belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

H1N1: III/III-as szál az Omninvest mögött?

Demeter Ervin szerint egy egykori, a III/III-as csoportfőnökségnek dolgozó, három éve elhunyt férfi játszott döntő szerepet az Omninvest működésében. Az NBH nem tudott bővebbet a ciprusi cég tulajdonosi hátteréről, Demeter szerint hazudnak.

Hírösszefoglalónk| MTI| 2009. december 1. |69 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Csallói | 2009. december 4. | 01:47:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Csallói | 2009. december 4. | 01:42:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

neandervölgy | 2009. december 3. | 23:34:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

neandervölgy | 2009. december 3. | 23:24:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. december 2. | 06:44:13

pentagram | 2009. december 1. | 20:04:15

Há igen!
De mások is pukkantgatják rendesen a dolgot.
Ki a szart érdekel egy vakcina hatékonységénál a tulajdonos személye?

Erre még egy Bibliai példázat is található, miszerint nem az számít, hogy KI közvetít, hanem MIT közvetítt az emberek felé.
Há 2000 évvel ezelőtt az emberek bölcsebbek voltak.

Vagy: nem voltak megélhetési politikusok, nem volt tudományos PR.

bakonyi gyuri | 2009. december 1. | 23:31:41

Kit érdekel a tulajdonos, ha ő maga ilyen vagy olyan ok miatt nem akar előbújni. Joga van hozzá. A lényeg, hogy ez a Omninvest magyar cég, amely a magyar munkaerőt alkalmazza, itt fizeti az adókat és a járulékokat.

Ha marad nyereség, akkor a nyereségadó befizetése után azt csinál a pénzével, amit akar. Ha úgy gondolja, akkor kiviszi Las Vegasba és eljátssza.
Egyébként ez a Demeter nevű patkány miért nem foglalkozik Josip Tottal?

jehu | 2009. december 1. | 23:28:33

Juhász Gábor adventi koszorúval megy politikai eseményre?
Megette a franc a szocikat is - igaz, régóta megfigyelhető, hogy sokan a nyílt színi, közéleti szenteskedéstől remélnek nagyobb elfogadottságot.

Phallosz Athéné | 2009. december 1. | 22:54:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Phallosz Athéné | 2009. december 1. | 22:52:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Phallosz Athéné | 2009. december 1. | 22:49:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Phallosz Athéné | 2009. december 1. | 22:42:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ki kicsoda | 2009. december 1. | 21:43:09

irriga!

A fiziológiás oldat só vizes oldata 0,9 tömegszázalékos arányban. Tehát, a fizológiás oldat elkészítéséhez 9 gramm nátrium-kloridot kell feloldani 991 gramm vízben.

Az oldat jelentőségét az adja, hogy az emberi sejtek térfogata csak akkor marad változatlan, ha a környezetében lévő folyadék ozmózisnyomása ugyanakkora, mint a sejté. Ezt nevezik izotóniának. Az emberi szervezet sejtjei a fiziológiás oldattal izotóniások. A sejtek megóvása céljából ezért a betegeknek infúzióként ilyen oldatot adnak. A súlyos sérülések során szabaddá vált szövetek mosására szintén izotóniás oldatot használnak.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 21:32:57

www.digitaljournal.com/article/282049

Canada's H1N1 vaccine campaign costs over $1.5 billion so far

A 32 milliós kanadai lakosság oltása, 1,5 milliárd CAD-ba került. a harmada akkor 0,5 milliárd CAD = 86,368,346,792.67 HUF
Hat millió vakcina ára 11,5 milliárd forint.
Demeternek érdemes lenne kanadában is kutakodnia, mivel kis híjján 75 milliárddal kevesebből oldották meg a mieink. Az, hogy mit szólnának a kanadaiak, nem részletezném.
Egy nüansznyi különbség, ott huszonöt adagos kiszerelések vannak nálunk személyre szabott, mert ez az olcsóbb :)

gjokkel | 2009. december 1. | 21:09:31

Stario

A thiomersal elég gyorsan kiürül a szervezetből. Ugyanakkor egy 10 dekás szelet kardhalban 97 mikrogram higany van. A makrélában 73, a homárban 31, a tonhalkonzervben 11.

Viszont kellemetlen hír, hogy az USA-ban az intenzívre kerülő kismamákban nagyon magas a halálozás. Nálunk jelenleg 6 kismama van intenzíven. Plusz meghalt egy huszonéves pasas.

Na ILYET nem csinál a normál influenza.

Speaker | 2009. december 1. | 21:08:55

Demeter képviselő úr bizonyára megnézi az interneten a Pfizer tulajdonosi szerkezetét, mielőtt megveszi Viagra tablettáját. Mellesleg ez a húzása zseniális, de ördögien aljas. Azt állítja, hogy egy volt III./III. ügynök áll a háttérben, de a nevét kegyeleti okokból nem árulhatja el, mert az illető meghalt. Ezzel belekeverte az ügybe azt a szálat, amit akart, nevezetesen, hogy kommunistákat támogatott a kormány az Omninvesten keresztül, ugyanakkor a kegyeleti megfontolások mögé bújva kicsúszik a bizonyítási kötelezettség alól. De nemcsak aljas, hanem átlátszó is.

aranyhal | 2009. december 1. | 20:55:54

Javaslom Demeter Ervinnek ne oltassa be magát H1N1 vakcinával mivel nem tisztázott atulajdonosi háttér.Mi meg reménykedhetünk hogy kivesznek a politikai elitből az efféle .......Végül is mennyi halálos áldozatnak kell lenni a fidesz zavarkeltése miatt a védőoltással kapcsolatban.

