Divatba akarják hozni a kézilabdázást

Legyen trendibb sport a kézilabda, a sportág legjobbjai  meg legyenek igazi sztárok a médiában - nagyjából ezt várja attól a márkaépítő és népszerűsítő kampánytól a Magyar Kézilabda Szövetség (MKSZ), amelynek koncepciójára most írtak ki ötletpályázatot.
Úgy tűnik, eljött a beígért reformok ideje a honi kézilabdaszövetségben, illetve a sportágban, amelynek képviselői nemrég kénytelen voltak az olimpiát itthonról, fotelből szemlélni, miután történelmi kudarcként elkönyvelt módon most először nem jutottak tovább a selejtezőkön.

Az új kommunikációs ötlettenderről beszámoló Kreatív Online az MKSZ pályázati kiírását idézte, miszerint az új szlogeneket és imázsfilmeket is magában foglaló kampánynak a szövetség által meghatározott ötletre, a világot alkotó 5 elemre, a föld, víz, tűz, levegő és éter egységére kell épülnie. (Az étert – teszik hozzá - az MKSZ a szeretettel azonosítja).

A koncepció szerint a kézilabda olyan egyértelmű és örök érvényű, mint az 5 elem. „Egy támadáson belül mind az 5 elem megtalálható: ahogy ugrunk a földtől, repülünk a levegőben, küzdünk tűzzel és verejtékkel, és a végén a gól után örülünk egymásnak, a csapattagoknak, a szurkolóknak, mert egybekötve ez egy család" – írja az MKSZ.

A két évre tervezett népszerűsítő kommunikációs kampány győztesét két fordulóban választja ki a szövetség, amelynek elnöke, Kocsis Máté józsefvárosi polgármester  stratégiai terveket szőhet, miután a válogatott kudarcai után hiába ajánlotta fel lemondását, nem fogadták azt el.

NOLBLOG
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.