szikla szilard | 2011. március 6. | 19:22:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szikla szilard | 2011. március 6. | 19:21:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kismagyar-félsz | 2010. július 21. | 23:15:30
Rmary60 | 2010. július 19. | 17:43:48
Tisztelt Kommenttárs!
Dolgozom napi kb. 14 órát, viszont csak 4-5 órát alszom. Egyébként részben itthonról dolgozom számítógépen, ezért munka közben is tudok olvasni-írni-gondolkodni. Bár nem látom ennek jelentőségét, és a kérdését sem igazán értem. Úgy tűnhet, hogy sok bejegyzésem van, de ha figyelmes, akkor láthatja, hogy ez egy kifulladó kommentfolyam volt, amit a legvégén manipullal privatizáltunk, és a közel 300 bejegyzés nagy része már nem is érhető itt el, azok között nem volt tőlem sok.
Egyébként, ha hozzáfűzni szeretne valamit ahhoz, amit írtam, örömmel olvasom.
Rmary60 | 2010. július 19. | 17:43:48
kismagyar-félsz
Ön nem dolgozik, hogy folyamatosan tud írni és mindenben tájékozott. ami nem baj. Elnézést nem akarom megsérteni.
Én 45-ik évemet dolgozom már és még mindig nem tudok elmenni nyugdíjba.Tudom nem ez a téma. Csak úgy többször eszembe jut: folyamatosan felkúszik a nyugdíjba vonulhatóság éve, ami szép és jó , ha nálunk is az zemberek olyan egészséggel lennének megáldva, mint azok, akikre hivatkoznak, hogy ott is, meg ott is akkora a nyugdíjba menés korhatára.
Már boralmassan nehezemre esik, hogy dolgoznom kell, de kell. Lehet, hogy a sok befizetett nyb-ét már nem is fogom élvezni. Ez van. De sajnos azt látom, hogy amennyit mentünk előre, most OV-ke és bandája annyit húz hátra.
manipul | 2010. július 15. | 10:00:07
Tisztelt Kismagyar-félsz!
Utolsó rész! Igyekeztem rendesen válaszolni. Egyáltalán nem látom rossznak a helyzetet, és ahogy a közvéleménykutatások igazolják, a többség sem.
kismagyar-félsz | 2010. július 15. | 00:03:05 IV rész.
11. A közt. elnök személye (aktív ogy képviselő a kormány oldalán).
Válaszom: Ez lehet kifogásolható szerintem is. Később kiderül majd.
12. Igazi töketlenkedés a 98%-os szja esetében, 2 hó felett vagy 2 millió felett?
Válaszom: Úgy tudom eldőlt, magát az intézkedést helyeslem
13. Három csapás semmi újat nem hoz, csak magasabb tételekre kötelezi a független bírák
Válaszom: Ennyi az új benne és a fokozott elrettentő hatás. A bírók függetlenségét ez nem befolyásolja.
14. Kettős állampolgárság a környező országokkal folytatott célzott egyeztetés nélkül.
Mind-mind energiákat rabló konfliktusokhoz vezet, mert nem hajlandóak egyeztetni előre. És később ütnek vissza.
Válaszom: Ön szerint milyen egyeztetés lehetett volna és hogyan? Egyik ország, ezt mondja, másik azt, évekig ment volna a vita. Nagyon jól tették, hogy meglépték, aztán mindenki reagál, ahogy akar. A magyarokkal annyira törődő „aggódok” tévedtek. Schmittet meghívták Szlovákiába, Fico megbukott a abba győzelembe, amellyel az itthoni okosok úgy számoltak, hogy Fidesz kettős állampolgársága okán jaj lesz a magyaroknak.
manipul | 2010. július 15. | 09:57:31
Tisztelt Kismagyar-félsz!
kismagyar-félsz | 2010. július 15. | 00:00:29 III. rész
6. Járai biztosítójára szabott kedvezmény a bankadó alól.
Válaszom: Tudtommal hat intézmény van felmentve, ebből egy a Járai féle.
7. Az adórendszeren kívüli munka fogalmának bevezetése. Ami eddig is volt, de mostantól legitim a fekete munka, mert nem tudnak ellene érdemben harcolni, ezért megengedik, hiba.
Válaszom: Orbán beszédében ez úgy szólt, hogy ha valaki már leadózott pénzéből megbíz valakit munkával, akkor nem kell adót, járulékot fizetni. Lehetett úgy is érteni, hogy a fizetőnek nem kell járulékokat fizetni és úgy is, hogy a dolgozónak nem kell adót bevallania. Szerintem az elsőről lehet szó. A dolgozónak gondolom kell adót fizetnie, tehát nem fekete munka. Ahogy hallom sms-en be is kell jelenteni. Ez azt hiszem nincs még kidolgozva.
8. A folyamatos alkotmányfércelés. Jogbizonytalanságot gerjeszt.
Válaszom: Tudtommal annyit változott, amennyit a helyzet megkívánt. Többről nem tudok.
9. A jegybank tv. összeférhetetlenségi szabályának felülírása az új MFB elnök kedvéért az MFB-ről szóló tv-ben.
Válaszom: erről csak hallottam, de nem tudok állást foglalni
10. Az ÁSZ elnökének személye (aktív ogy képviselő a kormány oldalán).
Válaszom: Ez lehet kifogásolható szerintem is. Később kiderül majd.
manipul | 2010. július 15. | 09:54:43
Tisztelt Kismagyar-félsz!
Ahogy gondolja. Én minden kérdésre elkészítettem a válaszom, de egyben nem megy el. Ezeket fel fogom tenni, mert megígértem, de tovább akkor ne kommenteljünk ez ügyben.
A válaszaiból illetve a megnyilatkozásaiból azt szűröm le, hogy Ön egy mérsékeltebb és felkészültebb tagja az itt kommentelő körnek, akik "a le Orbánnal mert..." hez keresik mert-et.
kismagyar-félsz | 2010. július 15. | 00:03:05
Tisztelt Manipul! Most ezt itt befejezem, rájöttem, írásban eszmecserélni nagyon strapás.
huttinger | 2010. július 15. | 00:18:59
kismagyar-félsz | 2010. július 15. | 00:00:29
Hitler, Stalin, Pol Pot, Idi Amin is bekerült a történelemkönyvekbe......
Mondjuk a jó oldalon bekerülni kissé nehézkesebb...ott nagyon sokat kell bulcsázni ezért.....
kismagyar-félsz | 2010. július 15. | 00:03:05
Tisztelt Manipul! Most ezt itt befejezem, rájöttem, írásban eszmecserélni nagyon strapás.
kismagyar-félsz | 2010. július 15. | 00:00:29
3. 16% SZJA: furcsa a szolidaritás kormányától, hogy kiknél hagy meg 32-16=16 százaléknyi jövedelmet. Kicsit komcsi elvű ez az egyenlősdi. A családi adózás működne 32%-kal is!
5. Alkotmányírók: Szájer, Schöpflin, Pálinkás, Stumpf, Boross, Pozsgay. Ugye nem Pozsgaay képviseli a liberális és baloldali embereket, illetve a fidesztől jobbra lévőket, akik szerintem együtt az ország nagyobbik felét alkotják. (Tekintve a legutóbbi parlamenti választások eredményét, kivetítve az otthon maradottakra, akik között több a nem-fidesz szimpatizáns, hiszen a fidesz jobban mozgósított.) Szóval, kié is lesz ez az új alkotmány? 10 millió, vagy 15 millió magyaré, vagy a fideszé?
OV nagyon be szeretne kerülni a történelemkönyvekbe, be is fog. Csak nyugodjon már le. Törődjön a 10 millió emberrel, ne csak a saját történelmi géniuszával. Ne legyünk a MINDENKI EGYÉRT országa! Mert így könnyen félrecsúszhatunk, egy idő után OV-tól nem fogadják őszintén az igazat és a jót sem, hanem hódolnak neki, ráhagynak mindent, és közben a háta mögött bajuszt festenek a képeire, viccek állandó alanya lesz stb. Berlusconira úgy tekint a népe és a nemzetközi közvélemény, mint egy paprikajancsira? Igen. Pedig ő Olaszország miniszterelnöke. Nekünk is kell egy szomorú bohóc miniszterelnök, mert vidám bohócnak már ott van Berlusconi?!
kismagyar-félsz | 2010. július 14. | 23:48:09
Undorító, hogy 19 percenként frissít ez az oldal, és ha valamit félig írtam meg, akkor eltűnik. Admin, admin!!!
huttinger | 2010. július 14. | 23:36:51
kismagyar-félsz | 2010. július 14. | 23:25:28
Ja aztán mit exportálunk ami kimondottan magyar és nem egy multi itteni lerakatának kiszállított terméke?
Azt a búzát, barackot, dinnyét amiből horror kevés termett?
Orbánék szívása jövőre, 2011.-ben fog csak igazán elkezdődni!
Mondjuk a félsz bennem van, hogy ez az ökör társaság kivezet bennünket az EU-ból........
kismagyar-félsz | 2010. július 14. | 23:25:28
A Bajnai ígéretek: Orbán tudta, hogy mit vesz át, hiszen nagyon kapart érte (ne térjünk ki a csontvázakra, mert semmi lényegi és új nem jött elő*), csak nagyon nem tetszett neki. De sajnos ez nem egy abrosz, amit félre lehet dobni, és egy másikkal megteríteni az új uraságnak, vagy nem egy gondolatkísérlet, amit hipp-hopp elfelejtünk, mert kipattant egy másik ötletünk. FOLYTATVA KELL KORRIGÁLNI, mert 10 millió ember él benne/belőle életvitelszerűen haláláig tervezve (legalábbis a tudatosabbak). Nem lehet politikai ambíciók miatt laborpatkányokat csinálni 10 millió emberből. OV nagyon be akar kerülni a történelemkönyvekbe (NENy, fülkeforradalom, igazi rendszerváltás stb.), be is fog, csak nyugodjon le, nézzen körül: 10 millió (esetleg 15), ennyiféle törekvés, ennyi élet. Ne legyen ez a MINDENKI EGYÉRT országa!
A gyenge forint jó az exportnak, rossz az importnak (benzin, energia stb.).