Hammada Fleet | 2009. december 1. | 20:13:52

Ez mind semmi ahhoz képest, hogy a fideszben mennyi III/III-as van.
Tényleg, sikerült már tisztázni, hogy Orbán és az egykori katonai elhárítás kis liasonja hogyan is volt?

pentagram | 2009. december 1. | 20:04:15

Emögött sem a FIDESZ állt?

irriga | 2009. december 1. | 19:38:57

T.Irriga!

Másolás terén nagyon szorgalmas vagy, ezt minden nap eldurrantod valahol.
Ezek az emberek legalább megvilágosodtak, nem is tagadják múltjukat.
És még sokan vannak így ezzel. Sokakat "megkértek" akkoriban, hogy lépjen be, mert ez neki így kívánatos és egészséges. Mit lehetett tenni?
Belépett....

irriga | 2009. december 1. | 19:45:19

stario | 2009. december 1. | 19:39:21

Nyugodj meg.
Mindennek vannak káros mellékhatásai.
Pl. ha 3 liter víz a gyomrod helyett a tüdődbe kerül.
A konyhasó mindkét alkotója egyedileg súlyos méreg, nagy koncentrációban szintén.
Ennek ellenére ott áll minden étkezőasztalon.

A lényeg: a megfelelő használat.

stario | 2009. december 1. | 19:39:21

A H1N1 vakcinák Tiomerzál tartalma:
- Omninvest 50mikrogr tartalmaz.
- A GSK féle 5mikrogr.-ot.
- a Novartis,Baxter,Sanofi féle nem tartalmaz
Az Oltási Reakciók Jelentési Rendszere Vaccine Adverse Events Reporting System, VAERS tartalmaz adatokat az ügyre nézve is.
A thimerosal emberi hatását gyéren vizsgálták Magyarországon az Omninvest laboratóriumaiban. Az amerikai adatok szerint viszont összefüggés van a thimerosal szint és az autizmus, a beszédzavarok és a szivbajok egyre növekvő előfordulása között. Ráadásul az egyadagos ampullák használata fölöslegessé teszi a tartósitószereket az oltásokban.
Gyerekek esetén ez a vegyület hajlamosit az autizmus kialakítására, ez jól feltárt problémakör:

www.autism.com/triggers/vaccine/mercury.htm

irriga | 2009. december 1. | 19:38:57

Gaborsz | 2009. december 1. | 17:53:51

Csak mások ügynökével van probléma.
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár, Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár
Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár

irriga | 2009. december 1. | 19:35:52

Ki a szart érdekel, hogy a kenyeret áruló pék cégének milyen a tulajdonosi szerkezete?

Tudni kellene a hentesét is?
Az autószerelőét miért nem?
Az autógyártójáét?

Aztán irány egy elmegyógyintézet ...

gabuska | 2009. december 1. | 19:35:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bbicus | 2009. december 1. | 19:35:15

ki kicsoda | 2009. december 1. | 19:21:19

Pontosan így van, ahogy írod.
Erről egyébként többször is adott tájékoztatást a tisztifőorvos és azt hiszem, az eü miniszter is. A főorvos azt is elmondta, hogy akiben már kialakult a védettség az oltás következtében, még fertőzhet, a kezére került vírussal például, anélkül, hogy ő maga megbetegedne. Azt is elmondta, hogy az ajtókilincsen a vírus 2-3 órán belül elpusztul, de a kézen nem. Ezért nagyon fontos a gyakori és alapos kézmosás.
Ha valaki pedig már (a tüneteket még nem produkáló) megbetegedése után kapta meg az oltást, teljesen egyértelmű, hogy beteg lesz. Ezt legutóbb a járványügyi főbiztostól hallottam a tv-bven.
Oda kell figyelni a tájékoztatókra, nem kizárólag az ellendrukkerek szavait lesni. Ez most nem az a helyzet, amiben a politikáé a főszerep.

gabuska | 2009. december 1. | 19:26:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bbicus | 2009. december 1. | 19:26:25

gabuska | 2009. december 1. | 19:01:22

Jól beszélsz - de Czeizel Endre már elmondta. Csakhogy kapott is érte hideget-meleget. Azzal támadták, hogy egy genetikus nem kompetens az ügyben véleményt nyilvánítani, különben is a kormány propaganda eszközévé tette magát, hiteltelen.
Na, ezek után mit gondoljon az ember pl. Pesty Imre fideszes eü "szakpolitikusról", aki amúgy maga is orvos? Egy szava sem volt arra, hogy kiálljon Czeizel mellett, a várandós kismamák mellett, csak csepülte tovább a vakcinát, az oltást, annak rendszerét, szállítását, gyártóját, bármit, amit megparancsoltak neki a pártjában.
Engem amúgy nem érdekelne, ha mondjuk a cserebogarak halhatatlanságának témájában gerjesztették volna ezt a cirkuszt. Csakhát itt most súlyos helyzetben, emberek életével játszadoznak, felelőtlenül.
Ez bánt engem.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 19:25:50

nagypapa!

