Látja? Nem látja!
A kábelszolgáltatónak ugyanis lejárt a sportcsatornával kötött szerződése, így több tízezer háztartásban vált elérhetetlenné a tematikus adó.
Metzger-Szegény Ágnes, az Eurosport közép- és kelet-európai marketing- és kommunikációs menedzsere érdeklődésünkre elmondta: több ajánlatot is adtak a kábelszolgáltató cégnek, de nem jutottak egyezségre, jelenleg ezért nem szerepel az Eurosport a PR-Telecom kínálatában.
A kontinensen mintegy 130 millió háztartásban elérhető csatorna munkatársa hozzátette: ez az első alkalom, hogy a nagyobb magyar szolgáltatók egyikének menüjéből hiányzik az Eurosport, amelynek repertoárját a német futballbajnokság, a labdarúgó Afrika Kupa, három tenisz Grand Slam-torna, a Tour de France országúti kerékpáros körverseny, atlétikai és úszó-világvetélkedők sora és megannyi téli, technikai, valamint extrém sportág gazdagítja.
Arra a kérdésre, hogy a legnagyobb szolgáltatók ügyfeleinek aggódniuk kell-e amiatt, hogy hasonlóan járhatnak, Metzger-Szegény így felelt: „A legtöbb előfizetővel kapcsolatban álló vállalatokkal élő szerződésünk van, a cégek egyikével nemrég hosszabbítottuk meg a megállapodásunkat.”
Kerestük a PR-Telecom illetékeseit is, ám lapzártánkig nem értük el őket.