Egymásra licitálnak a kereskedelmi tévék
Először nyerte az RTL Klub a karácsonyt és a szilvesztert is a magyar kereskedelmi televíziózás indulása óta - közölte a csatorna hétfőn.
A vezető kereskedelmi tévé közleménye szerint az RTL Klub történetében először fordult elő, hogy a december 24. és december 31. közötti időszak minden estéjén megnyerte a nézettségi versenyt főműsoridőben a 18-49-es korcsoportban. A cég szerint ennek azért van különös jelentősége, mert a karácsonyi-szilveszteri időszak alatt eddig a nézők az RTL Klub mellett a TV2-t vagy az állami csatornát is választották.
A TV2 viszont rálicitált erre, és azt kommunikálta, hogy az év első hétvégéjét ő nyerte. A kereskedelmi tévé közleménye szerint szombaton a Tények, a Robin Hood és A Wall Street Farkasa, vasárnap pedig a Rising Star járult hozzá a csatorna nézettségi sikeréhez.