Az MSZP-nek gyanús az Ágota-kampány
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma közpénzből az Ágota Alapítványon keresztül 25 millió forintot költ egy teljességgel értelmezhetetlen kampányra, mely a nem kívánt terhességek megtartására ösztönzi a nőket, "Megértem, ha még nem vagy kész rám, de inkább adj örökbe, hadd éljek!" szlogennel - olvasható az MSZP szóvivője, Kormos Kata által jegyzett közleményben.
A szocialisták szerint a plakátkampányt addig semmi sem indokolja, amíg több tízezer gyermek nevelőotthonban várja, hogy családba kerülhessen, az örökbefogadó szülőknek pedig sok esetben öt évnél is többet kell várakozniuk, hogy gyermekük legyen.
"Miért plakátkampányra költ a minisztérium 25 millió forintot, ahelyett, hogy a fennálló problémát kezelné? Véletlen-e, hogy az Ágota Alapítvány elnöke Soltész Miklós szociális államtitkár tanácsadója volt, 2010-ben pedig a Fidesz színeiben indult az önkormányzati választásokon? Véletlen-e, hogy az alapítvány egyik támogatója a KDNP-s Barankovics Alapítvány? Felszólítjuk Balog Zoltánt, az EMMI tárcavezetőjét, adjon szakmailag indokolt, valós adatokkal alátámasztott világos választ, miért van szükség a plakátokra!" - zárul a közlemény.