Aki érintett maga és barátai révén disznóságokban, mint demeter a III/III-as dolgokban, az arról kiabál, mert akkor mindenki azt hiszi - gondolja egy ilyen szerencsétlen hülye - hogy ha ő beszél róla, csak nincs benne!
De! Benne van, de nyakig!
http://www.youtube.com/watch?v=lnXO2zvE9k4
http://www.youtube.com/watch?v=MyFsc25DfN0
http://www.youtube.com/watch?v=jpo-5b8BvxQ
http://www.youtube.com/watch?v=XNO7Fdhm5W4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xe-ucWAMs-w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iGfJO-s66s0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cGZtPAdm01s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=akq2R8q5UN8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GOAUmIt4QJA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ITFmYUw58X8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jdzB5oIqO4s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=neF70HkvqhM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Rm8_SlSr_Ys&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uEraHENtJ7U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sNNOGib-rr0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cj8fxanvuU4&feature=related


Az UD Vagyonvédelmi Zrt.-t vezető Horváth József 1989-ben még a III/III-as csoportfőnökség egyik alosztályán dolgozott. Pályáját később a Nemzetbiztonsági Hivatalnál folytatta. A Fidesz-kormány alatt Kövér László titkosszolgálati miniszter nevezte ki az NBH szakmai főigazgató-helyettesévé. A hivataltól 2002 nyarán távozott.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 19:21:19

kocsobur!

Te szerencsétlen hülye, ha nem tud kialakulni az irányított fertőzés - lsd. védőoltás - hatására még a szervezetben az ellenreakció képessége, természetesen még tíz nappal az oltás utáni fertőzés is halállal járhat. Mit fedeztél fel? Annyira hülye vagy, hogy azt sem tudod, hogy a védelem még csak azt sem jelenti, hogy nem kapod el a fertőzést és nem betegít meg akár. Ez épp olyan, mint a dohányzás, van aki fiatalon meghal tőle, van aki kilencven évig él vele. Egy a biztos, mindkettő tovább élt volna nélküle, persze ha más, pl. vonat el nem viszi, üti.
Bármilyen betegség védőoltása az illető betegség lefolyását személytől függően képes blokkolni, vagy enyhébb lefolyásúvá tenni. Ha jártál volna iskolába és nem a "fidesz egyetemen" hülyíttetnéd magad, akkor ezeknek te is birtokában lehetnél és nem tartana a társadalom értelmesebb része, buta, bunkónak. Ilyen egyszerű.

bbicus | 2009. december 1. | 19:19:21

nagypapa | 2009. december 1. | 18:43:24

Az sem volna meglepő, ha kinyílna a bicska az ember zsebében. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy annak idején az Orbán-kormány ugyanezzel a céggel szerződött, de akkor nem nyomozgattak a tulajdonosi kör után. Vajh miért nem?
Most mitől lett ilyen fontos hirtelen?
Ugyan. A vak is látja, mire megy ki a játék.
Elérték, hogy politikai indulatok befolyásolják a lakosság egy részét a védőoltás felvételével kapcsolatban - s ebbe még emberek sokasága halhat bele.
Ne csodálkozz, kedves nagypapa, ha elönti az embert az indulat.

Nantal | 2009. december 1. | 19:17:46

...hmm...!!!

...mindenek előtt a védőoltás lehetősége, hatásossága TERMÉSZETESEN A LÉNYEG...!!!
...azonban, - ha már elkezdték "kapirgálni" -, a tulajdonosi "hátteret", - szerintem -, "nem megúszható" ennek az adatnak, a minél előbbi nyilvánosságra hozása, hiszen akár komolyabb hátránya is keletkezhet - még a tulajdonosoknak is -, a túlzott késlekedésből...!!!

gabuska | 2009. december 1. | 19:01:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nagypapa | 2009. december 1. | 18:43:24

bbicus | 2009. december 1. | 18:26:32

Elvitte az indulat kissé. A lényeget kellen kátni. Az Egis, ... meg a többi cég nyílvános tulajdonosi háttérrel kockázatvállással van a piacon. Ez azomninvest - buli meg folyamatos fix kormány megrendelésekből - magyarul közpénzből, verseny nélkül több áttételen ismeretlen személyekhez kapcsolódva "működik".Ismerős a tecnika - Ciprus ,Málta offshore, adóoptimalizálás, (!) bankelnökünk 800 millája hazaért-e már ?