A CHF, EUR, USD mozgásokon lökött egy picit a Kósa- Szijj. kettős (a világ egy nagy rendszer: globalizált gazdaság, kicsi kavics, hullámok, erősödés stb.) Nem jó azt hallani a világ egy újabb - bár kicsiny - országából, hogy államcsőd, államcsőd!!!
huttinger | 2010. július 14. | 23:24:57
kismagyar-félsz | 2010. július 14. | 23:12:03
A korrupció az amiből kihagytak......
A fideszt ne féltsd.
Az MSZP-t és a fideszt kb úgy tudnám e tekintetben összehasonlítani, mint a zsömlét lopó hajléktalant, meg Kulcsár Attilát.
Az MSZP kispályások gyülekezete.....
kismagyar-félsz | 2010. július 14. | 23:12:03
Simor 2: egyszerűen arról van szó, hogy a leváltunk mindenkit (Minden más lesz! Szijjártó nyilatkozat a két forduló között) akció az MNB elnökénél falnak ment, és most folyik a fal fejjel történő áttörése.
Biztosítós Járait a bankadó alóli kivétel miatt ne emlegessük erkölcsi mérceként. Arról nem beszélve, hogy az MNB elnök fizetését saját magának bulizta ki ilyenre, Magyarországon - főleg 2000-2001-ben - lehetett tudni, hogy mit jelent az inflációs indexálás, bizony: magas infl. nagy emelkedés.
Egyébként én is helyesnek tartom az állami vezetők fizetésének teljesítményhez igazítását, DE nem szakadhat le a versenyszféra fizetéseitől, mert akkor az egyenes út a korrupcióhoz. Itt is világos a haladó, de nagyon fájdalmas megoldás: az állami tisztségviselők (mindenkit beleértve) számát kell 30-40%-kal csökkenteni, nem pedig a fizetésüket: aki marad, az dolgozzon, mint a kisangyal, és kapjon annyit, mint jól fizetett versenyszféra béli dolgozó társaik (a megfelelő szintek alapján). Persze az ilyen arányú leépítést (250-350 ezer fő) a fidesz sem vállalhatja be. Lassan és folyamatosan duzzadt ilyen nagyra, de sajnos nincs idő a lassú leapasztására. Vagy azonnal vágunk, és meggyógyul, vagy kenegetjük, és végleg elrohad, széthullik.
kismagyar-félsz | 2010. július 14. | 22:59:22
Tisztelt Manipul!
Simor esete: hasonló ügyekben (jog vs. erkölcs) a fidesz naponta elmondja, hogy csak a jog számít (amikor számon kérik rajtuk a törvénykezési úthenger morális bicsaklásait), akkor Simornál is helyes volna jogi aggályokat, bizonyítékokat, alapos gyanút megvárni. Az pedig, hogy milyen monetáris politikát folytatott (nem személyesen ő maga) felfogás béli különbség, na, csak emiatt nem lehet elküldeni. A dev. hitelesek ügye: megértem, hogy a hirtelen árfoly. emelk. gondot okoz(hat) nekik, de ne feledjük, hogy az alternatívához képest (HUF hitelek) rendkívül jól jártak a kamaton, a kockázata pedig ismert volt. Mondhatjuk, hogy a dev. hitelezés kedvezőbb helyzetben tartotta éveken át a népet, a baj a mértéktelenség volt, ebben pedig javarészt a ker. bankok a ludasak. Ellenkező esetben, ha az MNB korlátozza a hitelkiáramlást, akkor fékezte volna a gazdaságot (autó, lakás, fogyasztás). Nehéz Simort felelősnek kikiáltani, max. részese egy olyan monet. pol-nak, ami a válság miatt átmenetileg padlót fogott.
manipul | 2010. július 14. | 22:31:48
Tisztelt Kismagyar-félsz.
II. rész válaszai kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 23:19:07-re
2. A kommunikációs cirkusz a be tudjuk-e tartani a 3,8%-ot körül.
Válaszom: A Szijjártó-Kósa nyilatkozata feltűnően időzített volt, ilyen hibát a Fidesz nem szokott csinálni. Barroso 3.8%-a rátett erre. A kettővel együtt Orbán szinte kiprovokálta a pofont, amin aztán vihogtak is itthon az okosok. Aztán Orbán hazajött és azt mondta, hát akkor fizetnek a bankok (nagyrészt külföldiek) kevesebb lesz párttámogatás stb. Most nyüszögnek akik vihogtak, de hát várható volt.
-A 3.8-al egyébként Orbán azt teljesíti, amit nem ő vállalt, és amit jó eséllyel a Bajnai kormány be sem tudott volna tartani.
-A nagy forint bedöntés esete. „Hatalmas kár” keletkezett, de hogy mennyi, az máig nem derült ki. Ezzel szemben lehet jó az exportőröknek a gyenge forint. Ezt viszont rendre kihagyják az érvelésből. Aztán az EU és a CHF magától is szépen erősödött, a forint meg gyengült.
3. A magas jövedelmek szja-jának megfelelzése kontra minimálbéresek megterhelése, bár ez utóbbi helyes.
Válaszom: Nem tudom még megítélni hatását, de a családi adózással kombinálva, mint egyszerűsítő törekvést is jónak tartom. Pontos részleteit nem ismerem.
4. A túl magas bankadó erőszakos keresztülverése (EKB, IMF).
Válaszom: 2. pont
5. A kizárólag fideszközeli alkotmányszövegezők kiválasztása.
Válaszom: Úgy tudom, hogy ez egy korábbi bizottság újjáélesztése. Lehet, hogy fideszközeli, nem ismerem igazán az előz
manipul | 2010. július 14. | 15:07:24
Tisztelt Kismagyar-félsz!
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 23:19:07
Igen, így nehezebb, de azért egy nyelvet beszélünk, és ha nem akarjuk félreérteni egymást, akkor előbbre jutunk. Végigmegyek a kérdéseken, de egyelőre csak a napi tudásom szintjén, aztán ha vita van utánanézek annak ami szükséges.
1. Az MNB támadása, mert az elnök nehezen elmozdítható. Nem kell elmozdítani egy jogállamban, csak azért mert más a véleménye.
Válaszom: A véleménye lehet más, a munkája legyen jó, és ő legyen feddhetetlen. Az ország Simor idejében (is) erősen eladósodott, ez már önmagában nem tesz jót a megítélésének, mert csendesen asszisztált a kormánynak és szerintem erősen alájátszott a devizahitelek térhódításának is. Nehéz feddhetetlennek nevezni (off shore v. ciprusi cég, vagyonbevallás, de ezeket nem ismerem pontosan). Ennél feddhetetlenebb elődeit is símán ki akarták csinálni, Bod Péter, Járai, aki egyébként nemzetközi bankár díjat is kapott. A fizetése csökkentése egy olyan, általános folyamat része, ami a fidesz vezetőket is érinteni fogja, és amivel nagyon egyetértek.
Összességében a támadását a bankárok elleni sorozat részének tartom, de az elődeinél indokoltabb eset.
Folyt köv, ha reagál erre.
manipul | 2010. július 14. | 08:19:48
Tisztelt Kismagyar-félsz!
Megpróbálok majd végigmenni a témákon. Azt előre kell bocsátanom, hogy felsorolás ténye önmagában pozitív, mert ezt szinte senki nem teszi meg. Ez már színvonal, függetlenül attól, hogy mit hisz.
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 23:19:07
folyt.
..at.
14. Kettős állampolgárság a környező országokkal folytatott célzott egyeztetés nélkül.
Mind-mind energiákat rabló konfliktusokhoz vezet, mert nem hajlandóak egyeztetni előre. És később ütnek vissza.
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 23:18:27
manipul | 2010. július 13. | 11:20:44
Tisztelt Manipul!
Nehéz úgy társalogni, hogy alapvető definíciókat sem tudunk meghatározni (pl. mi a hiba), hiszen Ön egészen másban HISZ, én szintén mást szeretnék MEGÉRTENI. Azért teszek egy kísérletet, bár sejtem, hogy a válasz annyi lesz: amiket felsorolok nem hibák, és különben is adjunk nekik időt.
1. Az MNB támadása, mert az elnök nehezen elmozdítható. Nem kell elmozdítani egy jogállamban, csak azért mert más a véleménye.
2. A kommunikációs cirkusz a be tudjuk-e tartani a 3,8%-ot körül.
3. A magas jövedelmek szja-jának megfelelzése kontra minimálbéresek megterhelése, bár ez utóbbi helyes.
4. A túl magas bankadó erőszakos keresztülverése (EKB, IMF).
5. A kizárólag fideszközeli alkotmányszövegezők kiválasztása.
6. Járai biztosítójára szabott kedvezmény a bankadó alól.
7. Az adórendszeren kívüli munka fogalmának bevezetése. Ami eddig is volt, de mostantól legitim a fekete munka, mert nem tudnak ellene érdemben harcolni, ezért megengedik, hiba.
8. A folyamatos alkotmányfércelés. Jogbizonytalanságot gerjeszt.
9. A jegybank tv. összeférhetetlenségi szabályának felülírása az új MFB elnök kedvéért az MFB-ről szóló tv-ben.
10. Az ÁSZ elnökének személye (aktív ogy képviselő a kormány oldalán).
11. A közt. elnök személye (aktív ogy képviselő a kormány oldalán).
12. Igazi töketlenkedés a 98%-os szja esetében, 2 hó felett vagy 2 millió felett?
13. Három csapás semmi újat nem hoz, csak magasabb tételekre kötelezi a független bírák
Nantal | 2010. július 13. | 17:13:15
"...Közben - ugyancsak a Financial Times Deutschland értesülése szerint - egyre több kormánypárti és ellenzéki politikus veti fel a legmagasabb jövedelemmel rendelkezők fokozottabb megadóztatásának szükségességét is. A jelenlegi legmagasabb jövedelemadó-kategória az 52 ezer eurós, illetve a feletti éves jövedelmet elérők esetében 42 százalékos, és felmerült, hogy 48-49 százalékra emeljék fel. Angela Merkel ezt mindeddig ellenezte, megfigyelők azonban kérdésesnek tartják, hogy a kancellár meddig tud szembeszállni a szóban forgó követelésekkel..."
...na, ehhez vegyük figyelembe azt, hogy Magyarországon a legmagasabb szja - jelenleg -, (ha jól tudom!) 32 %...!!!
ametiszt | 2010. július 13. | 16:43:34
Hát persze, hogy feladtam, agymosottakkal időpocséklás a vita.
