Fábry első műsorával túlteljesítette az MTV elvárásait
A 4 évesnél idősebb korosztály körében bekerült a napi tíz legnézettebb műsor közé. Több mint 741 ezren nézték, ezzel a 10. lett a listán, a közszolgálati médiában futó műsorok közül csak a Híradó előzte meg 831 ezres nézettséggel. Csütörtökön továbbra is a legnézettebb műsor az RTL Klubon futó Barátok közt című szappanopera volt, csaknem 1,6 millióan nézték.
A kereskedelmi célcsoportban, a 18-49 évesek körében is jól teljesített a humorista új műsora. A top 10-be egyedül ez a közszolgálati műsor tudott beférni tizedikként. A 18-49 évesek körében a Fábry 250 ezer nézőt vonzott, míg a top 1, a Barátok közt csaknem 600 ezret.
A Fábry című produkcióra adásonként 15-18 millió forintért két évre szerződött a köztévével Fábry Sándor, ez évenként 20 adással számolva 300-360 millió forintot jelent. A műsor abszolút külső gyártásban készül, tehát a közmédia nem ad a műsorhoz sem technikai, sem emberi erőforrásokat.
A showműsortól az m1 nézettségének felfutását várják, ugyanakkor a szerződésben csak azt rögzítették, hogy a műsornak hoznia kell a csatorna hétköznap esténkénti csatornaátlagát, ami bőven tíz százalék alatt van. Ezt már az első adással jelentősen túl is teljesítette.