kismillio | 2010. február 11. | 15:46:22
.
Kövér László milyen alapon mond Gyurcsányra sértő kifejezést ez épp olyan dolog mint ha Orbánra mondom hogy acsiga hozzáképest gerinces állat .
Kövérről pedig csak nynyit hogy nemkivánok neki semmit még levegőt sem
s még annyi hogx az uthenger egyengesse lába nyomát gyorsabban mint ahogy futni tud
Tru09 | 2009. november 17. | 12:14:42
Szerintem orvosi eseteket nem érdemes kitárgyalni.
OldTriker | 2009. február 23. | 10:00:00
Nem hiszem, hogy Kövérnek csak Gyurcsánnyal van problémája. Már akkor is voltak furcsa, inkább az ellenfelet erősítő beszólásai, amikor még utóbbi éppen nem tartozott a politika élvonalába.
Egyébként biztos már akkor is utálták egymást, amikor még mindkettő KISZ-titkár volt.
fjordos | 2009. február 23. | 09:24:41
Kövér nem a bal oldalt,az MSZP-t mint pártot gyűlöli,hanem Gyurcsány Fe-
rencet és a körülötte lévő vezetőket.Még pedig azért,mert jobb politikus,ügyesebb vezető,mint Orbán Viktor.Szerintem az politikusi képes-
ség és helyzet felismerés,hogy a "baloldai voksokat összegyűjtötték",a
"jobboldaltól trükkökkel lefaragtak szavazatokat".Ezek legális politikai
cselekedetek,ha jól tudom az egy a zászló szlogennel is próbálkozott valaki!
Legnagyobb problémát én Kövér cikkében azt tartom,hogy megint elővette a
cigány ügyet!Ha majd kormányra kerül a FIDESZ,-nem biztos-kíváncsi leszek,
hogy fogják megoldani?!
walsz | 2009. február 23. | 08:19:00
Vasgereben | 2009. február 22. | 09:43:37
A Fidesz 2002tavasza óta egy vértelen polgárháborút inditott egy félmüvelt beteg ember vezetésével. Ennek az embernek a fejébe 2000 óta beleverték, hogy hasonló Mihály arkangyalhoz és küldetése van ezen a földön.
Beteges dolgok ezek. Ebbe a sorba valóKövér László is, akirölVeér András egyértelmüen állapitotta meg, hogy beteg ember.
A Fidesz 2002 óta mindent ellenez, lerombol látható a nagy nehezen elindult reformok mindenáron való megbuktatásán, amivel nem a kormánynak, hanem a magyar népnek, a magyar társadalomnak okozott kárt.
Orbán egyetlen hüséges társa: a magyar primitivizmus, és a mérhetetlen butaság.
walsz | 2009. február 23. | 08:11:03
Hiába no, Kövér szintjén áll itt jó pár "hozzászoló". Ritka primitiv lények.
Ha valaki figyelemmel kiséri aFidesz és annak tulajdonosának pályafutását, akkor egyértelmüen látható, hogy Orbán a politikai nagyvállalkozó és pártjának megléte a legnagyobb kolonc a magyar társadalom nyakán.
jack | 2009. február 23. | 00:20:31
Szerintem egyébként Kövér pontosan látja a problémát: a 2010-es győzelem után a Fidesznek véghez kell vinni mindazt, amit az elmúlt 7 évben élesen támadott. Nem kell hozzá nagy látnoki képesség, hogy a bizalom, meg a szavazótábor gyorsan megcsappan.
vakablak | 2009. február 22. | 23:37:50
Van-e ma még valaki Magyarországon (a fizetett megmondóembereket most ne nézzük), aki szerint a Fidesz nem ebola- vagy Marburg-vírusszerű veszélyt jelent az országra? Nézzünk már körül, emberek!
Baromságokat én is tudok írni.
Mafis | 2009. február 22. | 23:05:44
Vakablak, akkor lenne igazad, ha ezek a kövérizmusok szigorúan a fideszen belül maradnának. De ahogy írod is, a bizonytalanok hümmögnek ezen és minél többet hümmögnek, egyre nagyob az esély, hogy nem a Fidesz mellé húzzák az x-et, mondván: ilyen kövér félék határozzanak a jövőmről.
