Kétmotoros hírvivő
A legújabb verzió szerint a jövő tavaszra elkészülő új pálya, a Balatonring nevét viselő csapatot a Grupo Milton és a Logistic Land (együttesen mintegy másfél millió euróval), a Sedesa (400 ezer euróval) és az Aspar Team (technikával) támogatja. Elhangzott, hogy a tavalyelőtti vb-győzelmekor még körülrajongott Talmácsit az idén egyetlen euróval sem támogatta magyar cég, pedig minden cent sokat segített volna, ugyanis a versenyeztetés éves költsége - a két gyári Aprilia megvásárlásával és "üzemben tartásával" - 2,5 millió eurót kóstál.
"Azért döntöttünk Gábor támogatása mellett, mert szükségünk van hősökre, olyan kiválóságokra, akik elviszik a nagyvilágba a magyarok jó hírét" - fogalmazott a Grupo Milton nevében Kovács Bence János. Vicente Cotino, a Sedesa elnöke szerint ezzel a háttérrel Talmácsi újabb sikereket érhet el.
A versenyző elmondta, hogy sokat küzdött a százkilós, 110 lóerős motorral, mire megszokta, ugyanis egészen másként kell vezetni, mint egy 125-öst. Abban reménykedik, hogy az első öt között végez a pontversenyben, miközben a futamokon harcban lesz a dobogós helyekért.
Az idei gyorsasági motoros világbajnokság jövő vasárnap a dohai éjszakai futammal kezdődik.