyúzást egy másik bohóccal a székben, de valójában mindenki a helyén maradna. Ezt nem engedhetjük, mert olyan rosszul áll az ország, hogy még egy ilyen rossz döntés és végünk! Csak egy előrehozott választás mentheti meg az országot!
sicc2 | 2009. március 21. | 23:11:27
"Nem kívánok elmenni, nem kívánom feladni a küzdelmet "
Tízmillió emberrel szemben kűzdesz te szerencsétlen barom!
1 vélemény | 2009. március 21. | 22:54:46
ezzel kiderül van e az örökös szájtépésnél szidalmazásnál több is a legnagyobb ellenzéki pártnál-ha nem hazudtak eddig kiderül mit tesznek-ök irták nyomták nyilatkozták százszámra gyurcsány a megegyezés gátja fö akadálya-hát uraim elhárúlt lehet letenni valamit az asztalra-bár sok illúziom nincs -halva nyilatkozataikat bár meglepödtek-végre nem lopták ki nem szivárogtatták ki az eseményeket-uraim a visszaszámlálás megkezdődött-kezdjék meg az ország érdekében a munkát-sok sikert-cáfoljanak rá kiérdemelt rossz hírükre-én megkövetem önöket ha nem hatalmi érdekeiket nézik 1 szer hanem az ország érdekeit-ezt várja önöktöl több millió ember-ne okozanak csalódást nem engedhetjük meg magunknak-hajrá-
Tiburtius | 2009. március 21. | 21:53:00
Csakhogy ezek a tulajdonságok amiket Böhöm ír nem csak a "kommunistákra" illenek rá, hanem az összes többi parlamentben acsarkodó bohócra. Azok sem éreznek több empátiát a saját hazájuk népe iránt. Nem is fognak, amíg dobálják rájuk a szavazatokat nem lesznek rászorulva.
Csakhogy fletó sem ostoba, hanem egy sakkjátszmát játszik, amit majd vagy elbukik, vagy még kiderül hogy aranyat csinált a szarból. Ovi pedig vagy bemászik a csőbe vagy sem. Gondoljatok bele, most parlament feloszlatása? Előre hozott választás? Addig míg nem lesz kormány ami (még ha töketlen módon is, de valamilyen szinten) kezelné, addig a válság majd szépen várakozik az országhatáron, amíg meg nem alakul az új kormány? Alig valószínű, sőt akkor leszünk még nagyobb szószban. Ez a kormány meg fog maradni 2010-ig, ha a fene fenét eszik akkor is. De a helyzet az után sem fog változni. A választások után ismét nagy lesz a csalódás. Teljesen mindegy ki kerül hatalomra. Ez eddig is így volt, és minden jel arra utal hogy még egy darabig (pár évtizedig) így is marad.
böhöm | 2009. március 21. | 21:20:23
Szenátor!
"És hiába mondja a vezér, hogy más síkokon kell gondolkodni ő sem tud mást csak elvenni valakiktől, hogy másoknak adhasson. Ezt pedig csak a zemberekkel együtt gondolkozva lehet tenni."
A zembereknek tele van az ivarszervük a velük együtt gondolkodó, a zemberek fejére magasról nagydolgozó tehetségtelen kommunistákból.
Mit jelent a zemberekkel együtt gondolkodni? Gondolkodjál magadban zember, mielőtt képtelenségeket írsz!
Szenátor | 2009. március 21. | 21:03:14
Lehet szídni Fletót, de ezt megint jól kifundálta. Most megnyilvánul mennyire képes a Fidesz az együttműködésre. Eltűnik a főgonosz. Tessék egyezkedni egy olyan személyről, aki ki tudja vezetni az országot a válságból, vagy legalább utat tud mutatni. Hiába fröcsögtök kedves polgáriak még mindig a jelenlegi parlamenti felállás dönt. Tessék kivárni a sorotokat, addig meg bőven kiderülhet, hogy még mindig fogalmatok nincs mit csinálnátok, vagy van fogalmatok csak kínos bevallani, hogy hasonló a recept, mint a Reformszövetségé. És hiába mondja a vezér, hogy más síkokon kell gondolkodni ő sem tud mást csak elvenni valakiktől, hogy másoknak adhasson. Ezt pedig csak a zemberekkel együtt gondolkozva lehet tenni. Na erre nem képes a jobboldal nagyságos ereje. Nekik most kell a hatalom csak azt nem tudni mit kezdenek vele. Azt mondjuk előre tudjuk, hogy a párt hatalmas adósságát nagyon gyorsan kifizetnék a zemberek pénzéből.
sleepbalu | 2009. március 21. | 20:49:58
Gyurcsány: "alakítsunk új kormányt, új kormányfővel"
Bocsánat az ismétlésért, de olyan furcsán hangzik Gyurcsány szájából. Itt van egy hadvezér, aki elvesztette csatáit és a háborút, tönkre verette hazáját (rajtunk röhög már mindenki), csapata és az ország kivérezve, majd közli, hogy a változások élére áll, mert ő az egyetlen olyan, aki győzelemre viheti csapatait.
orik | 2009. március 21. | 20:39:44
Vannak akik a történtek lényegét erősenmásképp látják pl. :
http://www.magyarnemzet.hu/portal/624377
"Pontos stratégia mentén történik minden, Gyurcsány már útjában áll azoknak a globális erőknek, amelyek a jelenleginél is nagyobb fokozatba akarják állítani az erőforrás-szivattyúkat – állítja Bogár László, aki szerint csak egy szemfényvesztő trükköt láthattunk. A professzor szerint a Reformszövetség programját akarják helyzetbe hozni, ebben a játékban Bokros Lajos is csak egy statiszta. Azonnal óriási tömegben kellene az utcára vonulni és tiltakozni a most kibontakozó oligarchikus mutyizás ellen, az előre hozott választások mellett – állítja Bogár.
"
zoltanpatriot | 2009. március 21. | 20:12:13
Milyen egység kormány?Mint roma bukássánál azé hatalom aki többet ígér(hazudik) érte.A vezér nagy sietébben,izgalmábban majdnem orra esett a kamerák előtt.
nina13 | 2009. március 21. | 20:12:08
Azért kiváncsi leszek az MSZP kongresszus nyilatkozatára, és az új miniszterelnök kijelölésére, amely nyílvánvalóan csak az MSZP-ből kerülhet ki. Lenne egy "sötét ló", mint Gyurcsány volt? Mindenesetre nyámnyila alak ne jöjjön. Persze tévedés azt hinni, hogy a világválságot itthon Magyaroszágon bárki is kezelni tudja. Ezt csak a Fidesz próbálja elhitetni saját népével.
reader | 2009. március 21. | 19:57:43
A jelenlegi válságban összefogásra és nemzeti egységkormányra van szükség.
nina13 | 2009. március 21. | 19:40:55
Ez nem egy válságkezelő program. Szerintem Gyurcsány a kongresszuson megint hülyeségeket beszélt, csak ellenkező előjellel, mint Öszödön. Most válság lesz! Végre igazi gazdasági válság, amilyet a Fidesz már rég szeretett volna. Persze az is lehet, hogy Gyurcsány csak elúnta, hogy jóformán egyedül kellett küzdenie, hiszen egy tehetetlen, tehetségtelen csapat élén állt, ezért tudott kiemelkedni közülük.
ejmiakő | 2009. március 21. | 19:35:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
feriron | 2009. március 21. | 19:08:22
ujabb trükk március 21.-e alkalmából( a fiatalabbaknak: ekkor adta át Károlyi a hatalmat a kommonistáknak, és kaptuk azt amit kaptunk). Nehogy elhigyük már ! de kik lesznek az uj kormány tagjai ? gazdasági miniszternek orvos és jogászok után pl. egy óvónöt kellene választani. Az osztogató-fosztógató UMT helyett mikor lesz gazdaságfejlesztési proram ? Ezt elkurtad Ferkó !
hapcimano | 2009. március 21. | 18:37:54
themail00!