bbicus | 2009. december 1. | 18:26:32

gabuska | 2009. december 1. | 15:11:16

Gabuska, ha a Mikola-klán valamelyik cége gyártaná, egy másik meg forgalmazná, nem volna semmi probléma.
Az egész ízléstelen és kártékony cirkusz mögött részint politikai, részint gazdasági okok vannak.
A zemberek meg le vannak sz@rva. Nem az a fontos a Pesty-Demeter stb. bagázsnak, hogy a lakosság meg legyen védve a járványtól, hanem az, hogy nehogy már "ezek" vihessék el a babért, amiért gyorsan és jól oldották meg a vírus elleni védekezést.
Aljas népség. (

nagypapa | 2009. december 1. | 18:18:01

Ha nincs titkolni való - akkor miért titkolóznak? A szomorú helyzet az , hogy nem ok nélkül feszegetik sokan a volt titkosszolgálati vezetők és körének továbbélő ma láthatalannak tűnő kapcsolódási lehetőségeit az üzleti világban. Főleg a törvényi környezet kikerülése tanult technikáik tovább alkalmazásával. Megnőttek a gyerekek és folytatják a felmenőik technikáját mintha az ország törvényei felett élnének. Nem sok emberről van szó, azonban az államigazgatás döntéshozói pozicíók döntő részében ott ülnek a lekötelezettjeik. Sajnos a törvényhozási, jogalkotói munkának döntő részét a hozzájuk ezer üzleti szállal kapcsolódó gátlástalan ügyvédi irodák égzik. Napjainkban is több tízmilliós alibi szerződéseken keresztül tömik őket pénzzel. Ezek lesznek jövő nyártól a felelősségre vonás folyamatában megvádolt mszp-s brancs legagresszívebb védői. Csapatostul - lásd Tasnádi rózsadombi "vállakozó" tárgyalásait.

bbicus | 2009. december 1. | 18:14:04

gjokkel | 2009. december 1. | 17:05:22

És melyik ÁNTSZ-labor mutatta ki ilyen gyorsan ezt a vizsgálati eredményt? Egy vírus jelenlétét - a H1N1-ét is - pár napos tenyésztés után lehet megállapítani.
Butaságokat hirdetsz, szegénykém.

bbicus | 2009. december 1. | 18:09:33

pecpec | 2009. december 1. | 17:23:37

1. A kormany ne kosson szerzodest ketes hatteru ceggel. (Az omnivenst igenis az

Ezzel a felszólítással késtél aranyoskám jó pár esztendőt.
Ugyanis: az Orbán-kormány ugyanezzel a céggel szerződött annak idején az influenza elleni vakcina gyártására.

Ha már fogást végképp nem talál a Fidesz a védőoltáson, akkor nemtelenül támadja a vakcina gyártóját. Demeterkém meg jobb, ha hallgat ezzel az ügynöközéssel. Nézzen körül a jelenlegi pártjában (meg az előzőben is, ahonnan a zsírosabb falat reményében kiugrott), offshore ügyben meg vizslassa a Fidesz-közeli média tulajdonosi körét, például. Annak sincs semmi értelme, de ha már mindenáron söpörni akar, tegye a saját háza táján.
Ahelyett, hogy büszkén kihúznák magukat ezek a senkik, örülvén, hogy Európa szerte elismert vakcinánk van, hogy az elsők között (vagy elsőkként), kezdtük meg a védőoltást, fröcsögnek az első perctől kezdve.
Kínában, ahol most épp' a vezérük dörgölődzik, az ilyesmiért már főbelőtték volna őket, világjárvány idején.
Szánalmas kapálózás.

Gaborsz | 2009. december 1. | 17:53:51

Abban a rohadt kommunista rendszerben az emberek 3/4-e ügynök volt, vagy KISZ-es, a gyerekek meg úttörők/kisdobosok, hogy rohadnának meg azok is, persze... Persze ha most valami nagyarcú antikommunista hősről, vagy annak rokonáról derül ki ilyesmi, azt ízzó bilétával kényszerítették természetesen.
Qvára unalmas már ez az ügynöközés, eljárt felette az idő vagy 20 éve.
Abba kéne hagyni.

pecpec | 2009. december 1. | 17:24:45

A vakcinaval amugy meg semmi baj. Attol meg, h gazdasagi bunozok, szakembereket is biztos alkalmaztak.

pecpec | 2009. december 1. | 17:23:37

1. A kormany ne kosson szerzodest ketes hatteru ceggel. (Az omnivenst igenis az meg ha szigoruan veve nem offshore ceg, de a koltsegvetesi tamogatas egesz biztos offshore szamlakon landol vegul.)

2. Ilyen nyilvanvalo tulszamlazott szerzodeseknek nincs helye a kozszferaban (lasd ominnvest eredmenykimutatasa: 1,3 mrd csak iden a kamu beszamlazas, ami 'adooptimalizalva' vki zsebebe vandorol.

A tiszta maganszferaban is probaljak az ilyen eseteket felderiteni, bar konnyu kijatszani az apehet (a szamla moge raknak 100 kg 'dokumentaciot', a penzt 5 cegen keresztul mossak mig svajcba er stb), de a kozszferaban meg a gyanu arnyekat is keruljek el!!

Akkor nincsenek kinos kerdesek.

gjokkel | 2009. december 1. | 17:10:55

Az Omninvest tulajdonosi hátterét meg ki kell deríteni. F@sza kis titkosszolgálatunk van nekünk, ha még erre sem képes.

Nem baj, majd júniusban.

Sok éve riogat a ballibes kormány a jobboldali megtorlással. Hát én azt mondom, hogy most már kutya kötelessége a Fidesznek kitakarítani ezt a piszkos rablóbandát.

gjokkel | 2009. december 1. | 17:07:36

"Pedig kötelesek lennének ilyen kérdésekben is hitelesen tájékoztatni."

Ezzel nem értek egyet. A tájékozatlan, megvezetett tömegek ezt úgy értelmeznék, ahogyan Te. És ez síkbaromság.