Sőt mi több, értelmetlen is.
manipul | 2010. július 13. | 15:52:49
Tisztelt Ametiszt!
Elég hamar feladta. Nem is volt igazi municiója, csak vaktölténnyel lövöldözött.
"ametiszt | 2010. július 13. | 14:06:29
..Így hát teljesen felesleges folytatnunk ezt a kommunikációt."
ametiszt | 2010. július 13. | 14:06:29
"Tisztelt Ametiszt!
Kezd útszélivé válni a stílusa és elnyomja az amúgy is igen szegényes érvelését. Nem jó jel. Az eredeti témánál maradva, akkor ott tartok, hogy kölcsön helyett adóként kap 200 milliárdot az ország. Ja és lehet, hogy évente. Hogy mit képzel ez az Orbán?
Aztán Ön belekeverte a másik örökzöld témát az ígéreteket. És hát persze itt az igen eredeti kolbászkerítés. Ez megint síkos jég, de lássuk, mit ígért, mikor, kinek Orbán? Pontosan, konkrétan, határidővel.
Akkor várom a felsorolást."
Felhívnám figyelmét arra, hogy értékelgesse a saját érvelését, másrészt ne követelőzzön, járjon utána, ha valamit nem tud, fektessen energiát a megismerési folyamatba.
"kölcsön helyett adóként kap 200 milliárdot az ország."
Tudja, hogy az adót nem kapjuk,hanem országon belül elvesszük vkitől, akinek az hiányozni fog? Fogalmazzon helyesen kérem! Tehát családon belül hiányt képezünk a család egyik tagjának bevételére.Tetszik érteni?
A kölcsön viszont tényleg kapta volna az ország.
Ön rendkívül intelligensnek tartja magát, viszont meglepett, hogy nem tudott értelmes választ adni egyetlen kérdésemre sem.
Így hát teljesen felesleges folytatnunk ezt a kommunikációt.
manipul | 2010. július 13. | 11:20:44
Tisztelt Kismagyar-félsz!
A múltban nem hibák voltak, hanem például totális eladósodás. Ez több, mint hiba, ez egy vétkes vagy szándékos gazdaságpolitika.
A kormány szájából folyamatosan hallhatja mit kíván tenni. pld. 29 pont, kettős állampolgárság, három csapás jogsi/8 általános stb.
De nézzük azt töketlenkedés/hibát, amit mentegetni kéne. Nyugodtan sorolja fel őket, igyekszem reagálni rájuk.
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 10:56:34
manipul | 2010. július 13. | 10:39:57
Ez pedig az azonnali és radikális adócsökkentés kormánya. (Bár tudom, ezt sem mondta a fidesz, csak mi - akartuk - hallani.) Ismétlem, a jelenlegi töketlenkedést/hibát elég aljas attitűd azzal mentegetni, hogy voltak hibák a múltban is. Tudom, meggyőzni nem fogjuk egymást. De én jobban szeretem hallani a kormány szájából, hogy mit és hogyan akar tenni, mint elhinni, hogy jót akar, és meg is teszi.
A Vezír pedig hadd legyen az én egyéni eszközöm arra, hogy kifejezzem azt a vezetői alapállást, amit ÉN LÁTOK OV sajátjának.
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 10:56:34
manipul | 2010. július 13. | 10:39:57
Ez pedig az azonnali és radikális adócsökkentés kormánya. (Bár tudom, ezt sem mondta a fidesz, csak mi - akartuk - hallani.) Ismétlem, a jelenlegi töketlenkedést/hibát elég aljas attitűd azzal mentegetni, hogy voltak hibák a múltban is. Tudom, meggyőzni nem fogjuk egymást. De én jobban szeretem hallani a kormány szájából, hogy mit és hogyan akar tenni, mint elhinni, hogy jót akar, és meg is teszi.
A Vezír pedig hadd legyen az én egyéni eszközöm arra, hogy kifejezzem azt a vezetői alapállást, amit ÉN LÁTOK OV sajátjának.
manipul | 2010. július 13. | 10:39:57
Tisztelt Kismagyar-félsz!
Ezt a Vezírt nem kellett volna. Ez már olyan, mint óvodában kiscsoport.
Szóval feltűnő, hogy tényleg milyen sokan emlékeznek arra, ami nincs. De még feltűnőbb, hogy hányan próbálják támogatni, erősíteni ezt a hamis emlékezetet. Aztán még feltűnőbb, hogy hányan nem emlékeznek olyan ígéretekre, amik voltak pld-ul: ez az adócsökkentés kormánya. Az meg a legfeltűnőbb, hogy ezekre a régen volt hamis ígéretekre, mennyien igyekeznek fátylat borítani.
Jelentem a 2.7 mila nem igen szégyenkezik, sőt..azt hiszem minden konktért ígéret nélkül is bíznak Orbánban. Nem az ígéretekben, mert abban bőven csalódtak az elmúlt 8 évben, hanem a személyben. Ezért nem kellett ígérgetni.
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 10:05:25
manipul | 2010. július 13. | 09:28:52
Valóban nem lehet sok írásos emléket fellelni arról, hogy mit ígérgetett OV. De furcsa az, hogy nemre, korra, felekezetre tekintet nélkül sokan úgy ÉRTHETTÉK, hogy ígért nekik valami jobbat, mint 4-8-20-64 éve van.
Ugyanakkor furcsa, hogy pl. Ön is (igaz rejtve) azzal érvel, hogy azért nem kérhető számon a regnáló kormány és a Vezír, mert igazából nem is ígértek, ezt mondjuk kb. több, mint egy éve, hogy nem ad(ott) semmilyen programot. Az pedig a 2,7 milla szégyene, hogy biankó kormányt ültetett a nyakunkra. Igaz, így nem hazugsággal nyertek választást, miután kétszer a nagyotmondásokkal nem jött össze, hanem azzal a taktikával, hogy hangosan ordítva mondták a semmit időnként belekavarva, hogy haza.
kismagyar-félsz | 2010. július 13. | 10:05:25
manipul | 2010. július 13. | 09:28:52
Valóban nem lehet sok írásos emléket fellelni arról, hogy mit ígérgetett OV. De furcsa az, hogy nemre, korra, felekezetre tekintet nélkül sokan úgy ÉRTHETTÉK, hogy ígért nekik valami jobbat, mint 4-8-20-64 éve van.
Ugyanakkor furcsa, hogy pl. Ön is (igaz rejtve) azzal érvel, hogy azért nem kérhető számon a regnáló kormány és a Vezír, mert igazából nem is ígértek, ezt mondjuk kb. több, mint egy éve, hogy nem ad(ott) semmilyen programot. Az pedig a 2,7 milla szégyene, hogy biankó kormányt ültetett a nyakunkra. Igaz, így nem hazugsággal nyertek választást, miután kétszer a nagyotmondásokkal nem jött össze, hanem azzal a taktikával, hogy hangosan ordítva mondták a semmit időnként belekavarva, hogy haza... nagyarányú... béke... csökkentés... család... habla-habla-habla. Legyünk büszkék rájuk, legyünk büszkék magunkra. Lehet mentegetni a saját együgyű kölykünket, mert FELTÉTEL NÉLKÜL jár neki a szülői szeretet, de attól a szomszéd még világosan tudja róla, hogy fogyatékos. Ha Ön(ök) feltétel nélkül hiszik a Vezírt, akkor az nem (népi) demokrácia, hanem legjobb esetben is csak egy fanatikus vallási alakulat.
manipul | 2010. július 13. | 09:28:52
Tisztelt Ametiszt!
Kezd útszélivé válni a stílusa és elnyomja az amúgy is igen szegényes érvelését. Nem jó jel. Az eredeti témánál maradva, akkor ott tartok, hogy kölcsön helyett adóként kap 200 milliárdot az ország. Ja és lehet, hogy évente. Hogy mit képzel ez az Orbán?
Aztán Ön belekeverte a másik örökzöld témát az ígéreteket. És hát persze itt az igen eredeti kolbászkerítés. Ez megint síkos jég, de lássuk, mit ígért, mikor, kinek Orbán? Pontosan, konkrétan, határidővel.
Akkor várom a felsorolást.
ametiszt | 2010. július 12. | 21:26:03
"A hiánycéllal kapcsolatban nagy tévedés van. Ugyanis ezt több évi hazudozás után a szoclib kormány ígérte,"
Másfél éves a történet, mélyen tisztelt igazmondó!
A bankadó meg egy közvetett adó lesz. A bankok ráverik az emberekre jó részét.
Gratulálok, a vezér megpróbálta, a vezér elcseszte.
Egyébként, ha olyan nagy a pofája a vezérnek, minek nyalja az Únió seggét?
chili | 2010. július 12. | 21:30:24
Egy csoppben a tenger: felere vinni csanyi es a tobbi oligarcha adojat nem vilagos? ki beszel itt azemberek partjarol?
ametiszt | 2010. július 12. | 21:26:03
"A hiánycéllal kapcsolatban nagy tévedés van. Ugyanis ezt több évi hazudozás után a szoclib kormány ígérte,"
Másfél éves a történet, mélyen tisztelt igazmondó!
A bankadó meg egy közvetett adó lesz. A bankok ráverik az emberekre jó részét.
Gratulálok, a vezér megpróbálta, a vezér elcseszte.
Egyébként, ha olyan nagy a pofája a vezérnek, minek nyalja az Únió seggét?
ametiszt | 2010. július 12. | 21:17:54
manipul | 2010. július 12. | 20:01:46
"mert 200 milliárdot a bankok adnak. Nem kölcsönbe, tehát nem kell visszafizetni. Ez az nagy koppanás?
És ettől nem fog lebénulni senki és semmi."
Ezt csak Ön gondolja így, meg az narancsköd imádói. Érdekes módon a pénzvilág és a szakértők zöme károsnak és veszélyesnek tartja az ilyen mértékű bankadót. De majd meglátjuk, itt van még az IMF, koppinthat még a vezér orrára, aztán oda a nagy jobber büszkeség.
"Orbán talán be fogja tartani azt"
Ezeket tartsa be, amiket megígért, vagy hazudott a fiú?