Éz, van, és sajnos marad minden így!
A fejekben marad a rendetlenség, a pártkatonák meg teszik a dolgukat.
Plakátolnak, bólogatnak, és izgulnak mi lesz 2010-ben, mert nem lenne rossz, ha a mostani kis pénzecske a választást követően is megmaradna.
hapcimano | 2009. március 21. | 18:35:32
walsz!
Valahol egy pártnak értenie kellene az emberek világát.
A mai pártok sajnos a saját tagságuk véleményét se értik.
Nem is érdekli őket!
sydney | 2009. március 21. | 18:22:12
Ha a Bokrost nem akarja az MSZP, akkor csak SURÁNYI !!! - Bajnai, Kiss Péter nem alkalmasak ebben a szituációban! Egyszer hallgassatok egy szimpla magyar állampolgárra!(Gráf is alkalmas lenne, de nem vállalja, és egy picit túlkoros, nem szabad ekkora feladatot ráosztani, de maradjon miniszter, okvetlen!
luis3 | 2009. március 21. | 18:16:01
Ez a Gyurcsányi közjogilag is ámokfutásba kezdett: beszéde szerint az ügyészségek és bíróságok a Fidesz érdekében hozzák meg határozataikat. Egy jogállamban ezért önmagában menesztené a saját pártja (ha ez egy demokrate párt lenne)! Ezek a b@lfaszok meg tapsolnak neki....
Ez a faszi semmit nem ért a demokrácia működéséből, megmaradt a Kisz führer-apparatcsik filingben.
zoli2 | 2009. március 21. | 18:13:24
T Wlasz
Igazad van, Gyurcsany tesod zsenialis.Zsenialisan tonkretettetek az orszagot.Gratula.Az orszag torteneteben meg part es ember ennyi kart nem okozott nepenek.Ennek a csoro elmaradott nepnek,a szavaidat idezve.
themail00 | 2009. március 21. | 17:54:07
hapcimano | 2009. március 21. | 17:20:43
"Nemdebár 85%ot kapott GyF a sajátjaitól. Ez szerinted, normális?"
Nos.. Miután Gyurcsány úr, úgymond és hát részben ténylegesen is önzetlenül lemondott, a tagság viszonozta ezt a gesztust, és nagy fölénnyel újraválasztották ; tehát az eredmény nem tükrözi a valós népszerűségét, hanem inkább a mai nap hangulatának köszönhető. Egyébként nem nagyon látok alternatívát én sem, szóval nem tudom, megkérdezlek, kire szavazhatnának volna szerinted helyette ? De menjünk tovább, hogy ki lenne a Fideszben méltóbb vezetni (akkor most az országot, mert az MSZP elnökségébe nyilván nem jelölik őket)? Vagy akár a Magyar Tudományos Akadémia prominenseit is említhetem : méltóbbak ? Tudod pl. milyen gyalázatosan szervezik a hallgatói adminisztrációt a magyar egyetemeken ? Eljutunk az Ön családjáig, az Ön édesapjának félrelépéséig, mindent bele kell vennünk, hogy tisztán lássunk... Pál apostul is ezt írja Timóteusnak (3.fej.):
5. (Mert ha valaki az ő tulajdon házát nem tudja igazgatni, mimódon visel gondot az Isten egyházára?)
Szabadon, de hűen értelmezve : ha itt nincs ember, aki a saját házát igazgatni tudná, akkor ki érthet a politikához ? Persze, meg lehetne azért próbálni valamit. Időnként előkerül némely értelmiségi figura, amint valamit szervezni akar (Hankiss Elemér: Találjuk ki Magyarországot, vagy most a Geszti Pétertől hallok valamit:Médiaunió), de ezek visszhangtalanok maradnak (és a kezdeményezéseik ereje nyilvánvalóan elégtelen e nagy feladathoz). Éspedig azért, mert mélytisztítás kéne a társadalomban, nem csak felületi kezelés.
katmandu | 2009. március 21. | 17:51:50
http://index.hu/video/2009/03/21/gyurcsany_ferenc_lemond_a_miniszterelnoksegrol/
T.Wlasz!
Eddig amit itt olvastam véleményeket, az Öné volt a legmegrázóbb, nem tartalma miatt, hanem az, hogy Ön ezt komolyan is gondolja. Szerencsére kevés olyan "érett magyar " tartózkodik hazánkba, mint Ön és elvtársai.
Bízom benne azt az érettségi fokot soha is nem fogja elérni a társadalmunk, mint amire gondol. Ha érettebb társadalomra vágyik, tőlünk keletebbre vannak ilyenek, engedje meg, hogy ennek a zseniális politikusnak az egyik gondolatára emlékeztessem, " ellehet menni ebből a kurva országból."
böhöm | 2009. március 21. | 17:48:44
walsz"
"Gyurcsány ujabb zseniális lépését nézhetjük."
Mi ebben a zseniális? Az országot tönkre tette. A cinkosai kihátráltak mögüle. Most majd a háttérből irányít.
böhöm | 2009. március 21. | 17:45:52
walsz!
"(Orbán) Szembe megy a gazdasági programmal, ezzel az ország ellen politizál"
Soha sem szolgálta Gyurcsány egyetlen programja sem az ország érdekét. Azok elutasítása szolgálja az ország érdekét.
Bjossy | 2009. március 21. | 17:45:46
Az egyetlen politikailag korrekt döntés az lenne-lehetne, ha az MSZP frakció - azonosulva pártelnöke döntésével - támogatná az Országgyűlés feloszlatását, és a mielőbbi új választás kiírására törekedne.
walsz | 2009. március 21. | 17:29:26
Gyurcsány Ferenc lemondása várható volt, mint egy zseniális lépés. Csak azok számára meglepetés, akik nem érzik a magyar politikát a magyar társadalom "müködését"
Orbán és csatlósai zsákutcába kerültek.
Egyrészt két út marad Orbán számára:
Az egyik: Támogatja a kormány új gazdasági programját. Akkor Orbán szembe megy önmagával és hiteltelenné válik még a cimborái körében is.
A másik megoldás:
Szembe megy a gazdasági programmal, ezzel az ország ellen politizál (ahogy 2000 óta egyébként is) de most az EU-val is szembe megy.
Már nem tud Gyurcsányra hivatkozni.
Máskép, Gyurcsány ujabb zseniális lépését nézhetjük.
Ami viszont szomorú, az elmúlt 20 év legtehetségesebb politikusáról van szó Gyurcsány személyében.
Sajnos, egy olyan társadalomban, mint a magyar, mert nem érett egyelöre a magyar tarsadalom egy Gyurcsanyra.
Jellemzö Vona Gábor nyílt levele Orbán Viktorhoz, melyben nyílt konfliktusra hívja fel a Fidesz Elnökét. A baj az, hogy valószinü Orbánnak tetszik is majd az ötlet, mert egy feszültség, egy eröszakos konfliktus kirobbanása mentheti meg Orbánt a fentebb leirtak problémájától.