Most ugyanis azt állítottad, hogy ne használjunk biztonsági övet, mert becsatolt öv mellett is halnak meg emberek. Na ja. De mi az arány?

gjokkel | 2009. december 1. | 17:05:22

Ja, és az egyik gyerekem, aki 3 hete megkapta az oltást most pont benne volt a H1N1 influenzában. Egy napig köhögött és egy délutánra felment a láza 37.8-ra. Oszt ennyi.

kocsobur | 2009. december 1. | 17:04:29

"És biztosan lesz olyan, aki az oltás ellenére meghal. Csak hát az arány olyan 5000 az egyhez lesz a halálesetek tekintetében.
Na és akkor?"


Nem lesz, hanem már van ilyen.
Ja és "na és akkor"? Hát, így is fel lehet fogni.
Én mindenesetre csak arra tértem ki, hogy a többi "homály" mellett erről a tényről is hallgatnak.
Pedig kötelesek lennének ilyen kérdésekben is hitelesen tájékoztatni.

Ahogyan az Omninvest nevü cégről is.
Különben mindenki arra gondol, ez is a szokásos oltári bunda, a gyurcsányi "hazudtunk reggel, délben meg este", hogy lenyúljanak pár milliárdot.

gjokkel | 2009. december 1. | 17:03:49

"Egy gyógyszert is tíz-tizenöt évig törzskönyveztetnek..."stb.

A Fluval influenza oltással eddig csak Magyarországon 20 millió esetben oltottak. Haláleset nem volt, súlyos szövődmény nem volt, enyhe szövődmény (bőrpír, hőemelkedés) annyi, amennyi várható egy ilyen oltásnál.

Szamok Embere | 2009. december 1. | 17:03:22

gjokkel, észérvekkel itt nem sokra mész.

Pedro_27 | 2009. december 1. | 17:02:47

kocsobur | 2009. december 1. | 16:45:45

"A szombathelyi, 66 éves bácsi nem az oltásba , annak mellékhatásaiba halt bele."

Nem kételkedni akarok, de erre be tudsz likelni egy forrást?

gjokkel | 2009. december 1. | 17:00:49

"Vagyis már van olyan kevéssé propagált eset, ahol az oltás szart sem ért, az semmilyen védettséget nem adott"

Ha igaz is lenne, nem ismerjük eléggé a körülményeket.

Az influenza vírus ellen nem lehet jelenleg teljes védettséget adó oltást gyártani.

A H1N1 oltásnak a WHO szerint eddig kevesebb a mellékhatása, mit ahogyan várták. Az összes súlyos mellékhatásból (Guillan-Barré szindróma) eddig mindenki felépült. A halálesetek egyikénél sem találtak direkt összefüggést.

www.who.org

És biztosan lesz olyan, aki az oltás ellenére meghal. Csak hát az arány olyan 5000 az egyhez lesz a halálesetek tekintetében.

Na és akkor?

kocsobur | 2009. december 1. | 16:45:45

Re#ki kicsoda ("mert egyetlen halálos áldozata nincs az oltásnak a világban a WHO szerint. Egy mezei kis rémhírterjesztő vagy.")


Elmebetegekre kivételes esetben szoktam reagálni.Ez most egy ilyen ritka kivétel.

A szombathelyi, 66 éves bácsi nem az oltásba , annak mellékhatásaiba halt bele.
Hanem elöször beoltatta magát.
Utána meg "vígan" meghalt H1N1 influenzában.

Vagyis már van olyan kevéssé propagált eset, ahol az oltás szart sem ért, az semmilyen védettséget nem adott.

kocsobur | 2009. december 1. | 16:40:51

Re#Tru09 ("A valóság az, hogy a ciprusi hatóságok kötelesek minden adatot megadni az APEH-nek,ha az kéri mivel EU-s ország.")


Tényleg?:P Szólj oda az NBH-nak, mert rajtuk röhög mindenki ezért:

"annyit tudni, hogy a 98 százalékos többségi tulajdonosi hányad egy Cipruson bejegyzett cég kezében van. Ezen a ciprusi címen egy ingatlanügynök neve szerepel, és több magyar cég tulajdonosa is be van oda jegyezve, többek között a Wallis egyik érdekcsoportjához tartozó cég neve - tette hozzá.
Az NBH sem tud többet
Az NBH illetékese azt mondta, hogy ők több információval nem rendelkeznek"


:P

tiItott_baker | 2009. december 1. | 16:32:38

"MSZP: nem az a fontos, ki a tulajdonos"

- ha nem is fontos, akkor meglepő módon miért titkolja a cég ezt? :) és miért van titkosítva a szerződés mind a 60 vagy 80 oldala, ha nincs takargatnivalójuk?
egyetlen oldalt hoztak nyilvánosságra, és már amiatt is magyarázkodásra kényszerültek...vajon milyen simlik lehetnek a maradékban?

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:26:08

kocsobur!

Te nem csak egy mezei III/III-as vagy, de barom is, mert egyetlen halálos áldozata nincs az oltásnak a világban a WHO szerint. Egy mezei kis rémhírterjesztő vagy.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:23:33

Most Orbán hazudott, Putyinnal történt tárgyalásairól, előtte Demeter, hogy nem ismeri Horváth Józsefet, akivel nem csak munkakapcsolatban, de baráti viszonyban van, úgy hogy ne ugráljatok, inkább lapítsatok.

