A kávéfőző feláras
Lefutott Mitsubishik és aktuális Toyoták után saját autóval próbálkoznak a maláji tigris utódai, akiknek autóipara kevésbé világhírű, mint Sandokan. Kalózkodás helyett szabadalmak alapján gyárt autókat Malajzia, melynek ipara ugyancsak megszenvedte a válságot, hiszen a 2009-es év 308 ezer autója tíz százalékkal marad el az előző évitől. A Toyota–Daihatsu-licenc alapján működő Perusahaan Otomobil termelése 158 ezer darab volt, és a Perodua márka kínálatában japán modellek adaptációi szerepelnek. A másik maláj cég, a tavaly 150 ezer autót gyártó Proton egykoron Mitsubishi-klónokat árult, és már bekebelezte a Lotust.
Az egykori brit sportkocsinál is kisebb darabszámban dobják majd piacra a Bufori-márka új modelljét, melynek típusjelzése Genf lett a premier helyszínének tiszteletére. Az 1986-ban Ausztráliában alapított Bufori Motor Car Company az egykori miniszterelnök, Mahatir Mohamed meghívására 1990-ben áttelepült Malajziába. Az autócég elnöke, Anthony Khouri a genfi premieren elmondta, hogy új modelljük hatezer munkaóra alatt készül el a huszonnégy állásos üzemben Kuala Lumpurban, ahol a 120 dolgozó évi 320 autót tud gyártani. A retrós vonalú karosszéria alatt a legkorszerűbb technika lapul, igaz, a V8 hengeres, 6 literes és 430 lóerős teljesítményű benzinmotor nem kifejezetten a spórolós irányvonalat képviseli. Viszont nagyon sportos: álló helyzetből 5,4 másodperc alatt gyorsul százra, és 265 km/órás sebességre képes. Nem véletlenül építettek 102 literes tankot az 5,34 méter hosszú, 3,4 méteres tengelytávú, 2050 kilogrammos tömegű és szénszálas karosszériájú Geneve-be.
Az autóban szinte minden szériafelszerelés, de a kávévagy teafőző, a minibár és a széf feláras, csakúgy, mint a három érintőképernyős monitor.