Ebben az esetben Orbán nem lesz más, mint egy gátlástalan hullarabló.
walsz | 2009. március 21. | 17:27:40
hapcimano | 2009. március 21. | 17:20:43
Nemdebár 85%ot kapott GyF a sajátjaitól. Ez szerinted, normális?
Miért nem volna normális?
A pártok mind úgy müködnek mint a cégek. Egy cég sikere nem a szemlélök álmaitól, vágyaitól függ. Gondolom ez érhetö.
katmandu | 2009. március 21. | 17:26:00
Púder. Trükk. II. Öszöd.
Előrehozott választás, ez az egy lehetőség. Önként.
Vagy az utca kényszeríti ki, de az fájni fog.
A magyar nép dönteni és ítélni fog.
A trükkökből és az ország rombolásból elég volt!
hapcimano | 2009. március 21. | 17:20:43
themail00!
EGYRŐL BESZÉLÜNK!
Sajnos a mindenkori, bal vagy jobboldali messiások nem használnak az országnak.
Ezeket a messianisztikus figurákat kellene eltüntetnünk, de mi már csak ilyen bálványimádó nép vagyunk!
Mi ilyenkor a teendő? A népet csak nem lehet leváltani.
Nemdebár 85%ot kapott GyF a sajátjaitól. Ez szerinted, normális? Azok után ami itt az országban az elmúlt években történt.......
themail00 | 2009. március 21. | 17:15:48
hapcimano | 2009. március 21. | 17:08:25
"Sajnos MO nem tud környezetet változtatni, pedig ráférne!"
Igen, de szerintem az első viágháború óta tart ez, nagyjából megszakítás nélkül. Magyarország nem csak külpolitikailag, mindenféle államvezetési és szellemi szempontból is le van bénulva, 0-ról kéne újrakezdenünk. Fel kéne ezt fogni. Nem elég egy választás, egy új politikai "messiás", aki valami olcsó propagandaszöveggel elhitet minket, aztán hamar megbukik; nagyon sok terv van, de semmi sem marad belőlük.
"Bár, ha a környezet alatt azokat érted, akik a politikát ma művelik akkor azt kell mondjam, igazad van."
Környezet: itt én a pártokat értem, az általam ismert politikosokat a bal- és jobboldalon.
hapcimano | 2009. március 21. | 17:08:25
thema00!
Hát az igazság az, hogy egyik helyében sem lennék büszke a környezetemre.
De, itt most nem a környezetről van szó.
Bár, ha a környezet alatt azokat érted, akik a politikát ma művelik akkor azt kell mondjam, igazad van.
A környzet az ami a bajok okozója. A baj csak az, hogy ezt a környezetet mi a szavazatinkkal tartjuk életben!
Sajnos MO nem tud környezetet változtatni, pedig ráférne!
themail00 | 2009. március 21. | 17:04:27
böhöm | 2009. március 21. | 17:00:40
Nem írok hülyeséget, te írsz ostobaságot, mert te tetted tönkre a hazát, nem a politika, ugyanis egy vagy a rágalmazó ösztönű magyarok közül, akik mindig a legrosszabb politikust választják.
Toleranciaterror | 2009. március 21. | 17:03:37
Gyurcsány mán megint hazudott vagy 2 ódalra valót. Sajnos nem láttam értelmét elolvasni. :)
hapcimano | 2009. március 21. | 17:03:28
alengyel!
Miért ne éljen? Éljen, a halálát senki nem kívánta......
böhöm | 2009. március 21. | 17:02:18
"A személynél fontosabb az ország, fontosabb az ügy!"
Aki ismeri Gyurcsányt, tudja, hogy ezt fordítva gondolja.
nimzo | 2009. március 21. | 17:00:52
Végre eltűnik ez az önjelölt diktátor. Ha ez megtörtént helyreállhat a vélemény nyilvánítás szabadsága.
böhöm | 2009. március 21. | 17:00:40
themail00:Én az emberek szemébe nézek, és úgy alkotok véleményt róluk ...
Szemezés helyett vedd szemügyre, hogy kies hazánkat mennyire tönkre tették Gyurcsányék, és ne írj hülyeségeket!
böhöm | 2009. március 21. | 16:56:52
"az elmúlt hét év kormányzása sokaknak hozott gyarapodást."
Például Gyurcsánynak.
themail00 | 2009. március 21. | 16:51:08
hapcimano | 2009. március 21. | 16:47:26
Fordítva, Orbán úr környezetét mondom, mert szerintem rosszabb emberek, mint a szoci vezetők. Akkor is, ha nem értek mindenben egyet az MSZP irányvonalával. Én az emberek szemébe nézek, és úgy alkotok véleményt róluk, te hova nézel ? Mert ha nem a szemükbe, akkor a te véleménynyilvánításod is hamis.
hapcimano | 2009. március 21. | 16:47:26
themail00!
Gyurcsányt a környezete miatt? Klára asszony van ilyen hatással rád, vagy a Lamperth Mónika, Lendvai Ildikó, Vadai Ágnes? Vagy a fiúk? Kiss, Simon, Újhelyi, Draskovics, Hiller, Juhász, Szekeres, vagy??
Milyen környezet ez?
Én pont ennek a környezetnek a létét látom az egész baromság okozójának.....
themail00 | 2009. március 21. | 16:34:37
hapcimano | 2009. március 21. | 16:21:06
Nem azonosulok. Viszont nem akarok még rosszabbat naivitásból : a diktátorok mindig szentként jönnek a porondra, de ritkán van, hogy nem ők a legrosszabbak. Gyurcsány olyan, amilyen tud lenni, nem szent, de semmiképpen nem diktátor, és nem is olyasmi. Jelenleg MSZP van vagy Fidesz. Nem tudsz mást választani. Nem mondom, hogy Orbán szar alak lenne, de a környezete miatt én inkább Gyurcsányt választanám, ha kérdezné valaki. Akkor is, ha a szociknak is nagyon súlyos hibáik vannak. Szívesen szavaznék Churchill-re, de sosem látom a cédulákon... Sajnos. De ha itt lenne, hidd el, a Fidesz őt is szidalmazná.
Bill Kapu | 2009. március 21. | 16:30:11
themail00 | 2009. március 21. | 16:25:38
És Hitler ? Sztálin ?
Igazad van, természetesen azok voltak, ez nem is lehet vita tárgya. A hsz-ed többi részével is egyetértek.
themail00 | 2009. március 21. | 16:25:38
Bill Kapu | 2009. március 21. | 16:20:46
ezt írtam:
ellentétes nézetek látszólag hasonlíthatnak, de lehet úgy, hogy az egyik teljesen helyes, a másik teljesen gonsz : ritkábban ilyen is van. Valóban a helyzet most nem teljesen ez (csak valamelyest),
Te:
Véleményem szerint ilyen soha nem volt és nem is lesz. Maximum az érdekek mások.
Én megmaradok a középutas véleményem mellett: de igenis lehet ilyen, ne viccelj már ! És Hitler ? Sztálin ? Na! Ne mond már, hogy ők nem voltak abszolutomok a rosszban ! Ha nincs is ilyen súlyossága a jelen politikai helyzetnek, de azért nem mindenki teljesen fényes, és nem is egyformák. Ki-ki amint.
hapcimano | 2009. március 21. | 16:22:29
alengyel!
Miért ne éljen? Éljen, a halálát senki nem kívánta......
themail00 | 2009. március 21. | 16:22:20
alengyel | 2009. március 21. | 16:19:53
Államférfi ?