Tru09 | 2009. december 1. | 16:22:51

kocsobur | 2009. december 1. | 16:09:15
A valóság az, hogy a ciprusi hatóságok kötelesek minden adatot megadni az APEH-nek,ha az kéri mivel EU-s ország. Ennek fényében a Heti Válasz "tényfeltáró" cikke egy sima parasztvakítás.

kocsobur | 2009. december 1. | 16:21:56

Ja és még valami.
Valahogy nem kap nagy nyilvénosságot az hogy van már halálos áldozat, aki
H1N1 influenzába halt bele...oltás után...

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:21:10

kocsobur!

A gáz az, hogy III/III-asok, mint te, vagy Horváth József, Demeter és Kövér urak közvetlen jó barátai III/III-asoztok és nem sül le a bőr a pofátokról. Miért hiszitek, hogy híveiteken kívül mások is bunkók.

kocsobur | 2009. december 1. | 16:15:40

"az NBH ezredese a hétfői meghallgatáson valótlan adatokat és neveket közölt a bizottság tagjaival.
(..)
A Nemzetbiztonsági Hivatal (NBH) tájékoztatása szerint az új típusú influenzavírus elleni oltóanyagot gyártó cég, az Omninvest tulajdonosi hátterének 2 százaléka ismert, 98 százalékát pedig "homály fedi"" - annyit tudni, hogy a 98 százalékos többségi tulajdonosi hányad egy Cipruson bejegyzett cég kezében van. Ezen a ciprusi címen egy ingatlanügynök neve szerepel, és több magyar cég tulajdonosa is be van oda jegyezve, többek között a Wallis egyik érdekcsoportjához tartozó cég neve - tette hozzá.
Az NBH sem tud többet
Az NBH illetékese azt mondta, hogy ők több információval nem rendelkeznek "
""Nem vagyunk offshore cég" - az Omninvest egyébként nem reagál"

Ja és a kormány hazudik és lapít.


Mindebből világos hogy valami nagyon bűzlik a háttérben.
Különben kormány, Omninvest előállna, kérem, itt van a szerződés, ezek vagyunk, itt van a tulajdonosi háttér, ide mennek az (extra) milliárdok.
És az NBH sem lenne képtelen arra hogy egy cég hátterét kideritse..:)

De valami nagyon gáz.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:12:27

Ha Demeter azt mondja, hogy III/III-as szál van az Omninvest mögött, neki el kell hinni, hiszen barátja és harcostársa, a III/III-as operatív tiszt, Horváth József, az UD ZRT és a KÖVÉR - DEMETER fémjelezte titok miniszteri korszak NBH-t irányító műveleti igazgatóhelyettes.
http://www.youtube.com/watch?v=lnXO2zvE9k4
http://www.youtube.com/watch?v=MyFsc25DfN0
http://www.youtube.com/watch?v=jpo-5b8BvxQ
http://www.youtube.com/watch?v=XNO7Fdhm5W4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xe-ucWAMs-w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iGfJO-s66s0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cGZtPAdm01s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=akq2R8q5UN8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GOAUmIt4QJA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ITFmYUw58X8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jdzB5oIqO4s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=neF70HkvqhM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Rm8_SlSr_Ys&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uEraHENtJ7U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sNNOGib-rr0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cj8fxanvuU4&feature=related


Az UD Vagyonvédelmi Zrt.-t vezető Horváth József 1989-ben még a III/III-as csoportfőnökség egyik alosztályán dolgozott. Pályáját később a Nemzetbiztonsági Hivatalnál folytatta. A Fidesz-kormány alatt Kövér László titkosszolgálati miniszter nevezte ki az NBH szakmai főigazgató-helyettesévé. A hivataltól 2002 nyarán távozott.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:11:36

kocsobur!

A valóság az, hogy te is valszeg III/III-as vagy mert igyekszel mindig másról beszélni és lehetőleg hosszan, olyan primitív vagy, hogy azt hiszed nem ismerik az emberek a görgető sáv szerepét, akár.

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:09:18

... és beleszalad ahelyett, hogy tartaná a pofáját, ha már érintett. Ez azt hiszi, hogy nem tudjuk mindannyian kicsoda is ő valójában?

kocsobur | 2009. december 1. | 16:09:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

benburns | 2009. december 1. | 16:07:36

"...még akkor sem, ha pár éve Oszkó Péter pénzügyminiszter úr előző hivatalában még a ciprusi struktúrák kialakításra buzdította akkori ügyfeleit a profitmaximalizálás érdekében" - hangsúlyozta."

