Máris bedőlt a Bumeráng

Két hónapig tartott a 150 ezer példányszámban, nagy marketingkampány keretében elindított Bumeráng Magazin.

A lap tulajdonosai pénteken bejelentették, hogy a héten még megjelenik, de decembertől már nem lesz több Bumeráng Magazin. A kiadó és a márkatulajdonosok döntései következtében kivonul a hetilap a lappiacról. 

Október végén nagy sajtókampánnyal jelentették be, hogy megjelenik a Bumeráng című hetilap. A címválasztás sem volt véletlen: a Neo FM-en megszűnt reggeli műsor, a Bumeráng két műsorvezetője, Bochkor Gábor és Boros Lajos neve fémjelezte az új orgánumot. A magazin első számát 150 ezer példányban nyomták ki. Az eredeti koncepció az volt, hogy a Bumeráng mást kínál, mint amit az olvasók már megszokhattak a bulvárlapok esetében: letisztult megjelenésével, könnyen átlátható rovataival, bennfentesen tájékoztató és igényesen szórakoztató, a társadalom egészét foglalkoztató vagy érintő témák feldolgozásával, a külföldi és a hazai sztárvilág életét "belülről" bemutató írásaival túllép a hagyományos bulvárlapok tematikáján.

"Az első lapszámok után új szempontok merültek fel a folytatással kapcsolatban, de a konkrét ötletekben, koncepcióban nagyon eltérőek voltak a vélemények a kiadó cég, a Bumeráng Magazin Kft. és közöttünk" – közölte Bochkor Gábor egy közleményben. "Az elképzelések összehangolása sokáig nem vezetett sikerre, s attól tartva, hogy emiatt a márkanév hosszú távon esetleg megsérülhet, márkatulajdonosokként úgy döntöttünk, hogy a lap ne ezen a néven fusson tovább" – mondta a rádiós .

Földes Ádám, a Bumeráng Magazin Kft. ügyvezetője – aki egyben a lapot finanszírozó Geomédia Zrt. vezérigazgató-helyettese – hozzátette, hogy "ezután sajnos egyértelmű volt a döntés, hogy összehangolt koncepció hiányában nincs értelme a folytatásnak, ki kell vinni a lapot a piacról, hiszen a létrehozásának fundamentuma volt az együttműködés" – mondta Földes, hozzátéve, hogy a kényszerű döntés ellenére a felek békében válnak el egymástól.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.