Divatba akarják hozni a kézilabdázást
Az új kommunikációs ötlettenderről beszámoló Kreatív Online az MKSZ pályázati kiírását idézte, miszerint az új szlogeneket és imázsfilmeket is magában foglaló kampánynak a szövetség által meghatározott ötletre, a világot alkotó 5 elemre, a föld, víz, tűz, levegő és éter egységére kell épülnie. (Az étert – teszik hozzá - az MKSZ a szeretettel azonosítja).
A koncepció szerint a kézilabda olyan egyértelmű és örök érvényű, mint az 5 elem. „Egy támadáson belül mind az 5 elem megtalálható: ahogy ugrunk a földtől, repülünk a levegőben, küzdünk tűzzel és verejtékkel, és a végén a gól után örülünk egymásnak, a csapattagoknak, a szurkolóknak, mert egybekötve ez egy család" – írja az MKSZ.
A két évre tervezett népszerűsítő kommunikációs kampány győztesét két fordulóban választja ki a szövetség, amelynek elnöke, Kocsis Máté józsefvárosi polgármester stratégiai terveket szőhet, miután a válogatott kudarcai után hiába ajánlotta fel lemondását, nem fogadták azt el.