A 'reklámozás' három év börtönnel járna?
Éppen ezért úgymódosítaná a reklámtevékenységről szóló törvényt, hogy betiltaná azokat a reklámokat, amelyek „társadalmilag általánosan elfogadott, követendő példaként” mutatják be ezeket a magatartászavarokat. Betiltaná azon rendezvények és szórakozóhelyek népszerűsítését is, melyek e magatartászavaroknak teret adnak. Emellett indítványozza, hogy a médiában se népszerűsíthessenek „a többségi társadalom egyetértését nem bíró, annak bírálatát kiváltó” szexuális magatartászavarokat. Lapunknakmagyarázatképpen hozzáfűzte, hogy ezzel azt szeretné megakadályozni, hogy például reggeliműsorokban, talkshow-kban vállaltan homoszexuális emberek azt mondhassák, hogy teljesen normális az, ahogyan élnek.
Mirkóczki Ádám a büntető törvénykönyvet is ebben a szellemben módosítaná. Három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetné azokat, akik „más azonos nemű személlyel folytatott szexuális kapcsolatot, illetve egyéb más szexuális magatartászavart” nagy nyilvánosság előtt népszerűsítenek. Aki e magatartászavarokat a nagy nyilvánosság előtt „normális szexuális viselkedésként tünteti fel”, azt elzárással vagy 150 ezer forintig terjedő pénzbüntetéssel sújtaná.
Az indoklás napjaink alapvető problémájának tartja, hogy a szexualitás terén keveredik a normalitás és a deviancia, egy kalap alá veszi a homoszexualitást és a pedofí liát és leszögezi, hogy egyik sem azonos semmilyen tekintetben egy férfi és egy nő kapcsolatával.
– A Jobbik a romák és a zsidók mellett a melegeket is üldözendő csoportnak tartja és ebből szeretne politikai tőkét kovácsolni. Csakhogy a magyar társadalom nagy része erre nem vevő – így reagált erre Dombos Tamás, a Magyar Leszbikus, Meleg, Biszexuális és Transznemű Szövetség munkatársa. Hozzátette: tudományos tény, hogy a homoszexua litás nem magatartászavar, hanem az emberi szexualitás egyik, normális varián sa. Az pedig, hogy propaganda útján terjedne, abszurd felvetés.