A szakszervezetek megértők
Addig persze az ágazatnak is túl kell vészelnie a válságot, mert a következő 6-12 hónapban az indiai autóipar is megszenvedi a recessziót. A 2007-es év 8,8 százalékos növekedése után a járműipari szektor 8,1 százalékot esett. Minden indiai gyár nyeresége csökkent a harmadik negyedévben, a Marutinál 21 százalékos termelésvisszaesést várnak.
A Tata háromszáz időszakos dolgozójának mondott fel a kereslet visszaesése miatt: augusztusban még 350-400 alváz, most 225 készül naponta, és az előrejelzések szerint további csökkentésre lehet számítani. A járműipari dolgozók szakszervezetének szóvivője azt nyilatkozta, hogy a globális körülmények miatt nem terveznek tiltakozó akciókat, mert csak időlegesek a felmondások, és ha javul a piac, mindenkit visszavesznek.