A kampány sem segített a lappiacon

Az áprilisi országgyűlési választások előtti kampány sem tudta megállítani a lappiac zuhanását, csak a Heti Válasz és a 168 óra a kivétel – írja az Mfor.hu-ra hivatkozva a Heti Válasz.

Úgy tűnik, a hazai lappiac zuhanása tovább folytatódik – írja lappiaci kitekintésében a Menedzser Fórum nevű portál. Igaz ugyan, hogy már egy-egy médium képes a korábbinál valamennyivel szebb értékesítési számokat felmutatni, éves bázison tartós irányváltásra eddig talán egyetlen lap, a Heti Válasz volt képes. Lapunk immár negyedik negyedéve „képes arra, hogy az előző év azonos időszakához képest átlagosan több lappéldányt adjon el" – írják.

A Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (MATESZ) első negyedévre vonatkozó adatai szerint a Heti Válaszból átlagosan 15 421 példányt sikerült eladni, ami ugyan 3,8 százalékkal kevesebb a tavaly év véginél, viszont 2,7 százalékkal meghaladja a 2013 azonos időszakának értékesítései adatait.

A közéleti-gazdasági hetilapoknál maradva a legnagyobb éves bázisú visszaesés a HVG esetében mutatkozott, az első negyedévben átlagosan heti 40 558 példány 13,3 százalékkal kevesebb az előző évinél, ugyanakkor 7,1 százalékkal marad a 2013 utolsó negyedévi teljesítménytől.

A Figyelő zuhanása sem állt meg, hiszen most 8,8 százalékkal kevesebb lapot adtak el az előző évihez képest, vagyis 7128-at heti átlagban. Ez a szám a tavalyi utolsó negyedévhez képest 17,6 százalékkal alacsonyabb.

Blogok
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.