Mafis | 2009. február 22. | 23:05:16
Vakablak, a Fidesz a végén semmit nem fog nyerni, mert nagyon hamar ki fog derülni róla, hogy fogalmuk sincs mit is kellene csinálni.
Mafis | 2009. február 22. | 23:04:12
"Óvakodj azoktól, akik szerint a világ egyszerű, akikben semmi kétely."
Igazad van, vakablak. Ezért tartom távol magam Kövértől és pártjától úgy, hogy nem szavazok rájuk.
vakablak | 2009. február 22. | 22:35:06
Az objektivitást talán hagyjuk ki ebből, mert a dolog természeténél fogva a választás sosem objektív, hanem mindig is a választó szubjektív ítélete alapján hozatik meg. Bolond az, aki azt hiszi, hogy ő majd vesz egy "plajbászt" meg egy "füzetlapot", írogat rá "polgárszokás szerint", és akkor ő ettől objektív lesz. Francokat. Mindannyian a saját egyéni tapasztalataink alapján ítélünk, és különösen a politikai vonzalmaink másból sem állnak, mint szubjektív értékítéletekből. Aki nagyon analitikus próbál lenni, az előbb utóbb azon kaphatná magát, hogy almát hasonlít körtéhez, amikor eldönteni próbálja, hogy az egyik oldalra írt ország-összeugrasztó, hideg polgárháborús uszítás és árokásás nyom-e többet a latban, vagy a másik oldalra írt sunyi népszerűségvásárló osztogató populizmus. Nesze neked, aztán legyél itt objektív. Óvakodj azoktól, akik szerint a világ egyszerű, akikben semmi kétely.
Egyben van igaza vg-nek: mindig aközül kell választani, ami az asztalon van. Csakhogy: nem az a kérdés, hogy melyik párt rokonszenvesebb, hogy szerinted melyik "jobb" úgy általában - mert ez maradhat nyugodtan a te titkod. A kérdés a választáskor az és csak az, hogy melyik párté legyen a hatalom a rákövetkező négy évben.
Kispipa | 2009. február 22. | 21:46:09
vakablak | 2009. február 22. | 21:14:38
Igazad van most nem 2002-t vagy 2006-ot írunk de még 2010 sincsen.
Tudjátok nem tudom melyik párthívőnek van igaza. Vajon az e a nagyobb baj ( természetesen az ország szempontjából ) ha az egyik béna? a kormányzásra vagy az ha ezt a másik párt látja, tudja de nem csinál, nem tesz, nem segít ez ellen semmit ( kivétel uszítás, fikázódás, ellehetetlenítés, minden megvétózása amit lehet, akár jót akar akár rosszat ). Vajon melyik párt viselkedése, ténykedése szolgálja választói érdekeit, melyik mozdítja előre Magyarországot. Az a párt aki ilyen embert(eket) tart meg maga mellett biztosan nem, mert az ilyen emberrel nehéz beszélni, megegyezni.
Mafis | 2009. február 22. | 21:25:33
Vakablak, a Fidesz a végén semmit nem fog nyerni, mert nagyon hamar ki fog derülni róla, hogy fogalmuk sincs mit is kellene csinálni.
vakablak | 2009. február 22. | 21:14:38
Mafis, most már nem 2002-t vagy 2006-ot írunk. Ma a következő választások végső eredményének szempontjából - azaz hogy ki nyer - meglehetősen irreleváns, hogy Kövér mit mond. Olyan bizonytalanságok lehetnek már csak, hogy nagyon-nagyon, vagy földcsuszamlás-szerűen nyer-e majd a Fidesz. Szerintem. :)
Mafis | 2009. február 22. | 21:03:02
Vakablak, akkor lenne igazad, ha ezek a kövérizmusok szigorúan a fideszen belül maradnának. De ahogy írod is, a bizonytalanok hümmögnek ezen és minél többet hümmögnek, egyre nagyob az esély, hogy nem a Fidesz mellé húzzák az x-et, mondván: ilyen kövér félék határozzanak a jövőmről.