Hol a 13. havi bér, hol van a 13. havi nyugdíj? Hol az adócsökkentés, hol a járulékcsökkentés? És hol a kolbászkerítés? 1 millió munkahely, és azzal kezdünk, hogy kirugások a közszférából?
chili | 2010. július 12. | 20:41:48
Vilagos gondolatok, BE jol latja,hogy a valasztokat kell levinni kutyaba, es ez tul jol sikerult neki. Nehez lesz most gondolkodasra szoritani a zsigeri gyulolkodoket. Magyarazattal mindig keszen lesznek a fideszben; latszik, meg most is nehany kommentezo nem latja, hogy a fidesz a bolsevik part, es a rakosi rendszerre hajaz orban orszaga. Az mszp-nek el kell kezdeni dolgozni, a liberalis gondolatot pedig batran kimondani az lmp-nek, hatha felebrednek az ebren-alvok. Amerikabol igy latom most a dolgot.
manipul | 2010. július 12. | 20:01:46
Tisztelt Ametiszt!
Akkor ha jól értem kevesebb kölcsönt kaptunk. Nem ráz meg a dolog, mert kevesebbet kell visszafizetni. És akkor jöjjön az ellenben. Többek között azért kellett kevesebb kölcsön, mert 200 milliárdot a bankok adnak. Nem kölcsönbe, tehát nem kell visszafizetni. Ez az nagy koppanás?
És ettől nem fog lebénulni senki és semmi. A hiánycéllal kapcsolatban nagy tévedés van. Ugyanis ezt több évi hazudozás után a szoclib kormány ígérte, és nagy valószínűséggel nem tudta volna ezt sem tartani. Ugye egyetértünk? Orbán talán be fogja tartani azt, amit nem ő ígért. Tetszik érteni? Segít ebben a 200 milliárd. Ha figyelmesen olvas, akkor rájön a "kiszolgálás" finom árnyalataira.
Erről ennyit Ametiszt.
ametiszt | 2010. július 12. | 18:49:03
"Kaptunk volna 140 milliárdot, amit nem kellett volna visszafizetni?"
Kaptunk volna 140 milliárdot, amit vissza kell fizetni. És talán akkor nem kéne lebénítani az ország hitelezési rendszerét bankadóval, ezáltal vállalatokat és munkahelyeket kockára téve. A 140 milliárdot tehát ott buktuk, ahol igencsak szükség lett volna rá. De ilyen pénzügyi helyzetben az árvízi helyzet megoldására is lehetett volna fordítani, stb. De Ön ezeket biztos zsebből kifizeti.
Most Ön jön:
Ellenben, elmagyarázná nekem, hogy mért kell a pénzügyi szektortól elkobozni 200 milliárdot, ha tele vagyunk pénzzel? Ön a nemzetközi pénzvilágot idézőjellel írja, és holmi kiszolgálásról regél. Akkor az ovi mért nem meri emelni a hiánycélt, talán csak nem K
nablaquadrat | 2010. július 12. | 19:38:50
@ ametiszt | 2010. július 12. | 18:49:03
"Akkor az ovi mért nem meri emelni a hiánycélt, talán csak nem KISZOLGÁLJA a nemzetközi pénzvilágot?"
Ovi legalább megpróbálta emelni a hiánycélt, ...
Gyurcsány, Bajnai és Oszkó csak Yoav Blum profitját próbálta meg emelni kb. 500-800 millió forinttal. No, ez a fő különbség a két rezes-banda között.
ametiszt | 2010. július 12. | 18:49:03
"Kaptunk volna 140 milliárdot, amit nem kellett volna visszafizetni?"
Kaptunk volna 140 milliárdot, amit vissza kell fizetni. És talán akkor nem kéne lebénítani az ország hitelezési rendszerét bankadóval, ezáltal vállalatokat és munkahelyeket kockára téve. A 140 milliárdot tehát ott buktuk, ahol igencsak szükség lett volna rá. De ilyen pénzügyi helyzetben az árvízi helyzet megoldására is lehetett volna fordítani, stb. De Ön ezeket biztos zsebből kifizeti.
Most Ön jön:
Ellenben, elmagyarázná nekem, hogy mért kell a pénzügyi szektortól elkobozni 200 milliárdot, ha tele vagyunk pénzzel? Ön a nemzetközi pénzvilágot idézőjellel írja, és holmi kiszolgálásról regél. Akkor az ovi mért nem meri emelni a hiánycélt, talán csak nem KISZOLGÁLJA a nemzetközi pénzvilágot?
manipul | 2010. július 12. | 18:11:27
Tisztelt Ametiszt!
ametiszt | 2010. július 12. | 17:55:51
"Ha ezt Önnek magyarázni kell, akkor ott komoly gondok lehetnek szellemi téren."
Tudja Ametiszt amikor ilyennel jönnek, akkor az már kihátrálás. Elspórolta magyarázatot. Mi az a 140 milliárd, hol bukott az ország? Kaptunk volna 140 milliárdot, amit nem kellett volna visszafizetni?
Az "ellenben" majd jöhet a magyarázata után.
ametiszt | 2010. július 12. | 17:55:51
"A kötvénykibocsátás ugye valójában hitelfelvétel, csak szebben fogalmazva? És mit is bukott ezzel az ország, megmagyarázná ennek a bukásnak a lényegét?"
Ha ezt Önnek magyarázni kell, akkor ott komoly gondok lehetnek szellemi téren.
140 milliárd forintról van szó.
Ellenben, elmagyarázná nekem, hogy mért kell a pénzügyi szektortól elkobozni 200 milliárdot, ha tele vagyunk pénzzel? Ön a nemzetközi pénzvilágot idézőjellel írja, és holmi kiszolgálásról regél. Akkor az ovi mért nem meri emelni a hiánycélt, talán csak nem KISZOLGÁLJA a nemzetközi pénzvilágot? Vicces ember maga.
manipul | 2010. július 12. | 16:47:08
Tisztelt Ametiszt!
Szerintem is jobban bízott a "nemzetközi pénzvilág" az Gyurcsány-Bajnai kormányban. Igazuk is volt, mert ki is szolgálta őket rendesen.
A kötvénykibocsátás ugye valójában hitelfelvétel, csak szebben fogalmazva? És mit is bukott ezzel az ország, megmagyarázná ennek a bukásnak a lényegét?
Egyébiránt én eddig azt hittem, hogy a kormányzati negyeden, Sukorón, Maléven buktunk. Tévedtem volna?
ametiszt | 2010. július 12. | 14:43:10
"hogy mit is okozott Szíjjártó-Kósa "államcsőd"-je"
Azt okozta többek közt, hogy a most hatalomra jutott kormányt nemzetközi szinten ostobának és kontárnak könyvelték el. És ki szeretne egy olyan országba pénzt befektetni, ahol ilyen kormány van? Senki. És vajon ki szeretné kivinni a pénzét innen , olyan országokba, ahol normális kormányok vannak? Sokan.
Egyébiránt a múlt héten kibocsátott ez a kormány 50milliárd értékű kötvényt.
40-et vettek meg
A Bajnai kormány kibocsátott 60milliárd értékben, és háromszorosan túljegyezték=180milliárd. 180 és 40 milliárd, ennyi bizalmat már biztos elbukott az ország.
Röviden csak ennyi, de lehetne még folytatni.
bboj | 2010. július 12. | 15:31:11
Ezeknek a bolsevik újságíróknak még sokáig lesz keserű a pirula, de hát ez van.
1figyelő | 2010. július 12. | 15:10:23
A cinikus bajkeverők családja élt nagyon-nagyon szegényen generációkkal korábban. De felejtenek. Őket is csak egy ruhában temetik majd .... A közjó fogalmát nem ismerik sajnos.
nablaquadrat | 2010. július 12. | 15:10:07
"A politikában is az nyer, aki a politikai kommunikáció – nem keverendő össze az értelmiségi kommunikációval – irányát megszabja, és mindig visszaszerzi a labdát."
Ezt már Ron Werber sem gondolná komolyan.
A T.Szerző órája mikor állt meg? Ugye, valamikor 2004-2005 tájékán?
nablaquadrat | 2010. július 12. | 15:03:02
"Hacsak nem fog a kormány lövetni, esetleg kínzókamrákat létesíteni, előbbutóbb szembesül egy újabb országgyűlési választássa"
Tudom, hogy a Magyarellenes Szociopaták Panoptikuma (MSZP) mindent elkövetett és még most is mindent elkövet ennek érdekében, de sajna Gyurcsánynak és társainak nincs arra biztosítéka, hogy ez be is következik.
Sokkal valószínübb, hogy az MSZP számára nincs és nem is lesz más megoldás, mint az enyészet. Ámen.
1figyelő | 2010. július 12. | 14:59:38
Csak a pénzgyűjtés érdekli a cinikus hozzászólókat. Meglepetésemre a volt kommunisták, a baloldaliak, akik néhány generációval korábban nagy-nagy szegénységben éltek, tipikus szélső neo-liberális politikát valósítottak meg. Igyekeztek leépíteni azt is, ami még működött az országban, egészségügy, oktatás, stb. Miért bosszantották az ország lakosságát? Most értesültem, hogy a disznóölést is betiltották a szerencsétlenek.
Ha van egy kis jóindulat a cinikus kommentelőkben, most kétharmad birtokában várják már meg, hogy megpróbálják-e ezt az országot felemelni. Ha folytatják amit elődeik, akkor lehet …ni. Vagy a pénzeszsák a legfontosabb? A cinikus, rosszindulatú bajkeverők inkább örüljenek, hogy eddig nagyon-nagyon jól éltek büntetés nélkül. Ha az ország gyarapszik, nekik is több juthat.
ametiszt | 2010. július 12. | 14:43:10
"hogy mit is okozott Szíjjártó-Kósa "államcsőd"-je"
Azt okozta többek közt, hogy a most hatalomra jutott kormányt nemzetközi szinten ostobának és kontárnak könyvelték el. És ki szeretne egy olyan országba pénzt befektetni, ahol ilyen kormány van? Senki. És vajon ki szeretné kivinni a pénzét innen , olyan országokba, ahol normális kormányok vannak? Sokan.
Egyébiránt a múlt héten kibocsátott ez a kormány 50milliárd értékű kötvényt.
40-et vettek meg
A Bajnai kormány kibocsátott 60milliárd értékben, és háromszorosan túljegyezték=180milliárd. 180 és 40 milliárd, ennyi bizalmat már biztos elbukott az ország.