Miután elhunyt, Antall József LETT államférfi (Isten nyugosztalja, nem azért mondom). Temeted-e Gyurcsányt ?
hapcimano | 2009. március 21. | 16:21:06
themail00!
De miért kell azzal azonosulnunk, miért kell elfogadnunk, hogy a politikus, csak azért, mert politikus, elfelejti az alapvető emberi értékeket?
Ez, normális?
Bill Kapu | 2009. március 21. | 16:20:46
themail00 | 2009. március 21. | 16:09:43
"ellentétes nézetek látszólag hasonlíthatnak, de lehet úgy, hogy az egyik teljesen helyes, a másik teljesen gonsz :"
Véleményem szerint ilyen soha nem volt és nem is lesz. Maximum az érdekek mások.
Én a kormányváltásban látom a megoldást, ami új helyzetet teremtene. Nem azért mert rajonganék a Fideszért. Egyszerűen csak elégedetlen vagyok azzal a kormánnyal, ami 2002-ben részben az én szavazatommal került hatalomra.
alengyel | 2009. március 21. | 16:19:53
Már régóta nyilvánvaló, hogy egyetlen igazi államférfi van Magyarországon. Most ezt még fényesebben bebizonyította. Éljen Gyurcsány Ferenc!
themail00 | 2009. március 21. | 16:16:37
hapcimano | 2009. március 21. | 16:12:40
Ezzel egyetértek, viszont szerintem ezért nem vagyunk mi ketten politikusok, állami vezetők, vagy pedig ha erre adnánk a fejünket, egyikünk sem húzná sokáig
hapcimano | 2009. március 21. | 16:12:40
themail00!
Még akár derék ember is lehet! A derékságtól függetlenül, az ország érdekeit kellett volna szem előtt tartania, nem taktikázni, túlélni, mutyizni, stb. stb.!
themail00 | 2009. március 21. | 16:09:43
Bill Kapu | 2009. március 21. | 16:02:13
kivéve, ha jogos : csak ez a mérce, mi a frankó : ellentétes nézetek látszólag hasonlíthatnak, de lehet úgy, hogy az egyik teljesen helyes, a másik teljesen gonsz : ritkábban ilyen is van. Valóban a helyzet most nem teljesen ez (csak valamelyest), viszont az sem igaz, hogy én úgy gondolnám, mint ahogy te írod itt rólam "vitapartnerünkre bélyeget sütünk" : azért én szóba állok itt veled, talán csak félreértesz
hapcimano | 2009. március 21. | 16:09:20
Attila!
Hogy a választók álomvilágban élnek, az következménye a nyugdíjasok ingyen utaztatásának, a 13-ik havi nyugdíjnak, annak, hogy a politikai szereplől hülyének néznek bennümnket és oldaltól függetlenül etenek baromságokkal, mi meg ezt komáljuk és bekajáljuk.
Nehéz ésszerűnek lenni, és közben etetni a választókat. Ezt máshol bevállalták, nem a népszerűségi mutatókat nézték.
Hogy jelzőket osztogatsz az téged minősít!
themail00 | 2009. március 21. | 16:06:41
Vagytok páran, akik csak szidkozódni tudtok, ami több nagyságrenddel alacsonyabb rendű bárminél, mint az általatok megbélyegzett személyek, és főleg annál, mint amit gondoltok magatokról : érdemetek szerint legyetek fizetve. Gyurcsány derék ember, ti pedig pusztán névtelen szidkozódók vagytok (nyilván akire ez vonatkozik).
Bill Kapu | 2009. március 21. | 16:02:13
themail00 | 2009. március 21. | 15:49:57
Pontosan ez a mentalitás a baj amit Te képviselsz. Én nem feltételezem, hogy a velem más állásponton lévő ember valamiféle sötét propaganda áldozata lenne. Más értékrend, más vélemény. Abban a pillanatban amikor vitapartnerünkre bélyeget sütünk semmisítjük meg az érdemi párbeszéd lehetőségét.
pmfc | 2009. március 21. | 16:00:56
Előre hozott választást és tiszta viszonyokat! ÍGY VAN!!!!!
Minél előbb annál jobb. Nehogy már egy év múlva újra kitegyük az országot ennek a bizonytalanságnak...
mérce | 2009. március 21. | 16:00:38
Az MSZP és az SZDSZ kollektíve bűnös az elmúlt 7 év ámokfutásáért, az ország szétveréséért, a gazdaság a padlón csak nekik köszönhetően, az egészségügy, az oktatás, a rendőrség mind széjjelverve. Az egész privatizációt nézve csak e 7 év alatt ezek az árulók 80%-ban adták el természetesen játékpénzért, aminek nagy része pedig a zsebükbe jutott. Külföldön lejárattak minket, rasszistáztak, antiszemitáztak és uszítottak.
Ezeket a hihetetlenül komoly károkat nem lehet ilyen könnyen megúszni, ráadásul trükkökkel továbbra is maradni akarnak, holott a törvényes út az, hogy a köztársasági elnök jelöli az utódot, nem az MSZP!
Elég volt a hazugságokból, elég volt a trükkök százaiból, a hamisításokból és elnyomásból!! Nem szabad hagyni, hogy folytathassák, mert tényleg végünk lesz!
Mszp=csőd | 2009. március 21. | 15:57:28
Na, adtak annak a bizonyosnak egy jó nagy sallert. Az Mszp trükközik tovább, GYF ott marad a háttérben irányítónak(így még talán veszélyesebb mint eddig), valami töltelékembert betesznek a székébe, és még egy évig folytatódik az AGÓNIA!!!
Előre hozott válsztást, tiszta viszonyokat! Gratulálok MSZP, a felelősség a TIÉTEK!
Bill Kapu | 2009. március 21. | 15:57:06
Attila | 2009. március 21. | 15:32:41
"Azért bénáztak mert féltek a további népszerűsgvesztéstől..."
Egy felelős kormánynak - legyen az Mszp-s vagy Fideszes - nem meredten a népszerűségi mutatókat kell lesnie, hanem a nemzet és az ország érdekeit. sajos ez ma itt Magyarországon fantassy kategória. Az igazán önzetlen lépés ebben a helyzetben az lett volna, hogy vállalják a bátor intézkedéséeket, felvállalva a népeszerűségvesztést. Hisz az országnak van kormánya, nem peig fordítva.
themail00 | 2009. március 21. | 15:49:57
Bill Kapu | 2009. március 21. | 15:44:35
Viszont amit te mondasz, az sem kiút, hanem fideszes manipuláció. Nem kiút. Hamisság, hogy ez bármi közérdek, igazság, vagy szükségszerűség lenne. Olcsó hazug propaganda.
Bill Kapu | 2009. március 21. | 15:44:35
hapcimano | 2009. március 21. | 15:04:52
Teljes mértékben egyetértek veled!
Előrehozott választásra van szükség. Ebből a helyzetből nincs más kiút.
immortal | 2009. március 21. | 15:36:48
Maradhatna a 13.havi nyugdíj! Lenne rá keret! Egy alternatíva:
http://nyugdijasokhoz.blog.hu/
Attila | 2009. március 21. | 15:32:41
hapcimano | 2009. március 21. | 15:23:40
Azért bénáztak mert féltek a további népszerűsgvesztéstől, az ellenzék pedig nem arról beszél mi jó az országnak, hanem azt csinálja mi jó nekik, hogyan tudnak kormányra kerülni, sajnálom nem tudom, hogy fogod megérteni amiről írok.