vakablak | 2009. február 22. | 20:36:13
Kövér ezzel a mostani metaforával (Gyurcsány-AIDS) csak ugyanazt mondta, amit a Fidesz már nagyon régóta mond mindenkiről és bárkiről, aki vele nincs azonos platformon. Kövér ezt is most pontosan úgy mondta, ahogy ő fogalmazni szokott. Úgyhogy számomra az egész ügy semmilyen meglepetést nem hozott. Jelentősége sincs semekkora. Kövér nem az ország népéhez beszél, hanem a Fidesz közvetlen bázisához, senki máshoz. A Fideszen kívüli világra semmilyen politikailag értékelhető hatással nincsenek az ilyen állítások: pl. az MSZP-hívők nem bizonytalanodnak el és meggyőződésükben nem nyernek megerősítést, az ingadozók talán hümmögnek egyet, a zsebnáci szélsőségesek pedig esetleg tajtékzó dühükben vagy debil örömükben (náluk e kettő között sosem világos a distinkció) mondjuk jól beleszarnak a sarokba. Kizárólag a Fidesz közvetlen bázisa az, amelyikben egy ilyen jellegű megnyilvánulás a Fidesz számára releváns hatással bírhat. Számukra azt jelenti: "minden úgy van ahogy eddig, mindenki hozzon magával még egy embert, megtörjük a komcsik hatalmát, csak gyertek el tényleg ránk szavazni, ha üt az óra".
Mafis | 2009. február 22. | 20:31:06
Kispipa, szvsz a Fidesz azért rosszabb, mert az uszításon kívül másra nem képes, ld. Kövér megszólalásait. Igen, az MSZP sokat köszönhet Kövér Lászlónak.
Kispipa | 2009. február 22. | 20:19:45
Hm…
Olvasgatom itt a véleményeket, de még egyik fél sem írta le miért jobb az egyik politikai párt mint a másik ? Úgy érzem mindenki csak fél igazságot tud, úgy ahogy drága politikusaink szeretnék ! Így nem őrájuk figyelünk, hanem egészen másra. Ja és Kövér egy politikus aki ha ilyet mond saját pártját járatja le, persze lehet hogy az amszp beépített embere.
Mafis | 2009. február 22. | 19:55:24
Egyre világosabb, hogy az amit Kövér úr képvisel, az a Fidesz hivatalos politikája: az uszítás. Az, hogy a Fidesz, mint ellenzéki párt valamilyen épkézláb alternatívát mutasson fel, arra a legnagyobb ellenzéki párt láthatóan nem alkalmas. Ennek az elleplezését remélik egy-egy "kövérizmussal", s nem veszik észre, hogy így mindig az MSZP malmára hajtják a vizet.
A Fideszt buta és tehetségtelen politikusok vezetik.
nemistudom | 2009. február 22. | 16:44:10
Vasgereben: annyira fontos, hogy a jobboldal kerüljön a hatalomba?
Simple: sátrakat és élelmiszert is hozzanak, s jól szervezzék meg az 500.000 (?) embert. De azért őszintén: az 500e és a 10M milyen viszonyban vannak egymással? Az előbbi lenne a Nép? Az utóbbi pedig...? Az mi?
Gege | 2009. február 22. | 15:47:51
Simple!
Aggodok en is az orszag sorsaert, pont az ilyen emberek miatt mint te vagy.
"És addig ne engedje ki a képviselőket, amíg, meg nem szavazzák az önfeloszlatást!!! "
Micsoda demokratikus gondolat, miert nem akarod mar egybol rajuk gyujtani a parlamentet?
Gege | 2009. február 22. | 15:43:07
Szucs Csaba!
Stilusomat ilyenne elsosorban az itt gyakran megjeleno szelsojobbos (es rasszista mint alabbi immortal) kommentelok alakitottak.
Normalisan ezekkel az emberekkel soha az eletben nem fogok beszelni, mert nem erdemlik meg !!! Ennyi! Ha nem tetszik uram, ne olvassa el.
immortal | 2009. február 22. | 14:30:15
Valaki veszi még komolyan a "kötelest"? Inkább az MSZP "trójai faló" pártjával, a Jobbikkal foglalkozzon (uis. ez is az ő ötlete)!
100% tolerancia | 2009. február 22. | 14:07:33
Sziasztok! Képzeljétek, én egy nagyon nyilas komcsi vagyok, aki nem tud helyesen magyarul írni. Ti pedig mind zsenik vagytok! Engem utáljatok, ne egymást!
