Kilencmilliárdos veszteség a TV2-nél
2010-ben is hasonló folyamatoknak lehettünk szemtanúi. Az RTL akkor 29,1 milliárd forintos árbevétel mellett 3,1 milliárdos nyereséget produkált. A TV2 már tavalyelőtt is veszteséges volt, a 19 milliárd forintos árbevételhez képest 2,2 milliárd forintos deficittel zárt, miközben 2009-ben még 654 milliós nyereséget könyvelhetett el.
A TV2 árbevétele a 2010-es 19 milliárd forintról tavaly 16,3 milliárdra csökkent, az egyéb bevételek összege viszont az előző évi 389 millió forintról 874 millióra emelkedett. A spórolás eredményeként az anyagjellegű ráfordítások és a bérköltségek is csökkentek, az egyéb ráfordítások összege viszont 1,2 milliárdról 5,6 milliárdra nőtt, ebből 3,7 milliárdot az értékvesztés tett ki.
A csaknem 9 milliárdos veszteség főként a csökkenő árbevétel és az értékvesztés következménye. Az RTL bevételei 2011-ben stagnáltak (29,2 milliárd), a nyereség 3,1 milliárdról 2,6-ra csökkent, de ez a hazai médiapiacon és a jelenlegi gazdasági helyzetben komoly sikernek tekinthető.