nyenyec | 2010. augusztus 10. | 14:07:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 9. | 18:46:55
Moderálási alapelvek- moderált komment -
gykrk | 2010. gszts 9. | 15:52:45
Mvl ltm,nm mgyr vgy,h nm vlm kzr vdk,gy nm vgy kmptns mgyrsgrl nyltkzn! z,zt mndm nkd, hgy tnlj s tnlj Mgyrtl,mg mgtnld zt,hgy hgyn kll tsztssgsn ln!
Prsz,tt s vnnk dcslk,mnt mndnhl vlgbn!
Mnk? Én tbb tngrn mkd ljfr trnyn dlgztm, mnt hny mbrt t fjtd lhztt s lmndhtm Mgyr mnkrt kvtl nlkl tsztltk s rmml tnltk tlnk,h gy j mgldst jvsltnk!
Bsns? rr s mg vnnk mgfll mbrnk,csk vgr mr lszkdhtn rlnk z sk ngyn l!
Levedi | 2010. augusztus 9. | 18:46:09
gyokerek | 2010. augusztus 9. | 15:52:45
Kicsibüdöskazártetvesmenyjvisszajudeábamertodavalóamagadfajtasöpredékakianemzetekélösködőjéneknevezettazegészvilágonmertnemvéletlenhogymindenholutálnaktiteketpontazilyenhozzászolásaitokvégett
Levedi | 2010. augusztus 9. | 18:42:11
Moderálási alapelvek- moderált komment -
gykrk | 2010. gszts 9. | 15:52:45
Mvl ltm,nm mgyr vgy,h nm vlm kzr vdk,gy nm vgy kmptns mgyrsgrl nyltkzn! z,zt mndm nkd, hgy tnlj s tnlj Mgyrtl,mg mgtnld zt,hgy hgyn kll tsztssgsn ln!
Prsz,tt s vnnk dcslk,mnt mndnhl vlgbn!
Mnk? Én tbb tngrn mkd ljfr trnyn dlgztm, mnt hny mbrt t fjtd lhztt s lmndhtm Mgyr mnkrt kvtl nlkl tsztltk s rmml tnltk tlnk,h gy j mgldst jvsltnk!
Bsns? rr s mg vnnk mgfll mbrnk,csk vgr mr lszkdhtn rlnk z sk ngyn l!
gyokerek | 2010. augusztus 9. | 15:52:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 9. | 15:45:51
gyokerek | 2010. augusztus 9. | 15:15:30
Hogyan mered azokat szándékos , előre kitervelt gyilkosággal vádolni,akik büszkék Magyar származásukra? Itt uszítasz? Mit képzelsz magadról?
Az elkövetők közűl,mennyi tartja magát "mélymagyarnak"?
e-kor | 2010. augusztus 9. | 15:36:31
gyokerek: olaszliszka esetén ha indulatról lenne szó, nem csődült volna oda a többi csürhe miután látták a kislánynak semmi baja,
felsőzsolcán a cigányok az árvíznél nem kiabálták volna a homokzsákok tetején álva, hogy dögöljetek meg magyarok !
gyokerek | 2010. augusztus 9. | 15:15:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
e-kor | 2010. augusztus 9. | 15:02:00
Idézet az indexről...
"Pénteken elindult kisfiával focizni egy apa a Klauzál téren pesten. Beléjük kötöttek és a kisfia szemeláttára szamurájkarddal szétszabdalták! Azonnal műteni kellett! Nem és nem fogom fel, hogy ez miért lesz lassan természetes? Miért kell nekünk már mindent elviselnünk? Tőlem járőrözzön a fél Gárda egész nap le- és föl, mert ezek az aktív, pofátlan támadók össszetéveszthetetlenül NEM "magunkfajta"! Hát lelkiekben, erkölcsben semmiképp! Azt hiszem, ez mindenkinek világos! És innentől kezdve NEM érdekel, hogy ki tesz rendet! "
erről beszámolt a hírmátrix ?
ezek után ez a gyerek ha felnőtt lesz nem csodálkozhat senki ha gyűlölni fogja a cigókat... rászolgáltak.
cukorrépa | 2010. augusztus 9. | 14:54:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
cukorrépa | 2010. augusztus 9. | 14:50:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
cukorrépa | 2010. augusztus 9. | 14:47:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
IibertyMUC | 2010. augusztus 9. | 14:06:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
e-kor | 2010. augusztus 9. | 14:02:35
math: játszotok a tűzzel, és amikor felgyullad a székház, akkor hirtelen nagy túzoltásról beszéltek. nem kellett volna játszani!
mindezen dolgokat megelőzte olaszliszka... szóval ki szította a tüzet ?
a médiában nem lehetett a cigánybűnözésről beszélni az addigi sok indulat szőnyeg alá volt söpörve, ki szította a tüzet?
aki személyesen átélte, hogy meglopják rendszeresen a kormányzat kommunikációjából azt olvasta le: ő képzelődik senki nem károsította meg, szóval ki szította tüzet ?