öszijő | 2009. február 22. | 13:56:19
Hajrá Laci!
bbicus | 2009. február 22. | 13:39:57
Akkor az USA, Nagy-Britannia, Németország és Japán gazdasága igencsak harmatgyenge lehet, ha a válság következtében több évtizede nem tapasztalt mélypontra zuhant. Vasgereben, javasolom, csukd be a brossúrát és nézzél szét az aktuális, valóságos világban!
thurvj97 | 2009. február 22. | 12:56:40
Ki mondja itt ki az igazságot? Kedves "vasszög",legalább ne hazudozz. A világon végig vonuló válság ellen még olyan vastag bőrrel sem lehet védekezni, mint amilyen Orbáné vagy Kövéré. Jöttök a hírtv-s ,magyarnemzetes, magyarhírlapos, echotévés lapos dumával. Teletömték a fejeteket hülyeséggel és ti vevők is vagytok rá.Na, ez már közel van az igazsághoz!
bbicus | 2009. február 22. | 12:10:47
A Népszabadság még egy időjárás jelentés után is fut megkérdezni a Fidesz véleményét. A pártatlanságnak legalább a látszatát keltve eme kövéri magasröptű kinyilatkoztatások után miért is nem hozott egy reagálást a bemocskolt baloldaltól? Hm?
füligjimmy | 2009. február 22. | 11:49:02
Azért az egy kicsit aggasztó ,hogy ezek a primitív
reformnyilasok fogják irányítani az országot 2010 után.
nemistudom | 2009. február 22. | 09:37:57
Bagoly: köntörfalazás nélkül? Ha valaki azt mondaná: bagoly egy fertő, egy kivágandó kelés a nemzet testén, akkor az egyenes beszéd, vagy felhívás valami olyanra, ami már sérti egy Bagoly testi épségét?
bagoly | 2009. február 22. | 09:34:32
Kövér László szokása szerint nem gatyázott és minden köntörfalazás nélkül nevén nevezte a dolgokat. Ez pedig nagyon fáj az olyan európai horizonttal rendelkező hozzászólóknak, mint piti palkó. Érdekes továbbá, hogy a stílus iránt oly fogékony kollégák, akik nagy előszeretettel minősítik "baltanyélnek" Kövér Lászlót, mélabúsan hallgatnak mondjuk pl) a nagy mókamester, a végtelenül intelligens Kuncze Gábor megszólalásai alkalmával.
thurvj97 | 2009. február 22. | 09:09:28
Kedves Szűcs Csaba ! Sajnos igaza van. A bunkóság minden oldalról zavar. De gondolja végig,Kövér az MSZMP Társadalomtudományi Intézetének volt munkatársaként dobja be rendszerint ezeket a vérforraló ökörségeit. Nem menteni akarom a baloldali hozzászólókat, de bunkóságra észérvekkel úgy sem lehet reagálni.Vegyék észre,hogy a FIDESZ tudatosan választja ezt a formát. Megszólal a törpe-"Gyurcsány szerencsétlen", kontráz Kövér "felér egy AIDS-el",aztán jön Gíró-Szász (Századvég)"Gyurcsány többet ártott hat hónap alatt..."stb..Az egyszerű emberek-MINDANNYIAN ÁTVERTEK-meg egymásnak esnek. Ennyit a stílusról.
nemistudom | 2009. február 22. | 08:59:52
Kedvss Szűcs Csaba! Mindenekelőtt: aki a magyar ügyekhez hozzászól, az tudjon magyarul. A kulturált az nem kultúrált ( ha már hallott valaha Kodály Zoltánról ).
Ha valaki baloldali hozzászólókat szólít meg, az nyilván jobboldali. ha jobboldali, akkor feltehetőleg tudja, mit is jelent a jobboldalisága. Sőt: megtalálta jobboldaliságának kifejeződését egy ( több? ) pártban. Olyanban, amely nem baloldali.
Ha ez így van, s a Jobbikban vagy a Fidesz-ben találta meg politikai ideáljait, akkor bizonyára nem azért, mert azok baloldali eszméket vallanak. Mert ha baloldali nézeteik lennének, akkor jobboldaliként nem választotta volna.
Ki és mikor, illetve milyen szándékból igyekszik keverni a bal- és jobboldaliságot? Tessék ez logikusan végiggondolni, jó? Bár a logika tudománya ( s a gondolkodásé is ) veszélyes ilyen helyzetekben.
