belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

'A gárdával szemben azonnal intézkedni kellett volna'

Figyelmeztette a Pest megyei rendőrfőkapitányt és a kapitányság érintett vezetőit Bencze József országos rendőrfőkapitány, amiért múlt héten Kiskunlacházán nem intézkedtek azonnal a betiltott Magyar Gárdával szemben - tudatta az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) csütörtökön közleményben.

NOL| 2009. október 1. |68 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

nemistudom | 2009. október 3. | 12:44:52

Bizony azonnal kell intézkedni. És minden megfontolás nélkül.

hapsi | 2009. október 2. | 20:00:45

A siófoki felvonulásnál nem kellett intézkedni,és nem is intézkedtek.Galgagyörkön nem kellett intézkedni amikor az egyik házban lakó fiatalokat akarták eltakarítani,nem is intézkedtek.Igaz hogy előtte pár nappal a manuszt már megverték,igaz hogy az egyik házukat már elfoglalták,igaz hogy kapával,kaszával törtek rájuk(amit egyébként csak verekedésnél használnak)de nem érdekes.De ahogy megjelent a Gárda,mindjárt lett vagy 20 rendőr is!Akik a támadókat ugyan nem is igazoltatták(nem kellett),de az elköltözést segítő fegyvertelen Gárdistákat gatyára vetkőztették,mert a ruhájuk félelmet kelt!A kb 15 támadó az nem.Demokrácia,XXI század,Magyarország.

1 vélemény | 2009. október 2. | 17:00:18

ez igy van ,igy szokott lenni a demokráciákban. rongyossereg, párthadsereg ,egyenruhás millitáns képzödményekre nincs szükség és törvény is tiltja öket.hiszen nem visz elöre -brutálisabbá válnaka bünesetek agresszivabbak az elkövetök mióta van gárda.no meg igy 2-év és tele leszünk gárdával szélsöjobb már van jön a szélsöbal,mérsékelt közép gárda -mérsékelt bagárda és más fittyfene hisz ezek szerint semmit nem ér a törvény a párthadseregeknek mindent lehet ,mint a munkásörségnek régen érvényt a törvényeknek és nyugalmat.ez ami kell.

davidgoldembergspartacicó | 2009. október 2. | 13:31:42

ejnye, és a többiek

gondolom észrevettétek a spartacicó személyében, hogy egy sík őrölt handabandázik itten?

A nol kápója, aki vigyáz a nol oldalakra!

Majd ő megszabadítja a nolt a másként gondolkodók ádáz seregétől!

Ma pl. 36 olyan nol cikk van ahol lehet kommentelni...

Ha itt mindenütt a fasiszta veszély elhárítására felügyel, hamar bele fog gárgyulni.

Vagy már nem? :-)))

feketebuli4 | 2009. október 2. | 11:41:16

komszomol: "Vegyétek már észre, hogy nem is a cigányok ellen vonult ki a gárda, hanem a rendőrökkel szórakozni."
te hülye vagy! A Magyar Gárda azért ment ki, mert a RENDŐRSÉG NEM VOLT HAJLANDÓ KIMENNI! Csak mikor a Magyar Gárda megjelent!!!
Azok a félelmetesek! Fegyelmezetten! Nem a verekedő cigányok!!!
komszomol, tudod mi történt a névadóddal? te is a sorsukra jutsz!!!

komszomol | 2009. október 2. | 09:58:42

Vegyétek már észre, hogy nem is a cigányok ellen vonult ki a gárda, hanem a rendőrökkel szórakozni. Azok a hülyék meg hagyták, ahelyett hogy bezsuppolták volna az egész bűnöző társaságot.

ejnye | 2009. október 2. | 08:43:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cerberus | 2009. október 2. | 00:38:57

BÁTOR

Biztosan véletlenül történt (mert egy ilyen tisztességes fazon biztosan nem akarna szándékosan megtéveszteni másokat) de KÉTSZER másoltad ám be a listádat a 20 év kriminalisztikájáról

látod mekkora tróger vagy...

