Kétmotoros hírvivő

Mégis két motorja lesz az idei szezonban Talmácsi Gábornak; alighanem ez volt a tegnapi sajtótájékoztató legfontosabb bejelentése. Néhány hete még úgy volt, hogy a gazdasági nehézségek miatt egyetlen 250 kcm-es Apriliával lesz kénytelen végigversenyezni a szezont, ám mára változott a helyzet: a (vb-sorrendben harmadik) jerezi futamra megduplázódik a járműpark.

A legújabb verzió szerint a jövő tavaszra elkészülő új pálya, a Balatonring nevét viselő csapatot a Grupo Milton és a Logistic Land (együttesen mintegy másfél millió euróval), a Sedesa (400 ezer euróval) és az Aspar Team (technikával) támogatja. Elhangzott, hogy a tavalyelőtti vb-győzelmekor még körülrajongott Talmácsit az idén egyetlen euróval sem támogatta magyar cég, pedig minden cent sokat segített volna, ugyanis a versenyeztetés éves költsége - a két gyári Aprilia megvásárlásával és "üzemben tartásával" - 2,5 millió eurót kóstál.

"Azért döntöttünk Gábor támogatása mellett, mert szükségünk van hősökre, olyan kiválóságokra, akik elviszik a nagyvilágba a magyarok jó hírét" - fogalmazott a Grupo Milton nevében Kovács Bence János. Vicente Cotino, a Sedesa elnöke szerint ezzel a háttérrel Talmácsi újabb sikereket érhet el.

A versenyző elmondta, hogy sokat küzdött a százkilós, 110 lóerős motorral, mire megszokta, ugyanis egészen másként kell vezetni, mint egy 125-öst. Abban reménykedik, hogy az első öt között végez a pontversenyben, miközben a futamokon harcban lesz a dobogós helyekért.

Az idei gyorsasági motoros világbajnokság jövő vasárnap a dohai éjszakai futammal kezdődik.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.