A 13. havi nyugdíj eltörlése további népszerűségvesztéssel jár és a Fidesz azt mondja, hogy annak maradnia kell, de erre nincsen keret, ha a Fidesz kimondja, hogy ez így van, akkor már ellehetett volna törölni.
Folyamatosan korrigálva vannak a nyugdíjak, óriási reálnövekedés történt a nyugdíjak tekintetében az elmúlt 7 évben, nyugdíjkorhatár emelése elkezdődött, miféle reform kell még? jah, hogy a katonák meg tűzöltők szorítgatása, tényleg kéne, konfliktussal jár, a Fidesz meg természetesen tilatkozna, hogy hogyan képzeli ezt a kormány, ez Fidesznek plusz, MSZPnek mínusz, nem vállalják be.
Reformokat követelsz tehát? Ahogy mondtam, egy sor konfliktussal jár, az MSZP és az SZDSZ bevállalt ezer1 konfliktust, a Fidesz válasza mindenre az volt, hogy az rossz, de javaslatot nem nyújtott. Ez az én kérdésem is hol vannak a Fidesz reformjavaslatai? Ha lennének nem itt járnánk, mert a kormány bemert volna vállani ezer1 plusz konfliktust...
Hülye vagy, csak ennyit tudok mondani, azt hittem normálisabb emberrel beszélgetek aki képes felfogni amit írok...
Minden jót!
hapcimano | 2009. március 21. | 15:28:15
Márkus!
Sajna ilyen nincs! De a gusztustalanságnak is kellene határa legyen!
hapcimano | 2009. március 21. | 15:27:19
Attila!
Fosás helyett le kellett volna mondani. Ennyi! Ha nem megy, nem kell erőltetni!
Sajnos a kongresszusi küldöttek sem látják ezt. Itt a 85%-os eredmény. Szerinted ez normális?
Márkus | 2009. március 21. | 15:27:15
Az előrehozott választáson mégis ki a frászt lehet megválasztani, aki alkalmas a válság kezelésére? Hol az a párt? He?
Nem mintha az MSZP alkalmas lett volna.
weiner | 2009. március 21. | 15:26:01
Úg tűnik, Gyurcsány leváltja magát, ha talál valakit, akiről a pártban és a liberális hátországban is elhiszik, hogy nálánál is ügyesebben osztja szét az Audik kulcsait és tartja kézben a disztribúciót. Sokan szeretnének majd segíteni a keresésben.
Donoter | 2009. március 21. | 15:24:15
Mégis rendes ember ez a Fletó, két naposról lerövidítette a kongresszust egy naposra. Ezzel is megtakarítva pártjának egy napi kongresszusi költséget. HeHeHe
hapcimano | 2009. március 21. | 15:23:40
Attila!
A 13-ik havi nyugdíj egy választási igéret része, amit erőből megléptek. Nem igen értem mi köze ennek ahhoz, hogy az ellenzéknek nincs többsége a parlamentben.
Hogy a több-biztosítós rendszer miért bénázódott el? Hát, mintha lett volna bizonyos lépések megtétetlének sorrendiségéről a koalíción belül. Nem látom hol van itt a szerepe az ellenzéknek?
Hogy a sok bénázást kihasználja az ellenzék, hát, lehet nem szép dolog, de bénázni sem szép dolog!
Egyébként a vizitdíjas népszavazás mint főbűn akár még elfogadhazó is lenne, de hol van a parlament létszámának csökkentése? Hol van a közigazgatási reform? Hol van a nyugdj reform? Hol van az oktatási reforM Hol vannak az EU-s projektek?
mérce | 2009. március 21. | 15:20:40
Ez egy újabb trükkje az MSZP-SZDSZ-nek, hogy az országot idegeneknek kiárusító áruló banda maradhasson hatalmon. Ide csak ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁSOK hozhatnak javulást. Ha nem így történik, végünk lesz, hiába örül sok vak a Gyurcsány lelépésének, ez csak egy álca, meg is mondta, hogy az a feltétele lemondásának, hogy az MSZP jelölhessen ki utódot, ami teljességgel törvényellenes, ugyanis kizárólag a köztársasági elnök nevezhet ki ilyet.
Ne dőljünk be az MSZP-SZDSZ újabb ordítóan nagy trükkjének! Az a céljuk, hogy rendbetétel helyett hatalmon maradhassanak, így a rettentően utált Gyurcsányt látszólag leváltják, de helyére az ő haverját ültetik, aki ugyanazt fogja csinálni, Gyurcsány nem fog csak úgy elvonulni a hatalomból. Manipulálják a tömeget megintcsak. Könyörgök, nyíljon már fel az emberek szeme!
Márkus | 2009. március 21. | 15:19:59
Na, zseni vagyok!
85%-al választották újra Gyurcsányt!!!
Muhaha!
Attila | 2009. március 21. | 15:16:54
hapcimano | 2009. március 21. | 15:11:51
Leírom, utoljára és remélem utána nem teszel fel hülye kérdéseket.
Ma Magyarországon ha nincsen ilyen ellenzék (sőt, még ha konstruktívak is) akkor több-biztosítós rendszer lenne, nem szakad a koalíció, nem lenne 13. havi nyugdíj, 13. havi kompenzálás sem idén, lenne viszont vizitdíj, tandíj és kórházi napidíj is, sor reformfolyamat lezajlott volna és az ország annyival előrébb lenne, amennyit el sem tudunk képzelni. Ám mivel a politika arról szól, hogy szavazatokat kell gyűjteni, ezért az MSZP és az SZDSZ bef.sva a folyamatos népszerűségvesztés láttán, mindenben meghátrált.
Erről ennyit.
hapcimano | 2009. március 21. | 15:11:51
Attila!
Amikor nem jön össze a gyerek egy házaspárnak, akkor szerinted a postás mennyire hibáztatható?
Attila | 2009. március 21. | 15:06:20
hapcimano | 2009. március 21. | 15:04:52
Nem hiszem el, hogy nem fogod fel amit leírtam itt már többször is, minden ezentúl leírt szó, hasztalan. Olvasd vissza amit írtam.
hapcimano | 2009. március 21. | 15:04:52
A destruktív ellenzék, nem tud 50%+1 szavazatot maga mögött. Akinek ilyenje volt, az az MSzP-SzDSz kormány. Hogy nem tudtak mit kezdeni a többségükkel, azért a destruktív ellenzéket nem igazán értem miként lehet hibáztatni.
Azt értem, hogy nem egyszerű dolog megmagyarázni, még a sajátjainak sem lehet egyszerű, hogy eddig nem az történt aminek történnie kellett volna, hanem valami más.
Aki szereplője ennek a világnak erről tudott, ennek tudatában vállalta a megmérettetést a választásokon. Ha nem tud a többségével mit kezdeni, el kell búcsúzni. Ez így van mindenütt a vilkágon.
themail00 | 2009. március 21. | 15:03:33
Attila | 2009. március 21. | 14:51:41
>Szeritnem nem oldja meg a haza gondjait a múlt hibáinak feltárása, kimondása,
>de egy eleme lehet a megoldásnak.
