Arculatváltásba kezdett a Duna Tv
A Dunán először a Duna Sport, és a Híradó arculata újult meg, majd a Meteorológia, a Heti Hírmondó, a Közbeszéd, végül a Térkép.
Az új műsorarculatok célja, hogy modern, a kornak megfelelő, jól érthető képi világú, a vezető európai trendeket figyelembe vevő látvány jelenjen meg a képernyőn. Fotórealisztikus megközelítést kaptak az új arculatok, vagyis olyan egyértelmű képeket használnak, amely a világ magyarságát adja vissza a képernyőn, hiszen erdélyi, kárpát-ukrajnai, vagy éppen ausztrál motívumok is feltűnnek, de látható lesz egyebek mellett a brassói templom, vagy Kolozsvár főtere is a díszletek között.
A magyar diaszpóra sokszínűségének ékes bizonyítéka, hogy például a Kívánságkosár című műsorba telefonálnak Tel- Avivtól Clevelandig bárhonnan, ezért természetesen Budapest nevezetességei is mérvadóak lettek a vizuális megjelenítésnél.
Nem mások konkurense kíván lenni a Duna Tv, hanem miközben mindenhol botrányok, ORTT általi képernyő elsötétítés, és politikai megosztottság van, addig egy kiegyensúlyozott, értékteremtő, profi tévés díszlettervezők és grafikusok által megalkotott arculattal folytatja a köz szolgálatát a csatorna.
A látványbéli koncepcióváltása elsősorban a spanyol és francia közszolgálati tévék világát idézi a díszletekben, valamint a virtuális stúdiók adta lehetőségeket igyekszik sokkal inkább kihasználni, mint eddig. A Meteo stúdió arculata például a legmodernebb az összes magyar csatorna közül.