Kiüti a magyar kisvállalkozásokat a reklámadó?
Az Együtt-PM véleménye szerint a reklámadóhoz benyújtott módosítást egyértelműen az RTL Klubra szabták, de a törvénykezés mellékkövetkezményeként az adó újra a magyar kis- és közepes vállalkozásokat fogja sújtani - erről a szövetség gazdaságpolitikusa beszélt keddi, budapesti sajtótájékoztatóján.
Pápa Levente hangsúlyozta, hogy ha valaki 25 ezer forintnál nagyobb értékben akar reklámozni például a Facebookon vagy a Google-ön, akkor neki kell befizetnie az adót, de annak a zöldségesnek is adóznia kell, aki saját logóját kiteszi az utcára. Ráadásul mindez további adminisztrációs terhekkel is jár - tette hozzá.
A politikus felszólította a kormányt, hogy fejezze be az ad hoc törvénykezést és egyeztessen a szakmai partnerekkel.
Kérdésre válaszolva azt mondta, hogy a Google vagy a Facebook nem Magyarországon van bejegyezve, ráadásul a virtuális térben hirdet, ezért lényegében behajthatatlan az az adó, amit a kormány ki akar vetni rájuk.
Szintén kérdésre azt felelte, hogy megvan a főpolgármester-jelöltjük, de annak nevét egyelőre nem akarják elárulni. Annyit elmondott, hogy nem Magyar Bálint volt szabad demokrata politikusról van szó.
A politikus felszólította a kormányt, hogy fejezze be az ad hoc törvénykezést és egyeztessen a szakmai partnerekkel.
Kérdésre válaszolva azt mondta, hogy a Google vagy a Facebook nem Magyarországon van bejegyezve, ráadásul a virtuális térben hirdet, ezért lényegében behajthatatlan az az adó, amit a kormány ki akar vetni rájuk.
Szintén kérdésre azt felelte, hogy megvan a főpolgármester-jelöltjük, de annak nevét egyelőre nem akarják elárulni. Annyit elmondott, hogy nem Magyar Bálint volt szabad demokrata politikusról van szó.