Jó-jó, de az első lépést tegyük meg, aztán jöhet a többi. Ez a jelen történelmi helyzetünk gyakorlatilag Trianonnál indul, először is erről a 100 évről mindent nyíltan ki kellene beszélni. E meghatározó történelmi tragédia, és minden oldalon eltussolt gyilkosságok 100 éve után a nemzet szellemileg mocsárban van, nem képes semmilyen téren igazi, sorsfordító nagy teljesítményre. Ez az állapot itt folyamatosan azóta. 0-ról kell indulni. Az a baj a mai kormánnyal, hogy minden tagja magyar, itt él, és itt született. Ez a bűne, és ez nagy bűn. Tényleg. Pancserek, lúzerek vagyunk 100 éve, és ezt észre kell venni. Nem voltak jó időszakaink az 1. világháború óta. Valamit nagyon újra kellene kezdeni, és én ezt nem hallom senkitől, hogy komolyan mondaná : bár éppen Orbán is (!) és Gyurcsány (!) kivételek abban, hogy ők legalább mondják/mondták. Tény, hogy egyik sem tett semmit. Mi van itt ? És mi az, ami lesz, ha így folytatódik ...
Attila | 2009. március 21. | 14:57:09
hapcimano | 2009. március 21. | 14:52:06
De, teljesen komolyan írom, az első ciklust elszúrták, a másodikban dolgoznának és dolgoztak is sokat, csak a destruktív ellenzék ezt nem hagyja tisztességesen.
Márkus | 2009. március 21. | 14:56:51
Ájjon meg a fáklyás menet! Töke van a menyasszonynak!
Az senkinek sem jut eszébe, hogy ez egy előre lezsírozott játszma volt? Mi van, ha kiderül, hogy megszavazzák ismét Gyurcsányt? Há???
Lehet, hogy a többséggel már megegyezett, és a színjáték a lemondással csupán a tömegek szimpátiájának megszerzésére irányult?
Ha visszatapsolja a pártja, mert nincs más helyette, vagy nincs elég támogatottsága, akkor szerényen felsóhajtva vállalja a miniszterelnökség "terhét".
A másik verzió, hogy most az egész társaság fetrengve kárörvend a Fideszen, Orbánon. És áttolják az orcájukba a válságot mindenestől.????
Húúúúú! Nem lennék a Fidesz helyében!
hapcimano | 2009. március 21. | 14:52:06
Attila!
Ahogy mondtam, írtam: a viktorozást meghagyom Neked!
Ettől változik valami? Mi lett volna, ha?
Második ciklusban ezzel érvelni, hogy a másik megcsinálta volna-e?
Ugye ezt nem komolyan írod?
Attila | 2009. március 21. | 14:51:41
themail00 | 2009. március 21. | 14:45:56
Szeritnem nem oldja meg a haza gondjait a múlt hibáinak feltárása, kimondása, de egy eleme lehet a megoldásnak.
Az viszont biztos, hogy a rendszerváltásnál lett elszúrva minden, de olyannyira, hogy az már szavakban leírhatatlank...
Attila | 2009. március 21. | 14:47:54
hapcimano | 2009. március 21. | 14:42:51
Viktorék ezeket megcsinálták volna?
Elszálló költségvetésnél muszáj szorítgatni, ha nem tetszik, akkor is.
mérce | 2009. március 21. | 14:47:15
Nem olyan egyszerű elintézni az ügyet egy szimpla bocsánatkéréssel, annak az ideje már lejárt, kedves Gyurcsány. Álszent módon bocsánatot kérni, majd egy új arcot a fejünkre ültetve tisztára mosni a bűneit nem korrekt dolog, pláne, hogy a háttérben ugyanazok maradnak!
Ez az indítvány újabb trükk, amivel az ő emberüket tarthatják hatalmon másik köntösben. Vagy egy hivatalosan még "bűntelen" MSZP-s politikus lenne a miniszterelnök, vagy pedig a legnagyobb veszély, Bokros Lajos, az IMF és Világbank szolgája, akinek az óriási hitelfelvételt is köszönhetjük! Na ő tényleg szakszerűen nullázná le az országot és véres kézzel szorítaná meg az embereket, arra mérget vehetünk!
Nem szabad bedőlni a trükkök százainak, amikkel próbálnak minket átverni. Nem szabad megszavazni a bizalmatlansági indítványt, mert azzal csak egy új arcot kapna az ország, de a háttérben a szálakat ugyanazok az országpusztítók mozgatnák, akik eddig is. Ébredjünk fel és lássunk már át rajtuk könyörgök! Ilyen könnyen nem fog csak úgy lelépni a színről, ne legyünk már ennyire naívak, a háttérből ugyanazok fogják irányítani az országot, akik eddig is és ahogyan eddig is!
LEGYENEK ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁSOK és ne trükközzenek továbbra is, próbálva átverni minket! Ha viszont erre nem hajlandóak, akkor maradjon Gyurcsány és vigye el a balhét!
themail00 | 2009. március 21. | 14:45:56
Attila | 2009. március 21. | 14:31:19
Emlékezz, a Fidesz csak akkor energizálódott, amikor összeházasodott a jobboldali szellemi elittel, ezt a fajta delejt addig inkább az MDF-ben lehetett érezni. E háttéremberek, szellemek mozgatják ma is a bábukat, alig érdekes ebből a szempontból, micsoda szerepet játszottak volt a komcsi rendszerben, akik a kirakatban vannak. De tény, hogy a leghatékonyabb fideszes propagandatétel ez a komcsizás : noha ezt is e háttéremeberek irányíthatják ( akiket mi nem ismerünk). Noha ez a lényeg, és mélyen dühítő és elekeserítő, hogy a legnagyobb rejtekben és biztonságban a legszemetebbek vannak, mindez hibátlanul megelőzhető lett volna, ha az igazságszolgáltatást valóban szabadságelvekre alapítják a rendszerváltáskor, és nem csak névleg, de valójában a pártállammal kötött ellenzéki paktum alapján, szépen eltussolva 50 év embertelen államhatalmának bűneit. Ha elvonatkoztatunk attól, hogy kicsodák élnek vissza a kádárizmus elleni propagandával (kádári politikai elvek nyílt alkalmazásával egyidejűleg), ez egyszerűen egy igazság. És még ki kellene mondani minden igazságot, és bizony, a haza felvirágozna.
hapcimano | 2009. március 21. | 14:42:51
Attila!
Nem megszorítani kellett volna, hanem új kereteket kialakítani. Szorítgatni, szorítani nem ugyanaz, mint új élethez, új kereteket teremteni. A parlamenti demokráciához szükséges kereteket úgy ahogy összehozták annak idején, hol van a gazdasági élet új keretekbe terelése? Hol van az közigazgatás új keretek közé terelése? Hol van a közteherviselés új kerete? Sehol semmi? Miről beszélsz?
Viktozzál, ha ettől Neked jobb! Én csak úgy írtam, hogy semmi értelme.....
walsz | 2009. március 21. | 14:42:37
balos | 2009. március 21. | 14:10:21
Vagy Bajnai Gordon.
hapcimano | 2009. március 21. | 14:38:43
Kuka!
És, ha ketté van osztva! Legyen száz felé osztva! És akkor mi van?
A Te, és az én kezemben lenne a döntés, ha élnénk ezzel. Sajnos a többség nem él.
Amit kínálnak neki azt eszi. Birkák vagyunk, megyünk arra, amerre mondják. Sokan egy kis alamizsnát is kapnak érte, pl. képviselők lehetnek listáról az önkormányzatokban.
Attila | 2009. március 21. | 14:37:43
hapcimano | 2009. március 21. | 14:34:51
Én minden baromságra emlékszem.
A Viktorozás ellen pedig továbbra sem látok érveket, szerintem tisztességesen leírtam, hogy miért nem lehetett végigvinni az eü reformot és miért nem tud most sem lépni a kormány.