Knapp | 2009. október 2. | 00:20:53

Amúgy a Jobbik és a Gárda céljait nem nagyon értem: ha eltűntetik a "legalját" a társadalomnak, akkor már tényleg ők lesznek a legnyomorultabbak az országban.
Akkor majd kezelhetjük őket is koloncként?

Knapp | 2009. október 2. | 00:17:20

reszegenisjozan11!

Azt kérném, hogy amig néhány száz idióta karhatalmosdit játszik, de csak akkor, mikor cigányok - szerintük - az elkövetők, akkor ne vádoljuk őket azzal, hogy demokratikusak! Köszönöm.

Egyébként addig szeretnék élni, amig a gárdisták megvédenek valakit. Az, hogy odamennek tömegesen, hátha visszaüthetnek, az csak provokáció.

spartacus | 2009. október 2. | 00:00:08

ejnye, ujveteran, noyes, roka90, mokusok.

Latom, azert meg aktiv a jobbikos berkommentelo csapat. Osszekaptatok magatokat, a kilenc-tiz szemetladabol a fele egyszerre itt rontja a levegot. Persze, a gardatokat veditek, varhato volt, hogy idegyulik a jobbos berelt csocselek.

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:56:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:53:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:51:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BÁTOR | 2009. október 1. | 22:50:53

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:47:35

De a gárda a Magyarok által és cigányok ellen is elkövetett bűncselekményekre is ugorjon! Függetlenül ki a a sértett és ki az elkövető! De ők csak a cigók ellen akarnak fellépni mint anno a nyilas stb elődeik!

BÁTOR | 2009. október 1. | 22:48:28

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:27:04

Igen ezt mondja a répafejű mocsok polgármester aki már egy rossz nézésre is rögtön cigányozik ha csak fele annyira lenne rossz a helyzet is az a város lenne a világ legfertőzöttebb területe! Szégyen ha valaki ennyire sötét és szégyen, hogy a követőik is sötétek akik ugrásra készen várják a dolgokat! A répafejű meg inkább tanulna mert olyan fogalmakat írt a levelébe amik nem is léteznek a közigazgatásba!

Hülye barmok!

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:47:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:45:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BÁTOR | 2009. október 1. | 22:44:22

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:21:28

Te nagyon okos van ott frissebb is ha nem vakítana el ilyenkor a tehetetlenség meg a szemellenző rájöhetnél miről is van szó!

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:43:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:40:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mokusok | 2009. október 1. | 22:29:38

LACHÁZÁN AZÉRT VONULTATOK FEL HAMAR,MERT A POLGÁRMESTER BE ENGED A VÁROSBA. DE AZ ESZTERGOMI MÁR NEM ENGEDI BE A GÁRDÁT UGYE?

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:27:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mokusok | 2009. október 1. | 22:24:11

NA ÉS AKKOR TI MIT SZÁNDÉKOZTOK TENNI A CIGÁNYOKKAL!??? SZERINTED AZ ILYEN BUTÁBB CIGÁNYOKKAL BIRNI FOGTOK?? EZEKET TANITANI KELL NEM FENYEGETNI,MEG GYILKOLNI.

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:24:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:21:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:14:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BÁTOR | 2009. október 1. | 22:13:20

Engem az érdekelne, hogy ilyenkor hol a jó édesanyjába van a gárda meg a többi fröcskölő szájú szarházi?

http://www.rtlhirek.hu/cikk/218959

http://www.168ora.hu/itthon/makoi-gyilkossag-nyolcfele-vallomast-tett-a-halaloszto-44233.html

http://www.rtlhirek.hu/cikk/100781

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/20080725/hidegverrel_oltek_de_lebuktak/

http://belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/49307/1

http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%B3ri_bankrabl%C3%A1s

http://www.origo.hu/itthon/20090416-megolte-feldarabolta-elegette-nagybatyjat-egy-ferfi.html

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/20080602/feldarabolta__a_vejem_a_lanyomat/

http://nol.hu/archivum/archiv-50963

http://www.mon.hu/hirek/im:mon:crime/cikk/megolette-a-ferjet-az-ilki-no-mert-verte/cn/news-20090709-12143552