Mint bankárnak, mire kellett volna bítatni az ügyfeleket? Vegyenek téglajegyet a Fidesz székházhoz?

kocsobur | 2009. december 1. | 16:06:17

Már megint ez a Ciprus...
http://hvg.hu/velemeny/20090602_wallis.aspx

MNB elnöktől egészen az egyforintos hobbi-miniszterelnök családjáig
egyenesen ímádják...

ki kicsoda | 2009. december 1. | 16:06:04

Ha Demeter azt mondja, hogy III/III-as szál van az Omninvest mögött, neki el kell hinni, hiszen barátja és harcostársa, a III/III-as operatív tiszt, Horváth József, az UD ZRT és a KÖVÉR - DEMETER fémjelezte titok miniszteri korszak NBH-t irányító műveleti igazgatóhelyettes.
http://www.youtube.com/watch?v=lnXO2zvE9k4
http://www.youtube.com/watch?v=MyFsc25DfN0
http://www.youtube.com/watch?v=jpo-5b8BvxQ
http://www.youtube.com/watch?v=XNO7Fdhm5W4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xe-ucWAMs-w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iGfJO-s66s0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cGZtPAdm01s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=akq2R8q5UN8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GOAUmIt4QJA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ITFmYUw58X8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jdzB5oIqO4s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=neF70HkvqhM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Rm8_SlSr_Ys&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uEraHENtJ7U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sNNOGib-rr0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cj8fxanvuU4&feature=related


Az UD Vagyonvédelmi Zrt.-t vezető Horváth József 1989-ben még a III/III-as csoportfőnökség egyik alosztályán dolgozott. Pályáját később a Nemzetbiztonsági Hivatalnál folytatta. A Fidesz-kormány alatt Kövér László titkosszolgálati miniszter nevezte ki az NBH szakmai főigazgató-helyettesévé. A hivataltól 2002 nyarán távozott.

benburns | 2009. december 1. | 16:04:50

Demeter úr (?) miért nem osztja meg velünk, amit kiderített? Miért hadovál?
Mi az hogy itt, meg ott játszott? Neve, nevük nincs? Vagy ez a neve, nevük? Vagy szarkavarás az egész? Gyanítom, ez utóbbi...

gabuska | 2009. december 1. | 15:57:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

druzsba1234 | 2009. december 1. | 15:56:34

gabuska | 2009. december 1. | 15:11:16

Az a baj, hogy te hülyeséget csinálsz abból, ami nem az.
Vedd akkor ész nélkül a gyógyszert, aztán tömjed magadba, meg a gyerekedbe.

Azonban szeretnélek emlékeztetni arra, hogy a kórházakban meghalt betegek 25%-a (!!!) gyógyszeres és terápiás félrekezelések miatt megy a temetőbe.

Na, akkor bóhockodjál még! :((

druzsba1234 | 2009. december 1. | 15:51:46

Hogyan lehetsges mindez?

Tehát az általunk megbízott kormány nem mondja el, hogy kinek fizet milliárdokat oltóanyagért?
Nem mondják meg az embereknek, hogy kinek a milyen szerét döfik bele több millió magyar embernek?

És mégis ezt hogy képzelik? Ki adott felhatalmazást a magyar kormánynak arra, hogy ilyen céggel kössenek szerződést? Ki szorgalmazta ezt, és ki támogatja? Bajnai, Falusi, Czeizel? Kik állnak az üzlet mögött?
Ki tudja megmondani, hogy ez az oltóanyag milyen rövid-, és hosszútávú tulajdonsággal bír? Ki tudja megmondani azt, hogy ez az oltóanyag milyen mértékben befolyásolja az ember immunrendszerét hosszútávon?

Ki rendelte meg az oltóanyagot? Ki fizeti ki? Kinek az aláírásai szerepelnek a megrendelőn, és a számlán? Hol volt az NBH akkor, amikor milliókat érintő kérdésben döntöttek a felelősök?

Te megennél egy olyan élelmiszert, vagy odaadnád a gyerekednek amiről nem tudod, hogy ki gyártotta, mit tartalmaz, és tudvalevőleg nincs semmilyen tapasztalat annak hasznosságáról, vagy netán kártékony hatásáról?

Egy gyógyszert is tíz-tizenöt évig törzskönyveztetnek, ezt meg kipattintották három nap alat, és a kormány mindenkibe bele akarja döfni ezt a sz@rt. Miért? Milyen szempontok játszanak ebben közre? Naponta száz daganatos beteg hal meg, és arról még csak szót sem ejt a média. Miért nem?

Választ!!

bagoj | 2009. december 1. | 15:16:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gabuska | 2009. december 1. | 15:11:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS


Juhász Gábor titokminiszter adventi koszorúval a kezében érkezik a nemzetbiztonsági bizottság zárt ülésére
MTI - Soós Lajos
Az Orbán-kormány egykori titokminisztere saját nyomozásának eredményét ismertetve az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának zárt ülését követően azt mondta: az Omninvest mögött egy AJK nevű ciprusi cég áll, amelynek a bejegyzés szerint két ügyvezetője van, és 1997. február 4-én váltott nevet. A cég két igazgatóját Marius Vardasnak és Andreas Karapatakisnak hívják. Azt, hogy ezek valós nevek-e, nem tudta megmondani.

Demeter a neten nyomozott

Megjegyezte, a cég arra szakosodott, hogy a ciprusi törvényes keretek között bújtassa a valós tulajdonosokat, akiknek az adatait kizárólag büntetőeljárások esetében szolgáltatják ki. Demeter Ervin azt mondta: internet és két telefonhívás segítségével másfél óra alatt derítette ki az influenzavírus elleni vakcinát gyártó cég adatait, és tette mindezt azért, mert az NBH ezredese a hétfői meghallgatáson valótlan adatokat és neveket közölt a bizottság tagjaival.

