Rakd össze magad!
A legendás versenyautókat tervező és gyártó Colin Chapman műhelyében 1957-ben készült az első Super Seven. A Lotus kínálatából már eltűnt, de a brit Caterham 1973-ban megvásárolta a modell gyártási jogát, és évente három-négyszáz darabot dob piacra a különleges modellből. Az ötszáz kilogrammos, kétüléses sportkocsit háromféle karosszériával gyártják, az ár függ attól, hogy kittet vesz az ember, vagy kész autót, illetve attól is, hogy milyen extrákat kér rá. Készletben egy Roadsport 120-as már nettó 5,5 millió forintért elvihető, összeszerelve ugyanez 7,2 millió forint plusz áfa. Az R300 SV csúcsmodell kompletten nettó 10,3 millió forintba kerül.
Nem kell megijedni a készlettől, állítja Kiss Márton Ambrus, a forgalmazó cég ügyvezető igazgatója, aki szerint három ember akár négy óra alatt össze tud rakni egy Caterhamet. Különösebb szaktudás és szerszám sem kell az egészhez, elég hozzá egy krokodilemelő, néhány villáskulcs, és a ládányi alkatrészből fél nap alatt összeáll az autó. A törökbálinti székhelyű és márkaszervizt is működtető Caterham Hungary tervei szerint évi tizenkét komplett autó, és két-három készlet eladásával számol.
Tizenötezer Caterhem készült eddig, de népesebb a család, hiszen a Super Sevenhez hasonló kocsit gyárt a holland Dunkervoort, melynek 1,8 literes, turbófeltöltős motorja Győrből származik és 370 lóerős. A cseh Kaipant 1,4 literes VW-motor hajtja, és 15 ezer euróba kerül. A német RCB, Rudolph, Irmscher és Rush mellett a dán Sondergard , a japán Suzusho és a brit Westfield is gyárt Seven replikákat, némelyiket Hayabusha sportmotorral.