Engem az érdekelne, hogy ilyenkor hol a jó édesanyjába van a gárda meg a többi fröcskölő szájú szarházi?

http://www.rtlhirek.hu/cikk/218959

http://www.168ora.hu/itthon/makoi-gyilkossag-nyolcfele-vallomast-tett-a-halaloszto-44233.html

http://www.rtlhirek.hu/cikk/100781

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/20080725/hidegverrel_oltek_de_lebuktak/

http://belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/49307/1

http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%B3ri_bankrabl%C3%A1s

http://www.origo.hu/itthon/20090416-megolte-feldarabolta-elegette-nagybatyjat-egy-ferfi.html

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/20080602/feldarabolta__a_vejem_a_lanyomat/

http://nol.hu/archivum/archiv-50963

http://www.mon.hu/hirek/im:mon:crime/cikk/megolette-a-ferjet-az-ilki-no-mert-verte/cn/news-20090709-12143552

Ezeket 10 perc alatt szedtem le az a közös, hogy nem cigók voltak az elkövetők a frissebbeknél meg totál kussban van mindenki jobbról de miért?

ELÉG A SZÉLSŐJOBB HITELTELENSÉGÉBŐL!

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 22:06:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mokusok | 2009. október 1. | 22:04:40

AZÉRT VAN A RENDÖRSÉG,HOGY EZEKET FEGYELMEZZE. NEM A GÁRDA!! NA ÉS HA HOLNAP A CIGÁNY ALAPIT EGY CSÜRHE GÁRDÁT,HOGY MEG VÉDJÉK AZ ASSZONYAIKAT,ÉS A GYEREKEIKET?? AKKOR AZ MÁR FEL HÁBORÍTÓ LENNE SZÁMOTOKRA IGAZ?? JÖVÖRE AZ ORSZÁG GAZDASÁGA MÉG JOBBAN LE ÁLL,MERT MÁR NEM MERNEK MAGYAROKKAL ÜZLET KÖTNI A JOBBIKOSOK MIATT.

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 21:57:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

reszegenisjozan11 | 2009. október 1. | 21:54:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BÁTOR | 2009. október 1. | 21:43:32

battonya | 2009. október 1. | 20:40:18

Akkor Mór, Balástyai rém, Donászi-Bene, Körmendi gyerekgyilkos stb stb stb miatt utáld magadat és a szüleidet mert ezt így kell :)

mokusok | 2009. október 1. | 21:38:15

Nem birom fel fogni,hogy okos Magyar emberek,hogy tudnak ilyenekre szavazni. Próbáltam magamnak fel tenni a kérdést,hát van benne valami új vagy jó,ami tetszik a jobbikosokban. De csak a fel háborodás fog el engem. Mert a világon mindenki fél ezektől,s egy megrendelésemet le mondtak már miattuk!!

mokusok | 2009. október 1. | 21:29:19

NEM INKÁBB SZÁLASI A NYILASOK VEZÉRE!!!!

újveterán2 | 2009. október 1. | 21:21:52

mokusok | 2009. október 1. | 21:18:21
Éljen rákosi, meg éljen sztálin is, sőt éljen gyurcsány is meg bajnai is, meg az összes bábjátékos is a háttérben!! Száraz kenyéren és vízen...

újveterán2 | 2009. október 1. | 21:18:36

szekfűszegnek ajánlom: http://www.hirado.hu/Hirek/2009/10/01/16/Republikon_a_Jobbik_szels_segesen_antiliberalis_am_demokratikus.aspx

mokusok | 2009. október 1. | 21:18:21

ÉLJEN AMI MAGYAR SÁTÁNI GÁRDÁNK!!! A VILÁGON EGYEDÜL ÁLLÓ! SZEBB JÖVÖT HEJ HITLER!!!!!!!

feketebuli4 | 2009. október 1. | 21:00:40

szexfuszeg: "...normalis tarsadalomnak ki kene az ilyeneket vetniuk magukbol nem erositeni oket...."
Egy genyát már kivetettünk, ott él Kanadában és szegfuszeg, viragszal és szexfuszeg néven írja a hülyeségeit a nol-ra!
Miért olyan fontos neked innen 7100 km-re, hogy mi történik itthon?
te már nem ide tartozol!!!
Ha úgy gondolod, hogy igen, akkor aljas módon átvered választott hazádat!