Igen a jobbik amit csinált, nem hagyta az igazség tüzét kialudni, és egy ország megtudta az ő médiájukkal, hogy igenis van cigánybűnözés...
ennyi erővel a cigányvajda is a tűzet szította ?
Levedi | 2010. augusztus 9. | 13:39:10
math | 2010. augusztus 9. | 13:22:40
Nézd meg a börtön statisztikákat, és utánna beszélhetünk!
math | 2010. augusztus 9. | 13:22:40
"Valóban nem csak a cigányok csinálnak ilyet! De ugyan akkor százalékos arányokat figyelembe véve, rájuk jellemző!"
semmiféle százalékos arányról nem tudsz. hol a felmérés?!
math | 2010. augusztus 9. | 13:21:45
"én mint jobbik szavazó a következőket mondom...
akármennyire utálja valaki a romákat nem ez a módja a megleckéztetésüknek, aki ebben résztvett a legszigorúbb börtönt érdemli, a csaj is aki segített..."
játszotok a tűzzel, és amikor felgyullad a székház, akkor hirtelen nagy túzoltásról beszéltek. nem kellett volna játszani!
e-kor | 2010. augusztus 9. | 12:20:44
én mint jobbik szavazó a következőket mondom...
akármennyire utálja valaki a romákat nem ez a módja a megleckéztetésüknek, aki ebben résztvett a legszigorúbb börtönt érdemli, a csaj is aki segített...
DE...
ugyanez vonatkozik laborcra és szilvásira aki hatalmánál fogva megállíthatta volna a sorozatot, kisléta elkerülhető lett volna, ezért az ottaniak halála az ő lelkükön is szárad, bűnrészesek! Őket is börtönben akarom látni mert odavalók! sőt szilvási főnöke is mert ő felel szilvási munkájáért.
csak semmi kettős mérce!
Példát kell statuálni nincs mese, máskor ilyen nem történhet meg!
Mindezt jobbik-szavazóként és programjukkal egyetértően mondom...
Levedi | 2010. augusztus 9. | 12:19:46
math | 2010. augusztus 9. | 11:45:16
Valóban nem csak a cigányok csinálnak ilyet! De ugyan akkor százalékos arányokat figyelembe véve, rájuk jellemző!
Másrészt,a gyilkoságokra ez nem lehet magyarázat!
math | 2010. augusztus 9. | 12:17:48
"én mint jobbik szavazó a következőket mondom...
akármennyire utálja valaki a romákat nem ez a módja a megleckéztetésüknek, aki ebben résztvett a legszigorúbb börtönt érdemli, a csaj is aki segített..."
játszotok a tűzzel, és amikor felgyullad a székház, akkor hirtelen nagy túzoltásról beszéltek. nem kellett volna játszani!
e-kor | 2010. augusztus 9. | 12:15:33
én mint jobbik szavazó a következőket mondom...
akármennyire utálja valaki a romákat nem ez a módja a megleckéztetésüknek, aki ebben résztvett a legszigorúbb börtönt érdemli, a csaj is aki segített...
DE...
ugyanez vonatkozik laborcra és szilvásira aki hatalmánál fogva megállíthatta volna a sorozatot, kisléta elkerülhető lett volna, ezért az ottaniak halála az ő lelkükön is szárad, bűnrészesek! Őket is börtönben akarom látni mert odavalók! sőt szilvási főnöke is mert ő felel szilvási munkájáért.
csak semmi kettős mérce!
Példát kell statuálni nincs mese, máskor ilyen nem történhet meg!
Mindezt jobbik-szavazóként és programjukkal egyetértően mondom...
e-kor | 2010. augusztus 9. | 11:53:58
én mint jobbik szavazó a következőket mondom...
akármennyire utálja valaki a romákat nem ez a módja a megleckéztetésüknek, aki ebben résztvett a legszigorúbb börtönt érdemli, a csaj is aki segített...
DE...
ugyanez vonatkozik laborcra és szilvásira aki hatalmánál fogva megállíthatta volna a sorozatot, kisléta elkerülhető lett volna, ezért az ottaniak halála az ő lelkükön is szárad, bűnrészesek! Őket is börtönben akarom látni mert odavalók! sőt szilvási főnöke is mert ő felel szilvási munkájáért.
csak semmi kettős mérce!
Példát kell statuálni nincs mese, máskor ilyen nem történhet meg!