Röviden csak ennyi, de lehetne még folytatni.
győri | 2010. július 12. | 14:16:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lenoardo999 | 2010. július 12. | 13:59:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
manipul | 2010. július 12. | 13:45:40
Tisztelt Bondi!
Szerintem semmi köze, de nem is kell. Ez csak a kötelező napi Orbán adag.
Bondi | 2010. július 12. | 12:49:13
Nantal | 2010. július 12. | 10:42:55
manipul | 2010. július 12. | 09:57:55
˝Tisztelt Manipul...!
Az "elemzését" a kiinduló pontjának a helytelen felvétele, hibára viszi...!
Az I. OV. kormány összesen kb. 250 %-os minimál béremelésének következményei "nyúltak át" a 8 éven keresztül...!
Most is ez várható, ha az egykulcsos 16 %-os adót bevezetik...!
Nagyon "seggre" fogunk ülni...!˝
K.Nantal!
Bár az első tétellel sem értek egyet, de azt megválaszolta manipul. Viszont a másodikat nem értem. Mi köze az egykulcsos adónak a minimál bérhez? Vagy egyszerűen bármit csinál Orbán az eleve rossz?
manipul | 2010. július 12. | 13:43:14
Tisztelt Teniszke!
Ez nem óvatos cikkecske, hanem egy olyan "én szóltam időben" típusú írásmű, amely még tévedni sem tud. Ugyanis nem állít semmit, nem tanácsol semmit, annyira rongálja Orbánt, amennyi a NOL norma.
teniszke | 2010. július 12. | 13:04:06
Józan meglátások is akadnak a cikkben, ami a magyar napilapokban (lett légyen szó akármelyikről) nem túl gyakori, a szerzőtől még kevésbé. Csak éppen azt nem írta le, ugyan mit kellene tennie az ellenzékben lévő kenyéradó PÁRT-nak, hogy hiteles alternatíva legyen. Érthető - ő is tudja, hogy amit most csinálnak, élén a lejáratódott és kínosan röhejes pártelnök és vezetés megválasztásával - azt nem. Óvatos cikkecske...
teniszke | 2010. július 12. | 13:04:06
Józan meglátások is akadnak a cikkben, ami a magyar napilapokban (lett légyen szó akármelyikről) nem túl gyakori, a szerzőtől még kevésbé. Csak éppen azt nem írta le, ugyan mit kellene tennie az ellenzékben lévő kenyéradó PÁRT-nak, hogy hiteles alternatíva legyen. Érthető - ő is tudja, hogy amit most csinálnak, élén a lejáratódott és kínosan röhejes pártelnök és vezetés megválasztásával - azt nem. Óvatos cikkecske...
Altuntegin | 2010. július 12. | 12:26:43
Két nagyon figyelemre- és megfontolásra méltó gondolat:
„De hiába veszejti el magát egy kormánypárt, ha nincs hiteles és kormányképes ellenzék.”
„Ha ezek a pártok nem azon dolgoznak most, hogy egyben tartsák és kiterjesszék szavazói bázisukat, akkor Orbán minden logika ellenére nyerni fog. Nem azért, mert négy év múlva is úgy fogja szeretni majd a nép, mint most.” Ezen érdemes lenne elgondolkodni mind az MSZP-nek, mind pedig az LMP-nek.
dodann | 2010. július 12. | 12:14:27
Milyen hanyatlásról beszélünk?
A 263 képviselő egységes, a Fidesz népszerűsége szárnyal, a piacok pozitívan reagálnak. Ja, hogy leváltottak pár vezetőt meg ki kell rakni a NENYI-t?
Csak szeretnék, hogy hanyatlás legyen belőle, miközben igazából az elmúlt 60 év legsikeresebb kormányzása következik.
manipul | 2010. július 12. | 11:24:29
Tisztelt Nantal!
Ez az egyes körökben "népszerű" magyarázat. Amikor 2002-ben volt az Orbán Medgyessy vita, akkor Medgyessy el is ismerte, hogy az ország gazdasága jó állapotban van. Sőt azzal érvelt, hogy mivel jó állapotban van, többet kell kapnia az embereknek. Ez volt az első 100 napos program ideológiája. Erről sem nagyon beszélnek. De ezt kiadástöbbletet még Medgyessy is tudta volna korrigálni, ha kellett volna. El is mondta nemrégen valahol. De ha fennmarad a gazdasági növekedés talán nem is kellett volna. A 2 db. 100 napos program ütött léket a hajón és a katasztrófális gazdaságpolitika. Demján mondta nem régen, nagyjából így: A Fidesz rendben adta át az országot, a 2 száznapos program tette tönkre az állapotokat.
Demján nem jobboldali.
De nem fogunk seggre ülni, mert már évek óta azon ülünk.
Nantal | 2010. július 12. | 10:42:55
manipul | 2010. július 12. | 09:57:55
Tisztelt Manipul...!
Az "elemzését" a kiinduló pontjának a helytelen felvétele, hibára viszi...!
Az I. OV. kormány összesen kb. 250 %-os minimál béremelésének következményei "nyúltak át" a 8 éven keresztül...!
Most is ez várható, ha az egykulcsos 16 %-os adót bevezetik...!
Nagyon "seggre" fogunk ülni...!
kismagyar-félsz | 2010. július 12. | 11:24:14
csőcselék | 2010. július 11. | 23:23:18
Nem szeretnék magyarázkodni, de egyrészt létezik a finom irónia, másrészt szokás a tudást vagy inkább a tanulás képességét Isten ajándékának tekinteni bizonyos gondolatrendszerekben, hiszen nem állíthatjuk azt, hogy bármely ember képes bármilyen szellemi termék vagy absztrakt struktúra befogadására. (((A helyesírás pedig egy bizonyíthatóan nehéz területe a műveltségnek, közel áll a matematikához...)))
Nantal | 2010. július 12. | 10:42:55
manipul | 2010. július 12. | 09:57:55
Tisztelt Manipul...!
Az "elemzését" a kiinduló pontjának a helytelen felvétele, hibára viszi...!
Az I. OV. kormány összesen kb. 250 %-os minimál béremelésének következményei "nyúltak át" a 8 éven keresztül...!
Most is ez várható, ha az egykulcsos 16 %-os adót bevezetik...!
Nagyon "seggre" fogunk ülni...!
kisördög | 2010. július 12. | 10:30:51
Szerintem abszolút jól teljesít a Fidesz, nem hiszem, hogy ezt hanyatlásnak lehetne nevezni...
manipul | 2010. július 12. | 09:57:55
Tisztelt Nantal!
Magyarország fő gondja nem csak a magas kiadási ráta, hanem a bevételek alacsony szintje, ami szorosan kötődik a gazdasági növekedéshez. A fő baj itt volt, és most is itt van. A fedezeti elv alapján az ország fedezettermelése kicsi, az állandó költségei pedig közel állandók, és a kis fedezettömeghez képest nagyok. Ez egy változó viszony. Orbán alatt, mivel nagyobb volt a gazdasági növekedés, még "reformok" nélkül is tudott csökkenni az államadósság, mert relative nagy volt fedezettermelés. Ezt tette tönkre a 8 év, és erre jött rá a 2db. száznapos program, amit totál betett. Ezt pótolták hitelekkel. A végén jött egy válság is, de ez már csak rátett a korábbi saját válságra.
Ha a gazdaság beindul, akkor nő a fedezet és lassan javulhat az egyensúly. A könnyítő intézkedések a gazdaság beindulását próbálják támogatni.
Nantal | 2010. július 12. | 01:03:01
...hmm...!
KériSzépen | 2010. július 10. | 23:17:14
yoda69 | 2010. július 12. | 03:32:55
Egyetertek a cikk irojaval. Szukseg van, de azonnal egy eletkepes ellenzekre. Sajnos a jelenlegiek meg mindig vegetalnak, igy orban kedvere haracsolhat, es barmekkora botorsagot csinal nincs aki szembe allitsa vele.
Kiflikutya | 2010. július 12. | 02:44:32
Magas a lakástörlesztés jenben.
Kiflikutya | 2010. július 12. | 02:43:42
"A médiatörvény (...) veszélyes, de nem a demokráciát, hanem az újságírói szakmát fogja felszámolni"
Vicc ez az állítás. Ennél jobban már nem fekhet be, az egykor kedves, okos lány, Babarczy.
Pedig milyen fiatal, mégis újabban mindig a Kádár korszak, de mégis, azzal együtt, ugyanakkor, talán, ennek ellenére, stb. kettős érvelése.
Nantal | 2010. július 12. | 01:03:01
...hmm...!
...na, felteszek ide egy igen figyelemre méltó kommentet, amelynek a hatásmechanizmusa MIATT, sokkal hamarabb következhet be, érdekes "kijózanodás"...!
KériSzépen | 2010. július 10. | 23:17:14
hmhmhm | 2010. július 10. | 23:06:14
Csak miattad, a szó szerint nagyon gyenge miatt, egyáltalán nem lehet adót csökkenteni, az állami kiadás csökkentése nélkül.
Jövőre, az állami kiadásokat 1.000 milliárddal, aztán a következő évben újabb(!) 1.000 milliárddal, aztán a rákövetkező évben még újabb 1.000 milliárddal kell tudnia Orbán Viktornak csökkenteni, ha és amennyiben valamennyire, be kívánja tartani az ígéretét, hogy Magyarországon a környező országokhoz képest, négy év alatt, a legjobb környezetet teremteni meg, a tőkés vállalkozásoknak.
Idén, az állami kiadások mértéke 13.000 milliárd, jövőre ez 12.000 milliárd, aztán 11.000 milliárd, aztán ez 10 ezer milliárd kell legyen. Milyen érdekes !!! Ma, az állam összes adóbevétele, pont 10.000 milliárd.
Nos, kb. oda kell levinni, az állami kiadásokat pár év alatt. De miből veszi ezt le, Orbán Viktor ? Miből ? És ekkor még nem lehet adót csökkenteni, hiszem ma is 10 ezer milliárd az összes, az összes adóbevétel !!
Hogyan lesz adó csökkentés ? Tízezer milliárd alá kell vinni az állami kiadásokat ? Bizony, bizony, bizony...oda kell vinni. Mint pl. Szlovákiában.
Hogyan, hogyan, hogyan ???
Erről te tudsz valamit, hmhmhmhmhmhm...?