Hogy mit kell egy jobboldali politikusnak a jelenlegi helyzetben mondania? A saját, a kormányon levőtől eltérő, önálló, a szavazókat meggyőző programját.
Látott valaki a jelenlegi válsághelyzetre adaptált Fidesz-programot? Nem. Helyette Orbán annyit mondott, a még a válság előtt elfogadott programjuk az irányadó. Mintha nem történt volna semmi.
Mert valóban nem történt semmi: itt csak a hatalom akarása játszik szerepet, más nem. Ebbe aztán belefér a másik egzisztenciális megsemmítése, ellehetetlenítése, a cigányozás, a zsidózás.
Ez lenne az ún. jobboldali ideológia? A konzervatív magyar párté? Ez egy szélsőséges, "utánam a vízözön" párt-program.
A választás pedig megint úgy lesz, hogy két nagyon rossz közül, a jelenlegi kormánypárt(ok) és a nemzetinek aposztrofált (szélső)jobboldal között lehet választani. Szörnyű és szomorú.
csukamájolaj | 2009. február 22. | 02:00:17
Kövér ismét nagyon találóan, frappánsan fogalmazta meg az igazságot, ez az analógia tényleg jó.
ejmiakő | 2009. február 22. | 00:06:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Villon | 2009. február 21. | 23:46:22
Egy ilyen kijelentesert a regi szep idokben parbaj dukalt.
Senki sincs, aki ezt a bolondot, vagy leloni valo veszett kutyat(lehet valasztani) becsuletsetesert beperelje?
Szucs_Csaba | 2009. február 21. | 23:34:56
Kedves Piti Palkó!
Miért kell annak a Kövér állításnak az elfogadásához sík hülyének lenni, hogy a baloldal 1994-es (nagyarányú) sikeréhez (és nem feltétlenül csak szimpla győzelméhez) nagyban hozzájárult a jobboldal (belülről vagy kívülről okozott) széttagoltsága? Ezt talán azért is mondja, mert most is aktuális ez a kérdés (gondolok itt az MDF-re vagy éppen a Jobbikra, Magyar Gárdára - mit is mond ez utóbbival kapcsolatban Kövér éppen az említett állítás kontextusában?).
Miért kell itt Kövér szavaival óriási nagy hazugságokat sugallni?!
És ha ilyen erkölcsi érzékenységgel rendelkezik, akkor mit szól a baloldali közszereplőink verbális teljesítményéhez?!
Kedves JFK2008!
Tudjuk, hogyan "nyert (Kövér) ... választást az MSZP-nek..." Akkoriban is kiforgatták Kövér szavait...
Kedves ejmiakő!
Mindenki tudja, aki egy kicsit is jártas a magyar politikában, hogy a bal- és jobboldal nálunk eléggé abszurd és felcserélt. Dehát baloldal alatt Ön nagyon jól tudja, kiről beszélt Kövér ("...a jobb- és baloldal határvonala elvesztették az aktualitásukat, mert az úgymond baloldali pártot vezető nomenklatúrának a baloldalhoz semmi közük nincsen...").
Ez most miért eszetlenség vagy aljasság?!
Kedves thurvj97!
Önt esetleg nem zavarja mondjuk Gege hozzászóló szavai, ha már ennyire érzékeny a stílusra?!
Kedves babo!
A jelenlegi politikai, gazdasági, társadalmi helyzetet Ön mennyire tartja kártékonynak? Ja, és biztos ezért is a 7 éves ellenzéket tartja kizárólag felelősnek, igaz?!
Kedves baloldali hozzászólók! Legyen már egy kevés önkritikájuk!
Kedves baloldali hozzászólók! Önök mégis mit várnak jobboldali politikusoktól ilyen helyzetben?! Azt, hogy szép szavakkal körbepuszilják azokat, akik lassan az államcsődbe viszik az országot a rendszerváltás után 20 évvel?!
Kedves Mindenki! Azt hiszem, mindannyian egy kultúrált, fejlődő országban szeretnénk élni...Hát akkor hajrá a közös célok érdekében!
Üdvözlettel.
ludens | 2009. február 21. | 23:31:45
Jó a képszerkesztés.
Kövér képe mellett marhák lépkednek.
(Kövér számos életmentő szavazatot hozhat 2010-ben az MSZP-nek).