újveterán2 | 2009. október 1. | 20:59:41

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:37:37

Már csak egy kérdésem van, szerinted kiktől lehet itt még bármit is várni???
A magukat tetteikkel lejárató komcsiktól (mszp) vagy ugyanennek a nemzetinek mondott verziójától (fidesz), netalántán a szélső-liberális szdsztől? Jelenleg az összes parlamenti párt egy akolból jött, szinte semmi különbség köztük.

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:37:37

ujveteran

ne faraszd magad, a jobbik egy csurhebol verbuvalodott csoportosulas, meg partnak sem neveznem oket, akik ezektol varjak a csodat, azok csak szimplan ostobak. normalis tarsadalomnak ki kene az ilyeneket vetniuk magukbol nem erositeni oket....

újveterán2 | 2009. október 1. | 20:31:46

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:23:51

Na azért ne tessék már megfordítani a helyzetet, nehogy már a nyúl vigye a puskát...
Ilyenkor át kéne gondolni, hogy vajon a véletlen műve az is, hogy a cigányokkal erősen fertőzött környékeken ért el jó eredményt a jobbik.
Ellenben azokkal a körzetekkel ahol csak hírből ismerik a cigányokat, meg a tvből, nem pedig testközelből tapasztalták meg őket és elhiszik, hogy gondtalanul együtt lehet élni velük, mert a tvk többsége azt mondja.

újveterán2 | 2009. október 1. | 20:25:49

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:17:51

Na jó, akkor úgy fogalmazok, hogy jelenleg a radikális jobboldaliak közül elítéltek nagy többsége apróságokért van elítélve ahhoz képest, amivel mások szabadon rohangálnak. Többségük sem emberben sem tulajdonban kárt nem okozott, ez szerintem mindenképp megállja a helyét.
Miről hol olvasok?

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:23:51

ez a kiskunlachaza tele van aljasabbnal aljasabb melymagyarokkal, nem csoda, ha a ciganyokkal is baj van

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:21:44

ez az a kiskunlachaza, ahol a polgarmester rakente a kislany gyilkossagat a ciganyokra, hogy az ep -valasztasokra kello szavazatot hozzon a jobbiknak? (persze gondolom a helyi rendorseggel karoltve, mert igy azok az elso pillanattol kezdve tudtak, hogy feher ember a gyilkos, csak nem allt erdekukben az ep valasztasok elott felfedni)

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:18:59

ejnye

valoban, en is ugy latom, hogy mindenkinek tele van a nadragja a felelemtol! talan ezert buzlik az orszag...

szexfuszeg | 2009. október 1. | 20:17:51

ujveteran

ezt nem gondolhatod komolyan??!! ne probalj meg jogositvanyokat szerezni aljassagokra, buntetett eloeletre pusztan abbol az okbol, hogy jobboldalon allsz?!
ebbe a "dicsosegbe" bele is halhatsz, hallottal vagy olvastal valahol ilyenekrol?

újveterán2 | 2009. október 1. | 20:12:35

Az első mondatot Bátortól idéztem, ez lemaradt:

BÁTOR | 2009. október 1. | 19:28:46
"Az a legnagyobb szégyen, hogy a pár gárdista között is van gyilkos, és büntetett előéletű is!"

Gyilkosról nem tudok, az viszont természetes, hogy büntetett előéletű van, hisz manapság elég annyi ehhez, hogy valaki ne kedvelje a politikai elitet, ezt látványosan kimutatja és már kész is a koncepciós per.
Az ilyen jellegű büntetett előélet sokkal inkább dicsőség mint szégyen.
Ellentétben a hatalmon lévőkkel és holdudvaraikkal, amelyek által elkövetett bűncselekmények jó része még nem is került napvilágra. Márpedig nem kérdéses, hogy ha az emberek dolgoztak becsülettel ( ez kb. egy évtizede még természetes dolog volt...), az állam pedig ekkora sz*rba kerül akkor ott valakik nagyon elrontottak valamit és valahogy azt sem hiszem, hogy mindez csak a hozzáértés hiányából fakadna és nem pedig szándékosan történt volna. Márpedig tovább nem lehet húzni a felelősségre vonást!