Semmit se tudsz, de nem baj, mert én se !!!"
ametiszt | 2010. július 12. | 00:37:10
Az a hanyatlás inkább bukás lesz. És így lesz kerek a történet. Gyurcsány hazug, Orbán hazug. Egymás tükörképei két különböző oldalon. És a nép komoly tudatosulási folyamaton mehet keresztül, kitől várjon csodát. Vagy egyáltalán kell-e csodát várni bármilyen politikai hatalomtól is. Érdekes lesz.
csőcselék | 2010. július 11. | 23:23:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
huttinger | 2010. július 11. | 22:35:20
"""Nem időznék el azzal, vajon diktatúrára készül-e Orbán. Azért nem, mert – bár a kormányzás első lépései nem túl biztatóak – továbbra sem látom, hogyan is lehetne diktatúrát kreálni Európa közepén, egy olyan országban, amelynek még mindig az IMF és a piacok diktálnak, akár tetszik, akár nem."""
---írja Babarcy Eszter...csak úgy mondom, hogy Hont Andrásnak van igaza kedves Eszter....
Hogy miként lehet Európa közepén diktatúrát csinálni az EU keretein belül? Hát Alkotmányosan kedves Eszter....1 hétre kell lerövidíteni a kopogtató cédula gyűjtést....pl. A riválisok el lehetetlenítése és máris csak 1 jelöltre lehet igazából szavazni. Hogy az első forduló nem dönt a részvétel alacsony létszáma kiatt? Kit érdekel? Majd a másodikban győz a fidesz jelöltje akár 2 szavazattal is.
Kedves Eszter! Bővítse képzelő erejét....
kic-KING | 2010. július 11. | 22:29:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
manipul | 2010. július 11. | 21:32:03
Tisztelt Mserussi!
Akkor lássuk az ígéreteket.
mserussi | 2010. július 11. | 20:38:46
Manipul és mundzuk, hát pont ez az, manipul írja: "jó lenne pontosan számbavenni a Fidesz ígéreteit". Igen, tessék szíveskedjenek a szájukba venni. Mert egy 60 éves nő mi ér vele, ha számbaveszi....és bárki....jó meccsnézést...
mserussi | 2010. július 11. | 20:38:46
Manipul és mundzuk, hát pont ez az, manipul írja: "jó lenne pontosan számbavenni a Fidesz ígéreteit". Igen, tessék szíveskedjenek a szájukba venni. Mert egy 60 éves nő mi ér vele, ha számbaveszi....és bárki....jó meccsnézést...
manipul | 2010. július 11. | 20:25:52
Tisztelt Rmary60!
Tudja, most hirtelen sok az ígéret. Tényleg nem mindegy, hogy miről beszélgettek, mit ígértek, milyen feltételekkel, milyen határidőre. A Lendvai féle gúnyos sikítás óta:"Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse..." jó lenne pontosan számbavenni a Fidesz ígéreteit.
Rmary60 | 2010. július 11. | 19:52:44
manipul | 2010. július 11. | 20:22:30
Tisztelt András60!
Eddig már többször eljutottak az ügyeket emlegetők és ezzel vége is. De nem ez a kérdés. Tehát szeretném tudni, hogy mi is történt valójában.
Tud választ adni?
andras60 | 2010. július 11. | 19:15:41
manipul | 2010. július 11. | 18:55:03
„2003 Keller Úr fénykora volt, hogy hogy nem csinált semmit?”
Válaszolok:
Sajnos, Polpot Péter Ákos legfőbb ügyész és Isten, aki a történelem ura ellenében nem lehet harcolni. Gondolom, OV nem lesz hálátlan.
balumedve | 2010. július 11. | 20:16:18
Elgondolkodtató és tartalmas írás.
A polgári, demokratikus diktatúra még sok témát fog felvetni a szürke hétköznapokban, amelyek egyre több rájuk szavazónak vág majd érezhetően a húsába...
mserussi | 2010. július 11. | 20:13:34
rmary, mentségükre azt nem mondták, hogy kormányzásuk első hetében, vagy tizenkettedik évében hoznák meg a nyugdíjas-intézkedést. olyan ez mint lendvai ildikó és a nem lesz gázáremelés. az a nő sem mondta azt, hogy soha nem lesz....de én azt hittem....sőt, még mindig azt hiszem, hogy soha.....
ibi90 | 2010. július 11. | 20:07:50
Mundzuk
http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/itthon/fidesz-negyven-ev-munka-utan-mehessenek-nyugdijba-a-nok.html
mserussi | 2010. július 11. | 20:07:40
rmary, majd minden 60 feletti asszony emlékszik: fidesz ssajtótáj, forrás pld. 2010. jan.15-i Magyar Nemzet. a nőkre vonatkozik...
Rmary60 | 2010. július 11. | 20:01:27
Mundzuk!
Igen. Igazad van , hiteles forrásból kellene idézni, csak én mint látod írtam is 45-ik ledolgozott éveimet taposom a mai napig hálaistennek dolgozom és nem raktároztam el a laptopomon és cikkekben az elhangzottakat.
De utánna nézek..
Mundzuk | 2010. július 11. | 19:54:13
"mit igen-igen igérgettek az ZEMBEREKNEK / a sok többi között/
40 ÉV LEDOLGOZOTT SZOLGÁLATI IDŐVEL EL LEHET MENNI NYUGDÍJBA, HA MI JÖVÜNK."
Idéznéd ezt az "igéretet" pontosan, hiteles forrásból?:)
Rmary60 | 2010. július 11. | 19:52:44
Most amit írok, azt hiszem nem tartozik a témához, de nem találok az O-kormány hatalomra kerülése óta arról egy szót sem, amit igen-igen igérgettek az ZEMBEREKNEK / a sok többi között/
40 ÉV LEDOLGOZOTT SZOLGÁLATI IDŐVEL EL LEHET MENNI NYUGDÍJBA, HA MI JÖVÜNK.
Nagyon nagy a hallgatás, akik ezt bevették és emiatt is rájuk szavaztak, lehet várni és várni és elmondani -ezt megszívtuk!
Hogyan lehet-lehetett ezt elhinni, amikor lassan 1 ember is alig dolgozik 2 nyugdijas- nyugdíjáért. Zemberek! Vegyétek már észre, hogy nincs miből már lassan nyugdíjat fizetni és pár év múlva már nem is lesz. Az Öngondoskodást-megtakarítást pedig fiatalok és mindenki, igen sürgössen el kellene kezdeni!
Igen ám, de sokaknak miből??? Jött Vikike, majd megoldja. Csak nem ezt.
Ja, kellene egy kis pénzügyi kulturát is tanítani már az iskolákban is.
Engem már nem érint a 40 év szolgálati idő. 45.ik ledolgozott éveimet taposom és még kb másfél évig taposnom kell, mert mindig 2 hó miatt kiestem a nyugdíjba vonulás éveiből.
mserussi | 2010. július 11. | 19:47:52
mundzuk, mikkel érvelsz....például szíjjártó péter (és csapata) a kommunikációs munkájáért nem kap fizut? mennyit nem kapnak, mondjuk egy év alatt?
mserussi | 2010. július 11. | 19:43:28
végülis babarczy nagyjából annyit ír, hogy ebben az országban bármi történhet. függetlenül a dumáktól. politikai síkon egy olyan focimeccs folyik, ahol praktikusan egyetlen csapat játszik. ha gólt akar rúgni, akkor öngól is lehet belőle könnyen, több is. de ez egycsapatos játéknál igazából nem tekinthető egyáltalán értékelhető eredménynek. a nézők meg majd eldöntik, hogy az ilyen focit szeretik-e jobban a másiknál. felmerül majd bennük az is, hogy ki lehet egyáltalán a nyertes, nem politikai síkon nézve is.
Mundzuk | 2010. július 11. | 19:42:53
kismagyar-félsz ("Tud valaki konkrét számot mondani, mennyi az új kettős állampolgár az elmúlt 1 hónapban?")
Igen. Tud.
Nulla.
Ugyanis a törvény augusztus 20-án lép hatályba.
És 2011 január 1-től alkalmazzák.
Mundzuk | 2010. július 11. | 19:40:14
andras60 ("Ha neked az Ezüsthajó Kft és a Happy End kft balliberális, akkor én vagyok a római pápa.")
Nem, te nem pápa vagy hanem csak simán hülye, aki a közönség segítségére
szorul.Majd valamelyik jótét lélek elmagyarázza neked hogy mit jelent a
balliberális "Országimázs Központ" ("Kormányzati Kommunikációs Központ")
vagy a a balliberális "Happy End és az Ezüsthajó Kft." ( Media edge, Bruck Gábor&Sawyer Miller , Geszti Péter és tsaik)...
Merthogy neked az utóbbi 8 év egyszerüen kiesett, az "országimázs központjainak és happy endjeinek, meg ezüsthajóinak" BALLIBERÁLIS megfelelői ismeretlenek, ugye.
samesz38 | 2010. július 11. | 19:23:36
puli | 2010. július 11. | 18:53:14
Tévedni tetszik!!!A 38 az jövőre is marad,ugyanis szerencse szám...A munkában töltött idő az változik,most 42...
Igen,"jókor" ért a rendszerváltozás,akkor lettem munkanélküli.43 évesen meg kényszer vállalkozó.Viktorék adtak 400ezer Ft-ot kölcsön,hogy vegyek magamnak munkahelyet.Azóta adóban,meg járulékokban kb.30-szor fizettem vissza,de úgy érzem,megérte.Vittem én is valamire,nem csak a szám járt,mint itt egyeseknek.
andras60 | 2010. július 11. | 19:15:41
manipul | 2010. július 11. | 18:55:03
„2003 Keller Úr fénykora volt, hogy hogy nem csinált semmit?”
Válaszolok:
Sajnos, Polpot Péter Ákos legfőbb ügyész és Isten, aki a történelem ura ellenében nem lehet harcolni. Gondolom, OV nem lesz hálátlan.
samesz38 | 2010. július 11. | 19:14:15
Én igáig úgy tudtam,csak a gyurcsány hazudik...Medgyesi Péter a saját szájával mondta!!!Különben is...Miből telt a nyugdíjasoknak a 19 ezer forintra???A közszolgáknak az 50%-os emelésre???
Deke | 2010. július 11. | 19:08:50
samesz38 | 2010. július 11. | 18:28:46
A kasszában hagyott 350Md forint tipikus parasztvakítás. A központi költségvetési számlának mindíg pozitív az egyenlege és semmi köze a valós kltségvetési hiányhoz.
Deke | 2010. július 11. | 19:05:35
samesz38 | 2010. július 11. | 18:28:46
A kasszában hagyott 350Md forint tipikus parasztvakítás. A központi költségvetési számlának mindíg pozitív az egyenlege és semmi köze a valós kltségvetési hiányhoz.
andras60 | 2010. július 11. | 19:05:17
samesz38 | 2010. július 11. | 18:28:46
„És még így is hagytak a kasszában 350 milliárd Ft.-ot...”
Érdekes, hogy ez a téveszme még most is tartja magát (8 év távlatából).
Arról van szó ugyanis, hogy amikor 2002. májusában az 1.Orbán kormány átadta a hatalmat, az államkasszában volt 300 milliárd forint az elkövetkező 7-8 hónapra.
Ha jól tudom. A Bajnai kormány ez év májusában ettől sokkal többet hagyott az Orbán kormányra. Konkrét számok is elhangzottak, de elfelejtettem. Mindenesetre az egész évi költségvetés százalékában hasonló összeg.
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 19:05:02
Nem mondom, hogy OV lépéseit filmezni helytelen, de ha média témájú pazarlásról beszéltünk, akkor említsük meg ezt is, azzal együtt, hogy jóhiszemű vélemények szerint dobozban vannak, rosszak szerint csak a szerződés és a kifizetés történt meg.
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 19:02:11
Hol tekinthető meg, és milyen mennyiségű/minőségű az a filmanyag, amit OV minden megmozdulásáról kellett készítenie (legalábbis szerződés kelt róla) a házi média kft-nek 2002-ig? "Az Ezüsthajó 1999. óta dokumentálja a miniszterelnök nyilvános szerepléseit, miután megnyerte az erre kiírt közbeszerzési pályázatot. Az Állami Számvevőszék jelentése szerint ezért a munkáért 2000-ben 277 millió forint utaltak át a számlájára." www.jogiforum.hu/hirek/2168
manipul | 2010. július 11. | 18:55:03
Tisztelt Andras60!
Megint egy örökzöld, amiről lehet beszélni.
2003 Keller Úr fénykora volt, hogy hogy nem csinált semmit? Még a pirittel is próbálkozott, 823 millió ft. közpénzt pedig hagyott elveszni? Ha ez igaz, akkor Keller úr bűnpártoló volt. Sőt mint kiderült 55 millióért magánynyomozót fogadtatott Kapolyi úrral, Orbán lejáratására, de sehol semmi.
Meséljen már egy kicsit ezekről az örökzöld ügyekről, mert eddig minden nagyszájú kihátrált.
andras60 | 2010. július 11. | 18:21:42
"Mundzuk | 2010. július 11. | 17:33:46
...Különben már 2003 nyarán a rendőrség vádemelést javasolt a Happy End ügyvezetőjével, az egyik alvállalkozójával és az OK egyik főosztályvezetőjével szemben – a nyomozók szerint a központ négy kiadványának nyomdai szerződéseivel 823 millió forintos kárt okoztak a költségvetésnek. A számos vizsgálat és eljárás során az ügyészség (Polpot Péter Ákos legfőbb ügyész és Isten, aki a történelem ura segedelmével) nem emelt vádat senkivel szemben."
Pélusien | 2010. július 11. | 18:53:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
puli | 2010. július 11. | 18:53:14
samesz38 | 2010. július 11. | 18:28:46
Jó fiú nevedben jövőre 39 a szám úgy vélem időd a felnőtt korodtól, tehát a munkában töltött éveidet szummázod , és ehhez méred a hamburger zabálók igazságát . A rendszerváltás a legjobb korodban ért .
samesz38 | 2010. július 11. | 18:28:46
csőcselék | 2010. július 11. | 16:58:27
És még így is hagytak a kasszában 350 milliárd Ft.-ot...
Gyurcsány apádék mit hagytak??? Csak adósságot,amitől nem lehet mozdulni sem.
Majd jövőre,ha a Fidesz csinálja a költségvetést nem így lesz.Ez a mostani olyan kókány munka,mint a mai MSZP...
Ja...A 38 az nem év,csak egy szám.A korom 56 év...És AKTÍV!!!Nem agyilag leszázalékolt.
andras60 | 2010. július 11. | 18:21:42
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:33:46
Ha neked az Ezüsthajó Kft és a Happy End kft balliberális, akkor én vagyok a római pápa.
Különben már 2003 nyarán a rendőrség vádemelést javasolt a Happy End ügyvezetőjével, az egyik alvállalkozójával és az OK egyik főosztályvezetőjével szemben – a nyomozók szerint a központ négy kiadványának nyomdai szerződéseivel 823 millió forintos kárt okoztak a költségvetésnek. A számos vizsgálat és eljárás során az ügyészség (Polpot Péter Ákos legfőbb ügyész és Isten, aki a történelem ura segedelmével) nem emelt vádat senkivel szemben.
puli | 2010. július 11. | 18:21:22
A cikk nagyon jó . Elmentettem hogy cirka egy hónap múlva újra elolvashassam .
Orbánék nem a választás előtt álltak fel a küzdésre , ezzel szemben a volt kormánypártot kiakasztották , úgy hogy a meccsre igazából már sor sem került .
Mondhatnám győzött az erősebb és ellenfele (számottevő ) igazából nem volt .
Ennek következménye ez a nyári uborka szezon .
Sorsunk jobbra fordulásához sok minden kell , de van helyette valami (őszülő ) diák mentalitás , túl a vizsga drukkon .
A lendület fogyogat ,-és a türelmem is .
Csoda idén sem lesz már !
Az is lehet hogy ősszel a Misi mókusra szavazok .
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 18:17:56
Kérdés: tud említeni valaki olyan intézkedést, ami legalább 6,7 millió (2/3) embernek javítja a helyzetét? Tud valaki említeni/linkelni kormány által készített számítást a 16%-os SZJA-ról (1,5 milla minimálbéres biztos kuka)? Tud valaki konkrét számot mondani, mennyi az új kettős állampolgár az elmúlt 1 hónapban? Tud valaki valamit?
tyutyuka | 2010. július 11. | 18:13:43
Azt
szeretem
babarciban,
hogy
mindig
az
elé
térdel,
aki
éppen
hatalmon
van.
pro publico bono | 2010. július 11. | 18:11:59
"...továbbra sem látom, hogyan is lehetne diktatúrát kreálni Európa közepén... Hacsak nem fog a kormány lövetni, esetleg kínzókamrákat létesíteni"...ahhoz hasonlóan, ahogyan mi tettük a 2006. október 23-ai szemkilövetéssel, békés járókelők utcai összeveretésével, elrablásával, jogtalan fogvatartásával, megkínzásával, megrágalmazásával.
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 18:11:36
Szerintem OV most kiépíti a teljes kontrollt, hozzácsapja még az őszi önkori uralmat is, de csak azért, hogy nekünk a lehető legjobb országot teremtse. Mentesen az anarchia legkisebb esélyétől is: ő megmondja, mi és hogyan lesz a legjobb mindenkinek, és meg is fogja csinálni, és mindenki jónak is fogja tartani. Mert hiszen éveken át folyt a nemzeti konzultáció, akkor összegyűjtötték, hogy mit akar a nép, ezért most már nincs is rá szükség...mármint az egyeztetésre, peeeeeersze a népre szükség van, ja, arra igen, csak maradjon csendben, ne pofázzon bele mindenbe. Az a nép feladata, hogy fizesse az SZJadót, a bankadót, a jövedéki adót... Az a dolga! Kuss!
andras60 | 2010. július 11. | 18:04:46
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:25:57
„ a medgyessy, gyurcsány1,gyurcsány2,bajnai kormányoknak- akik elérték hogy a 2006-os euró bevezetésének dátuma ma már mejósolhatatlan.”
Az euro bevezetése nem öncél, hanem eszköz. A bevezetéséhez több kritériumnak kell megfelelni, például az államháztartási hiányt 3% alá csökkenteni.
Ebben az évben, mint tudjuk, 3,8% a hiánycél.
Sajnos, IMÁDOTT VEZÉRÜNK mindent megtesz, hogy ez ne teljesüljön. Mivel a fidesznek nincs programja, ezért kapkod, mint a fuldokló, hibát hibára halmoz. Külföldön is kontárkormánynak nevezik az új kormányt.
Úgyhogy nem kell mutogatni hátrafelé a medgyessy, gyurcsány1,gyurcsány2-re, hanem beszéljünk arról, hová vezeti Orbán Magyarországot.
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 17:49:48
papa10 | 2010. július 11. | 17:41:00
Nyilván. De erre rá is erősítenek, mindenki* a fidesz szoknyája alatt az elmúlt 8 évben jogi végzettséget igyekezett szerezni. Ez helyes, hiszen törvénykezés a feladatuk. Jelzem a parlament látogatásában nem voltak szorgalmasak 8 év alatt (de legalábbis az utolsó 4-ben), nem értek rá, mert iskolában voltak.
* nem szó szerint értendő minden fidesz-kdnp képviselőre, de közülük sokan ugrottak neki a másod (vagy első) diplomának jogi karon. (Forrás a képviselők tanulmányai, képzettségük OGY honlapja stb.)
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 17:41:47
Nyiháb | 2010. július 11. | 17:27:07
Ha valaki korrekt, akkor az nem savaz. Itt látok némi különbséget. Te nem?
papa10 | 2010. július 11. | 17:41:00
Ha valamit eloptak, és az ügyvédek és az ügyészek kifacsarják a jogot, a lopás akkor is lopás!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kaja ibrahim, Ezüst hajó, Magyar posta, stb. Megforditanám a dolgot: Senki nem látta a nokiás dobozt, csak valaki előadta, máris dugyiban van az illető. Zuslágot koszos 70 millióért nyolc évre lültetik, aki meg elsibolja az adót, több száz milliót az meg röhög a markába. Hunvaldot ben tarják másfél éve és semmi bizonyiték, s csak hoszabítják az elözeteseket. Miért jár a jobboldalnak külön jog ebben az országban?????????????? Azért mert több ott a jogvégzett ember?
