Vadul az esztergomi Suzuki
Forrás: SMC |
Igaz, az sem véletlen, hogy sok kocsit képes lesz majd utolérni, mert nemcsak fazonja agilis, hanem erőforráskínálata is figyelemre méltó. Jelentős változás, hogy a Suzuki már többféle benzines turbómotorral is készül: a háromhengeres és ezer köbcentiméteres teljesítménye 112 lóerő, a négyhengeres 1,4 literesé 122 vagy 140 lóerő, utóbbi kettő rendelhető 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy automata sebességváltóval és All Grip összkerékhajtással. Az 1,6 literes turbódízel (120 LE/320 Nm) változatlan, itt 6 fokozatú dupla kuplungos váltót és/vagy All Grip összkerékhajtást lehet kérni.
Rendelhető távolságtartó tempomat és a vezető figyelmetlenségét vészhelyzetben korrigáló automata fékrendszer, vagyis Radar Brake Support koccanásgátló. A hátsó lámpák változatlan formája LED-es fényeket takar.
Határozott külsőt adnak a 17 colos kerekek, és igényesebb anyagokkal burkolták az utasteret, a hétcolos érintőképernyő pedig zongoralakk-fekete keretet kap, így az ugyancsak jó megjelenésű és sikeres Vitara családon belül kap versenytársat. A legújabb esztergomi Suzuki S-Cross hivatalos premierje szeptember 29-én lesz a Párizsi Nemzetközi Autószalonon.