újveterán2 | 2009. október 1. | 20:10:35

Az a legnagyobb szégyen, hogy a pár gárdista között is van gyilkos, és büntetett előéletű is!

Gyilkosról nem tudok, az viszont természetes, hogy büntetett előéletű van, hisz manapság elég annyi ehhez, hogy valaki ne kedvelje a politikai elitet, ezt látványosan kimutatja és már kész is a koncepciós per.
Az ilyen jellegű büntetett előélet sokkal inkább dicsőség mint szégyen.
Ellentétben a hatalmon lévőkkel és holdudvaraikkal, amelyek által elkövetett bűncselekmények jó része még nem is került napvilágra. Márpedig nem kérdéses, hogy ha az emberek dolgoztak becsülettel ( ez kb. egy évtizede még természetes dolog volt...), az állam pedig ekkora sz*rba kerül akkor ott valakik nagyon elrontottak valamit és valahogy azt sem hiszem, hogy mindez csak a hozzáértés hiányából fakadna és nem pedig szándékosan történt volna. Márpedig tovább nem lehet húzni a felelősségre vonást!

ejnye | 2009. október 1. | 19:32:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BÁTOR | 2009. október 1. | 19:28:46

feketebuli4 | 2009. október 1. | 19:09:52

Az a legnagyobb szégyen, hogy a pár gárdista között is van gyilkos, és büntetett előéletű is! Majd ha ebbe az országban össze lehet szedni 100 olyan embert aki életébe nem követett el semmit akkor lehet gárdát vagy akármit csinálni addig meg a masírozó makulátlan operettnácik maradjanak otthon hisz masírozással meg meneteléssel még soha sehol nem oldottak meg semmit!

BÁTOR | 2009. október 1. | 19:25:02

noyes | 2009. október 1. | 19:04:52

Igen itt mindenki hibás aki cigány vagy zsidó ezért ha kimész az utcára rögtön lődd le az első ilyent akivel találkozol! És erre tanítsd majd meg a gyerekeidet is mert így jó egy társadalom nem?

BÁTOR | 2009. október 1. | 19:22:52

ejnye | 2009. október 1. | 18:58:27

Igen millió cigány bűnöző van aki naponta fejenként 10 bűncselekményt követnek el, hisz a bűnözök a bűnőzésből élnek tehát a Magyarországon évente minimum 2-3 milliárd bűncselekmény történi évente! ejnye ez nagyon okos eszme futatás :)

ejnye | 2009. október 1. | 19:13:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli4 | 2009. október 1. | 19:09:52

Igazad van maci laci! "Az önbíráskodás bűncselekmény. A rendőrök kutya kötelessége megvédeni a társadalmat az önbíráskodó gárdistáktól."
Az meg, hogy cigányok bűncselekményeket követnek el, kit érdekel? téged biztos nem!
Van valami elképzelésed, hogy ki, vagy mi fogja megállítani a cigánybűnözést? Mert a rendőrség nem!
Nőjj ki a hülye macilacis szellemi szintedből!

noyes | 2009. október 1. | 19:06:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

noyes | 2009. október 1. | 19:04:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

görgényi havasbeli | 2009. október 1. | 19:03:03

Bence elvtárs! Várjatok még a nagy mellény felvételével,mert a fellebbezésük ott van kettő helyen,mivel a "független" biróság politikai nyomásra semmilyen bizonyítékok alapján "itélkezett".Stassburg és a Legfelsőbb Biróság is komoly dilemma előtt áll ezzel az "itélettel" kapcsolatban.Mert egy JOGÁLLAMBAN ez az "itélet" NEM születhetett volna meg.De itt ABSZURDISZTÁN van.Itt a KETTŐS mérce az a jog alapja!