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 17:40:41
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:25:57
A bejegyzésed végén adott okokban egyetértünk, megjegyezve, hogy a jelzálogpiac túlzott beindítását (bár jórészt forintalapon) az Orbán-kormány indította úgy, hogy nem a kamatokat szorította le, hanem költségvetésből befizette a kamattámogatást, amivel fenntartotta a bankok tisztességtelen profitját, de 5-10 évre (látszólag) levitte a hiteles által fizetendő kamat mértékét, amit majd követ a nem kamattámogatott hosszabb időszak. (Bár nem szeretnék a múltba mutogatni...) Viszont úgy tűnik, hogy tudatlannak szeretnél engem látni, és nem akarod megérteni, hogy van különbség folyamat, és előzmény nélküli tüske között (amiről később derül ki, hogy "csak" tüske volt, és nem egy veszélyes völgy lejtős oldala). A 2009. december óta tartó árfolyamerősödéi folyamat végeként javaslom, hogy vizsgáld az euró árfolyamgörbéjét 2010. április 27-28-án, amikor is OV a második forduló után egy nemzetközi sajtótájékoztatón ismét offshore lovagozta Simort, az euró 7-8 forintot ugrott. Nem nálam van a bölcsek köve, de kérem, hogy ismeretlenül ne tarts tanulatlannak.
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:33:46
andras60("De mit szólsz a 2000 és 2002 közti időszakhoz?
Ime:"
Rossz válasz.
Ugyanis az állami , balliberális "Országimázs Központ" (Kormányzati Kommunikációs Központ", a balliberális "Happy End és az Ezüsthajó Kft."-vel kötött sok százmilliós szerződésekre ( Media edge, Bruck Gábor , Geszti Péter és tsaik) szó nem volt...
Itt csak magánfejtések voltak.
Érdekes módon a cikkíró is sorban állt.
Nyiháb | 2010. július 11. | 17:30:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
andras60 | 2010. július 11. | 17:27:42
Mundzuk | 2010. július 11. | 16:59:16
"A szocialistákhoz és a szabad demokratákhoz közel álló néhány közvélemény-kutató és politikai elemző tanácsaira, tanulmányaira 2004 és 2009 között csaknem százmillió forint ment el."
2004 és 2009 között csaknem százmillió forint ment el – hát, ez nagyon sok pénz.
De mit szólsz a 2000 és 2002 közti időszakhoz?
Ime:
Az Orbán-kormány kancelláriaminisztere, Stumpf István a millennium évében, 2000-ben alapította meg az Országimázs Központot (OK), A központ részére az Országgyűlés a költségvetési törvényekben összesen 18,7 milliárd forintos előirányzatot hagyott jóvá. A 2002-es kormányváltásig 12,9 milliárd forint pénzügyi teljesítés történt. Millenniumi ünnepségek, zászlóátadás, millenniumi országjáró, „koronaúsztatás”, „Álmok álmodói” a Millenáris Parkban – általában ezekre, illetve a Happy End és az Ezüsthajó Kft.-vel kötött sok százmilliós szerződésekre emlékszik mindenki az Országimázs Központ kapcsán.
Nyiháb | 2010. július 11. | 17:27:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papa10 | 2010. július 11. | 17:26:01
Baromira unja már az ember ezt a "nyocévezést".Meg hogy ennyi pénz ment el meg annyi pénz ment el... A fidesz 1998-2002 között töbszörösét emelte el a lovénak, és arra volt büszke,hogy nem lehetett bebízonyitani. Hát a lopás ha nem lehet bízonyítani akkor is lopás! De még sem ez volt a legnagyob baklövés, hanem a fidesz nyolc évi elenzékisége. Mindent megakadályoztak, s csak személyeskedtek állandóan. Most, hogy kormányon vannak aszt hiszik, ha mindenkit kirugdosnak, akkor majd 4% lesz a gdp. Semmi, de semmi lövésük sincs, hogy mit kéne csinálni.1996-tol 2007 ig volt egy "aranykor". Konjunkturában a magyar nem csinált semmit, csak egymás torkát szorongatta. Csak az orbánozásra meg kommunistázásra futotta. Szánalmas, emberek, szánalmas ország..........................
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:25:57
kismagyar-félsz ("A tőzsde nem garanciális nyerészkedés, ezt tudom. ")
Láthatóan nem eléggé..:)Ajánlom vegyél egy André Kosztolanyi könyvet és forgasd.
Mert azért , a tények kedvéért, már az affér elött is
előfordult hogy 280 felett volt pl. az árfolyam:
Megint 280 felett az euró
2010.05.20. 10:22 - MTI
A szerdai esést követően csütörtök reggel tovább gyengült a forint a bankközi devizapiacon: az eurót csütörtök délelőtt fél tízkor 280,40 forinton jegyezték a szerda délutáni 279,70 forint után. Az MTI által megkeresett devizapiaci kereskedők elmondták, már a kora reggeli nyitáskor 282 forint volt az euró árfolyama, majd folyamatosan erősödtek a régiós devizák, így a forint a 279,40-es euró árfolyamig is eljutott.
---
És itt még híre-hamva nem volt Szijjártó-Kósának...
És a mára bajbajutott devizahitelesek meg külön megköszönhetik a következő illetékeseknek:
-medgyessy/draskovics, akik megszüntették a sávközépet.
- a medgyessy, gyurcsány1,gyurcsány2,bajnai kormányoknak- akik elérték hogy a 2006-os euró bevezetésének dátuma ma már mejósolhatatlan.
-a simor vezette MNB-nek és a gyurcsány által törvénytelenül feltöltött Monetáris Tanács árfolyampolitikájának.
Nyiháb | 2010. július 11. | 17:25:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 17:23:18
csőcselék | 2010. július 11. | 17:14:53
Véleménye mindenkinek szabad! A helyesírás isten ajándéka, ki többet, ki kevesebbet vett belőle :), de attól még a rossz helyesíró is bárányka. (((Ez a bejegyzésed erőtlennek tűnik.)))
csőcselék | 2010. július 11. | 17:14:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. július 11. | 17:13:40
"SZERINTEM MÁR JAVUL A MUNKANÉLKÜLIEK HELYZETE"
Ma nem kellett dolgozniuk!
"A gazdaság is pezsdült,szinte forrt"
35 celsius is volt árnyékban.
"békesség is megjelent a családban"
Mindenki távol van,vagy pihizik.
"Közbiztonság maximális"
Egész nap nem láttam egy rendőrt,sőt egy bankrablót sem.
"Egyetértés is megvalósul"
Azt mondtam,hogy a focit nézzük,hátha vuvuzellázva láthatjuk Vikit!! "Ez lehetne a mai vasárnapuk beteljesedése" !
ÁMEN!!
J.L.
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 17:13:04
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:05:45
A tőzsde nem garanciális nyerészkedés, ezt tudom. De vannak indikátorai, amik segítik a munkát. Sajnos anti-Kósa-Szijjártó indikátor nem létezik, pedig nagy hasznát vettem volna. Persze azóta visszajött, ami elment - csakhogy ne legyen ok az örömödre -, én az alaptalan, eszement, felesleges stresszekről beszélek, amikkel kénye-kedve szerint manipulál a jelenlegi kormány (is). Csak arra szeretnék megint kérni mindenkit: régi bűnökre mutogatással ne lehessen felmenteni az újakat. És legyen minimum követelmény egy kormánytól, hogy jobb és tisztességesebb lesz, mint elődei.
műstoppoló | 2010. július 11. | 17:11:59
Ebből a mostani ellenzékből csak a Jobbik tud kommunikálni a "választókkal". No nem a választókkal általában, hanem azokkal a választókkal, akik tele vannak kisebbrendűségi érzéssel, reménytelenséggel, gyűlölettel és már nagyon vért akarnak látni, lehetőleg nagyon sok vért. Ezek egyelőre "csak" annyian vannak, amennyien a választáson szavazatukkal jelezték, hogy ebbe a csoportba tartoznak. Számukat azonban az Orbán-kormány jelentősen növelni tudja, ha úgy tesz, mint eddigi néhány hete alatt tette: éppenúgy csak uralkodik és nem kormányoz, ahogy azt az MSZP csinálta két cikluson keresztül. Ennek meglehetősen nagy a valószínűsége, nehezen hihető ugyanis, hogy a sok éves szimbolikus politizálásba beletompult aggyal valaki nem szimbolikusan, hanem valóságosan is tud kormányozni.
Az MSZP reménytelen eset, ők végképp nem párt, hanem egy önmagába forduló klikk, önmagukon kívül soha nem képviseltek senkit. Párbeszédre nem képesek, amit tőlük hallunk, az valójában csak monológ. Jobb napjaikban ugyan sok emberrel el tudták még hitetni, hogy nem így van, de ennek valószínűleg végérvényesen konyec.
Az LMP-nek lehetnek tartalékai, mert eddig csak a gondolkodó embereket tudták megszólítani. Csak hát ez egy igen szűk réteg, most már az emocionálisan hatékony kommunikációt kellene megtanulniuk - persze ha képesek rá. Ahhoz már politikai talentum is kell.
samesz38 | 2010. július 11. | 17:06:57
csőcselék | 2010. július 11. | 16:58:27
Be telefonál valaki az autópálya rendőrségre,hogy mindenki meg van őrülve,mert szembe megy vele!
Nem Ön volt az "csőcselék",amikor eltévesztette a felhajtót?
kismagyar-félsz | 2010. július 11. | 17:05:47
Nyiháb | 2010. július 11. | 16:58:05
Nem a 317-ről beszéltem, mert megint csak hátramutogatósat szeretne Ön játszani. Miért kell az újnak is rossznak lenni, és ezt a rosszaságot miért lehet régi rosszak emlegetésével felmenteni??? Miért nem cél jobbnak lenni???
Mundzuk | 2010. július 11. | 17:05:45
kismagyar-félsz ("Én beszartam a tőzsdei lejtmenettől.... Szóval én buktam otp-n, persze mert nem bíztam a Pártban és Vezírünkben, és nem voltam türelmes, hogy kivárjam a serezzünk-nagyobb-mozgásteret-de-csak-pofont-osztottak-Brüsszelben táncjelenet végét.")
Öreg hiba. És most a saját szamárságod/gyávaságod miatt Orbánékat hibáztatod?:)
Mikor nekiálltál tőzsdézni,mégis mit képzeltél-hogy az abból áll hogy mindenki hó végén belapátolja a profitot ?:)
csőcselék | 2010. július 11. | 17:00:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|