Gálvölgyi és a Vigyél el! hozta a nézőket az RTL-nek

Toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt szombat este az RTL Klub a TV2-vel szemben, miután a vezető kereskedelmi tévé már a múlt héten elindította az őszi műsorstruktúráját, s szombatra előrehozta az egyik új show-ját, a Vigyél el! első adását.
Az RTL Klub által „csajozó show”-ként aposztrofált Vigyél el! tarolt a teljes lakosság, valamint a kereskedelmi csatornák által preferált 18–49-es korosztályban is. A show-t a teljes lakosságban 777 ezren nézték, a vele a TV2-n egy időben futó Man in Blacket 329 ezren. A 18–49-es korosztályban a Vigyél el!-re 309 ezren, a Man in Blackre 157 ezren voltak kíváncsiak.

Hosszú kihagyás után visszatért az RTL Klub képernyőjére egyetlen speciális adás erejéig a Gálvölgyi Show. A teljes lakosságban 670 ezren, a 18–49-es korosztályban 227 ezren nézték, mindkét szegmensben magasan verte a TV2 párhuzamosan futó filmjét.

Blogok
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.