Mindezt jobbik-szavazóként és programjukkal egyetértően mondom...
math | 2010. augusztus 9. | 11:45:16
"sokszazer cigany honfitarsunkkal akik eletvitelszeruen es megelhetesi okokbol szedik fel a kabeleket,sineket, vasuti atjarokat es arvizvedelmi zsilipeket tesznek tönkre."
nem cigányok ilyet nem csinálnak, mi?! hol élsz te? miért pont cigányszűrő szemellenző van rajtad?!
math | 2010. augusztus 9. | 11:42:08
"Ez olyan mint mikor mindenkinek van olyan cigány ismerőse aki becsületes, dolgozik, asztalos, tanár, vállalkozó, menedzser, vezérigazgató, Nobel-díjas, államelnök, császár..... bla bla bla bla. Ez emberek mindennapi tapasztalatai meg véletlenül ennek mindig az ellenkezője."
miből gondolod, hogy a te tapasztalatod igazabb, mint a mások tapasztalata?! lehet, hogy nem kéne mindenféle embereket csak azért elítélni, mert egyedi tapasztalatok ilyenek meg olyanok?! nem kéne kissé hátrébb lépni, és szélesebb nézőpontot kialakítani?!
MagyariHU | 2010. augusztus 8. | 22:53:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sanyi77 | 2010. augusztus 8. | 22:17:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. augusztus 8. | 21:45:32
anglia51 | 2010. augusztus 8. | 20:20:45
De hol van az a település, a Holdon?
gyokerek | 2010. augusztus 8. | 21:19:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
anglia51 | 2010. augusztus 8. | 20:20:45
Demeter222-nek! Akkor én ébren álmodom, mert ebben a faluban, ahol lakom, a "cigány" kertje "gyalulva", kigazolva, kapálva, SŐT! voltam a házban, ami tökéletesen tiszta, rendezett! De ebben A FALUBAN NEM EZ AZ EGYETLEN! És gyanítom, az országban sem! Nem vagyok semmilyen ideológiai nézet,párt tagja. CSAK EMBEREKET SZERETNÉK!Mindegy: zsidó, keresztény, mohamedán, cigány.....EMBER LEGYEN!
harakiripiri | 2010. augusztus 8. | 20:07:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gyokerek | 2010. augusztus 8. | 19:02:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 8. | 18:56:05
Jager László | 2010. augusztus 8. | 14:56:19
Nos! A legtöbb kisebbséggel nincs is probléma!
vaksi | 2010. augusztus 8. | 18:25:32
"Jager László | 2010. augusztus 8. | 11:58:47
Szerényen megjegyzem.
Az 1960-as70-es években a putrik megszűntek és a cigány férfiak dolgoztak.
Rokonszenv-ellenszenv ellentét nem volt jellemző."
Ez tévedés, legalábbis ami a '70-es éveket illeti. Olyan területen éltem ekkoriban, ahol sok cigány élt. Tartottunk tőlük, ellenszenvesek voltak. Igaz, jellemzően volt munkahelyük, de (legalábbis annál a cégnél, amiről információm van) jellemzően néhány (1-4) hónapig jártak be a munkahelyükre, majd további 2-3 hónapig kaptak bért, mielőtt törölték az állományból őket.
Azzal egyetértek, hogy az ellenszenv növekedett '90 után, mivel azóta lett divat, hogy a kertek minden termését ellopják, szétdulják. Ezeken a vidékeken az ellenszenv fő táplálója ez (hogy a szintén nem jómódú, de pl. kertet művelő, igyekvő emberek munkájának gyümölcsét leszedik (a szó szoros értelmében), illetve tönkreteszik. A munkanélküliség magas rátája már csak hab a tortán.
Remélem, sikerül megoldani a kérdést. Ha most nekilátnának kellene rá pár évtized, de megérné.
Levedi | 2010. augusztus 8. | 18:19:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
harakiripiri | 2010. augusztus 8. | 18:19:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 8. | 18:18:52
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 14:24:07
Terméseztessen az elkövetőket felelősségre kell vonni!
Levedi | 2010. augusztus 8. | 18:16:38
Jager László | 2010. augusztus 8. | 14:56:19
Nos! A Román, Szlovák, Szerb, Német kisebbséggel nincs is gond, mivel szépen beilleszkedtek a társadalomba!
Előbb tájékozódj és utána írj!
Mirakel | 2010. augusztus 8. | 18:11:22
"gyokerek | 2010. augusztus 8. | 17:18:11
Mirakel
melymagyar=nem cigany bunozo"
Aha, akkor pl. Al Capone is az,nem? :)
gyokerek | 2010. augusztus 8. | 17:24:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rénszarvas | 2010. augusztus 8. | 17:21:46
gyokerek | 2010. augusztus 8. | 17:01:34
sajnos kitunik a lenyeg, miszerint a ciganyok indulatbol olnek, a melymagyar sunyi tetvek viszont kitervelik, felkeszulnek ra...
*************
Hehe. Ez mindenre elmondható. Pl. sunyin családot terveznek - igaz e?
gyokerek | 2010. augusztus 8. | 17:18:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mirakel | 2010. augusztus 8. | 17:13:57
Amúgy gyökér, te milyen nemzetiségű vagy? Magyarul jól írsz, látom. Mit jelent az, hogy mélymagyar?
