A BMW utána Toyota is drágít

Költségcsökkentéssel már nem tudják ellensúlyozni gyártók az emelkedő energia- és nyersanyagárakat, ezért drágítanak, méghozzá a szokásos évi 1-1,5 százaléknál nagyobb mértékben.

A németek és japánok példáját a többi márka is követi majd. A BMW az év elején már emelt, és - a gyenge dollár miatt is - ősztől további 2,1 százalékkal drágábban kínálja új modelljeit az észak-amerikai piacon. A Toyota valamennyi autójának árát 1 százalékkal, a hibridekét 3 százalékkal, a kishaszonjárművekét 2 százalékkal emeli. Az üzemanyag-drágulás miatt visszaeső autókereskedelem hatására az idei évre tervezett 9,06 millióról 8,74 millióra, a 2009-re tervezett 10,4 millióról 9,7 millióra csökkentette előrejelzését a Toyota, és 4,14 millióról 4,08 millióra a Honda.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.