HIRDETÉS

Megemlítette, az ezredes a meghallgatáson három személyről beszélt, akik közül csak kettőt nevezett meg. Az ő "nyomozásából" viszont kiderült, hogy Marius Vardas és Andreas Karapatakis mellett egy olyan - általa meg nem nevezett - férfi is döntő szerepet játszott a tulajdonosként feltüntetett ciprusi cég működésében, aki a rendszerváltozás előtt az egykori Nemzetbiztonsági Szolgálatok III/III-as főcsoportfőnökségéhez tartozott - hívta fel a figyelmet. Demeter Ervin azt mondta, nem tudni, hogy valójában ki az Omninvest 98 százalékának tulajdonosa, de - mint fogalmazott -, tovább fog nyomozni, és a begyűjtött információkat a közvélemény elé tárja majd.

A tulajdonosi háttér eddig homályban maradt

A Nemzetbiztonsági Hivatal (NBH) tájékoztatása szerint az új típusú influenzavírus elleni oltóanyagot gyártó cég, az Omninvest tulajdonosi hátterének 2 százaléka ismert, 98 százalékát pedig "homály fedi" - mondta Simicskó István, az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának KDNP-s elnöke azután, hogy a testület keddi ülésén az NBH főigazgatójától tájékozódtak az ügyben.

Simicskó István budapesti sajtótájékoztatóján kifejtette: annyit tudni, hogy a 98 százalékos többségi tulajdonosi hányad egy Cipruson bejegyzett cég kezében van. Ezen a ciprusi címen egy ingatlanügynök neve szerepel, és több magyar cég tulajdonosa is be van oda jegyezve, többek között a Wallis egyik érdekcsoportjához tartozó cég neve - tette hozzá.

Az NBH sem tud többet

Az NBH illetékese azt mondta, hogy ők több információval nem rendelkeznek - közölte a politikus, hozzátéve, hogy szerinte a hivatalnak ettől azért többet kellene tudnia. A bizottság elnöke emlékeztetett: Oszkó Péter pénzügyminiszter korábban azt mondta, a kormány számára ismert az oltóanyagot gyártó cég háttere, amelyben - jegyezte meg Simicskó István - 2005-ben jelentős tulajdonosi szerkezetváltás történt, 2006-ban pedig a cég nagyobb állami támogatást kapott.

Simicskó István úgy vélekedett, ha egy társaság milliárdos támogatást kap az államtól, majd rendszeresen milliárdos állami megrendelést szerez, akkor az a legkevesebb, hogy az állampolgárok megtudhassák, kitől vásárolnak. "Az állam nem legalizálhatja a rejtőzködést (...), még akkor sem, ha pár éve Oszkó Péter pénzügyminiszter úr előző hivatalában még a ciprusi struktúrák kialakításra buzdította akkori ügyfeleit a profitmaximalizálás érdekében" - hangsúlyozta. Simicskó István szerint a kormánynak választ kell adnia a "titkolózásra", és nyilvánosságra kell hoznia az Omninvesttel kötött szerződést. Az influenza elleni magyarországi oltóanyagot 15 éve az Omninvest Kft. gyártja.

MSZP: nem az a fontos, ki a tulajdonos

Szocialista politikusok szerint nem az a fontos, hogy ki az új típusú influenzavírus elleni oltóanyagot gyártó cég, az Omninvest tulajdonosa, hanem az, hogy vakcinákat biztonságos körülmények között gyártják és szállítják. Juhász Gábor, a polgári titkosszolgálatokat felügyelő tárca nélküli miniszter és Tóth Károly, az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának szocialista alelnöke a testület keddi ülését követően újságíróknak azt mondta: nem az oltóanyagot gyártó cég háttere nemzetbiztonsági kérdés, hanem az, hogy a vakcinát biztonságos körülmények között, megfelelő minőségben állítsák elő és juttassák el az emberekhez. Juhász Gábor azt mondta: aki kíváncsi a tulajdonosokra, a törvény által kínált lehetőségeket kihasználva nézzen utána. Az országgyűlési bizottság kérésére „szívességet tesznek" a szakszolgálatok, hogy a külföldi társszervek segítségével kiderítsék az Omninvest tulajdonosi szerkezetét.

"Nem vagyunk offshore cég" - az Omninvest egyébként nem reagál

Nem kívánt érdemben reagálni a H1N1-vírus elleni vakcinát gyártó Omninvest az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának keddi, zárt ülését követően elhangzottakra. Németh Zsolt, a cég szóvivője az MTI érdeklődésére csak annyit mondott, hogy szakmai kérdésekről bármikor nyilatkoznak, ám most nem erről, hanem belpolitikai csatározásról van szó, amelynek nem akarnak részesévé válni. Az Omninvest nem közszereplő, hanem egy Magyarországon működő magyar kft, melynek adatai (így a tulajdoni hányadokkal kapcsolatos adatok is) megtalálhatók a cégnyilvántartásban - fűzte hozzá a pilisborosjenői oltóanyaggyártó bázis szóvivője. Nem offshore cég vagyunk, aki ilyet állít, az enyhén szólva nem mond igazat - közölte Németh Zsolt.

Címkék: oltás, nbh, vakcina, H1N1
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    69 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS