Kétezermilliárd dollárnyi márka
Az autósok mezőnyében vezet a BMW, dobogós még a Toyota és a Honda. Nemcsak az eladásokra, de a márka értékére is rosszul hatott a többmilliós tavalyi autó-visszahívási akció, hiszen az éveken át listavezető Toyota elvesztette első helyét, és 21,77 milliárd dolláros értékével a járműmárkák között második, és huszonhatodik a teljes globális listán.
A tíz legértékesebb autómárka között fele-fele arányban vannak a tömegmodelleket és a prémium kocsikat gyártók. A Hondát 14,3 milliárd dollárra, a Mercedest 13,74 milliárdra, a Porschét 8,61 milliárdra taksálták.
2007 óta a Google vezeti a top százas világlistát 114 milliárd dollárral, ami százalékos növekedést jelent egy év alatt. Második az IBM (86 milliárd dollár), harmadik pedig az Apple (83 milliárd dollár).