Mirakel | 2010. augusztus 8. | 17:11:46
Ki mondta hogy magyarok öltek?
gyokerek | 2010. augusztus 8. | 17:01:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rénszarvas | 2010. augusztus 8. | 16:22:05
"két pszichopata, egy őstulok meg egy balek"
Jó!
Olaszliszkán viszont a balek hiányzott.
Igaz e?
laciba42 | 2010. augusztus 8. | 16:20:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rénszarvas | 2010. augusztus 8. | 16:14:14
Amíg Szögi Lajos tanár úrról nem közölnek ilyen kórbonctani képet, addig a NOL csak nem éppen magyarbarát félretájékoztató újság marad a számomra.
De azt hiszem, hogy a többség már nem veszi be a NOL hangulatkeltését.
moszkvicssluszkulcs | 2010. augusztus 8. | 15:54:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sanyi77 | 2010. augusztus 8. | 15:32:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kismillio | 2010. augusztus 8. | 15:23:13
Demeter 222.
kérted hogy irjam meg a a település nevét : SÁRKERESZTUR , SÁREGRES , OZORA de nulunk a faluba is meglehet nézni a cigány lakta házakat a falu neve Mezöszilas
Jager László | 2010. augusztus 8. | 14:56:19
mikroba, sejt, molekula, atom ,neutron....
Levedi Te egy 100% terror vagy a saját magyar nemzeted ellenében!!
A magyarok, bosnyákok,szlovákok,románok,zsidók,szerbek,németek,szlovének mind itt élnek Magyarországon!!!
00000
000
00
0
Mindezt Levedi,m.k. és 100% toleranciának!!
J.L.
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 14:25:54
Levedi | 2010. augusztus 8. | 13:38:40
És persze a minősítés a minősítőt minősíti... :)
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 14:24:07
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:12:20
Pontosan olyan településeket neveztem meg, amire kiváncsiak voltatok. Szövegértésből még mindig elégtelen :)
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:17:32
Azaz: magadból indulsz ki. Szövegértésből továbbra is elégtelen :)
Levedi | 2010. augusztus 8. | 13:38:40
Ami Gázában történik, az DE FACTO népirtás, és DE JURE háborús és emberiségellenes bűncselekmény Izrael részéről. A Jobbik által magasztal HAMASZ részéről pedig terrorizmus. Amikor a sorozatgyilkosság kapcásn mondom, hogy "népirtás", akkor a MAGYAR büntetőjogi szabályozás törvényi tényállásáról beszélek - a sorozatgyilkosság szerintem DE FACTO sorozatgyilkosság; DE JURE a BTK 155§ szerinti népirtás.
És "gratulálok" ahhoz, hogy az áldozatokat okolod a gyilkosságért - ahogy sok jobbikos a zsidókat okolja a bekövetkezett holokauszttért. Vagyis, akkor szerinted romát ölni nem bűncselekmény - ahogy Gaudi Nagy Tamás szerint sem az?
100% tolerancia | 2010. augusztus 8. | 13:42:21
Laci,
"De az impotens (ez az utóbbi 63 év összes kormányára értendő!) kormányok érdemben semmit nem tettes a cigányok érdemi felemelkedése érdekében"
A cigányok nem mind gyerekek Laci. Nem muszály a mi érdemileg felemelkedett életformánkat élniük. Csakhát a dolgok fajsúly alapján elkülönülnek Laci.
rénszarvas | 2010. augusztus 8. | 13:42:19
Két megjegyzés:
1/"K. István szkinhedként, 15 éve érintett volt a debreceni zsinagóga tóratekercsek őrzésére szolgáló szekrényének felgyújtásában.
[...]
„K. Istvánt már itt meg lehetett volna állítani. De nem ez történt. Az eset jól példázza az igazságszolgáltatás működését és felelősségét – írta Bartus László az ÉS 2009. augusztus 28-i számában megjelent, Szkinhedpárt című cikkében.
*******************
Ez igaz. De a 14 éves rablókat is meg kellene ám állítani valahogyan. Mert azok miatt történt ez az egész.
2/ A magam részéről a cikkben leírt történések mögött valamilyen titkosszolgálai manipulácót érzékelek.
Levedi | 2010. augusztus 8. | 13:38:40
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 11:50:27
Mennyit fizetnek neked, hogy idefirkálsz minden féle ostobaságot?
Népirtás? Jó,legyen,de akkor Gázában is ez történik! Oks?Kicsi kazárom!
Másik! A Rasszizmus kiváltó oka, hogy egy adott kisebbség nem óhajt beilleszkedni és így elvileg Ők azok akik létrehozzák azt a kirekesztést!
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:17:32
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 13:10:47
Nem is feltételeztem rólad, hogy egy Btk. törvényi tényállást meg tudnál alkotni, a kommentárról nem is beszélve. A lényeg tehát, hogy az eljáró hatóságok tagjai mind idióták és szövegértésből elégtelent érdemelnek. Szerinted.
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:12:20
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 13:07:19
Senki nem olyan települések nevére volt kíváncsi, ahol sok cigány él. Olyan községre voltunk kíváncsiak, ahol "tisztaság rend virágos kiskert van minden porta elööt s mindenkinek van a közeli városban munkája s megbecsülik öket (cigányokat)."
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 13:10:47
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:06:51
Szövegértésből továbbra is elégtelen :).
A BTK 155§ szabályozását, és annak törvényalkotói magyarázatát (lásd: A BTK kommentárja - ami a BTK "melléklete") pedig nem én találtam ki.
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:09:14
kismillio | 2010. augusztus 8. | 12:04:16
Könyörgöm írd meg a falu nevét.
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 13:07:19
Demeter222 | 2010. augusztus 8. | 12:17:30
moszkvicssluszkulcs | 2010. augusztus 8. | 12:32:42
Létezik. Például Ricse (BAZ megye), Sárkeresztúr (Fejér megye), Lapistó (Csongrád megye), Kisléta (SzSzB megye). Kisvárosban például Hajdudorog "cigánysora" a "Debreceni út" mellett, vagy Ercsiben a Tisztitelep és Százhalombatta közötti "cigánysor" (ami nem keverendő a "Savanyúfölddel").
További kellemes cigányozást és rasszista gyűlölködést...
pilvax | 2010. augusztus 8. | 13:06:51
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 11:50:27
Tehát nem saját magaddal igazolod magadat, hanem egy korábbi bejegyzéseddel. Amúgy borzasztó drága a büntetőeljárás lefolytatása, részt vesz benne a rendőrség, ügyészség, védő, majd a bíróság meghozza a döntést. De ez a sok idióta nem látje be, hogy neked van igazad és ez a bűncselekmény nem emberölés minősített esete, hanem népirtás. Szerintem fel kellene oszlatni az említett szervezeteket és ítélkezhetnél te, így egy csomó pénzt megspórolhatnánk. Igaz, hogy akkor a sok náci kommentelőnek annyi lenne. Mármint akik szerinted nácik.
csingacsguk | 2010. augusztus 8. | 13:05:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rigó jancsi | 2010. augusztus 8. | 12:51:26
Biztos vagyok benne, hogy az MSZP-SZDSZ benne volt a gyilkosságokban!
erlauer, spari!
Ezzel hogy számoltok el? A főnökök a szervezők? Nagy csalódás lehet! De nyugi van sok undorító náci még itt, majd átveszik a helyüket!
kizso | 2010. augusztus 8. | 12:46:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
moszkvicssluszkulcs | 2010. augusztus 8. | 12:32:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jozsef F. Toth | 2010. augusztus 8. | 12:28:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabad_nép | 2010. augusztus 8. | 12:21:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Demeter222 | 2010. augusztus 8. | 12:17:30
kismillio!
Az a falu ahol a cigányok tiszták, dolgoznak és kertet művelnek, csak álmaidban létezik, vagy nem cigányok laknak ott.
Balango | 2010. augusztus 8. | 12:15:09
Bocsánat: problémája, illetve problémáinak
Ezzel a "probléma" szóval ma nincs szerencsém.
Balango | 2010. augusztus 8. | 12:14:07
A cigánykérdés a következő nemzedékek legnagyobb probléma lesz.
Határozott véleményem szerint a probléma magja nem a környezetükben, hanem a cigányokban keresendő. Határozott véleményem az is, hogy más kisebbségek (afroamerikaiak, törökök, arabok stb.) porblémáinak kezelésében sikerrel alkalmazott megoldások csak részben alkalmazhatók náluk. Kifejezetten az ő sajátos gondolkodásmódjukra kidolgozott megoldások kellenének. Ki kell mondani, hogy teljesen speciális népcsoport csak rájuk jellemző problémákkal.
Ezért tartanak itt engem nácinak.
Ugyanakkor az is határozott véleményem, hogy kultúrember, sőt, bárki, aki az ember megjelölésre igényt tart, nem vadászik le fegyvertelen, védtelen, és személy szerint semmiben nem bűnös embereket. A gyerekekről nem is szólva.
kismillio | 2010. augusztus 8. | 12:04:16
Uraim : egy dologgal nem ártek egyet : miért kell általánositani : miér nem nevezik meg hogy X Y VAGY Z ilyen szármmazásu elkövető a tettes miért kell általánositani. hogy magyarok vagy cigányok az elkövetök ? Miért kell egy etnikumot legyen mgar vagy cigány megbélyegzni ? Ismerek a településemen negy cigáy családot aki ott lakik 1000 éve s nincs velük gond , söt vantölünk egy teljesen cigány falu melyet medlehet nézni s nnagyonsok magyar lakta község megirigyelheti : tisztaság rend virágos kiskert van minden porta elööt s mindenkinek van a közeli városban munkája s megbecsülik öket
Jager László | 2010. augusztus 8. | 11:58:47
Szerényen megjegyzem.
Az 1960-as70-es években a putrik megszűntek és a cigány férfiak dolgoztak.
Rokonszenv-ellenszenv ellentét nem volt jellemző.
Kialakulása 1990 után történt AMIKOR TÖMEGESSÉ VÁLT A MUNKANÉLKÜLISÉG!!
Az ellentét ma is tart,mert a munkahelyek száma nem növekszik!!
Nincs munkahely,nincs pénz,nincs lakás,nincs erkölcs,nincs közbiztonság,nincs kultúra!!!
J.L.
kizso | 2010. augusztus 8. | 11:55:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. augusztus 8. | 11:52:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 11:50:27
Moderálási alapelvek- moderált komment -
plvx | 2010. gszts 8. | 11:01:24
Tvdsz: nm sjt mgmml gzlm sjt mgm - hnm nlblg-b rt bjgyzsmbn vn rszltsn kfjtv z, hgy szrntm mrt BTK 155§ szrnt nprts srztgylkssg, s mrt nm "csk" mbrls mnsttt st. nny - s nny, hgy szvgrtsbl lgtln :)
Vlmnt nny, hgy t s jbbks brkmmntzd nlmg smtltk "szksst", mnt "cgnybnzk", "ttrszntgyrgy bzs", "z lkvt zrlbn lt, gy nm lht rsszst", "mszds kpcslt" s hsnlk.
kobakaba | 2010. augusztus 8. | 11:37:58
Cilla | 2010. augusztus 8. | 10:20:46
Borogasd a fejed drágám, mert úgy látszik megfőtt az agyad!
laci_54 | 2010. augusztus 8. | 11:10:02
Lehetünk őszinték, néha nem árt.
A lakosság nagy része ellenszenvesnek tartja a cigányokat. (1960-ban amikor beírattak az általános iskolába, már akkor hoztak gyereket a Szent István úti iskolába, mert a másikba sok cigány járt.)
Kisebb része retteg tőlük, ők, vagy családtagjuk egy romák által elkövetett támadás áldozata.
Ezek ismeretében én azon csodálkozom, hogy eddig "csak" ez a pár gyilkosság történt.
Félreértés ne essék, utálom az erőszakot, mert nem tartom célravezetőnek.
De az impotens (ez az utóbbi 63 év összes kormányára értendő!) kormányok érdemben semmit nem tettes a cigányok érdemi felemelkedése érdekében.
pilvax | 2010. augusztus 8. | 11:01:24
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 09:51:59
Mókás, amikor saját magadra hivatkozol saját magad igazolására. Az is vicces, hogy milyen gyakran írod le ugyanazokat (Árpádsáv Agitprop kommentező hadosztálya, prenáci stb.). Célszerű lenne változtatni ezen, mert így csak nevetségessé teszed magadat.
Jozsef F. Toth | 2010. augusztus 8. | 10:53:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
boros0208 | 2010. augusztus 8. | 10:46:14
Ezek az elkövetők idióták. Megöltek egy csomó ártatlan embert, tönkretették a saját és a szeretteik életét a semmiért.
anglia51 | 2010. augusztus 8. | 10:32:16
Következetesnek: A móri valódi elkövetők megvannak - ill. csak egy, a másik felkötötte magát, nagyon helyesen-! Az az eszement ötleted honnan származhat, hogy rendőrök fegyvereket adnak el bűnözőknek, elképzelésem sincs! Ami a történelmi ismereteidet illeti - már ha vannak - fel kellene frissíteni őket, ha mással nem dokumentumfilmekkel, hogy miket csináltak az SS katonák, vagy a szovjet katonák nőkkel, gyerekekkel, férfiakkal, pusztán kedvtelésből! És akkor a koncentrációs táborokról nem beszéltünk! Látogass el Buchenwaldba,ÉLŐBEN! pl.! Tudom ajánlani a lágy agyadnak! Ott talán kap valami kérget! Szánalmas vagy!
Lajos85 | 2010. augusztus 8. | 10:30:51
Tényleges életfogytiglant fognak kapni, ez már most borítékolható. És a hátralevő 30-40 évükben az ekülönített cellában majd elmélkedhetnek azon, hogy mit csináltak.
Sokan mondják, hogy a tényleges életfogytiglan rosszabb, mint a halálbüntetés és van benne valami, de vannak olyanok akik megérdemlik.
anglia51 | 2010. augusztus 8. | 10:22:42
"Jozsef F. Toth"! Szerinted egy 5 éves gyerek és egy 13 éves kislány, aki alszik, nem tartozik az ártatlanok közé? Te szerencsétlen! Alsóőrsön, Móron, Pesten .... stb cigányok öldököltek? Nem mondom, hogy mind ártatlan bárány, de a hozzászólásod előtt gondolkodhattál volna! (Megjegyzem lopni sem csak cigány szokott! Ne merüljünk el a témában!)
Cilla | 2010. augusztus 8. | 10:20:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Laca, | 2010. augusztus 8. | 10:17:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 10:13:37
És persze beindulnak a végeláthataltan cigánybűnözős sztorik Árpádsáv Agitrop qrvulinfos szerkesztőségének archívumából - egyúttal megpróbálva felmenteni a sorozatgyilkosokat a gaztettükért járó büntetés alól, hivatkozva a romák által elkövetett bűncselekményekre, azzal, hogy a Jobbik és a Magyar Gárda szerint minden roma bűnöző, csak mert romának született - és így tulajdonképp egy roma megölése nem bűncselekmény, hanem megelőző önvédelem. Ugye kedves Jozsef F. Tóth? Ahogy Gaudi Nagy Tamás is egy tévéinterjúban gúnyos mosollyal azt válaszolta a sorozatgyilkossággal kapcsolatos álláspontját tudakoló újságírói kérdésre, hogy "természetesen elítélem a támadásokat […] de az áldozatok vegyék tudomásul, hogy ma Magyarországon szólásszabadság van”. Vagyis a Jobbik szerint egy roma meggyilkolása nem bűntett, hanem a szólásszabadság törvényes formája. Ahogy Balczó egy tévéinterjúban kijelentette, hogy „szerintem egy homoszexuális megölése nem bűncselekmény”. E két megnyilatkozás bőven mutatja, hogy miért is prenáci organizáció a Jobbik és a Magyar Gárda.
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 10:07:59
következetes | 2010. augusztus 7. | 00:33:32
Tévedsz! Mert az SS, és a Vörös Hadsereg jónéhány tagja ölt gyerekeket kedvtelésből a háború alatt. És ne kelljen emlegetni Pol Pot vörösgárdistáit és a „11-es haláltábor” rémtörténeteit. Netán a Prónay, vagy Ostenburg vezette tiszti-különítményesek egy-két Jobbik által tagadni óhajtott tetteit. A titkosszolgálatok „likvidátorai” pedig nem kedvtelésből ölnek gyereket – hanem utasításra, vagy az utasításban szereplő feladat sikere érdekében; ERRE vannak kiképezve, nem a „kedvtelésre”. Ezzel szemben majd minden gárdista ölne kedvtelésből gyerekeket, ha azok romák vagy zsidók. Ahogy a gárdapártoló jobbikos sorozatgyilkosok is tették… például Tatárszentgyörgyön. És Kislétán sem az akaratukon múlt, hogy él a 13 éves lány, ahogy Tamásipusztán a 6 purdé. És Piricsén is csak egy zárba beletört kulcson múlt, hogy nem mészároltak le 4 purdét a jobbikos nemzettestvér sorozatgyilkosok.
Jozsef F. Toth | 2010. augusztus 8. | 10:04:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 09:59:35
erlauer | 2010. augusztus 7. | 08:49:31
Igen, a prenáci Jobbik 17%-ot kapott a választáson, ráadásul a FIDESZ politikai szövetségese, és koalíciós partnere az önkormányzatokban. És ez a rasszista, homofób, antiszemita, holokauszttagadó, prenáci Jobbik a Gárdával együtt politikai és jogi védelmet nyújtott és biztosít a sorozatgyilkosság elkövetőinek. Akár azáltal, hogy az elfogásig a kommunikációja során bármi áron ki akarta dumálni a rasszista indítékot, illetve az elkövetőkbe bármi áron be akarta dumálni a „cigányuzsorást”; az elkövetések helyszínére, illetve annak közelébe szervezett és megtartott gárdajárásokkal – nyomást gyakorolva a helyi roma kisközösségekre, terror alatt tartva őket; amikor támadtál és támadják a rendőrséget a nyomozás kapcsán, amikor politikai síkra terelték a csak a kriminológiára tartozó kérdést. Most is ez zajlik, mikor parlamenti vizsgálóbizottságot követelnek a sorozatgyilkosság kapcsán. Vagy például a jobbikos bérkommentezők – lásd: Árpádsáv Agitprop – a rasszista és antiszemita gyűlölettel teli kommentjeikben hazudják ki a rasszista indítékot és a jobbikost az elkövetőkből, illetve akarják behazudni a Moszadot.
Kérdés a kérdés: a nyomozás sikerében vagy hátráltatásában milyen szerepe volt azoknak a nyomozásban résztvevő rendőröknek, akik tagjai a Jobbikkal politikai szövetséget kötött Tettrekész Rendőrszakszervezetnek? Ez a rész vajon nyilvános lesz? Bármilyen vizsgálat tárgya lesz? Nos?
Dunkerque | 2010. augusztus 8. | 09:56:52
A móri eset tényleg jó példa, de lehetne említeni még Tánczos Gábor esetét is, vagy egy hatalmas 180 fokos fordulatot véve a tiszaeszlári "vérvádat". Véleményem szerint ez is egy koncepciós per lesz. Majd elválik...
Frigyes | 2010. augusztus 8. | 09:51:59
Az erre az esetre vonatkozó protokollnak megfelelően Árpádsáv Agitprop kommentező hadosztálya máris megkezdi kidumálni a tettesekből a Jobbikot és a Gárdát, valamint az elkövetésből a rasszista indítékot – valamint az elkövetőkbe vagy belemaszatol valami moszatot, netán egy elqrói összeesküvést. Az NNI igazodva az új idők fülkeforradalmi széljárásához, pedig megkezdi kidumálni a politikát és a rasszista indítékot a büntetőjogi tényállásból – kiszolgálva a FIDESZ azon Jobbik igényét, mellyel az önkormányzatokban koalíciós szövetséges. Magyarország 2010.
Márpedig nagyon is megalapozott az elkövetés rasszista indítéka – és ha az indíték CSAK a rasszizmus volt, akkor itt bizony nem azt emberölés minősített esete történt, hanem a BTK 155§ szerinti NÉPIRTÁS bűncselekménye történt! A bővebb jogi okfejtés a http://frigyes.nolblog.hu/archives/2010/07/19/Minst_krlmny/ oldalon olvasható.
következetes | 2010. augusztus 7. | 12:05:33
Mór:
Politikai megrendelésre tényleges életfogytiglanra ítélte a "független" bíróság Kaiser Edét. Bizonyítékok teljes hiányában, söt tanuk ellenére.
Az igazság egy apró szelete, a rendörségtöl származó fegyverek, egy kincskeresönek köszönhetöen elökerültek. Mi sem természetesebb hogy a rendörök autómata fegyvereket adnak el bünözöknek! (A kincskeresö ellen azóta is büntetöeljárás folyik. Löfegyverrel való visszaélés miatt.)
A debreceni négyek ítéletét is már régen meghozták, függetlenül attól hogy ök-e az elkövetök. Csak remélni lehet hogy majd valamikor megtudjuk, kik a valódi gyilkosok!
Pasinszki | 2010. augusztus 7. | 10:19:19
Mit tesz egy névelő! „kirabolták a hajdúhadházi cigányok” – Pedig, ha a mondatot a leendő gyilkos így fogalmazza meg magának: „kirabolták hajdúhadházi cigányok”, valószínűleg nem gőzöl be.
erlauer | 2010. augusztus 7. | 08:49:31
Nagy Ervin! Egy olyan országban, ahol az országlakosok kisebb-nagyobb mértékben cigányellenes, és a Jobbik 17%-ot kaphat a parlamenti választásokon, nincs min csodálkozni. Sajnos.
Nagy Ervin | 2010. augusztus 7. | 05:59:11
Miért van az, hogy a Kozma gyilkosairól még filmet is készítettek, az egész ország zúgolódott, tüntetett.
Itt több embert öltek meg és nagyon sokan még örülnek is neki. Elképesztő számomra, hogy ilyen gaztett megvalósulhatott a 21. században! Milyen "keresztényi magatartás" az, ami ezekkel a rasszista gyilkosokkal szemben megnyilvánul? - kedves polgártársaim - gondolkodjatok el ezen is.
Remélem, hogy ezek a gazemberek is tényleges életfogytiglan tartó büntetést kapnak egytől-egyik!!! Remélem az ítélkező bírák most is úgy hozzák meg döntésüket a Szögi Lajos gyilkosainak tárgyalásakor!!!!
walsz | 2010. augusztus 7. | 05:31:59
Állítólag azt mondták, hogy a gyilkosságokkal az volt a tervük, hogy felkorbácsolják a cigány–nem cigány feszültségeket, polgárháborút szítsanak, amelynek következtében a romákat deportálják Magyarországról. E forgatókönyv szerint szándékosan választották a lehető legártatlanabb áldozatokat. A lehető legnagyobb felháborodást akarták kiváltani ugyanis.
A lehetö legnagyobb büntetést nekik ami Magyarországon van harmadolás és zsbadlábra helyezés nélkül!
spartacus | 2010. augusztus 7. | 04:53:56
következetes | 2010. augusztus 7. | 00:33:32
Ritka egy gusztustalan, gerinctelen senki vagy.
következetes | 2010. augusztus 7. | 00:33:32
Az elsö híradások 3 elkövetöröl szóltak. Fekete terepjáróban fogták el öket sörétes puskákkal.
A debreceni négyek csak a következö reggel lettek letartóztatva.
Hol az elsö 3? Vagy el kellett engedni öket mert moszadosak voltak?
Gyerekeket nem ölt kedvtelésböl az SS, söt még a szovjet katonák sem a háború alatt. A titkosszolgák erre is ki vannak képezve.
|