A Népszabadság eladása nincs napirenden
A csökkenés a nyári hónapokban megállt, „és azt gondolom, hogy lehet olyan helyzet, amikor még növekedhet is”. Hozzátette: úgy véli, hogy egy modern kiadóvállalatnál a hangsúly a lapeladásról fokozatosan a tartalom-előállításra helyeződik át. „A nyomtatott újság a tartalom értékesítésének csak az egyik, igaz, jelen pillanatban a legnagyobb bevételt hozó csatornája. Egy új lapterv is készül, aminek eredményeként modernebb lesz az újság, s aminek szintén lehet hatása az eladásokra”, mondta Mihók.
Az elnök-vezérigazgató a Ringier és az Axel Springer fúziója kapcsán indított gazdasági versenyhivatali vizsgálatról közölte: a napokban fejeződik be a GVH által kért adatszolgáltatás. Az, hogy a Népszabadság kinek a portfóliójában folytatja, „nyilván sok mindentől függ, de ez nem a menedzsment, hanem a tulajdonos döntése. Nekem az a célom, hogy a Népszabadság ne kerüljön pénzébe a tulajdonosoknak, hanem tisztességes eredményt hozzon”. Arra a kérdésre, hogy „ilyen helyzetben vevőjelöltek szoktak megjelenni a cég háza táján”, így válaszolt: „Komoly kérőkből és kalandorokból sincs hiány. Amióta a Népszabadság a Ringier tulajdonában van, többen, többször kopogtattak már, mondván, hogy ha eladó lenne, őket érdekelné, de ahogy említettem, nincs napirenden az eladás”. Mihók Attila kitért arra is, hogy a Ringier magyarországi szaldója pozitív. Az idén pedig még jobban alakulhatnak a számok, hiszen a Ringier magyarországi történetének egyik legjobb éve elé néz, a Népszabadság vesztesége pedig az elmúlt évhez képest lényegesen kisebb lesz. Mihók Attila a Népszabadságra visszatérve úgy fogalmazott: „Most úgy látom, hogy az év utolsó három hónapja összességében egy „fekete számot” fog eredményezni és nem „pirosat (ez a szakzsargonban a nyereséget jelenti –a szerk.), és ezzel a lendülettel megyünk neki 2011-nek”.