Cselekedni kellene, jómagam úgy érzem cselekszem is.
Az őszödi beszéd szeptemberben jött nyilvánosságra, de a megszorításokat nyilvánosan, az ország helyzetét reálisan szemléltetve káromkodások nélkül, már a nyár kezdetén kimondták Gyurcsányék.
hapcimano | 2009. március 21. | 14:34:51
Attila!
Az öszödi beszéd, elhangzását követően. hónapokkal később kapott nyilvánosságot. Azaz, nem a nyilvánoisságnak, hanem egy zárt elitnek járt a vélt igazság megismerése.
Hát, ha ennyire úgy gondolod, hogy baj van a pártokkal, akkor cselekedni kellene! Nem gondolom, hogy egy magát baloldalinak nevező pártért ennyire oda kell tenni magad. Egy kis kritika elférne!
A civil mozgalmak MO-on, tudjuk milyenek. Tisztelet a kivételnek! Nagyobb részt pártok által szponzorált szerveződések, így lehet nem pártpénzhez jutni. Ezt a receptet követik sokan, akár polgármesteri választáskor, akár a Parlamentinél. (A'la Zushlag!)
Én, nem Viktoroznék, értelme egy szál se! Emlékszel a romániai munkavállalók MO-ot elárasztó áramlatára?
A hazugságok, rémisztgetések nem párthoz köthetők, Ibolykánk is mondott érdekeseket (nem ért a focihoz), az SzDSz sem ártatlan (a taxis blokádnál a barikádokon áltak, a piacgazdaság hívei), szóval sajnos ez MO-on belefér, még akkor is, ha azt a Viktor mondja.
Attila | 2009. március 21. | 14:31:19
themail00 | 2009. március 21. | 14:21:33
Igazad van ebben is, az azonban mindig feltűnő mikor volt MSZMP-s csontvázek esnek ki a szekrényből, Pokorni apján keresztül, egészen a Fidesz minisztereinek felééig, akik MSZMP tagok és KISZ titkárok voltak...
Kuka | 2009. március 21. | 14:28:13
Ebből a sok "intelligens"hozzá szólásból is látszik,hogy Orbán egyik legnagyobb bűne, hogy ketté osztotta az országot!Remélem akkor is pezsgöt
bontanak amikor a fidesz koalíciót köt a jobbikkal!
Attila | 2009. március 21. | 14:26:01
cerberus | 2009. március 21. | 14:11:50
Nagy igazságok, rossz köntösben.
kistelkes | 2009. március 21. | 14:15:07
Nemcsak, hogy szurkolok, de rájuk is fogom adni a voksomat és nem vitatom el mástól, hogy másra voksol, (kivéve Jobbik) de megpróbálom megosztani érveimet és gondolataimat azokkal az emberekkel, akik velem szemben állnak, szerintem ez a demokrácia, a viták és párbeszédek alapja és pont erre nem képes ma a Fidesz és annak sok-sok szavazója és engem ez elkeserít...
Nyilvánvalóan én sem állítom azt, hogy hibátlanul kormányzott az MSZP, de azt jól tudom, hogy a Fidesz mindent csinált, csak nem hibátlanul kormányzott, hanem egyenesen pocsékul, 4 év semmittevés, jókora ügyletekkel. Révész könyvét ismét csak ajánlani tudom.
Az pedig, hogy Orbán visszakerül a miniszterelnöki székbe csak 1 dolog, kíváncsian várom, hogy kik lesznek a miniszterei, mert a múltkori gárda nagyon pocsék volt és akkor még se Pálinkásnak, se Chikánnak nem nyílt ki a csipája, hála az égnek ez mostanság máshogyan van már. Ne haragudj, ha azt mondom, hogy Szíjjártót, Cser-Palkovicsot, Kövért vagy éppen Ágh Pétert nem akarom látni semmelyik miniszteri székben...Meg Iván László bátyjánkat sem...
themail00 | 2009. március 21. | 14:21:33
Attila!
Nem vagy balos, egyszerűen jól látod : tényleg Viktorék voltak a disznók, érzi ezt az ember. Viszont kár, hogy a rendszerváltáskor nem volt leszámolás a szocialista államaparátus és káderhálózat valóban annak bűneiért felelős, gonosz figuráival, bűnözőivel. Azt mondja Kertész Imre, hogy Magyarországnak nem volt katharzisélménye (már persze az egész 20. századra igaz ez). Ha lekapcsolták volna az akkori pribékeket, akkor ez lefegyverezte volna a visszatérő horthysta-antiszemita örökségű régi családok, hatalomlázas-gőgös árnyékhadseregét, amely a jobboldal mögül azóta is ilyen részigazságokból rágalmazza gyakorlatilag az ország normálisabb felét. Egyszerű : ezek (a jobbra mondom) mindaddig sértve fogják érezni magukat, amíg valaki is ellentmondani mer nekik. Arrogáns farizeus szellemi körök, egyszerűen gonosz emberek : viszont ha a régi komcsikat/ munkásőr pribékeket akkor sikerült volna lesittelni, akkor most ezek sem találnának annyi fedezéket. Ez a baloldal felelőssége ebben : vagyis most nem lehetne ilyen hazug jobboldal, ha ezeket a balos hazugokat akkor tisztán, szépen felelősségre vonták volna. Egyiket sem szabad letagadni.
Ikatalina | 2009. március 21. | 14:16:45
"Nem kívánok elmenni, nem kívánom feladni a küzdelmet - ígéri Gyurcsány. - Politikus lettem és az is maradok; vezetni szeretném a szocialista pártot". Hosszabb távon is az ország sorsát, jövőjét befolyásoló, azért tenni akaró és tenni tudó emberek sokaságát kívánja gyarapítani. "
Bizony-bizony, hogy nem kíván elmenni, és egyelőre nem is fog. Ez az ország nagy baja.
feriron | 2009. március 21. | 14:16:44
mrárius 21. van, mi lesz a következö Trianon ?
Attila | 2009. március 21. | 14:16:25
hapcimano | 2009. március 21. | 14:02:18
Magyarországon pontosan a pártok miatt nincsen demokrácia, mert már ahhoz igazodnak az emberek véleményei.
Nem lehet egy tisztességes népszavazást megoldani, mert úgy megy el szavazni a birka, hogy csak a párt ukázát nézi.
A vizitdíjas népszavazás ügyében azt sem tudták, hogy az IGEN a nem... Nagyon jó kis műsorok készültek erről akkoriban.
Miközben itt egyesek azt mondják az őszödi beszédről, hogy megjátszott volt, mások váltig állítják, hogy egy mutyi volt és szégyen, hogy zárt ajtók mögött mondta el, szerintem azt követően ugyanúgy kifelé is elmondták, hogy cselekedni kell, mert a helyzet nem oké. Az őszödi beszédet követően pár nappal-héttel később ez megtörtént.
Orbán Viktor miért nem mondta ki a választások előtt, hogy baj van, miközben 14. havi nyugdíjat, 100 eft-os minimálbért és ingyen autópályát ígért? Nem hülye ő sem. Most is ez történik, Orbán azt mondja, ha én jövök kolbászból lesz a kerítés, a nép pedig ezt elhiszi, de előreszólok, hogy csalódni fog és nehogy kiszivárogjon onnan is 1-2 beszéd majd valamikor, mint a Kéris találkozó esetében...