ejnye | 2009. október 1. | 18:58:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Maci Laci | 2009. október 1. | 18:55:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ejnye | 2009. október 1. | 18:41:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

weisz.sara | 2009. október 1. | 18:24:31

Mobilnak igaza van. A tv 2 -ben a Joshi Barat musoraban csak verekedos, karomkodo ciganyokat mutatnak. Ez a musor kifejezetten cigany ellenes, hasonloan a Monika musorral, amit csak egyszer lattam, borzalom.
Miert nem adnak rendes cigany csaladokkal keszult riportokat ehelyett? Persze, mert ott nincs balhe, nem neznek sokan, nem hozna penzt. Undorito musor politika.

BÁTOR | 2009. október 1. | 18:15:20

mobil11 | 2009. október 1. | 17:53:33

Szép jövő vár a gyerekedre ha neked ezek az emberek jelentik a jövőjét!

http://www.youtube.com/watch?v=dWioIF0G92M

Egyébként rendesen utálja már a gyerek a zsidókat és cigányokat? Ha igen akkor gratulálok!

mobil11 | 2009. október 1. | 17:53:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS

Az ORFK vezetője Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter utasítására vizsgálta a Kiskunlacházán múlt hét végén történt "rendőri intézkedést igénylő események szakszerűségét".

Bencze József a lefolytatott vizsgálat eredményeként figyelmeztette a Pest megyei rendőrfőkapitányt, illetve a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság érintett vezetőit, hogy "bár a jogsértések rögzítésre kerültek, és az érintettekkel szemben az eljárások megindultak, azonban a rövid dokumentálást követően a biztosításban részt vevő rendőri erőknek azonnal intézkedni kell a törvény-, szabálysértés észlelésekor a jogszabályok megszegőivel szemben" - olvasható a közleményben. Hangsúlyozták: a rendőrség a továbbiakban is a törvény erejével és szigorával lép fel "jogerős bírósági határozatokban foglaltak megsértőivel szemben".

A Magyar Gárdát és a Magyar Gárda Mozgalmat nyár elején oszlatta fel jogerősen a Fővárosi Ítélőtábla.

HIRDETÉS

Az ORFK közleménye emlékeztetett rá: a vizsgálat alapjául két eset szolgált. Szeptember 25-én az esti órákban egy Kiskunlacháza belterületén lévő családi ház előtt mintegy 80 ember gyűlt össze, akik közül többen a betiltott Magyar Gárda egyenruháját, illetve "csendőrség" feliratú mellényt viseltek. A helyszínre kiérkező rendőrök megkezdték a tömegben lévők igazoltatását. Akik a helyszínt az igazoltatás előtt elhagyták, azokat a településen felállított ellenőrző-átengedő pontokon állították meg. A rendőrség összesen 20 ember ellen indított szabálysértési eljárást, garázdaság miatt.

Két nappal később, szeptember 27-én, szintén Kiskunlacházán egy, magukat Új Magyar Gárda Mozgalomnak nevező szerveződés részvételével tartott rendezvényen mintegy 150 ember alakzatban sorakozott fel a rendezvény helyszínén, egy részük gárdaegyenruhában. Vezetőjük vezényszavakkal irányította az alakzatban részt vevők mozgását, majd az elhangzott beszédek után követően szintén vezényszavakkal indultak a következő rendezvény helyszínére, ahol az alakzatot továbbra is fenntartották - idézte fel a rendőrség.

Hozzátették: ezeket az eseményeket, illetve az elhangzott beszédeket a rendőrség mindvégig dokumentálta, de a rendezvény lefolyásába direkt módon nem avatkozott be. A rendezvény után a helyszínen tartózkodó rendőrök a rögzített felvételek elemzése alapján igazoltatták a résztvevőket, és összesen 32 ember ellen "feloszlatott társadalmi szervezet tevékenységében való részvétel" szabálysértése miatt indítottak eljárás. Egy emberrel szemben egyesülési joggal visszaélés miatt indult büntetőeljárás, egy ember esetében pedig még elemzik a bizonyítékokat.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    68 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS