Az élet 50 felett
A reklám világában és a médiában mindezek ellenére alig látni idősebb embereket. Ha mégis, szerepeltetésük csupa félreértés, hamis sztereotípia - mondta Nemes Júlia kreatív szakember. Ma már az lesz esetleg tagja egy nyugdíjasotthonnak, aki imádta a Beatlest és Woodstockot, ennek ellenére menüettel, halk zongoraszóval és cirkalmas betűkkel írott reklámüzenetekkel próbálják őt meggyőzni - miről is? Idősotthonba vonulásról, inkontinenciabetétről vagy prosztatagyógyszerről. Holott a fogamzásgátlókon és a menstruációs betéteken kívül minden más terméknek ugyanúgy célcsoportjai, mint a többi korosztály.
A hazai pozitív kezdeményezésekről is lehetett hallani: ezek között vannak azok a webmagazinok, amelyek kifejezetten az időseknek szólnak és amelyek hamar népszerűek is lettek. Az egyik webmagazin ma már országos klubhálózattá nőtte ki magát: egyre több városban jönnek létre Öreg a nénikéd! klubok.