Hazánkban a demokrácia megrontója a civil szervezetek eltűnése. Ennyire passzív civil élet szerintem sehol Európában nincs, sokat olvastam erről még Nagy-Britanniában ennyire pocsék ez a helyzet, de ott képesek ezt ellensúlyozni.
itogi | 2009. március 21. | 14:15:57
„Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom „Győzikét akarom miniszterelnöknek..”
miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..” „Győzikét akarom miniszterelnöknek..”
kistelkes | 2009. március 21. | 14:15:07
Kedves Attila!
Szurkolj akkor ennek a mostani bagázsnak. Ők igyekeznek megvalósítani,amit az öregek ezek szerint elrontottak. Váltógazdaság a politikában? Ugyan. Ők nem tudnak annyi rosszat tenni, hogy bárkinek is joga legyen a hatalmat elvitatni tőlünk. Legfeljebb megint elnézést kérnek. Két évente ezt szokták. Aztán úgy tesznek,mintha semmiért sem lennének felelősek. Ha megint beveszik az emberek ezt a trükköt, az szomorú dolog lenne.
itogi | 2009. március 21. | 14:13:39
Moderálási alapelvek- moderált komment -
„Hj tlpn, tlpn, vrs szgf…”
"nmztkz hlyzt fkzdk.."
Dn l Qrcsny smt mgdnt gy rkrdt. Mglkl . Gyrcsny krmny, s Dvd blyk z rdmnys kzrmkdsrt kp gy „szkt”. Mr krbbn s krt sgtn blyk Qrcsknk, csk zn z SZDSZ tlttt, s nm grtt b. És mst Dn l Qrcsny smtlt mgdcslsnk mndn kdly lhrlt, hszn lfr „tlpn” szgf mlltt. És smt bbznysdk, hgy Dn l Qrcsnynk nncs „ltrntvj”. m gz s, mrt hsnl krktrkt zrt sztlyn rzk, d z z gy gyd vltlnl lszbdlt.
cerberus | 2009. március 21. | 14:11:50
sok szánalmas gyökér!
és most mi lesz? holnaptól mi fog megváltozni? jobb lesz? több húst zabálhattok és több sört vedelhettek?! (ha jön a fidesz akkor biztosan...)
holnaptól is ugyanazok a lusta trógerek lakják az országot, akik eddig is. Nem (csak) Gyurcsánnyal volt probléma! Inkább a tuskó, beképzelt "szittya" népséggel, aki annak az országnak kb. 60%-át teszi ki.
balos | 2009. március 21. | 14:10:21
Az biztos, hogy dr. Dávid Ibolya kormányra kerül. A miniszterelnök egy karizmatikus, ismert technokrata lesz (Bokros, Surányi, Simor) és tárgyalni, tárgyalni fog az érdekvédelmi, és szakmai szövetségekkel (ugye milyen kár, hogy ezeket Magyarországon a politikai elit csak felesleges koloncnak tekintette mindig, és ilyen harmat állapotban vannak), megpróbál velük kiegyezni, hogy a juttatásokból megtakarítson. Ha sikerül és a pénzt nem ellopják, hanem a munkahelyeket adó termelésbe fektetik, akkor tartósíthatják az MSZP Gy.F. lemondásával növekedésnek induló népszerűségét.
És akkor a FIDESZ-nek is össze kell szednie magát, hogy a szájából most kiénekelt sajtot megszerezze. Az egészet – a kétharmados győzelmet – már persze nem kaphatja vissza.
themail00 | 2009. március 21. | 14:03:38
kistelkes:
A Horn egy ávós volt, de emberileg 1998/2000 körül jóhiszeműbb, mint Orbánék utána, én így érzem. Őszintén szólva ez leginkább személyes szimpátia részemről, nem nagyon akarok érvelni emellett.
Viszont az időközi választás egy erősen manipulált közvélemény mellett igazságtalan eredményt hozna. A jelenlegi Gyurcsány-ellenes hangulat erős részben primitív és gonosz rágalomkampányon áll (persze a magyarok lázadó, kiabáló archetípusából is). Korrektebb, ha akkor lesz a választás, amikor ez a zavaró hatás megszűnik, nem ?
Attila | 2009. március 21. | 14:03:08
Huba | 2009. március 21. | 14:02:00
Jellemző? Csak tényekről beszélek...
hapcimano | 2009. március 21. | 14:02:18
Attila!
Örülök, nagyon örülök az OEP rendbe tételének, minden eredménynek örülök.
Azt nem szeretem, ha hülyének néznek!
Ahogy azt Neked is írtam, változatlan keretekben nem lehet új világot építeni.
Nem zárt körben az embereim előtt kell őszintének lenni, hanem a nyilvánosság előtt. Mondjuk a megnyert választás éjszakáján. Hogy a párton belül sem a nyilvánosságot választotta, csak a kiválasztottak előtt mondta el amit, az is beszédes.) Egyébként milyen párt az ahol be kell vallani, hogy valamit elqrtunk. Hát nem együtt gondolkodva sikerült elérni azt amit? Ez valahol beismerése annak, hogy a politika az emberek elől elzárva, kis múhelyekben, mutyizva alakul úgy ahogy.
Hát én nem ilyen lovat akartam annak idején, ez nem demokrácia, mégha Te annak is látod.
Huba | 2009. március 21. | 14:02:00
Attila, csak a néppel nem kalkuláltál...És ez jellemző...
Attila | 2009. március 21. | 13:58:17
kistelkes | 2009. március 21. | 13:54:31
Az a bizonyos MSZMP bagázs, ha akarta volna úgy berendezkedik és olyan alkotmányt módosít amilyet akar és akkor még mindig ott lennének, semmiféle Orbán-Torgyán kormányt nem lett volna, röviden ennyit erről...
statusquo | 2009. március 21. | 13:57:16
ÉS M A V É G R E
ígéretem szerint
PEZSGŐT BONTUNK, mert a GONOSZ FÖLDI HELYTARTÓJA ELTAKARODIK A DZSUVÁBA!!
2005 ÓTA VÁRVA VÁRT NAGY NAP EZ!!!
PIROSBETŰS ÜNNEP!!!
statusquo | 2009. március 21. | 13:55:50
Amúgy a félnótás szinte bocsánatkérő dumája ellenére
NINCS BOCSÁNAT,
NINCS KÍMÉLET,
EZERNYI DISZNÓSÁGÁÉRT FELELNI FOG AZ ÜGYÉSZSÉGEN ÉS BÍRÓSÁGON!!!
kistelkes | 2009. március 21. | 13:54:31
Amikor Horn és az MSZMP-s bagázs újra hatalomra került, a baloldali értelmiség azzal nyugtatta a lelkiismeretét, hogy ez így demokratikus. Ha az orzág többsége őket akarja, jöjjenek vissza a diktatúra potentátjai. 2006 óta ugyanezek a demokratikusan gondolkodó értelmiségiek bármilyen trükköt hajandók bevetni, hogy nehogy az istenadta nép választhasson. Egyébként semmi nem indokolja, hogy ne új választásokat írjanak ki. Milyen fontos változásokat tud hozni egy olyan új kormány, aminek eleve csak hónapjai vannak hátra?
Attila | 2009. március 21. | 13:53:35
Bocsánat, OVB helyett AB.
Bill Kapu | 2009. március 21. | 13:35:34
A véleményed én is tiszteletben tartom, ugyanakkor az érveket nem látom, jómagam ugyanis érzékelek jókora különbséget az említett pártok ellenzéki munkáját illetően.
|