Talmácsi csapat és verseny nélkül

Talmácsi Gábor és menedzsmentje szerződést bontott a versenyző csapatával, a Balatonring Teammel! Ahogyan az a lapunknak elküldött közleményből kiderült, hogy a kontraktus felbontása két okból is elkerülhetetlenné vált: 1. A második motorral kapcsolatos ígéret be nem váltása, 2. a médiaképviseleti jogok egyoldalú megváltoztatása.

 menedzsment szerint a március 31-i, a Balatonring Team által szervezett sajtótájékoztatón még úgy tűnt, megoldódik a második motorral kapcsolatos probléma, erre a csapat új támogatóival közösen Jorge Martinez csapatfőnök ígéretet tett. Ehhez képest a május 3-i, jerezi Spanyol Nagydíjra sem oldódtak meg a gondok.

Növelte a feszültséget, hogy a menedzsment tudta és beleegyezése nélkül megváltoztatták a Talmácsi Gábor médiaképviseletéhez fűződő jogokat, továbbá félretájékoztatták a sajtót is. Miután a menedzsment részéről hiábavalóak voltak a kompromisszumot elősegítő javaslatok, hétfőn éltek a szerződés által biztosított egyoldalú szerződés felmondási jogukkal.

Ezt követően a Balatonring Team kedd este kiküldött egy hírlevelet Talmácsi nyilatkozatával, melyről a versenyző nem is tudott, a nyilatkozat nem tőle származik. Le Mans-i indulását tényként kezeli, holott Talmácsi nem indul a hét végén esedékes Francia Nagydíjon.

„Az életem a versenyzés. Azonban elérkeztünk arra a pontra, amikor kénytelenek voltunk átértékelni, mérlegelni a helyzetet - nyilatkozta Talmácsi. - Katar óta folyamatos rajtam a nyomás, és nagyon nehéz 250 km/órával száguldani a pályán úgy, hogy az ember tudatalattijában ilyen dolgok vonják el a figyelmet. Nem tudom, mit hoz a jövő, de ennél csak jobb jöhet."

Az Indexnek nyilatkozó Mervó józsef, a Balatonring Teamet szponzoráló és a leendő sávolyi versenypályát kivitelező Grupo Milton vezérigazgatója a csapattulajdonos Jorge Aspar Martineztől úgy tudja, Talmácsi hiányolt második motorja már Le Mans-ban van.

Állítja, a szerződésnek megfelelően mindent megtettek, szponzorként nem értik, mi történik Talmácsi körül: "Mondvacsinált ügynek tartom, nagyon sajnáljuk Gábort, a következő néhány hét tárgyalásokkal telik majd".

Tudomása szerint ilyen még nem volt a gyorsasági motorsport és az Aspar történetében, „jó lenne, ha a versenyzők, a motorok dominálnának, nem a háttérben dolgozó erők".

Mervó elmondása szerint a Balatonring Team mindenképpen megmarad, új versenyzőt, talán spanyolt igazolnak, aki már a hétvégén indulhat Le Mans-ban.

A 250 kcm-es géposztály világbajnoki pontversenyének állása:

1. Aoyama (japán), 58 pont;
2. Bautista (spanyol), 54 pont;
3 Barbera (spanyol), 43 pont;
4. Luthi (svájci), 29 pont;
5. Cluzel (francia), 28 pont;
6. Talmácsi (magyar), 28 pont;
7. Pasini (olasz), 26 pont;
8. Di Meglio (francia), 21 pont;
9. De Rosa (olasz), 21 pont;
10. Simoncelli (olasz), 16 pont;
11. Pesek (cseh), 15 pont;
12. Locatelli (olasz), 14 pont;
13. Tomizawa (japán), 14 pont;
14. Debon (spanyol), 13 pont;
15. Aoyama (japán), 10 pont;
16. Wilariot (thaiföldi), 9 pont;
17. Abraham (cseh), 7 pont;
18. Faubel (spanyol), 7 pont;
19. Tóth (magyar), 3 pont;
20. Watanabe (japán), 2 pont;
21. Leonov (orosz), 1 pont;
22. Baldolini (olasz), 1 pont.

 

 

Talmácsi Gábor világbajnok motorversenyző érkezik sajtótájékoztatójára, ahol bemutatták Aprilia RSA típusú versenymotorját
Talmácsi Gábor világbajnok motorversenyző érkezik sajtótájékoztatójára, ahol bemutatták Aprilia RSA típusú versenymotorját
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.