Gege | 2009. február 21. | 21:38:44
Kover! Te meg egy rohado, budos keles...
nina13 | 2009. február 21. | 21:10:05
Kövér elvtárs Rákosi és Gerő elvtársak, a "nagy elődök" tanítványa. Rossz korban él. Nincs itt a szovjet hadsereg, hogy beszédeinek nyomatékot adjon.
babo | 2009. február 21. | 21:02:44
Reméljük , az ilyen Kövérek eltűnnek a politikából, már így is sok kárt csináltak!!! Az előttem szólónak, ha nem tennének keresztbe, mert elvesztették a hatalmat 2006-ban is ,biztos sikeresebb lenne, a nép nekik nem számít!! Ők valóban nagyon kártékonyak--pedig régen rájuk szavaztam!!--csak a helyi jobbos fiatalok is gátlástalanok--félni kell tőlük!!!
Franz Ferdinand | 2009. február 21. | 19:21:55
Kövér, Deutch, Áder, Szájer a Fidesz szégyenei!
Különösen a Kövér. Irritáló egy figura.
thurvj97 | 2009. február 21. | 19:04:11
Ez a pápai stílus. Tegnap a törpe nevezte Gyurcsányt szerencsétlennek,ma Kövér fokozta és mutatta ki a foga fehérjét. Nevezzük ezt a média paraszti szárnyának,mert bizonyítottan azok a nyilatkozók.Nagy, bugris parasztok.
ejmiakő | 2009. február 21. | 19:01:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
messzelato | 2009. február 21. | 17:52:35
'Gyurcsány és bandája felér egy AIDS-es fertőzéssel' - Kövér megint megmondta
Ja bizony! És a fertőzést többek közt Laci barátunk vöröskatona nagyapja hozta be ebbe az országba. Te Laci! Nem vagy te is látens bacilusgazda? :)) messzelátó
JFK2008 | 2009. február 21. | 16:01:14
"Gyurcsány Ferenc miniszterelnöknek olyan szerepe van, mint az AIDS-nek egy ember halálában"
Köver ezzel ismet Göbbels-i magaslatokba emelkedik. Istenem, de hianyzott már! Dehat, Köver nyert már valasztast az MSZP-nek.
Úgy látszik a Fidesz mindig ugyanazokba a folyamokba lép. Mikor már minden biztosnak látszik ráersztik Kövért az MSZP-re és a Fidesz veszít.
sydney | 2009. február 21. | 15:02:11
Kövér elvtárs feledékeny.Őt is ki fogják dobni a léghajóból.De ehhez nyerniük kell és fognak is, mert az emberek 95 %-a 70-es IQ alatti, meg persze a "baloldal" sok illusztris embere is nekik dolgozik: Hunvald et, Zuschlag et, Wekler et, Verók et, Gegesy et, Csécsei et,.Ez a nép túlélte Mohácsot, Világost,Trianont és Jaltát is, Kövér elvtárs történelmi személyiség, egy lapon emlegetik majd Rákosi elvtárssal ("10 millió fasisztával kell felépítenem a szocializmust")Mintha csak Kövért hallanám....
Piti Palkó | 2009. február 21. | 14:00:46
Csak emlékeztetőül.
1994 Parlamenti választások.
PÁRT MANDÁTUM
1. MSZP 209
2. SzDSz 69
3. MDF 38
4. FKGP 26
5. KDNP 22
6. FIDESZ 20
7. Agrár Szövetség 1
8. FIDESZ-LPSZ-AGR.SZÖV-SZDSZ 1
Na már most ha össze adjuk az MSZP-n kívüli pártokat az erdmény:
MSZP 209
az összes többi párt 177
Ezt nevezem én Az átverés diadalának. Vagy hívjuk egyszerüen hazugságnak?
Piti Palkó | 2009. február 21. | 13:34:53
Kövér László vagy amnéziás vagy minket néz annak és persze hülyének. 1994 ben az MSzP egyedül az SzDSz nélkül is alakíthatott volna kormányt. Akkor is ők nyertek volna ha az összes jobb oldali párt és még a liberálisok összeadták volna aszavazataikat. A tények makacs dolgok még akkor is ha a Fidesz igyekszik nem törődni vele. Amit Kövér állít csak azoknak lehet beadni akik
sík hülyék vagy fanatikusok esetleg mind kettők.
|